FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
WinDiesel 21.02.10 19:34
« Re: ot.
RADEK1: Ještě jedna věc. Ford se nepodílel na vývoji, Ford vývoj vedl. Cokoli má více než 6 válců, má na starosti Ford. A všechny tyto motory mají jméno šelmy:
1,8 TDCi - Ford Lynx (Rys)
2,0 až 2,4 a 3,2 - Ford Puma (používá se v Transitech, Boxerech a Jumperech, první generace i v Mondeích)
2,7 - Ford Lion V6 (PSA se podílí)
3,0 - Lion upgrade
3,6 - Lion V8 (PSA se nepodílí vůbec, motor má jen range Rover z bývalé skupiny Ford PAG - premier automobile group) -
WinDiesel 21.02.10 19:26
« Re: ot.
RADEK1: jakápak podpora, realita. 3,0 D V6 je asi nejlepší 6 válec mezi šestiválci, s nejnižší spotřebou. Je to výsledek úpravy dobrého motoru 2,7 D V6, přičemž došlo k výměně vstřikování Continmental > Bosch. Aby tento kontrakt Bosch získal, musel nabídnout to nejlepší co má, ještě lepší, než má momentálně Mercedes a BMW. 2000 bar, piezovsřikovače nejposlednější generace, opravdu vymazlený motor se špičkovým výkonem a vynikající spotřebou.
Fakt dobrá volba, K R Á S N É A U T O, které má duši a je totálně netuctové, nebudeš jako kdejaký JOUDA. Průběžně informuj. Se měj. :-) -
RADEK1 21.02.10 15:30
« Re: ot.
to WIN: Díky za podporu.Taky jsem doufal, že mě od toho auta odradíš a já ušetřím pár set tis. No asi je rozhodnuto. Víš něco bližšího o motorech 3,0 d.
Já jen vim, že ten silnější 202 kw je dvojtě přeplňovaný.
servis je ve Zlíně a pak v Brně takže to není pro mě nějaká dálka a jelikož se na vývoji podílel ford , myslím, že na nějaké maličkosti by se mohli podívat i na fordu. -
RADEK1 21.02.10 08:33
« Re: ot.
to cja: Objednáno zatím není nic . Ač jsem normálně rozhodný člověk, tak v otázce výběru auta se chovám jako schizofrenik. Chci úsporné a výkonné auto a ono se takové nevyrábí 8-s .Ne, dělám si legraci ;-) do nejužšího finále se probojovali (po lagunách,mazdách,opelech,lexusu,audi,MB) Legacy a to v benzínu 2,5 GT,a nebo si přivezu mírně jetého Jaguara XF 3,0 D-S, Ještě však čekám na faceliftované mondo ze Ženevy třeba ve mě zlomí tu rozhazovačnou a excentrickou polovinu mé duše a já zůstanu u klasiky a nebudu nijak vyčnívat z davu.Ovšem mám strach že Jag prostě zvítězí to auto má duši jako všechna auta z ostrovů. :yes: :yes: :yes: -
oleowr1 20.02.10 19:03
« Re: ot.
RADEK1, cja: vstřiky vloni při 150tis. (14tis.), turbo při 160tis. (s filtry, olejem 30tis.), mezitím startér... Teď mně čeká dvouhmoťák a snad dá auto tak 3 roky pokoj. Na jaře asi začnu stavět a finančně to bude kruté :no:
Nemáte klucí představu na kolik vyjde dvouhmoťák se spojkou a hydraulikou, chtěl bych se vlézt do 20tis., bude mi to dělat kámoš (dělal mi turbo), takže mně snad nesedře z kůže.
-
-
RADEK1 19.02.10 18:16
« Re: ot.
Tak jsem se stal ve 140 tis. novým majitelem vstřiků >:D . Auto za studena nastartovalo v pohodě (jen zakolísal volnoběh), ale když byl motor teplý tak jsem sice nastartoval , ale volnoběh se držel jen na 500 ot/min a po 10 sec vyskočil na obvyklých 850. Z počátku v servisu nevěděli co s tím .až padl ortel ,, vstřiky" .moc jsem s tím nesouhlasil, ale nechal jsem techniky dělat svou práci a po 2000 km musím uznat ,že na to kápli.Starty v pohodě a spotřeba - 2 dl/100 km. Škoda ,že auto budu za 2 měsíce prodávat. Jsem sice lehčí o 20 tis , ale mám také důvěru v partu co se mě o auto stará v Hodoníně. -
superkutil 17.02.10 08:52
« Re: ot.
WinDiesel: Kdysi mi někdo tvrdil, že těch 85kW je kvůli povinnému ručení v Německu, které by mělo být podle výkonu a těch 85kW je ještě nižší sazba. Oproti 1.6TDCI má 2.0TDCI mnohem větší moment a lepší průběh momentu. Němci pak rádi motory čipují a není to problém. -
WinDiesel 16.02.10 17:12
« Re: ot.
syboxcz: Motor PUMA skončil s 96 kW v Mondeu v 2006 a byl vystřídán motorem DW10B PSA pro PSA nastaveným na 100 kW a pro Ford nastaveným na 96 a 103 kW. Proč tak malý rozdíl, nevím.
Motor Puma Ford se stále montuje do odcházející generace Jaguaru X-type, a motor DW10B je nahrazován motorem DW10C, kde PSA mají 100, 110, 120 a 147 kW (diesel hybrid = 120 kW DW10C plus elektromotor 27 kW).
U Fordu se o hybridu nemluví, zato u Volva ano, nedivil bych se, kdyby převzali systém PSA. Ale zase mají 5válec o podobném výkonu...
Ford dostane stejný motor, ale jako obvykle s jiným nastavením -85 kW (to mi hlava nebere, když to umí 1,6 i 1,8 TDCi), 103 kW (Fordí klasika) a 120 kW (stejně jako u PSA). -
WinDiesel 16.02.10 17:10
« Re: ot.
cja: Motor PUMA skončil s 96 kW v Mondeu v 2006 a byl vystřídán motorem DW10B PSA pro PSA nastaveným na 100 kW a pro Ford nastaveným na 96 a 103 kW. Proč tak malý rozdíl, nevím.
Motor Puma Ford se stále montuje do odcházející generace Jaguaru X-type, a motor DW10B je nahrazován motorem DW10C, kde PSA mají 100, 110, 120 a 147 kW (diesel hybrid = 120 kW DW10C plus elektromotor 27 kW).
U Fordu se o hybridu nemluví, zato u Volva ano, nedivil bych se, kdyby převzali systém PSA. Ale zase mají 5válec o podobném výkonu...
Ford dostane stejný motor, ale jako obvykla s jiným nastavením -85 kW (to mi hlava nebere, když to umí 1,6 i 1,8 TDCi), 103 kW (Fordí klasika) a 120 kW (stejně jako u PSA).
Za moje mondo dává na ruku 200 tis 8-s . Je to strašné ,ale když si uvědomím. že nový model se dá pořídit i za 300 tak se není čemu divit. ;-\