FORD MONDEO 2,2 TDCi .

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.01.10  15:31

    « Re: Prodej Mondeo

    Vychazej z toho, ze aktualni new 2,2D poridis za nejakych 700t., z ciziny jeste za mene. A 1/2 u trileteho mi pak vychazi na nejakych 350t. za new model - a to taky nevim nevim, Ty mas "stary" a to ti to jeste netopi... Zdalo by se tech 280 ok, ale holt ta poptavka. Nezavidim, jsem rad, ze zrovna ted nemusim prodavat auto(jakekoliv). V motorkach je situace jeste horsi. Vyborna doba nejaky samohyb kupovat a nebyt jeste v nejakem casovem pressu, to jsi panem situace, ale prodavat je naprd...... Pod cenou a nebo si to radsi nechat v rodine, ale dle okolnosti samozrejme.
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 21.01.10  15:04

    « Re: Prodej Mondeo

    No, Kutile, myslím že to neprodáš ani zdaleka za 280 tis Kč.
  • « 00 Reagovat !

    foto sybokcz

    sybokcz 21.01.10  14:06

    « Re: Prodej Mondeo

    Kutil: ja se obavam, ze to neni o vracich. Nabidka a poptavka se moc racionalne neridi (resp. ta racionalita je u kazdeho jina). Tedka trpi na pokles ceny hlavne velka auta. To ze si VW group u nas drzi cenu nema moc logiku, prestoze uznavam kvalitu tech aut, tak si nemyslim, ze nektere ceny za ojetiny maji sva opodstneni.
  • 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 21.01.10  13:56

    « Prodej Mondeo

    Řeším potřebu 4x4 a tak jsem zvažoval prodej mého Mondea. Ale pokles ze 720tis.Kč na 280tis.Kč za 3 roky a 100tis.km mi vyrazil dech. To je Mondeo fakt takový vrak, že ta cena tak klesla? Když jsem prodával po 3 letech Escort, tak pokles byl z 390tis.Kč na 260tis.Kč.

    Chtěl bych Forester nebo Mercedes GLK a ojetiny nejsou. Potřebuju prodat a koupit přibližně za stejnou cenu.
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 21.01.10  11:42

    « Re: Vyhřívání

    ...dvou mých aut .... . Ne aur !! Svatý fakt nejsem !!! I když.... možná....
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 21.01.10  11:40

    « Re: Vyhřívání

    Já jsem to sklápění a elektrická sedadla s pamětí obětoval při výběru něčemu jinému.... už ani nevím čemu ! :-) Ventilovaná sedadla nebojáužnevímco. A nebo ty dvě deci objemu navíc ??

    Fakt je, že 99% času to řídím jen já a paměť nastavení sedadla a zrcátek nepotřebuji. A pokud jde o to sklopení : sdílím doma s focusem jen malý dvoreček, kde parkujeme pravými ( spolujezdcovými ) boky těsně, ale hodně těsně vedle sebe každý čumák jinam , abychom mohli ještě jako řidiči otevřít a vystoupit a nepoškodit zdi :-) Už jsme si já i manželka ( ! ) na ten manévr zvykli. Horší je kupodivu pozice vlevo, kdy člověk najíždí k druhému už zaparkovanému autu předem . Ono tam doprava dopředu se to špatně odhaduje . A tam hodně spoléhám na to, co už mám odzkoušeno a to je , že pokud bych najel fakt kriticky blízko , narazí na sebe napřed konce zrcátek spolujezdce, a to se i z pozice řidiče spolehlivě zkontrolovat dá. Takže sklopené zrcátko = nebezpečí podž´ření boků hned dvou mých aur !!!! Naopak zacouvat se dá nádherně pomocí venkovního spolujezdcova (nesklopeného) zrcátka a to si opravdu troufnu na pár centimetrů. Takže sklop pro mě vlastně není :-)

    Ale obecně pokud člověk parkuje na úzkých městských ulicích tak je lepší přijít o zrcátko než o dveře a tak. Je to jakýsi poslední guard, pak už je plech.....

