FORD MONDEO 2,2 TDCi .

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 15.01.10  14:17

    « Re: spolehlivost common-railu Ford (?)

    cja: vyhřívané sedačky mám, ale to neřeší zimu na ruce a obličej. Po 2letech už jedna odešla (v záruce vyměnili). Místo vyhřívaných sedaček stačí teplá deka a hlavně do auta lezu v kabátu, tak ty sedačky moc necítím.

    sybokcz: V nových Mondeích je přídavné topení elektrické v základní výbavě.

    No samozřejmě, byla chyba, že jsem se nezeptal, zda to má přihřívání u TDCI. Považoval jsem to za standard. Kamarád s Volvem i s Touranem to mají a nic navíc neobjednávali. Navíc se dalo objednat nezávislé topení. A pokud vím, tak Mondeo je to nejvyšší, co Ford v ČR nabízí. A třeba v C-MAX přihřívání ve standardu je. Sleva byla za starý model, ne za to že auto bude okleštěné. Mám model GHIA+ což byla jedna z nejvyšší výbavy. Tak tam snad to přihřívání už mohli dávat.

    Chápal bych nezávislé topení jako nadstandard a volitelnou položku, ale přihřívání chladící kapaliny mi připadá jako standard. Protože za současné situace moje Mondeo nesplňuje základní schopnost a to topit za jízdy (viz jízda do Alp, kdy auto po cca 4hodinách přestalo topit). Přece jako zákazník nebudu zjišťovat, jakou má účinnost můj motor a zda nepotřebuji přihřívání chladící kapaliny. :no:
  • « 00 Reagovat !

    foto cja

    cja 15.01.10  14:06

    « Re: spolehlivost common-railu Ford (?)

    DIM: ve starém Mondu jsem je měl - odvětrání i vyhřívání, jednou už se to zde řešilo, při přesunu do HR na dovolenou jsem to měl puštěné, ale že bych se nepotil, to řící nemohu, nějak velký dojem to na mne neudělalo, v novém autě to nešlo dát , tak jenom vyhřívání, ale i vzadu - ať si taky užijou - ... děti už mám, a na diagramech o mužské plodnosti nevidím nic zajímavého >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto cja

    cja 15.01.10  14:00

    « Re: spolehlivost common-railu Ford (?)

    Kutil: >:D měl jsi si připlatit aspoň za vyhřívání půlek, to topí hned a než nastoupí efekt rychlého topení v novém Mondu, tak nemrznu a jak začne topit vypínám - i děti si to chválí, akorát syn, ten brblá, jezdí ještě v podsedáku, chybí mu 10 cm a pak si taky užije ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 15.01.10  13:25

    « Re: spolehlivost common-railu Ford (?)

    Win Ti to jistě vysvětlí, ale 103 kw je novější a vychytanější verze. 96-ka se sice pomalu taky vychytávala, ale diplomaticky řečeno: vzor spolehlivosti to tedy opravdu není :-)
  • 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 15.01.10  13:23

    « Topení.

    Tak přihřívání je dobré a velmi dobré jsou vyhřívané sedačky !! Ty taky nemáš ?? Já jsem si na nich lebedil včera a pár set klometrů jsem si vyhříval záda !! Jsem zvědav, jak se v létě osvědčí naopak to ventilování....
  • « 00 Reagovat !

    foto sybokcz

    sybokcz 15.01.10  13:09

    « Re: spolehlivost common-railu Ford (?)

    Kutil: overoval jsem a pridavne palivove topeni se dava za priplatek i do novych mondeii. Takze pokud jsi koupil skladovku (s prislunou slevou), tak nadavat muzes akorat sobe, ze jsi setril. Nikoliv podraz, nepriplatil jsi, nemas.

    Btw. jaka trida? Je to stredni trida se vsim co k tomu patri, chces-li neco lepsiho jdi do vyssi stredni. Tak to bylo vzdycky (nepocitam-li "premiove" znacky).
  • « 00 Reagovat !

    foto Pavell-KR5

    Pavell_KR5 15.01.10  12:07

    « Re: spolehlivost common-railu Ford (?)

    to WinDiesel et al: a jak jsou na tom ty 2.0TCdi (96kw a 103kw) se spolehlivosti? ktery je z tohoto hlediska lepsi? dik
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 15.01.10  11:07

    « Re: spolehlivost common-railu Ford (?)

    Teda pánové, tuto zimu fakt Fordům nadávám, že mi v roce 2006 prodali nové auto s TDCI, které nemělo přihřívání chladící kapaliny. Je to u auta této třídy podraz. V těchto dnech lituji, že jsem nevzal S-MAX 1.8TDCI. Je sice slabší jak moje Mondeo a v místě řidiče možná i menší, ale to mrznutí po 1/2 cesty do práce je fakt na palici. :no:
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 15.01.10  10:57

    « Re: spolehlivost common-railu Ford (?)

    ESP je skvělé, včera jsem na čistém ledě v uzounké zatáčce musel kvůli vyhýbání trochu ostřeji ke kraji, tam bylo trochu sněhu, pravá kola se přibrzdila..... a už mé lyžováním vycvičené reflexy signalizovaly začátek přetáčivého oblouku ale když jsem načal kontra, tak celá levá strana na zlomek sekundy " zabrzdila" a já jsem jel zase tam kam jsem chtěl. Nejel jsem rychle, tak 50, ale toho počínajícího smyku jsem se lekl vzhledem k těm podmínkám a rychlému nástupu.....ale ta elektronika byla ještě rychleší. Fakt moc příjemné zjištění......
  • « 00 Reagovat !

    foto stirecek1

    štíreček1 14.01.10  20:43

    « Re: spolehlivost common-railu Ford (?)

    Já vím, že je to litina. ESP jsme neměl možnost v mondeu vyzkoušet, takže nemůžu srovnávat a ve focusu jsem ho neměl. Dá se říct, že to zbytečně netrápím, ale auto jede kam chci. S tou ručkou jsem to nezkoušel ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Moik

    Moik 14.01.10  20:36

    « Re: spolehlivost common-railu Ford (?)

    1.8 je litinový motor s litinovou hlavou, nedivím se, že se zahřívá déle. Pocitově je ESP ve Focusu II/C-MAXu úplně odlišný svět. Už to ve Focusu bylo supr, to v Mondeu je o pořádný kus dál.
  • « 00 Reagovat !

    foto stirecek1

    štíreček1 14.01.10  20:26

    « Re: spolehlivost common-railu Ford (?)

    Kontrolku žhavení jsem taky hledal a našel jsem ji až při mínus patnácti, to se asi na dvě sekundy rozsvítila. Jinak jen blikne na zlomek sekundy toho si člověk ani nevšimne. Je fakt, že většinou nesvítí vůbec, záleží na teplotě venku. Ale i tak auto startuje stejně jako v létě a zvukově je na tom taky stejně jako v létě, takže se podivuju, jak píšeš, že je hlučný.

    ESP funguje jak píšeš, jede to jak tank, ale nesmí být sníh voda a led, to už jsem zůstal stát v haldě sněhu, ale pomohla lopata >:D Na čerstvém nebo zmrzlém sněhu to jede opravdu dobře a dobrý je i omezovač momentu, klidně s tím může jet i ženská v kozačkách se zašprajcovanou nohou >:-[] pod plynem.

    Max topí po dvou km, díky tomu přídavnému topení, samozřejmě, že zbytek vody se ohřívá pomalej, olej ještě pozděj, ale vcelku je ten hliník rychle prohřátý.

    Spotřeba 3,9 - až.... záleží dle stylu jízdy. Tady to není omezené jako u tddi, ale na druhou stranu, čím víc žere, tím víc jede. S mondeem 2,0 není problém 15litrů, s maxem jsem to ještě nezkoušel.

    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 14.01.10  20:16

    « Re: Re: "Zravost" a spolehlivost common-railu Ford (?)

    Jarousak: Měl jsi zkusit Mazdu 6, kamarád jí má a plná spokojenost, spotřeba nízká a 103kW.
  • « 00 Reagovat !

    foto Moik

    Moik 14.01.10  20:04

    « Re: spolehlivost common-railu Ford (?)

