FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
DIM 02.02.10 09:42
« Re: Prodej Mondeo
Kutile, machři nejsou protože už není na čem machrovat. To je zkrátka generační záležitost, naší předkové zase potřebovali pro jízdu palubního tesaře a autorizovaného kováře. Pokud chceš auto, kde se dá na všechno kouknout a hned víš o co jde, tak si kup např. ŠKODU 1000 MB . To máš jako s elektronikou : dříve se dalo mrknout pod kryt a hned jsi viděl, které relátko je sepnuté a které ne, na některé se dalo poklepat, některé zkušebně rozpojit......a dnes do tranzistoru nevlezeš , do integrovaných milionů tranzistorů taky ne ......Marné, pokrok nezastavíš.... -
superkutil 01.02.10 16:07
« Re: Prodej Mondeo
WinDiesel: Vidíš, ty máš těď značku, co mi doporučovali u Forda, tak uvidíme. >:D
No, musím se podělit o zážitek se Sony. Byl jsem koupit bezdrátová sluchátka Sony, cena střed, tak si říkám, že když Sony, tak budou dobrý. No co mám říct, větší humus jsem neviděl. To 12let starý Sony sluchátka fungují líp. Tak jsem šel jejich vrzání, chrastění, skřípání a mizerný zvuk šel reklamovat a prodejce mi řekl: Pane, dnes už nejsou značkový a neznačkový věci. Všechno se vyrábí v Číně a u značkových platíte jen za ten štítek. Solidnost a kvalitu převálcovala cena a boj o konkurence schopnost.
Tak jsem je střelil ještě většímu důvěřivci než jsem já. >:D -
superkutil 01.02.10 16:02
« Re: Prodej Mondeo
Pánové, nedělám si iluze že jinde je to lepší. Kolega má VW, druhý Opel, soused měl Nisan a já osobně dělal pro Renault (zažil jsem demonstrace nespokojených majitelů). A všude je komunikace servisu a výroby nebo vývoje hodně omezená, ale třeba u toho Renaulta vím, že se i technici snažili, ale prostě nemohli na závady přijít. Ale u Renaulta mají alespoň technici možnost komunikovat s týmem specialistů přímo v továrně, připojit je na auto a pomocí web kamery je provádět po voze. Taky se data z každého vozu přenáší do centrály a analyzují. A když se jim řekne, že je problém, tak ho hledají. Ale samozřejmě, ne každý servis a technik se tak chovají. Většina na to kašle. Jo, kde jo kde je doba machrů, kteří opravili vše. -
WinDiesel 01.02.10 16:00
« Re: Prodej Mondeo
Kutil: už jsem jak ty !!!!!!!!!!! Šel jsem reklamovat že mi GLK táhne doprava, prohodili gumy, zaplatil jsem 2 tácy... Řekli - to je proto, že jsou silnice skloněné doprava... Já řekl, no ale vidět to nějak není.
A TEĎ JEZDÍM V UK A TO ZATRACENÉ AUTO TÁHNE OPRAVDU DOLEVA. Takže v servisu měli pravdu ale v ČR to není kde vyzkoušet... >:D Mimochodem po 5 tkm už máš u MB geometrii placenou. Třeba Tě to potěší... -
"-- skrytý --" 01.02.10 15:11
« Re: Prodej Mondeo
2 superkutil: jestli tě to potěší, naprosto shodné zážitky mám se servisem resp. záručním řízením u Škoda Auto. Faktem je, že octavii nemusím, především díky tomu co jsem zažil v posledních 2 letech ve firemním fleetu který spravuju. Nadměrnou spotřebu u 2,0 TDI PD jsem nakonec jaxi taxi dořešil až přes M.Boleslav, nejaké zákaznické oddělení.Dodnes když vidím firmu Porsche brno, mám tik v oku a třes v ruce. u motoru s najetýma 90tkm mi měnili blok a kravatový technik nakrmený frázemi a rádoby kecy mě vysvětlil, že rozvody nedělali, bo není třeba, pak pochválil vysokou kvalitu jejich servisu, odbornou fundovanost atd. nechal jsem si teda otevřít kapotu aby mi to ukázal, no a na deklu motoru byl položený drážkový řemen co honí altík. co dodat.Ford je opravdu spotřební zboží se vším všudy, ale musíš si k němu vybudovat citový vztah, jinak se to bude sr..t furt >:-[] >:-[] -
DIM 01.02.10 14:29
« Re: Prodej Mondeo
No jo, Kutile, ale proto jsem si koupil zase Mondeo !! Mně už by se po těch našich debatách stýskalo. Příliš spolehlivá auta jsou vlastně nuda !! :-) A díky této diskuzi se mě za chvíli bude servis sám ptát, co mají při určitých věcech dělat !! :-) O Winovi ani nemluvím. ....
