FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
superkutil 22.01.10 00:55
« Re: Prodej Mondeo
sybokcz: Člověče, já mám pocit, že vidím stále více velkých aut a k tomu dost terénních. A vidím taky dost Mondeí, spíš bude problém v tom, že je přebytek Mondeí na prodej. Přitom nemám pocit, že by bylo Mondeo o tolik horší jak konkurence. -
superkutil 21.01.10 22:44
« Re: Prodej Mondeo
Moik, štíreček1: Dnes vidím, že byla pěkná blbost nekoupit S-MAX a místo toho koupit výběhové Mondeo, hlavně proto, že ten S-MAX byl levnější a lépe by se prodával. To bude dost problém, ten Forester pořídit. 8-s
Je to pro mě nepochopitelné, jak Mondeo 3 roky staré se 100tis.km může mít cenu jen 150tis.kč. Vždyť mé 6let staré Mondeo MKII se 150tis.km mělo v roce 2007 cenu 145tis.Kč.
Vždyť 3 roky staré Mondeo má cenu jako 3 roky starý Fusion. -
Moik 21.01.10 20:45
« Re: Prodej Mondeo
Kutil: Víš, za kolik se vyprodávaly Mondea před nástupem nového modelu? To se pak nediv, že to za těch 250 neprodáš. Není to od Fordu moc fér, VW na takové ceny imo nejde.
Nevim, jestli máš takovou výbavu [odkaz]
ale tenhle borec to prodává víc jak půl roku...
A největší průšvih je, že za peníze z Mondea jseš tak na 2004 Foresteru -
cja 21.01.10 19:05
« Re: Prodej Mondeo
DIM: vždyť píši loni(Kutil ma 2006 - takže stejně staré),ale to bylo Tit X, takže zase o něco jinde než Ghia
Ale asi mezi 150 a 200 t je realita, což je smutné, ale tak to je ...Navíc to co stojí na bazarech salonech jsou auta se stočenými tacho, soukromý kupec zaplatí víc, zvlášť ten, který ocení servis a historii auta, je třeba hledat.
Na druhou stranu pokud je auto na podnikání a na práci a svoje vydělalo..., kalkulovat při koupi auta jaká bude ztráta je vždy problematické, když koupíš něco z prémie, tak sice dostaneš asi při následném prodeji víc, ale zase výrazně víc zaplatíš... -
cja 21.01.10 15:51
« Re: Prodej Mondeo
Já prodal loni 2005 se 140t km 2,2 TDCi Tit X s tím ST paketem za poctivých 265t vč. DPH. Ale byla to voňavka a bral to známý, který to auto znal, no minusem bylo, že jsem 6 měsíců před tím dělal vstřiky cca 27 t a než jsem mu to dal, tak periodická prohlídka, kde se dělaly brzdy na předku no a 15t to vyšlo, takže v té ceně bylo zohledněno i toto.(navíc zimní kola k tomu). Byl jsem to ale dobrák. Ale prodávat auto je alfa i omega nákupu nového auta, a jak píše Ke možná lepší se toho zbavit i pod cenou - osobn jsem rád , že mám tohle na 4,5 roku vyřešeno.
DIM: ... jako že by svatý... DÝM - ??? chystáš nějakou konverzi?? Třeba ke koncernu?? >:D -
"-- skrytý --" 21.01.10 15:31
« Re: Prodej Mondeo
Vychazej z toho, ze aktualni new 2,2D poridis za nejakych 700t., z ciziny jeste za mene. A 1/2 u trileteho mi pak vychazi na nejakych 350t. za new model - a to taky nevim nevim, Ty mas "stary" a to ti to jeste netopi... Zdalo by se tech 280 ok, ale holt ta poptavka. Nezavidim, jsem rad, ze zrovna ted nemusim prodavat auto(jakekoliv). V motorkach je situace jeste horsi. Vyborna doba nejaky samohyb kupovat a nebyt jeste v nejakem casovem pressu, to jsi panem situace, ale prodavat je naprd...... Pod cenou a nebo si to radsi nechat v rodine, ale dle okolnosti samozrejme. -
sybokcz 21.01.10 14:06
« Re: Prodej Mondeo
Kutil: ja se obavam, ze to neni o vracich. Nabidka a poptavka se moc racionalne neridi (resp. ta racionalita je u kazdeho jina). Tedka trpi na pokles ceny hlavne velka auta. To ze si VW group u nas drzi cenu nema moc logiku, prestoze uznavam kvalitu tech aut, tak si nemyslim, ze nektere ceny za ojetiny maji sva opodstneni. -
superkutil 21.01.10 13:56
« Prodej Mondeo
Řeším potřebu 4x4 a tak jsem zvažoval prodej mého Mondea. Ale pokles ze 720tis.Kč na 280tis.Kč za 3 roky a 100tis.km mi vyrazil dech. To je Mondeo fakt takový vrak, že ta cena tak klesla? Když jsem prodával po 3 letech Escort, tak pokles byl z 390tis.Kč na 260tis.Kč.
