FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
superkutil 27.01.10 13:14
« Re: Zamrzlá nafta .
ke: proč myslíš, že jsem udělal SPDS? Protože jinak jsem díky ostřiku xenonů byl stále na dně nádržky.
DIM: Když je to studené, tak to moc nehoním, vetšinou 2300-2500ot. a 3000ot. překonávám až na 6ku. :-)
A pokud jde o VIF, tak tuhle byl na webu srovnávací test a VIF byť nejlevnější, tak byl nejlepší a splňoval všechny požadavky s rezervou. Na rozdíl od ostatních, které nesplňovaly co slibovaly (jako naši politici). >:D -
"-- skrytý --" 27.01.10 12:27
« Re: Zamrzlá nafta .
.... posledni tyden v unoru Heilligenblut/Grossglockner. Ted si ale vlastne vzpominam, ze v lete na motce jsem tam zadny ledovec dosazitelny standartnim lyzarem nevidel ;-\
Fordka: nejak mi prijde mala nadobka ostrikovacu. Sice se to samo ozve, kdyz uz dochazi voda, ale dolevam prakticky obden... :no: -
"-- skrytý --" 27.01.10 11:39
« Re: Zamrzlá nafta .
Jedno skoro plne nacate zimni VIF mam v aute, 2. plne v garazi. Pokud budes mit cestu pres CB, pripadne pres Linec.... ;-) Co jsi odpovedel zime, kdyz se zeptala, co jsi delal na podzim? >:D Vim, mas sve zvyklosti, ja ale prave taky. -
DIM 27.01.10 11:30
« Zamrzlá nafta .
Já už bych tam - proti všem svým zvyklostem - už to aditivum VIF tak rád nalil !!!! Jenže nikde není.... A taky už tam teď jedno aditivum mám .... a VERVU a trochu AGIPU Dieseltech do -26 stejně mi to zastavuje......
3 tisíce otáček přece není zase tak moc, při řazení 2-3 a nebo 3-4 se k nim člověk na chvíli dostane běžně, zvláště při vjezdu na dálnici nebo na čtyřproudovku. Zvláště když je to tak studené tak je podle mě horší to podtáčet , při vyšších otáčkách to lépe maže, nejede to tak na sílu a rychleji se to zahřeje. Samoźřejmě nemluvím o červeném poli ale kolem 3 tisíc se to občas pohybuje, to jo. -
pepe krakora 27.01.10 10:33
« Re: Prodej Mondeo
Ahoj. Dneska ráno Tuhaň u Mělníka -22 na teploměru, asi 5-6 sec. žhavení, 2 otáčky motoru, naskočil, trošku zakolísal volnoběh, pk se to srovnalo, chvíli traktor a pak paráda, krásně pravidelnej běh. Půl nádrže Vervy, tankovaný v pá 22.1., s VIF. Dojel jsem 35 km do práce úplně bez problémů. Zlatý Mondeo, jak mě sere s tím klepáním vstřiků na volnoběh, tak tohle je paráda. -
DIM 27.01.10 10:12
« Re: Prodej Mondeo
Chjcete mě naštvat , že jo !! :-) Já dneska v Ostravě -23 na teploměru , žhavení dlouhé, start napoprvé !!! :-) Jenže co myslíte ?? Měl jsem to zas : po 5 minutách normální jízdy, když už to začínalo i topit při cca 100km/h najednou škubnutí které jsem spojkou ještě vychytil, ale nouzový režim, který nepustil přes 3 000 ot. a za chvilinku už zase obvyklá písnička : motor se po pár sekundách jízdy zastavil, vypnutím zapalování se smaže hláška ENGINE MALFUNCTION, normálně to šlo nastartovat, ale za pár sekund jízdy znovu ..... pak jsem to nechal pár minut na volnoběh u pumpy stát, trochu jsem to zkoušel tůrovat a jak jsem dal více než 3 tis, tak nouzák . Takže jsem vyjel, hlídal si ty otáčky a za chvíli už se dalo jet normálně. Fakt je, že v centru už bylo jen -18.
K Benzině dovezli včera odpoledne arktickou naftu...jenže já mám úplně plnou nádrž !! Sháněl jsem VIF , NIKDE NENÍ !! Všechna diesel aditiva kam jsem se podíval i v supermarketech jsou pryč. Vždycky jediné prázdné místo na regálu . Pak jsem sehnal nějaký poslední LIQUID MOLLY Aditivum přímo proti zamrzání nafty, ale jak vidíte, nepomohlo. Je fakt, že to balení bylo na 50 litrů a já měl v nádrži plnou - čili přes 60 litrů. A taky jsem to lil už do plné nádrže, takže promíchání jen krátkou jízdou nemuselo být ideální.
Co ten filtr DELPHI ?? WINEEEE!!!??? HELP ! :-)