FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
"-- skrytý --" 27.01.10 11:39
« Re: Zamrzlá nafta .
Jedno skoro plne nacate zimni VIF mam v aute, 2. plne v garazi. Pokud budes mit cestu pres CB, pripadne pres Linec.... ;-) Co jsi odpovedel zime, kdyz se zeptala, co jsi delal na podzim? >:D Vim, mas sve zvyklosti, ja ale prave taky. -
DIM 27.01.10 11:30
« Zamrzlá nafta .
Já už bych tam - proti všem svým zvyklostem - už to aditivum VIF tak rád nalil !!!! Jenže nikde není.... A taky už tam teď jedno aditivum mám .... a VERVU a trochu AGIPU Dieseltech do -26 stejně mi to zastavuje......
3 tisíce otáček přece není zase tak moc, při řazení 2-3 a nebo 3-4 se k nim člověk na chvíli dostane běžně, zvláště při vjezdu na dálnici nebo na čtyřproudovku. Zvláště když je to tak studené tak je podle mě horší to podtáčet , při vyšších otáčkách to lépe maže, nejede to tak na sílu a rychleji se to zahřeje. Samoźřejmě nemluvím o červeném poli ale kolem 3 tisíc se to občas pohybuje, to jo. -
pepe krakora 27.01.10 10:33
« Re: Prodej Mondeo
Ahoj. Dneska ráno Tuhaň u Mělníka -22 na teploměru, asi 5-6 sec. žhavení, 2 otáčky motoru, naskočil, trošku zakolísal volnoběh, pk se to srovnalo, chvíli traktor a pak paráda, krásně pravidelnej běh. Půl nádrže Vervy, tankovaný v pá 22.1., s VIF. Dojel jsem 35 km do práce úplně bez problémů. Zlatý Mondeo, jak mě sere s tím klepáním vstřiků na volnoběh, tak tohle je paráda. -
DIM 27.01.10 10:12
« Re: Prodej Mondeo
Chjcete mě naštvat , že jo !! :-) Já dneska v Ostravě -23 na teploměru , žhavení dlouhé, start napoprvé !!! :-) Jenže co myslíte ?? Měl jsem to zas : po 5 minutách normální jízdy, když už to začínalo i topit při cca 100km/h najednou škubnutí které jsem spojkou ještě vychytil, ale nouzový režim, který nepustil přes 3 000 ot. a za chvilinku už zase obvyklá písnička : motor se po pár sekundách jízdy zastavil, vypnutím zapalování se smaže hláška ENGINE MALFUNCTION, normálně to šlo nastartovat, ale za pár sekund jízdy znovu ..... pak jsem to nechal pár minut na volnoběh u pumpy stát, trochu jsem to zkoušel tůrovat a jak jsem dal více než 3 tis, tak nouzák . Takže jsem vyjel, hlídal si ty otáčky a za chvíli už se dalo jet normálně. Fakt je, že v centru už bylo jen -18.
K Benzině dovezli včera odpoledne arktickou naftu...jenže já mám úplně plnou nádrž !! Sháněl jsem VIF , NIKDE NENÍ !! Všechna diesel aditiva kam jsem se podíval i v supermarketech jsou pryč. Vždycky jediné prázdné místo na regálu . Pak jsem sehnal nějaký poslední LIQUID MOLLY Aditivum přímo proti zamrzání nafty, ale jak vidíte, nepomohlo. Je fakt, že to balení bylo na 50 litrů a já měl v nádrži plnou - čili přes 60 litrů. A taky jsem to lil už do plné nádrže, takže promíchání jen krátkou jízdou nemuselo být ideální.
Co ten filtr DELPHI ?? WINEEEE!!!??? HELP ! :-) -
superkutil 27.01.10 08:25
« Re: Prodej Mondeo
ke: Mám pocit, že u mého Mondea nejvíc zvyšuje spotřebu stání ve městě, rychlá jízda nad 120km/h a otáčky nad 2500ot.
S tím elektromotorem vzadu není P3008 jediný. Podobný projekt má i Audi. ale ti myslím mají v každém zadním kole jeden elektromotor. Nenašel jsem, zda má ten P3008 v sobě i baterie nebo zda je elektromotor poháněný jen energií z nějakého alternátoru na dieselu.
