FORD MONDEO 2,2 TDCi .

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

• « 00 Reagovat !

foto

"-- skrytý --" 14.01.10  09:18

« Re: spolehlivost common-railu Ford (?)

Jarousak: pokud bych jezdil predpisove, tak budu na nejakych 5,5 l............ Duchocovskym stylem bych ale nevyuzil 5. a 6. prevodovy stupen ;-\
    A na Peugeoty mi nesahej !! Tu samou trasu jezdily jeste za mene a pokud nekde neumrely, tak jezdi dodnes :yes: :yes:
  • « 00 Reagovat !

foto jarousak

jarousak 14.01.10  08:11

WinDiesel: stačí porovnat s čímkoli z VW Group (Passat či A4 s jejich 2.0 170k mají takřka totožné vlastnosti, ale skutečná spotřeba je o 1,5 nižší). Francouzi nedělají auta, s těma bych to nesrovnával. Nejsem odborník, jen uživatel, ale jestli jsem správně pochopil, tak tento motor pochází z PSA, takže už se lecčemus ani moc nedivím.
    Přehnané bylo asi moje očekávání od toho auta, byl jsem zvyklý, že skutečnost je velmi velmi blízká papírovým hodnotám, aniž bych změnil svůj styl jízdy. Holt jsem přešel k jiné značce, aniž bych tušil, co přesně mě čeká.

Superkutil: ano, uznávám, že kdybych nevyužíval potenciál motoru a auta, tak se důchodcovskou jízdou dostanu o litr níž, ale to jsem si rovnou mohl vybrat jiné auto.
    Po pravdě na tu spotřebu by si asi člověk zvyknul, kompenzuje to (zatím) nižší cena paliva, ale nemůžu přežít ten olej, takhle často přece nemůžu jezdit měnit olej, jen kvůli tomu nádoru DPF?!!! Vím, že se to netýká jen tohoto motoru, ale v mém případě je to opravdu MOC, to musí uznat každý. Kdyby to u mě bylo jako u KE, tak ani nemuknu.
  • « 00 Reagovat !

foto

"-- skrytý --" 14.01.10  07:54

« "Zravost" a spolehlivost common-railu Ford (?)