FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
Moik 13.06.12 21:01
« Re: Filtr
To myslím dobře ilustruje srovnání \US a EU verzí aut před pár lety. Ceny sice byly nesrovnatelné, ale taky výbvava těch aut...obyč náprava místo multilinku vzadu (Forester) nebo buny místo kotoučů vzadu apod. Dneska se cena srovnala a zisky nijak drasticky nepoklesly..ani není kam... Škodovka dělá ale 15tis na autě. -
oleowr1 13.06.12 10:45
« Re: Filtr
windiesel: jinými slovy, spotřebák, který neovlivňuje životnost auta vyměňuj preventivně ikdyž mohou díly ještě sloužit (např. kotouče), ale naopak to co životnost ovlivňuje vyměňuj méně často než je potřeba... snížíš tím náklady na provoz po dobu záruky a pak nás už Tvoje auto nezajímá -
-
štíreček1 11.06.12 19:28
« Re: Filtr
Je zajímavé, že regeneraci občas poznám při jízdě, je to takové jakoby cukání plynu, ale po zastavení mám volnoběh pořád stejný, takže nemůžu určit, zda vypalování ještě probíhá nebo ne. Abych slyšel větrák při volnoběhu musel bych před auto, po vypnutí motoru ještě chvíli jede, někdy i víc než minutu. Taky se mi stává, že regenerace - tedy dle cukání motoru nastane klidně po čtyřech km, je možné, aby se tak brzy spustila, když v podstatě nemá nebo by neměla mít takovou teplotu plynů? Mohli na to hoši u forda víc myslet a dát alespoň kontrolku vypalování :-)
Jinak max měl čtyři roky, má téměř 50tis km a nic nežádá, nic se nekazí. Olej plus filtry cca po čtrnácti tis km, nádrž vydrží taky na dlouho, jen by mohla být nafta levnější :-( -
DIM 11.06.12 16:07
« Re: Filtr
Taky to smrdí jako když hoří gumy :-)
Někdy ale taky nečekám, až to se to vypálí.....Smůla je , že já tak dvě minuty od domu jedu po rychlé čtyřproudovce, a tam se to často zapne ale občas dojedu k domu dříve, než to skončí.......... Ale v návodu o tom nic není, že mám počkat, nic, takže to asi bude všechno v naprostém pořádku :-) -
RADEK1 09.06.12 12:41
« Filtr
O tech otackach vim. Moc jsem pospichal a co se vlastne deje jsem si uvedomil az se z auta zacaly ozyvat prave ty zvuky , ne ktere nejsem zvykly. Volnobezne otacky mam cca 8oo. Ovsem jake byly kdyz jsem prijel netusim. Slo me spis o to jak dlouho trva regenerace jako takova. Jak jsem psal cca 5-7 min pred odstavenim jsem si vsiml zvyseni spotreby. -
WinDiesel 09.06.12 10:57
« Re: Filtr
Radku, při vypalování filtru se obvykle zvyšují otáčky motoru a motor je citlivější na plyn. U mého auta je volnoběh 600 otáček, při vypalování 850. Dojedu do garážového stání, a pokud mám 850 otáček (a před tím jsem cítil citlivější plyn) vím, že vypaluji - v žádném případě nevypínám motor a čekám, většinou tak 20 až 60 vteřin, než se proces ukončí a otáčky spadnou na 600/min. Tehdy vypnu motor, ale protože je litr rozhicovanej, ventilátory běží dál až do zchadnutí - přitom se může ozývat praskání chladnoucích kovových spojů.
Zjisti, jaký rozdíl máš mezi normálním volnoběhem a zvýšeným volnoběhem při vypalování. Ten rozdíl by fakt měl být znatelný a po ukončení vypalování se otáčky sníží opravdu SKOKEM. -
RADEK1 09.06.12 08:29
« Filtr
Vcer jsem byl primo pritomny u vypalovani filtru. Jel jsem asi 6o km trasu stylem jizdy odpovidajicimu asi spotrebe 7,5 az8l cca 5az 7 min pred prijezdem k domu se spotreba zacala splhat k 9. Nedoslo mi co se deje a tak jsem zastavil v garazi . Z pod auta se ozyvalo praskani siceni dokonce se spustily na chvilicku i ventilatory. Stihla se regenerace provest ? Jinak mam najeto 5o tis a uz mam vymenene vsechny brzdove kotouce.Neni to brzo? -
WinDiesel 08.06.12 14:29
« Re: zklamání
Kutil Tim: nevím jak to myslíš ale Kaškaj se zvláště po faceliftu líbí moc, nestíhají ho vyrábět. Dokonce i kontroverzní Juke se mnoha lidem líbí.
Na Navaře a Pathfinderu se mouchy jistě nějaké nacházely. Na Kaškajovi jsem měnil zadní tlumiče v 35000, to v pořádku nebylo ale .................... D1 .................. co dodat.
Interiér je velmi pěkný a je tam absolutně vše z měkčeného plastu. To dnes frčí zvláště u VW-milců, to Kaškaj splňuje.