Dnes v Praze -14°C, kontrolka žhavení svítí vždy cca 4sec (nezáleží na teplotě), motor naskočil na 2hou otáčku, ale otáčky kolísaly 600-1500ot, do 10sec se to uklidnilo. V Kralupech -18°C, Mělník -25°C. -
"-- skrytý --" 27.01.10 06:47
« Re: Prodej Mondeo
Kutil, spotreba: tady na jihu Cech nemame dalnice, na statovkach tak do 120 podle provozu rano vic, odpo mene, takze se to mota kolem 2000 ot. Nejake to predjizdeni krabic co se tady v tech kopeckach stosuji, ale prazdne auto a znamy teren, takze vis kde to rozject, kde uz sundat nohu z plynu... A poctivej servis - v garazi dilna s jamou, do Fordu vlastne jen pro razitka a kontrolu diagnostiky. Navic v Rak. nemaji problem s vlastni vymenou oleje a filtru, staci jim ukazat pixlu od oleje kvuli specifikaci a nic neresi. -
"-- skrytý --" 26.01.10 17:56
« Re: Prodej Mondeo
cja: Co mas za gumy? Kontinentály?
Pred ctrnacti tydny jsem dojezdil Pirelli Snowsport210 na 4mm, tak jsem je vymenil za nove Michelin PA3. Rozdil jako hrom. Tam, kde jsem predtim dojel a zustal stat jsem se na novych mohl rozjet z mista. Ovsem nejvetsi rozdil je na dalnici pri prejizdeni stredoveho pasu s breckou. Na starych jsem vyslapaval spojku abych moc neplaval a na novych to ani nepoznam.
Proste jak tam neni drazka ani lamela, tak je to spatne :-! -
"-- skrytý --" 26.01.10 17:40
« Re: Prodej Mondeo
2 štíreček: beru tddi v porovnání s aktuálním tdci. pokrok je znatelný, to se asi shodnem. Neříkám že jde o vyloženě špatný motor, jen to byl už v té době s ohledem na konkurenci = standart ve třídě krok vedle. česká nafta, hlavně ta méně kvalitní tomu dávala co proto.
Na původní 1,8TD Endura nedám dopustit, Mondeo s tímhle motorem mi postavilo domeček, dával jsem ho za symbolickou flašku na díly, na budíkách bylo 430tis km. kastle v původním stavu ( lemy a prahy sežrané ) , na motoru jen pravidelné oleje, rozvody, žhaviče a jednou sedla na ventilech. Těsnění pod hlavou jsem dělal 2x, jinak hlava byla celou dobu jedna jediná. zažil 1,8 D ve fiestě ( kulatý model shodný s mazdou 121 ) jako druhé auto v rodině a nebýt smůly ( 3x ne vlastní vinou otlučená v bouračkách ) sloužila věrně jako pes ohař. člověk se u takových musí povznést nad to občas vrže interiér, pálí to žárovky atd..... -
štíreček1 26.01.10 17:05
« Re: Prodej Mondeo
Kutil: žhavení mi svítí podle teploty, při větších mrazech svítí delší dobu, jinak jen blikne na zlomek sekundy a nad nulou to nesvítí vůbec. Napřed jsem si myslel, že tam kontrolka není a že to žhaví nějak potají. Zatím tu bylo nejvíc -16 a auto chytá našup stejně jak v létě.
ladacargo: měl jsem 1,8tddi a žádný problém s motorem jsem neměl. Za celou dobu jen čepy řízení, jinak běžné věci -olej, gumy, filtry... Jednou mě zastihlo na valašsku -30, nechytl sice napoprvé, ale chytl. Jen to chtělo dobrou baterku. Předtím jsem měl escort 1,8D a to mělo nesmrtelný motor, jinak ale se sralo vše, ale už měl taky něco za sebou. A z mrazy na valašsku si poradil taky s přehledem. Jsem zvědavý, kolik toho vydrží max. -
-
superkutil 26.01.10 16:37
« Re: Prodej Mondeo
cja: Když je zima a málo sněhu, tak není problém na Peklo vyjet a navíc jsi v půlce. Těch -20°C ti nezávidím. Byl jsem v sobotu v Harrachově a bylo ráno -16°C. V Alpách mi Mondeo startovalo bez problémů i v -23°C. Akorát kroutit s volantem byl problém, hlavně v porovnání s Renaultem s elektrickým posilovačem. ;-\ -
Fordka: nejak mi prijde mala nadobka ostrikovacu. Sice se to samo ozve, kdyz uz dochazi voda, ale dolevam prakticky obden... :no: