FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
-
RADEK1 19.02.10 18:16
« Re: ot.
Tak jsem se stal ve 140 tis. novým majitelem vstřiků >:D . Auto za studena nastartovalo v pohodě (jen zakolísal volnoběh), ale když byl motor teplý tak jsem sice nastartoval , ale volnoběh se držel jen na 500 ot/min a po 10 sec vyskočil na obvyklých 850. Z počátku v servisu nevěděli co s tím .až padl ortel ,, vstřiky" .moc jsem s tím nesouhlasil, ale nechal jsem techniky dělat svou práci a po 2000 km musím uznat ,že na to kápli.Starty v pohodě a spotřeba - 2 dl/100 km. Škoda ,že auto budu za 2 měsíce prodávat. Jsem sice lehčí o 20 tis , ale mám také důvěru v partu co se mě o auto stará v Hodoníně. -
superkutil 17.02.10 08:52
WinDiesel: Kdysi mi někdo tvrdil, že těch 85kW je kvůli povinnému ručení v Německu, které by mělo být podle výkonu a těch 85kW je ještě nižší sazba. Oproti 1.6TDCI má 2.0TDCI mnohem větší moment a lepší průběh momentu. Němci pak rádi motory čipují a není to problém. -
WinDiesel 16.02.10 17:12
syboxcz: Motor PUMA skončil s 96 kW v Mondeu v 2006 a byl vystřídán motorem DW10B PSA pro PSA nastaveným na 100 kW a pro Ford nastaveným na 96 a 103 kW. Proč tak malý rozdíl, nevím.
Motor Puma Ford se stále montuje do odcházející generace Jaguaru X-type, a motor DW10B je nahrazován motorem DW10C, kde PSA mají 100, 110, 120 a 147 kW (diesel hybrid = 120 kW DW10C plus elektromotor 27 kW).
U Fordu se o hybridu nemluví, zato u Volva ano, nedivil bych se, kdyby převzali systém PSA. Ale zase mají 5válec o podobném výkonu...
Ford dostane stejný motor, ale jako obvykle s jiným nastavením -85 kW (to mi hlava nebere, když to umí 1,6 i 1,8 TDCi), 103 kW (Fordí klasika) a 120 kW (stejně jako u PSA). -
WinDiesel 16.02.10 17:10
cja: Motor PUMA skončil s 96 kW v Mondeu v 2006 a byl vystřídán motorem DW10B PSA pro PSA nastaveným na 100 kW a pro Ford nastaveným na 96 a 103 kW. Proč tak malý rozdíl, nevím.