FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
cja 15.01.10 14:06
« Re: spolehlivost common-railu Ford (?)
DIM: ve starém Mondu jsem je měl - odvětrání i vyhřívání, jednou už se to zde řešilo, při přesunu do HR na dovolenou jsem to měl puštěné, ale že bych se nepotil, to řící nemohu, nějak velký dojem to na mne neudělalo, v novém autě to nešlo dát , tak jenom vyhřívání, ale i vzadu - ať si taky užijou - ... děti už mám, a na diagramech o mužské plodnosti nevidím nic zajímavého >:D -
cja 15.01.10 14:00
« Re: spolehlivost common-railu Ford (?)
Kutil: >:D měl jsi si připlatit aspoň za vyhřívání půlek, to topí hned a než nastoupí efekt rychlého topení v novém Mondu, tak nemrznu a jak začne topit vypínám - i děti si to chválí, akorát syn, ten brblá, jezdí ještě v podsedáku, chybí mu 10 cm a pak si taky užije ;-) -
sybokcz 15.01.10 13:09
« Re: spolehlivost common-railu Ford (?)
Kutil: overoval jsem a pridavne palivove topeni se dava za priplatek i do novych mondeii. Takze pokud jsi koupil skladovku (s prislunou slevou), tak nadavat muzes akorat sobe, ze jsi setril. Nikoliv podraz, nepriplatil jsi, nemas.
Btw. jaka trida? Je to stredni trida se vsim co k tomu patri, chces-li neco lepsiho jdi do vyssi stredni. Tak to bylo vzdycky (nepocitam-li "premiove" znacky). -
superkutil 15.01.10 11:07
« Re: spolehlivost common-railu Ford (?)
Teda pánové, tuto zimu fakt Fordům nadávám, že mi v roce 2006 prodali nové auto s TDCI, které nemělo přihřívání chladící kapaliny. Je to u auta této třídy podraz. V těchto dnech lituji, že jsem nevzal S-MAX 1.8TDCI. Je sice slabší jak moje Mondeo a v místě řidiče možná i menší, ale to mrznutí po 1/2 cesty do práce je fakt na palici. :no: -
DIM 15.01.10 10:57
« Re: spolehlivost common-railu Ford (?)
ESP je skvělé, včera jsem na čistém ledě v uzounké zatáčce musel kvůli vyhýbání trochu ostřeji ke kraji, tam bylo trochu sněhu, pravá kola se přibrzdila..... a už mé lyžováním vycvičené reflexy signalizovaly začátek přetáčivého oblouku ale když jsem načal kontra, tak celá levá strana na zlomek sekundy " zabrzdila" a já jsem jel zase tam kam jsem chtěl. Nejel jsem rychle, tak 50, ale toho počínajícího smyku jsem se lekl vzhledem k těm podmínkám a rychlému nástupu.....ale ta elektronika byla ještě rychleší. Fakt moc příjemné zjištění...... -
štíreček1 14.01.10 20:26
« Re: spolehlivost common-railu Ford (?)
Kontrolku žhavení jsem taky hledal a našel jsem ji až při mínus patnácti, to se asi na dvě sekundy rozsvítila. Jinak jen blikne na zlomek sekundy toho si člověk ani nevšimne. Je fakt, že většinou nesvítí vůbec, záleží na teplotě venku. Ale i tak auto startuje stejně jako v létě a zvukově je na tom taky stejně jako v létě, takže se podivuju, jak píšeš, že je hlučný.
ESP funguje jak píšeš, jede to jak tank, ale nesmí být sníh voda a led, to už jsem zůstal stát v haldě sněhu, ale pomohla lopata >:D Na čerstvém nebo zmrzlém sněhu to jede opravdu dobře a dobrý je i omezovač momentu, klidně s tím může jet i ženská v kozačkách se zašprajcovanou nohou >:-[] pod plynem.
Max topí po dvou km, díky tomu přídavnému topení, samozřejmě, že zbytek vody se ohřívá pomalej, olej ještě pozděj, ale vcelku je ten hliník rychle prohřátý.
Spotřeba 3,9 - až.... záleží dle stylu jízdy. Tady to není omezené jako u tddi, ale na druhou stranu, čím víc žere, tím víc jede. S mondeem 2,0 není problém 15litrů, s maxem jsem to ještě nezkoušel.
[odkaz] -
Moik 14.01.10 20:04
« Re: spolehlivost common-railu Ford (?)