    Toš tak. Všechno je jen o dobrém vyargumentování :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto cja

    cja 21.01.10  10:41

    « Re: Vyhřívání

    To se mi ještě nestalo, že by to bylo pod ledem. Přijde mi ten povrch otočných ploch , jako by měl nějakou povrchovou úpravu.?
    Sklápění tam je , deaktivovat ho nehodlám.
    Pokud hrozí námraza - máme nez. topení a to tenhle problém řeší - až teda na baterii. ;-\
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 21.01.10  10:06

    « Re: Vyhřívání

    A jak to sklápí a odklápí, když je to třeba po ránu pod zmzlým ledem ??

    Nejlépe vyklápěla V3S !!
  • « 00 Reagovat !

    foto cja

    cja 20.01.10  17:44

    « Re: Vyhřívání

    DIM: ;-) ... a malá vrata nemáš? Tak neřeš nepřepínej... ;-)
    Já to neobjednával, tak jsem ani nevěděl, že to není standard. Ale nebýt to tam , tak se cítím podveden a ošizen a bez garáže, nebo bez zrcátek.
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 20.01.10  13:49

    « Re: Vyhřívání

    A já sklápění taky nemám !! Teď nevím, jestli to není ostuda, aby v roce 2009 nemyslel výrobce na to, že bez sklápěčky už to dneska nejde.

    Kutile : mně to auto topilo i když byl teploměr dole. Nefoukal zrovna horký vzduch, ale teplý a když jsem dal větráky na více než automatika nadávkovala zřejmě čekajíc na ten horký vzduch, tak to docela šlo i cestou z hor dolů kopcem. Pokud tě to uklidní, kolega v Octávii ráno přijel zmrzlý s tím, že mu to nějak nechtělo topit..:-)
  • « 00 Reagovat !

    foto cja

    cja 20.01.10  13:06

    « Re: Vyhřívání

    Ke: s tím kalendářem to doufám nebude takový hukot - vždyť sotva napadlo

    Impaler:myslel jsem sklopení zrcátek po zamčení auta, ruční sklápění mám taky, tlačítkem zamču a zrcátka se sklopí,

    Navíc jestli ty auta budou pořád dál zvětšovat, tak si budu muset zbourat a znovu postavit garáž , vrata šíře 220 cm se mi zdají poslední dobou nějaká malá - proto mám sklápění zrcátek. Jinak bych je už na autě asi neměl :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 20.01.10  13:02

    « Re: spolehlivost common-railu Ford (?)

    ke: Jen by mě zajímalo, zda se elektrické přihřívání dá domontovat. :-)

    Nějak nedokážu pochopit, že ještě v roce 2006 dokáže někdo vyrobit auto, které občas netopí. Prostě když udělám auto s motorem s velkou účinností a vím, že to nestačí vodu pro topení ohřívat, tak tam dám přihřívání, abych zajistil možnost topení. >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.01.10  12:36

    « Re: spolehlivost common-railu Ford (?)

    Kutile co furt resis? Jel jsi nekdy na motorce? To je ti clovece kosa !!!
    Si uz bud kup konecne neco jineho, nebo si kup jegrovky a tlac kalendar vocima 8-s
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 20.01.10  11:46

    « Re: spolehlivost common-railu Ford (?)

    Nová auta mají vždy ve standardu něco navíc ! Už to tady někdo vzpomínal, všechny ESP, ABS , klimatizace které už teď mají všechny auta a snad i Dacia byly kdysi velmi nadstandardní věci. A není to tak dávno !! A taky jde o to, že pokud tu výrobu už jednou rozběhneš a ona se osvědčí, zaběhne, vycertifikuje a tak už nemusíš do nástrojů a tak nic investovat. A navíc každý z AUTOMOTIVE tě jako dodavatele srazí každý rok minimálně o 3% s cenou dolů, ať se děje kolem ( ceny vstupů a pod ) co se děje. Takže za tři roky máš vychytanou technologii výroby a cenu o 9% nižší, bez ( obrovských ) investic. No nedej to tam, když to tam nakonec začnou dávat všichni.
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 20.01.10  10:53

    « Re: spolehlivost common-railu Ford (?)

    DIM: OK, tak proč do současných Mondeí dávají elektrické přihřívání standardně? Co vedlo marketing Fordu tuto položku zařadit mezi standard? Snaha udělat Mondeo luxusní nebo stížnosti uživatelů?

    Jinak máš pravdu, auto jsem kupoval narychlo, utekl mi S-MAX a asi jsem se ve výbavě spoléhal na serióznost Forda a podcenil jejich snahu ušetřit. Respektive netušil jsem, že to elektrické přihřívání v autě nebude.

    Ale podívám se na to čidlo teploty i když i teploměr chladící kapaliny hrozně dlouho leží na nule. Když ráno vyjíždím, tak tak 7km se posunuji v kolonách nebo jedu rychlostí do 50km/h. To bohužel auto moc neohřeje. Do toho musím často zapínat vnitřní okruh kvůli smradu, tak se to zase mlží. Tam alespoň pomůže vyhřívání předního okna. Ostatníma koukat nemusím. :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 20.01.10  09:47

    « Re: Vyhřívání

    Impalere , co myslíš ?? Mám ho tam !! Setře tak jako dříve. Jedna změna tam ale je : když jsou zapnuté světla, tak se při ostřiku aktivují i ostřikovače xenonu ( nic nového ), ale dříve, než setře ten stěrač tu ránu jistoty , tak stříknou krátce na světla JEŠTĚ JEDNOU !!! Takže se něco dostane znovu i na přední sklo a začíná ten dostěr mít alespoň trochu logiku. A taky mám pocit, že když si sám setřu ihned po ostřiku skla ještě jednou tím, že potlačím tu páčku dolů, tak už se dostěr nevykoná. Ale na 100% to netvrdím. Vyzkouším.

    Startování a tak se dá řešit i [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 20.01.10  09:38

    « Re: spolehlivost common-railu Ford (?)

    Kutile, máš v tom trochu hokej.Kdybys věděl, jak neskutečně výrobci aut tlačí na každý zlomek centíčku na každé součástce, která už tak stojí jen eurocentíčky. V autě jsou tisíce součástí. Tlak na cenu je zkrátka obrovský. Až bude chtít být Mondeo luxusní , tak si ho nikdo nekoupí....protože bude mít luxusní i cenu. Je to jen a jen o těch penězích. Myslíš si např, že Fusion je tak dobré auto, že se ho u nás tolik prodává ?? Není ! Ale je levné...... Já teď sice oceňuji lepší tepelný komfort, ale že bych v minulém autě nějak trpěl zimou, to fakt ne. Musíš srovnávat a vybírat. A lepší je něco ušetřit na interiéru a výbavě než mít stroj ve smyslu : nahoře huj a dole fuj.
  • 00 Reagovat !

    foto impaler

    impaler 20.01.10  09:27

    « Vyhřívání

    Mně se to samo při mraze (možná i při žluté vločce, nepamatuju)zapíná taky. Víc než to mě irituje, že se to samo i vypíná, a to i tehdy, pokud to zapnu ručně. Dobíjení neřeším, protože jedu svých nočních 1200 km a mnohokrát za cestu se mi zamlží zadní okno a pořád jak vůl zapínám vyhřívání rukou.

    Nevím, jak sklápění a co se myslelo - ale mám paket s vyhříváním zrcátek a elektrickým sklápěním, ovšem ručně, samo se to nedělá nikdy.

    Topení topí velmi rychle, takže Kutile, prozkoumej to čidlo nebo jeď do servisu. Rychle myslím třeba dva kilometry za mrazu a už je znát ohřívaný vzduch. Takže tam nejspíš mám nějakou tu spirálu, nevím, kam se podívat. Auto je ovšem z belgického trhu (kde stejně jako v NL není normálně moc zima). Výbava Ghia X, trochu jinak poskládaná než česká.