Chtěl bych Forester nebo Mercedes GLK a ojetiny nejsou. Potřebuju prodat a koupit přibližně za stejnou cenu. -
DIM 21.01.10 11:40
« Re: Vyhřívání
Já jsem to sklápění a elektrická sedadla s pamětí obětoval při výběru něčemu jinému.... už ani nevím čemu ! :-) Ventilovaná sedadla nebojáužnevímco. A nebo ty dvě deci objemu navíc ??
Fakt je, že 99% času to řídím jen já a paměť nastavení sedadla a zrcátek nepotřebuji. A pokud jde o to sklopení : sdílím doma s focusem jen malý dvoreček, kde parkujeme pravými ( spolujezdcovými ) boky těsně, ale hodně těsně vedle sebe každý čumák jinam , abychom mohli ještě jako řidiči otevřít a vystoupit a nepoškodit zdi :-) Už jsme si já i manželka ( ! ) na ten manévr zvykli. Horší je kupodivu pozice vlevo, kdy člověk najíždí k druhému už zaparkovanému autu předem . Ono tam doprava dopředu se to špatně odhaduje . A tam hodně spoléhám na to, co už mám odzkoušeno a to je , že pokud bych najel fakt kriticky blízko , narazí na sebe napřed konce zrcátek spolujezdce, a to se i z pozice řidiče spolehlivě zkontrolovat dá. Takže sklopené zrcátko = nebezpečí podž´ření boků hned dvou mých aur !!!! Naopak zacouvat se dá nádherně pomocí venkovního spolujezdcova (nesklopeného) zrcátka a to si opravdu troufnu na pár centimetrů. Takže sklop pro mě vlastně není :-)
Ale obecně pokud člověk parkuje na úzkých městských ulicích tak je lepší přijít o zrcátko než o dveře a tak. Je to jakýsi poslední guard, pak už je plech.....
Toš tak. Všechno je jen o dobrém vyargumentování :-) -
-
DIM 20.01.10 13:49
« Re: Vyhřívání
A já sklápění taky nemám !! Teď nevím, jestli to není ostuda, aby v roce 2009 nemyslel výrobce na to, že bez sklápěčky už to dneska nejde.
Kutile : mně to auto topilo i když byl teploměr dole. Nefoukal zrovna horký vzduch, ale teplý a když jsem dal větráky na více než automatika nadávkovala zřejmě čekajíc na ten horký vzduch, tak to docela šlo i cestou z hor dolů kopcem. Pokud tě to uklidní, kolega v Octávii ráno přijel zmrzlý s tím, že mu to nějak nechtělo topit..:-) -
cja 20.01.10 13:06
« Re: Vyhřívání
Ke: s tím kalendářem to doufám nebude takový hukot - vždyť sotva napadlo
Impaler:myslel jsem sklopení zrcátek po zamčení auta, ruční sklápění mám taky, tlačítkem zamču a zrcátka se sklopí,
Navíc jestli ty auta budou pořád dál zvětšovat, tak si budu muset zbourat a znovu postavit garáž , vrata šíře 220 cm se mi zdají poslední dobou nějaká malá - proto mám sklápění zrcátek. Jinak bych je už na autě asi neměl :-)
Je to všeobecný fenomém, že autá strednej triedy rýchlejšie strácajú na hodnote, ako napr. autá nižšej strednej triedy.
Porovnaj si ceny jazdených áut Golf-Passat, Octavia-Superb,
Astra-Vectra.
Horšie sú na tom autá vyššej triedy. Pozri za koľko si môžeš kúpiť starý VW Phaeton, Audi A8, BMW 7.
10-ročné BMW 7 kúpiš lacnejšie ako 10-ročnú Octáviu.
Vieš toto vysvetliť? Kvalita neporovnateľná, prebytok BMW 7 nad Octáviou určite nehrozí.
Potom sú však také bonbóniky ako Audi S8, alebo nejaké A8 W12, a podobne. Takéto modely si viac držia cenu.
U superšportov to je skôr naopak. Veľmi dlho si držia cenu, pokiaľ nie sú búrané, tak aj po rokoch sa predávajú takmer za cenu nového, ak nie už aj drahšie.