FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
cja 12.02.10 17:03
« Re: Zlomeny ventil na meranie tlaku
ono to bylo v nějakém paketu a ze začátku tvrdili, že je to jak u S-Maxe - že to měří čidla u ABS, kdybych věděl ,že jsou čidla v pneu, tak to nechci a klidně se přetahovat budu - je to jejich chyba, tak ať se starají, vstřiky taky svádějí na českou naftu, tak je potřeba trochu je potrápit a 8t Kč není zas tak málo, aby je člověk dával při každé výměně gum, možná to potom nechám přes IDS vyřadit z nabídky na displeji a bude klid -
killerhammer 12.02.10 16:42
« Re: Zlomeny ventil na meranie tlaku
vidis, sami vedia, ze sa to lame >:D
mne to tiez 2x povedali v servise, ze som to mal ulomene, ale natahovat sa s nimi, ze kto ma pravdu, nema zmysel 8-s
inac, je to totalna zbytocnost ak nemas run-flat, pretoze, to ci mas alebo nemas defekt zistis na klasickych gumach rychlo aj sam >:D -
cja 12.02.10 16:35
« Re: Zlomeny ventil na meranie tlaku
nestalo se mi to sice, ale když jsem řešil zimní kola, tak jsem chtěl stejně jako na letních dát měření tlaku - odradila mě cena a náznak servisního technika , že se to časem ulomí ve ventilu a musí se koupit nový - takže na zimní sadě to nemám a budu čekat co to udělá na letní sadě - pokud to bude v záruce a ulomí to mechanik na servise, tak je to nechám vyřešit za jejich peníze - oni sice tvrdí, že to FMC neuzná, ale klidně nechám sundat kola a pošlu je do FMC p. Vošickému ať mi ukáží, jak to demontují a dají tam novou sadu pneu -
killerhammer 12.02.10 16:18
« Re: Zlomeny ventil na meranie tlaku
ja som tiez zalomil uz dva. mam ford mondeo 2.5T kombi. lamu sa tesne pod tlakovym ventilom. vyzera to na nejaky problem materialu a jeho odolnosti v case 8-s dalsia vec, ze su drahe ako slak, tusim skoro 70eur jeden ;-\ -
superkutil 09.02.10 14:43
« Re: Přední maska
Asi to mám nižší, ale já narážím přední dolní lištou na které je chromovaná lišta. Když narazím zástěrkama, tak už je pozdě. Většinou se zavěsím za spodek přední masky a pak když chci vyjet, tak musím shánět lidi, kteří mi předek nadzvednou. Kamarád, který má Renault Scenic, tak takové problémy nemá, má totiž přední masku dole s gumovou lištou a ta se neničí. -
DIM 09.02.10 12:05
« Re: Přední maska
Tak na ten obrubník většinou narazí ty předzástěrky před předními koly, takže když člověk nedojede koly až na doraz a zůstane 10 cm před, tak se tomu dá vyhnout. Nárazník samotný zase tak nízko není. To břicho dole asi člověk neovlivní...až dám zpátky letní 17" , tak se to o 2,5/2 cm zvedne, což mi stejně nijak moc nepřipadá. Ale to už jsou zase málokdy ty ledové koleje :-) -
jurkoboss 09.02.10 11:31
« Re: Přední maska
DIM: Mám nové Mondeo, a na zimu aj 16" kolesá.
Z môjho predchádzajúceho auta, Opel Astra G, so zníženým podvozkom, som sa naučil jazdiť a hlavne parkovať tak, aby som neoškrel predný nárazník. Nie vždy to ide. Ale na parkovisku parkujem, možno ako *, zvyčajne predkom auta nenachádzam na obrubníky a chodníky, ale to ma netrápi. Nemusím sa potom sťažovať, že som niečo oškrel.
Ten druhý príklad čo opisuješ drhnutie spodku auta o stred cesty, tam už je to ťažšie, na Astre som jazdieval aj jedným kolesom mimo vyjazdenej dráhy, vtedy sa to nadvihlo a opäť neoškieralo. Nie vždy je však možné takto ísť.
Na novom aute som zatiaľ nemal také probolémy.