    V listopadu jsem v ČR ukázal auto borcům, co montují Webasto, Eberspächer a české teďnevímjak, a bádali jsme, jak a za kolik a co. Zajímalo mě topení během stání a odpočinku třeba hoďku na parkovišti, eventuálně vyhřátí předem před příchodem do auta (teď např. vytahuju dvě dětské sedačky a před vyjetím je strkám do auta - odbočka: budiž toto nápad pro výrobce dětských sedaček, vyhřívání na nějaký bezpečný způsob). Odradila mě nakonec cena, která chtě nechtě jde přes 30 000 s DPH a montáží, teplovzdušné i teplovodní. Jedno je levnější a složitější na montáž, druhé naopak (nebo naopak :-) ). Místo jsme našli teoreticky buď u spolujezdce pod nohama, před sedačkou, možná i šikmo na jeho staně středového panelu, ale je to dost velké zařízení, pánové měli pořád starost, že to bude blbě vypadat. Což já tak neřeším, spíš snížené pohodlí pro manželku a riziko poškození nohama. Nakonec jsme došli na možnost dát to do kufru do vykrojení před zadníma světlama, na podlahu, s vyvedením hadic do místa mezi C sloupkem (doufám, že to je on, prostě ten poslední) a opěrkou hlavy na zadním sedadle. Šlo o teplovzdušnou variantu, která mi byla doporučena pro moje zadání (nepotřebuju ohřívat motor, je tam málo místa na montáž atd.). Co je důležité, pánové neshledali přítomnost elektrického přihřívače, který některé diesly v této třídě mají (např. Mazda6 z roku 2005, kdy jsem kupoval) a lze je rozšířit na plnohodnotné nezávislé topení cca za polovinu peněz, které uvádím. Je to patrně něco jiného, než o čem se tady bavíme stran rychlého topení do kabiny, i když zase co jiného? Nebo jsou pánové málo zkušení - ovšem přiznali, že mondeo zatím neřešili a neznají ho. Každopádně pečlivý průzkum netu kolem toho přihřívače vychází pro naše mondeo dost negativ.

    Na zabití je opět evergreen dodatečného rozetření srágory stěračema po skle po ostříknutí. DIMe, jak se to chová v novém stroji? Pokud vím, tys to taky na MKIV-V nenáviděl.
  • 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 20.01.10  09:24

    « GLK 320 CDI

    WinDiesel: Nemáš ve své SPZ 4444?
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 20.01.10  09:20

    « Re: spolehlivost common-railu Ford (?)

    ladacargo: Jo, vím co myslíš. U Forda to funguje jinak. Již od ukončení výroby 2.3D byl kritizovaný za velmi špatné dieselové motory. Něco řešil 1.8TDDI ve Focusu, ale první lepší byl 1.8TDCI. A i když v té době dělali modernizaci Mondea tak motor 1.8TDCI do Mondea nedali. Pod velkým tlakem uvedli v roce 2000 nové Mondeo a aby umlčeli kritiku, tak osadili motor 2.0TDDI. Navíc aby ušetřili udělali velmi levný interiér. A to mi na Fordu vadí, ta jejich snaha extrémně ušetřit na úkor zákazníka. Totéž platí pro přihřívání u TDCI motorů. Opět když osadili TDCI motory, tak nikoho nenapadlo, že asi motory a vysokou účinností budou mít problémy s topením. A přesto po 6ti letech od prodeje modelu a několika modernizacích nedokázali přihřívání za 5000Kč dát do standardní výbavy. Ty kdyby jsi kupoval auto a nebyl technicky znalý, tak se budeš zajímat, zda do auta potřebuješ přihřívání nebo by jsi počítal s tím, že když kupuješ auto, tak bude splňovat to, že bude topit. Nemluvím o přídavném topení, to už je nadstandard. Třeba přihřívání má i Oktávka II, která je ale o třídu nižší jak Mondeo. Podle mne je to ze strany Forda podraz na zákazníky ve snaze ušetřit na výrobě. Já bych klidně o těch 5000Kč připlatil, ale abych se přiznal, myslel jsme, že přihřívání je ve standardu.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…