    Já mám teda 1.8TDCi 92kW asi taky s tím piezoel. vstřikováním, jsem překvapený, že v -6st. startuje 1,5sec místo obvyklé 1, bez žhavení, kontrolka tam snad není a hlavně (na rozdíl od předchozího 2.0TDCi 100kW) jede velmi vyrovnaně, jen poněkud, no spíš hodně, hlučně.

    Asi nejvíc mě překvapilo ESP a protiprokluz, vůbec nejlíp to auto jede, když se sám nesnažím jen lechtat plyn, aby kola neklouzala, když s chci rozjet, dám půl plynu a čekám, nic neřve, nic divoce neklouže, ale jede, slyším přibržďování sem tam nějakého kola (to má elektronickou uzávěrku diferenciálu??). ESP je absolutně špička, hlavně mě nechá na ruční brzdu dělat smyky, když mám chu´t a nekecá do řízení, dokud svítí kontrolka ruční brzdy - opravdu vychytávka.

    Motor topí celkem rychle, ale než se zvedne rafička teploměru, je to klidně 10km, když vypnu topení, ohřeje se rychle.

    Spotřeba 6 - 6,5, dálnice 150-160, okresky 110-120, město svižně..
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.01.10  15:04

    « Re: Re: "Zravost" a spolehlivost common-railu Ford (?)

    cja: sjezdovka je na trase! Mimo prostor. Kolo je dobry, hodne prevodu, lehounke....... Ano, jen tech Nm na stredove ose(klice)se nejak nedostava >:D

    Panther: kotouce mi nekdy po mokrem stani nareznou, mezi deskama nejvic, pak pazvuky, zmizi to ale po par km, po par zabrzdeni. Ale to asi nebude tvuj pripad ;-\

    Win: taktak, motory si dnes sednou az tak kolem tech 50t. km.
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 14.01.10  14:55

    « Re: spolehlivost common-railu Ford (?)

    PavelKR5: rozdíl je velký...
    Puma Duratorq 2,0 TDCi 96 kW 330 Nm, vstřik. Delphi, turbo s natáčením lopatek, Euro 3, Euro 4 bez DPF a Euro 4 s DPF (volitelné)
    DW10B TED4 PSA-FORD 2,0 TDCi 103 kW/320-340 Nm, vstřik. SiemensVDO (nyní ContinentalVDO), o turbu mnoho nevím, pouze Euro 4 a pouze s DPF.
    DW10C TED4 PSA-FORD 2,0 TDCi 85/103/120 kW 340-380 Nm, vstřik Delphi, pouze s DPF, v PSA od 03-2009, ve Fordu od 03-2010. Tento motor je Euro 5.
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 14.01.10  14:49

    « Re: Re: "Zravost" a spolehlivost common-railu Ford (?)

    Jarousak: klííííd chlape, taky mám DFP a bere mi to v nejlepším případě 7,9 l, zimní průměr 10,2 l.
    Je to otázka kompromisu - s ostatním jsem spokojen. Jasně, mohlo by to mít nižší spotřebu a pořád si říkám že se to trošku usadí. Zatím mám 6000 km, na starém Mondeu 2,0TDCi mi klesala spotřeba až do 50000 km, nyní má najeto 220000 km a PP ukazuje 6,0 l.
  • « 00 Reagovat !

    foto Pavell-KR5

    Pavell_KR5 14.01.10  14:46

    « Re: spolehlivost common-railu Ford (?)

    dik za pocetne reakce :-)

    jaky je rozdil mezi 2.0TDCi/103kW a 2.0TDCi/96kW? turbo, vstrikovani, soft? emisni normy a DPF jsou u obou tipuji stejne (?)
  • « 00 Reagovat !

    foto Pavell-KR5

    Pavell_KR5 14.01.10  14:42

    « Re: spolehlivost common-railu Ford (?)

    dik za pocetne reakce :-)

    jaky je rozdil mezi 2.0TDCi/103kW a 2.0TDCi/96kW? turbo, vstrikovani, soft? emisni normy a DPF jsou u obou tipuji stejne (?)
  • « 00 Reagovat !

    foto cja

    cja 14.01.10  14:21

    « Re: drnčí brzda

    panther: tak jedině servis, a zrovna u brzd, když mám podezření, tak moc neotálím
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…