Inak dobrá téma. -
DIM 09.02.10 11:04
« Re: Přední maska
...........a to ještě nemáte nové Mondeo na zimních 16" !! To tam, kde jsem o žádném obrubníku dříve nevěděl tak teď dřu a dřu !! Typicky příklad : Teď jsou vyjeté koleje v tom zmrzlém sněhu, uprostřed je zarovnaný středový pás který obrousila auta přede mnou...a já si na něm vždy ještě trochu břichem přidřu !! Tak jediné, co mě teď napadlo je otázka : Kolik stojí , Wine , ten gazík ?? >:D -
WinDiesel 09.02.10 10:47
« Re: Přední maska
kutil: já už mám předek delší dobu zdevastovaný, ale už na to peču. Dokonce jse utrhl hadici od klimy při nešikovném najetí na obrubník, můj problém. Už to tam vpředu všechno drží jen na čestné slovo. Aut, co mají tyto problémy, je víc, máme tady před firmou takový typický obrubník a krutě na něm skřípou všichni. Recept bohužel nemám. -
superkutil 09.02.10 10:42
« Přední maska
Ahoj, stále někde narážím s přední maskou (krytem nárazníku), hlavně teď v zimě a tak se mi vytrhává v místech spojení s blatníky. Bojím se, že mřížka chladiče poškodí přední světla. Máte stejný problém? A pokud ano, dá se nějak kryt nárazníku líp přidělat? -
štíreček1 05.02.10 18:35
« Re: Zimní VIF - test
Dim: kvůli opožděným vstřikům se nafta dostane do oleje přes kroužky, jiná cesta není. Dělá to zvláště při studeném motoru a bohatší směsi nebo při aktivní regeneraci s těmi dovstřiky, na delších trasách se nafta částečně odpaří, ale na krátké trasy to zrovna není. Někdo psal na fóru, že měl v oleji litr a půl nafty, olej je samozřejmě znehodnocený a ten se platí. Ono když se ta regenrace nedokončí, tak se aktivuje znova při dalším spuštění motoru, nejspíš ale až se prohřeje. Eolys má vydržet na šedesát tis km, tuším 1,8litru.
Už jsem viděl případy, kdy si borec nechal přečipovat motor, filtr mu vytáhla firma někde z Rožnova, udělali změnu software aby se filtr tvářil pořád jako čistý a jezdí. Místo eolysu do nádržky nalil VIF a nechal si zvýšit dávkování. Spotřeba mu prý klesla o půl litru, ale nevím, jak okecá emise. Tvrdil, že s normy euro4 pouze udělal euro3, ale to mu na emisích nezbaští. >:D
Jinak do nových motorů už přijde katalický DPF, takže bude bezúdržbový s životností 240tis km. -
"-- skrytý --" 05.02.10 17:44
« Re: Zimní VIF - test
2 windiesel: chemik nejsem, jen jsem doslovně citoval technický list toho sajrajtu co úspěšně používám, jestli to je blbě přeložené nebo není neposuzuju. Pokud se pamatuju na moji praxi v kamionu a odtahovce správně, cílem nebylo - a předpokládám že to ani nelze - že voda se zásahem přísady vyloučí jako mávnutím kouzelného proutku, nýbrž na sebe přísada naváže vlhkost a laicky řečeno ve formě kuliček to plave po hladině tak, aby to nenasál koš u dna nádrže.Jedna věcná - jak se dostane z palivového systému ona vyloučená-vytěsněná voda ? Největší problém je když se vlhkost dostane právě do přívodních trubek resp.do filtru, který nemá kam co odlučovat - jen to zachytává , většinou u dna - a tím pádem tam ta voda zamrzne ( což je nejčastější zdroj tzv. zamrzlé nafty ) .V dobách kdy nebyly různé chemické zázraky ,se běžně přidával do nafty petrolej, benzín nebo líh. Sám jsem tuhle technologii zažil na Tatrách 815 kdy do 200l nádrže šlo 50l benzínu a zbytek nafta a nebyl problém se zámrzem.Můžeš mi jako laikovi teda popsat co udělal benzín BA95 smíchaný v tomto poměru s naftou? Uznávám že jsem důvěřivý , ale zase když mi něco funguje po několik zim, proč to nepřiznat a nepochválit ? CRC jsem zkoušel na TDi, TDCI i D5 od volva, 3 roky to bez sebemenší obtíže za mrzký peníz v porovnání s VIFem dělá to co má, tj nezamrzá a subjektivně tiší studený start / náběh. -