Já mám teda 1.8TDCi 92kW asi taky s tím piezoel. vstřikováním, jsem překvapený, že v -6st. startuje 1,5sec místo obvyklé 1, bez žhavení, kontrolka tam snad není a hlavně (na rozdíl od předchozího 2.0TDCi 100kW) jede velmi vyrovnaně, jen poněkud, no spíš hodně, hlučně.
Asi nejvíc mě překvapilo ESP a protiprokluz, vůbec nejlíp to auto jede, když se sám nesnažím jen lechtat plyn, aby kola neklouzala, když s chci rozjet, dám půl plynu a čekám, nic neřve, nic divoce neklouže, ale jede, slyším přibržďování sem tam nějakého kola (to má elektronickou uzávěrku diferenciálu??). ESP je absolutně špička, hlavně mě nechá na ruční brzdu dělat smyky, když mám chu´t a nekecá do řízení, dokud svítí kontrolka ruční brzdy - opravdu vychytávka.
Motor topí celkem rychle, ale než se zvedne rafička teploměru, je to klidně 10km, když vypnu topení, ohřeje se rychle.
Spotřeba 6 - 6,5, dálnice 150-160, okresky 110-120, město svižně.. -
"-- skrytý --" 14.01.10 15:04
« Re: Re: "Zravost" a spolehlivost common-railu Ford (?)
cja: sjezdovka je na trase! Mimo prostor. Kolo je dobry, hodne prevodu, lehounke....... Ano, jen tech Nm na stredove ose(klice)se nejak nedostava >:D
Panther: kotouce mi nekdy po mokrem stani nareznou, mezi deskama nejvic, pak pazvuky, zmizi to ale po par km, po par zabrzdeni. Ale to asi nebude tvuj pripad ;-\
Win: taktak, motory si dnes sednou az tak kolem tech 50t. km. -
WinDiesel 14.01.10 14:55
« Re: spolehlivost common-railu Ford (?)
PavelKR5: rozdíl je velký...
Puma Duratorq 2,0 TDCi 96 kW 330 Nm, vstřik. Delphi, turbo s natáčením lopatek, Euro 3, Euro 4 bez DPF a Euro 4 s DPF (volitelné)
DW10B TED4 PSA-FORD 2,0 TDCi 103 kW/320-340 Nm, vstřik. SiemensVDO (nyní ContinentalVDO), o turbu mnoho nevím, pouze Euro 4 a pouze s DPF.
DW10C TED4 PSA-FORD 2,0 TDCi 85/103/120 kW 340-380 Nm, vstřik Delphi, pouze s DPF, v PSA od 03-2009, ve Fordu od 03-2010. Tento motor je Euro 5. -
WinDiesel 14.01.10 14:49
« Re: Re: "Zravost" a spolehlivost common-railu Ford (?)
Jarousak: klííííd chlape, taky mám DFP a bere mi to v nejlepším případě 7,9 l, zimní průměr 10,2 l.
Je to otázka kompromisu - s ostatním jsem spokojen. Jasně, mohlo by to mít nižší spotřebu a pořád si říkám že se to trošku usadí. Zatím mám 6000 km, na starém Mondeu 2,0TDCi mi klesala spotřeba až do 50000 km, nyní má najeto 220000 km a PP ukazuje 6,0 l.
sybokcz: V nových Mondeích je přídavné topení elektrické v základní výbavě.
No samozřejmě, byla chyba, že jsem se nezeptal, zda to má přihřívání u TDCI. Považoval jsem to za standard. Kamarád s Volvem i s Touranem to mají a nic navíc neobjednávali. Navíc se dalo objednat nezávislé topení. A pokud vím, tak Mondeo je to nejvyšší, co Ford v ČR nabízí. A třeba v C-MAX přihřívání ve standardu je. Sleva byla za starý model, ne za to že auto bude okleštěné. Mám model GHIA+ což byla jedna z nejvyšší výbavy. Tak tam snad to přihřívání už mohli dávat.
Chápal bych nezávislé topení jako nadstandard a volitelnou položku, ale přihřívání chladící kapaliny mi připadá jako standard. Protože za současné situace moje Mondeo nesplňuje základní schopnost a to topit za jízdy (viz jízda do Alp, kdy auto po cca 4hodinách přestalo topit). Přece jako zákazník nebudu zjišťovat, jakou má účinnost můj motor a zda nepotřebuji přihřívání chladící kapaliny. :no: