FORD MONDEO 2,2 TDCi .

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

  • « 00 Reagovat !

    foto RADEK1

    RADEK1 22.02.10  15:47

    « Re: ot.

    To WIN: To jsou dobré zprávy. Prosím máš nějaké informace o rozdílech mezi 177 kw a 202 kw motorem. Jak jsem psal ten silnější je bi turbo. Ale nevím jestli je ten slabší s jedním turbem ,nebo je také bi a jen je jinak naladěn.Dnes jsem podal poptávku u dovozce aut ze zahraničí . tak uvidím s čím příjde.
    Za moje mondo dává na ruku 200 tis 8-s . Je to strašné ,ale když si uvědomím. že nový model se dá pořídit i za 300 tak se není čemu divit. ;-\
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 21.02.10  19:34

    « Re: ot.

    RADEK1: Ještě jedna věc. Ford se nepodílel na vývoji, Ford vývoj vedl. Cokoli má více než 6 válců, má na starosti Ford. A všechny tyto motory mají jméno šelmy:
    1,8 TDCi - Ford Lynx (Rys)
    2,0 až 2,4 a 3,2 - Ford Puma (používá se v Transitech, Boxerech a Jumperech, první generace i v Mondeích)
    2,7 - Ford Lion V6 (PSA se podílí)
    3,0 - Lion upgrade
    3,6 - Lion V8 (PSA se nepodílí vůbec, motor má jen range Rover z bývalé skupiny Ford PAG - premier automobile group)
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 21.02.10  19:26

    « Re: ot.

    RADEK1: jakápak podpora, realita. 3,0 D V6 je asi nejlepší 6 válec mezi šestiválci, s nejnižší spotřebou. Je to výsledek úpravy dobrého motoru 2,7 D V6, přičemž došlo k výměně vstřikování Continmental > Bosch. Aby tento kontrakt Bosch získal, musel nabídnout to nejlepší co má, ještě lepší, než má momentálně Mercedes a BMW. 2000 bar, piezovsřikovače nejposlednější generace, opravdu vymazlený motor se špičkovým výkonem a vynikající spotřebou.
    Fakt dobrá volba, K R Á S N É A U T O, které má duši a je totálně netuctové, nebudeš jako kdejaký JOUDA. Průběžně informuj. Se měj. :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto RADEK1

    RADEK1 21.02.10  15:30

    « Re: ot.

    to WIN: Díky za podporu.Taky jsem doufal, že mě od toho auta odradíš a já ušetřím pár set tis. No asi je rozhodnuto. Víš něco bližšího o motorech 3,0 d.
    Já jen vim, že ten silnější 202 kw je dvojtě přeplňovaný.
    servis je ve Zlíně a pak v Brně takže to není pro mě nějaká dálka a jelikož se na vývoji podílel ford , myslím, že na nějaké maličkosti by se mohli podívat i na fordu.
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 21.02.10  09:12

    « Re: ot.

    JAG XF ok, dobrá volba. Mondeo dostane v Ženevě nové motory, facelift bude až na podzim, jestli jsem tomu správně porozuměl.
  • « 00 Reagovat !

    foto cja

    cja 21.02.10  08:53

    « Re: ot.

    Radek1: Jag je pěkný, chválí ho, ale mimo moje možnosti, servis u nás také není, takže naštěstí tohle dilema jsem řešit nemusel - jinak auto je to moc pěkný a řekl bych i decentní - co se vzhledu týče.
  • « 00 Reagovat !

    foto RADEK1

    RADEK1 21.02.10  08:33

    « Re: ot.

    to cja: Objednáno zatím není nic . Ač jsem normálně rozhodný člověk, tak v otázce výběru auta se chovám jako schizofrenik. Chci úsporné a výkonné auto a ono se takové nevyrábí 8-s .Ne, dělám si legraci ;-) do nejužšího finále se probojovali (po lagunách,mazdách,opelech,lexusu,audi,MB) Legacy a to v benzínu 2,5 GT,a nebo si přivezu mírně jetého Jaguara XF 3,0 D-S, Ještě však čekám na faceliftované mondo ze Ženevy třeba ve mě zlomí tu rozhazovačnou a excentrickou polovinu mé duše a já zůstanu u klasiky a nebudu nijak vyčnívat z davu.Ovšem mám strach že Jag prostě zvítězí to auto má duši jako všechna auta z ostrovů. :yes: :yes: :yes:
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 20.02.10  19:13

    « Re: ot.

    oleowr1: dvouhmoťák se spojkou normálně stojí 30 tKč, myslím že by jsi to mohl na těch 20 stalčit, když se to nebude dělat ve Fordu. :-|
  • « 00 Reagovat !

    foto oleowr1

    oleowr1 20.02.10  19:03

    « Re: ot.

    RADEK1, cja: vstřiky vloni při 150tis. (14tis.), turbo při 160tis. (s filtry, olejem 30tis.), mezitím startér... Teď mně čeká dvouhmoťák a snad dá auto tak 3 roky pokoj. Na jaře asi začnu stavět a finančně to bude kruté :no:

    Nemáte klucí představu na kolik vyjde dvouhmoťák se spojkou a hydraulikou, chtěl bych se vlézt do 20tis., bude mi to dělat kámoš (dělal mi turbo), takže mně snad nesedře z kůže.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.02.10  15:38

    « Re: ot.

    2,0 85KW je Econetic.
  • « 00 Reagovat !

    foto sybokcz

    sybokcz 20.02.10  11:46

    « Re: ot.

    Vzhledem k tomu, ze uprava vykonu je v tomto pripade pouze softwarova zalezitost, tak by se o rozdilech ve spolehlivost nebo vyraznejsich odlisnosti dalo pochybovat.
  • « 00 Reagovat !

    foto peter934

    peter934 20.02.10  11:15

    « Re: ot.

    Dakujem za vycerpavajuce info. Len uz som z toho dopleteny. Takze 96kW je ten isty ako 103kW? Alebo nie? A ktory je potom lepsi (spolahlivejsi)?
  • « 00 Reagovat !

    foto cja

    cja 20.02.10  10:52

    « Re: ot.

    Radek1: hm taky koukám, že jsi klikař, já dělal vstřiky taky ve 140t km a za 5 měsíců šlo auto z domu, holt poctivý přístup se ekonomicky nevyplácí... a co bude dál, už máš představu - 2 měsíce to je doba do výroby, takže už objednáno ? >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto stirecek1

    štíreček1 19.02.10  20:30

    « Re: ot.

    A který servis to je v Hodoníně, kdybych měl podobné problémy? Mně se o auto stará autorenova, ale zatím jsem poruchy neměl, tak nevím. Ale když jsem měl rozbitý liťák, tak mi půjčili celou sadu kol, jezdil jsem na nich měsíc a půl, takže to se mi líbilo:-)
  • « 00 Reagovat !

    foto RADEK1

    RADEK1 19.02.10  18:16

    « Re: ot.

    Tak jsem se stal ve 140 tis. novým majitelem vstřiků >:D . Auto za studena nastartovalo v pohodě (jen zakolísal volnoběh), ale když byl motor teplý tak jsem sice nastartoval , ale volnoběh se držel jen na 500 ot/min a po 10 sec vyskočil na obvyklých 850. Z počátku v servisu nevěděli co s tím .až padl ortel ,, vstřiky" .moc jsem s tím nesouhlasil, ale nechal jsem techniky dělat svou práci a po 2000 km musím uznat ,že na to kápli.Starty v pohodě a spotřeba - 2 dl/100 km. Škoda ,že auto budu za 2 měsíce prodávat. Jsem sice lehčí o 20 tis , ale mám také důvěru v partu co se mě o auto stará v Hodoníně.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 17.02.10  11:51

    « Re: ot.

    je to v německu a frankofonních státech, klasika je belgie ( kdo dělá subaru, ví o čem je řeč ) .
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 17.02.10  08:52

    « Re: ot.

    WinDiesel: Kdysi mi někdo tvrdil, že těch 85kW je kvůli povinnému ručení v Německu, které by mělo být podle výkonu a těch 85kW je ještě nižší sazba. Oproti 1.6TDCI má 2.0TDCI mnohem větší moment a lepší průběh momentu. Němci pak rádi motory čipují a není to problém.
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 16.02.10  17:12

    « Re: ot.

    syboxcz: Motor PUMA skončil s 96 kW v Mondeu v 2006 a byl vystřídán motorem DW10B PSA pro PSA nastaveným na 100 kW a pro Ford nastaveným na 96 a 103 kW. Proč tak malý rozdíl, nevím.
    Motor Puma Ford se stále montuje do odcházející generace Jaguaru X-type, a motor DW10B je nahrazován motorem DW10C, kde PSA mají 100, 110, 120 a 147 kW (diesel hybrid = 120 kW DW10C plus elektromotor 27 kW).
    U Fordu se o hybridu nemluví, zato u Volva ano, nedivil bych se, kdyby převzali systém PSA. Ale zase mají 5válec o podobném výkonu...
    Ford dostane stejný motor, ale jako obvykle s jiným nastavením -85 kW (to mi hlava nebere, když to umí 1,6 i 1,8 TDCi), 103 kW (Fordí klasika) a 120 kW (stejně jako u PSA).
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 16.02.10  17:10

    « Re: ot.

    cja: Motor PUMA skončil s 96 kW v Mondeu v 2006 a byl vystřídán motorem DW10B PSA pro PSA nastaveným na 100 kW a pro Ford nastaveným na 96 a 103 kW. Proč tak malý rozdíl, nevím.
    Motor Puma Ford se stále montuje do odcházející generace Jaguaru X-type, a motor DW10B je nahrazován motorem DW10C, kde PSA mají 100, 110, 120 a 147 kW (diesel hybrid = 120 kW DW10C plus elektromotor 27 kW).
    U Fordu se o hybridu nemluví, zato u Volva ano, nedivil bych se, kdyby převzali systém PSA. Ale zase mají 5válec o podobném výkonu...
    Ford dostane stejný motor, ale jako obvykla s jiným nastavením -85 kW (to mi hlava nebere, když to umí 1,6 i 1,8 TDCi), 103 kW (Fordí klasika) a 120 kW (stejně jako u PSA).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.02.10  14:04

    « Re: ot.

    nevyvíjí, vyvíjelo když šlo na trh.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…