Úroveň " techniků" je v servisech opravdu velmi omezená, takový ten přístup starat se jen do výše svého platu.... -
superkutil 01.02.10 14:10
« Re: Prodej Mondeo
impaler: No, kvalitáře jsem dělal a výrobky šly do prodeje. To o čem mluvím není nějaký "šum deště". Prostě když do auta teče, tak teče. To je vidět na první pohled a je to prostě závada. Rádio, které se kousne je taky závada. Pneu které hučí, tak hučí. Potvrdil to člověk od Forda i od Pirelli. Problém je v tom, že u Forda s tím nic neudělají a u Pirelli říkají, že to nejsou pneu vhodné na Mondeo. Nepřímo mi potvrdili, že to bude klasika, Pirelli má ležáky a tak je levně prodá Fordu a ten je dá na Mondea. Všichni jsou spokojeni, teda až na zákazníka. Ale o toho nikomu nejde. Auto je prodané a tím to pro Ford končí. A to topení, to je taky klasika. Ostatní automobilky ve třídě Mondea přídavný ohřev montují (koneckonců Ford dnes taky), ale bohužel Ford je firma, kde spokojenost zákazníka je až na druhém místě za ziskem. Myslím, že Ford již mnohokrát o tom přesvědčil.
Ale taky mě hrozně zajímá, jak budu se Subaru spokojený. A co se týče Fiesty a Renaulta, tak tam nezatéká, rádio se nekouše, motor táhne a topí. To je realita, nebavíme se o nějakých subjektivních pocitech. >:D
A to, že u předchozího auta bylo při koupi 25 závad, které Ford opravoval 4 roky, to je taky objektivní realita. Netvrdím, že výrobek musí jít z továrny 100% bez chyby, ale problém je spíš v záručním servise, který nemá dostatečné informace a vybavení pro odstranění výrobních nebo konstrukčních vad.
Když mi auto nejede, já udělám test na brzdě a ten je divný, technik na brzdě řekne, že motor není v pořádku a já donesu výsledky testu do servisu, tak bych čekal, že se na to někdo podívá. Místo toho v servisu neví co s tím a od FMC dostanu stupidní odpověď s tím, že jsem od Forda dostal zadarmo o 2% vyšší výkon a vůbec je nezarazí zuby na momentové křivce. To je podle mě buď absolutní neznalost a amatérismus nebo výsměch zákazníkovi. Jen pro informaci, za problémy a zuby na momentové křivce mohl vadný EGR ventil. Po výměně bylo vše v pořádku.
-
WinDiesel 01.02.10 10:44
« Re: Rádio s GPS atd.
DIM: jsem už druhý týden v UK. Spotřeba mi díky zdejším předpisům klesla na neuvěřitelných průměrných 8,5 l. >:D Jsou tady k vidění boží věci. Dnes napadl sníh, ne mnoho, ale ta panika !!!!! A oni nemají prakticky žádnou mechanizaci. Na druhou stranu tady i v minus 5 pobíhají prakticky nazí a na noc mi v hotelu vypnuli topení... 8-s
neví přesně jestli rozumím Tvému dotazu. Žádné nové 2,2 nejsou, to co je teď k mání je odcházející generace, do září 2010 tu buď bude zbrusu nový 2,2 PSA/Ford nebo to zruší. jsou známky že zruší ale mohu se mýlit. V každém případě momentálně u PSA nahrazují 2,2 HDI 129 kW novým Euro 5 2,0 HDI 120 kW a POZOR !!! PSA to myslí s hybridem smrtelně vážně, za půl roku ho tady máme !!! 140 kW 400 Nm, takové jsou myslím parametry a je to všechno postavené na nové 2,0 HDI 120 kW.
