FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
-
RADEK1 19.02.10 18:16
« Re: ot.
Tak jsem se stal ve 140 tis. novým majitelem vstřiků >:D . Auto za studena nastartovalo v pohodě (jen zakolísal volnoběh), ale když byl motor teplý tak jsem sice nastartoval , ale volnoběh se držel jen na 500 ot/min a po 10 sec vyskočil na obvyklých 850. Z počátku v servisu nevěděli co s tím .až padl ortel ,, vstřiky" .moc jsem s tím nesouhlasil, ale nechal jsem techniky dělat svou práci a po 2000 km musím uznat ,že na to kápli.Starty v pohodě a spotřeba - 2 dl/100 km. Škoda ,že auto budu za 2 měsíce prodávat. Jsem sice lehčí o 20 tis , ale mám také důvěru v partu co se mě o auto stará v Hodoníně. -
superkutil 17.02.10 08:52
« Re: ot.
WinDiesel: Kdysi mi někdo tvrdil, že těch 85kW je kvůli povinnému ručení v Německu, které by mělo být podle výkonu a těch 85kW je ještě nižší sazba. Oproti 1.6TDCI má 2.0TDCI mnohem větší moment a lepší průběh momentu. Němci pak rádi motory čipují a není to problém. -
WinDiesel 16.02.10 17:12
« Re: ot.
syboxcz: Motor PUMA skončil s 96 kW v Mondeu v 2006 a byl vystřídán motorem DW10B PSA pro PSA nastaveným na 100 kW a pro Ford nastaveným na 96 a 103 kW. Proč tak malý rozdíl, nevím.
Motor Puma Ford se stále montuje do odcházející generace Jaguaru X-type, a motor DW10B je nahrazován motorem DW10C, kde PSA mají 100, 110, 120 a 147 kW (diesel hybrid = 120 kW DW10C plus elektromotor 27 kW).
U Fordu se o hybridu nemluví, zato u Volva ano, nedivil bych se, kdyby převzali systém PSA. Ale zase mají 5válec o podobném výkonu...
Ford dostane stejný motor, ale jako obvykle s jiným nastavením -85 kW (to mi hlava nebere, když to umí 1,6 i 1,8 TDCi), 103 kW (Fordí klasika) a 120 kW (stejně jako u PSA). -
WinDiesel 16.02.10 17:10
« Re: ot.
cja: Motor PUMA skončil s 96 kW v Mondeu v 2006 a byl vystřídán motorem DW10B PSA pro PSA nastaveným na 100 kW a pro Ford nastaveným na 96 a 103 kW. Proč tak malý rozdíl, nevím.
Motor Puma Ford se stále montuje do odcházející generace Jaguaru X-type, a motor DW10B je nahrazován motorem DW10C, kde PSA mají 100, 110, 120 a 147 kW (diesel hybrid = 120 kW DW10C plus elektromotor 27 kW).
U Fordu se o hybridu nemluví, zato u Volva ano, nedivil bych se, kdyby převzali systém PSA. Ale zase mají 5válec o podobném výkonu...
Ford dostane stejný motor, ale jako obvykla s jiným nastavením -85 kW (to mi hlava nebere, když to umí 1,6 i 1,8 TDCi), 103 kW (Fordí klasika) a 120 kW (stejně jako u PSA). -
sybokcz 16.02.10 13:04
« Re: ot.
103kW by mela byt evoluce 100kW DW10, ne? Stejne tak 96kw pro automat S-Maxu, Galaxy a Mondea Mk. IV. To, ze se delala tahle verze i s manualem nevim, je to mozne, ze pouze pro nektere trhy a pravdepodobne z danovych duvodu. U nas jsem si temer jiste, ze se nenabizela. -
cja 15.02.10 14:18
« Re: Zlomeny ventil na meranie tlaku
DIM: taky jsem to navrhoval, ale oni demontují - až mě to bude čekat, tak je taky upozorním a klidně to budu řešit i nepříjemnou cestou - to, že jim to zarezne a potom se ukroutí - to není můj problém, jsou si toho vědomi, protože u zimních kol mně na to sami upozornili, proto je na zimních kolech taky nemám - navíc to fakt , pokud člověk nemá runflat, nemá žádný smysl - to jsou ty pakety :no: -
DIM 15.02.10 13:38
« Re: Zlomeny ventil na meranie tlaku
Mám je tam, protože to byl nějaký paket s ventilovanými sedačkami nebo s čím, takže mám v kolech ty čidla tlaku taky, ale teď na zimních ne , takže až dám zpět 17" letní......tak budu apelovat na pneuservisáky, že to šroubují na vlastní nebezpečí.....Ale ventilky se snad při montáži nedemontují, ne ? To jako myslíte když se vypouští vzduch před demontáží ? Tak tam vrazím sirku ( starý dobrý recept z dětství ( a ono se to vypustí. Pomalu, Ale vypustí. -
superkutil 15.02.10 12:46
« Re: Mondeo v Kutilovském testu :-)
V tomhle obdivuji Američany, dělají sice zastaralá auta, ale když vidím co vydrží, tak tam by evropské auto neujelo ani 100km. Proč automobilky vypouští technickou špičku, když je poruchová a nespolehlivá. V tomto směru jsem nepřítelem neuvážené honby vpřed. Spolehlivost je pro mne důležitější jak moderní technologie. :-)
A jak praví stará lidová moudrost: V jednoduchosti je síla!