Pokud Ti rozumím správně, zajímá tě současný motor 2,2 HDI-FORD (DW12). Tam je originálem Bosch s filtrační hustotou na 12 mikronech 99,7%. Pokud má 3 vývody/vstupy, je tam naděje, že má recirkulaci, to se ale musíš zeptat u Fordů nebo u PSA. Mně přímo na vedení u Fordu tvrdili, že tam žádná recirkulace není !!!! >:D >:D >:D Věděj kulový, ten patent je založen na drobném bimetalu, který přepíná z krátkého obvodu na dlouhý, ALESPOŇ U DELPHI. Vidím to logicky - pokud jsou schopni filtrem BOSCH nahrazovat filtr DELPHI (který bimetal na 100% má), musí to jít i naopak. Vím že to mají na Delphi patentované ale patenty jsou od toho, aby se obcházely... Tak dělej co myslíš. Původní 2,0-2,2 motory měly filtr delphi HDF924, pozdější kooperační 2,0 mají francouzský filtr PURFLUX a pozdější kooperační 2,2 mají BOSCH.
Kdyby jsem Ti špatně porozuměl, dej vědět.
P.S. Teď si jedu koupit LETNÍ NAFTU, jinou tu nemají a nikdy neměli a na moje zimáky čumí taky divně... -
WinDiesel 01.02.10 09:49
« Re: Rádio s GPS atd.
S důvěrou v českou naftu jsem na tom stejně. Kvůli zemím jako jsme my zavedli výrobci vstřikovacích systémů a motorů termín WORLD FUEL, rozuměj nafta která stojí za h.o.v.n.o., rozuměj nafta která je k dostání v zemích třetího světa a v ČR... :no:
Můžeš mít platné normy a stejně máš WORLD FUEL, pokud žiješ v ČR. Ale ne pouze ČR má WORLD FUEL, překvapivě i Španělso má tento druh nafty a vyskytne se i v takových zemích, kde bys to nečekal. Hold norma je jedna věc a SKUTEČNOST neboli REALITA je věc druhá... -
cja 01.02.10 07:54
« Re: Rádio s GPS atd.
Win: dal jsem arktickou naftu, ale je mi jasné, že v nádrži čerpací stanice došlo k promísení se starší zásobou a ta filtrovatelnost nebude tak jak deklaroval prodejce, proto jsem tam poloviční dávku VIFu dal - je to sice špatně, ale tohle jsou české podmínky a já už na českou poctivost co se týká paliv nevěřím ani trochu a mám pocit, že by zimní VIF měl zlepšit filtrovatelnost o 5°C?? - ale díky Petře za upozornění, v Rakousku aditivum dávat nebudu -
DIM 29.01.10 11:27
« Re: Rádio s GPS atd.
impaler : ano, je to Čína , jako všechno. SONY co tam mám teď nečte vůbec žádné avi a na displej se vejdou tak akorát hodiny. Samozřejmě, že bych rád, kdyby se to bavilo s ovládači na volantu a především aby to bylo vidět na FORD Convers+ jako současné rádio. To ale nemůžu nikde zjistit protože neznám nikoho, kdo byto měl. Mě ale nejvíce láká ta navigace, protože mi vadí dráty přenosné a především adaptér je dlouhý a když řadím , tam mi trčí ze zásuvky přímo do prstů....
Jo, a UŽ HO MÁM !!!! MÁM VIF !!! SDA ZIMNÍ !!! Škoda, že taje. Já miluju zimu !! -
impaler 29.01.10 09:46
« Re: Prodej Mondeo
Kutil: až ty si koupíš subaru, tak to tam začnu číst taky (chvíli), abych se ujistil, že ani tato značka ani jakákoli jiná nedokáže naplnit tvoji duši klidem a mírem. Měl by ses živit jako kvalitář, akorát nevím, jestli by tvoje fabrika vyprodukovala někdy něco, co by prošlo až do prodeje. Fakt se zamysli. Nevymýšlej odpověď, proč máš pravdu s hučením, rumplováním, topením, spotřebou, zatíkáním, čímkoli. Zamysli se, jestli je všechno v pořádku, když nedokážeš ani jeden týden nevymýšlet, co tě na tom autě s-e-r-e. To nesouvisí s fiestou ani renaultem. Nejspíš proto, že s nima zas tolik nejezdíš. Jinak si troufám říct, že by taky šly brečet do kouta.