FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
oleowr1 01.03.10 10:24
« thermostat
Přes víkend jsem jel na vých. Slovensko odvézt rodinku na prázdniny, zblbnul mi termostat, motor jde zahřát prakticky jen při jízdě brzda/plyn, do kopce nebo na dálnici, při vyřazení teplota hodně rychle klesá dolů. Dneska jsem objednaný na výměnu spojky a dvouhmoťáku, kluci vymění i termostat a kapalinu (stejně mrzla už kolem -20). -
"-- skrytý --" 24.02.10 18:00
« mondeo
musím se v rámci nadpisu tohoto tématu pochlubit, dneska proběhla finální cenovka na další mondeo do fleetu. Titanium X 2,2 tdci 129kW. musím konstatovat že cenotvorba fordu je na jedničku s hvězdičkou :-! . kdo počítá, škoda auto je mimo hledáček. -
RADEK1 22.02.10 15:47
« Re: ot.
To WIN: To jsou dobré zprávy. Prosím máš nějaké informace o rozdílech mezi 177 kw a 202 kw motorem. Jak jsem psal ten silnější je bi turbo. Ale nevím jestli je ten slabší s jedním turbem ,nebo je také bi a jen je jinak naladěn.Dnes jsem podal poptávku u dovozce aut ze zahraničí . tak uvidím s čím příjde.
Za moje mondo dává na ruku 200 tis 8-s . Je to strašné ,ale když si uvědomím. že nový model se dá pořídit i za 300 tak se není čemu divit. ;-\ -
WinDiesel 21.02.10 19:34
« Re: ot.
RADEK1: Ještě jedna věc. Ford se nepodílel na vývoji, Ford vývoj vedl. Cokoli má více než 6 válců, má na starosti Ford. A všechny tyto motory mají jméno šelmy:
1,8 TDCi - Ford Lynx (Rys)
2,0 až 2,4 a 3,2 - Ford Puma (používá se v Transitech, Boxerech a Jumperech, první generace i v Mondeích)
2,7 - Ford Lion V6 (PSA se podílí)
3,0 - Lion upgrade
3,6 - Lion V8 (PSA se nepodílí vůbec, motor má jen range Rover z bývalé skupiny Ford PAG - premier automobile group) -
WinDiesel 21.02.10 19:26
« Re: ot.
RADEK1: jakápak podpora, realita. 3,0 D V6 je asi nejlepší 6 válec mezi šestiválci, s nejnižší spotřebou. Je to výsledek úpravy dobrého motoru 2,7 D V6, přičemž došlo k výměně vstřikování Continmental > Bosch. Aby tento kontrakt Bosch získal, musel nabídnout to nejlepší co má, ještě lepší, než má momentálně Mercedes a BMW. 2000 bar, piezovsřikovače nejposlednější generace, opravdu vymazlený motor se špičkovým výkonem a vynikající spotřebou.
Fakt dobrá volba, K R Á S N É A U T O, které má duši a je totálně netuctové, nebudeš jako kdejaký JOUDA. Průběžně informuj. Se měj. :-) -
RADEK1 21.02.10 15:30
« Re: ot.
to WIN: Díky za podporu.Taky jsem doufal, že mě od toho auta odradíš a já ušetřím pár set tis. No asi je rozhodnuto. Víš něco bližšího o motorech 3,0 d.
Já jen vim, že ten silnější 202 kw je dvojtě přeplňovaný.
servis je ve Zlíně a pak v Brně takže to není pro mě nějaká dálka a jelikož se na vývoji podílel ford , myslím, že na nějaké maličkosti by se mohli podívat i na fordu. -
RADEK1 21.02.10 08:33
« Re: ot.
to cja: Objednáno zatím není nic . Ač jsem normálně rozhodný člověk, tak v otázce výběru auta se chovám jako schizofrenik. Chci úsporné a výkonné auto a ono se takové nevyrábí 8-s .Ne, dělám si legraci ;-) do nejužšího finále se probojovali (po lagunách,mazdách,opelech,lexusu,audi,MB) Legacy a to v benzínu 2,5 GT,a nebo si přivezu mírně jetého Jaguara XF 3,0 D-S, Ještě však čekám na faceliftované mondo ze Ženevy třeba ve mě zlomí tu rozhazovačnou a excentrickou polovinu mé duše a já zůstanu u klasiky a nebudu nijak vyčnívat z davu.Ovšem mám strach že Jag prostě zvítězí to auto má duši jako všechna auta z ostrovů. :yes: :yes: :yes: -
oleowr1 20.02.10 19:03
« Re: ot.
RADEK1, cja: vstřiky vloni při 150tis. (14tis.), turbo při 160tis. (s filtry, olejem 30tis.), mezitím startér... Teď mně čeká dvouhmoťák a snad dá auto tak 3 roky pokoj. Na jaře asi začnu stavět a finančně to bude kruté :no:
Nemáte klucí představu na kolik vyjde dvouhmoťák se spojkou a hydraulikou, chtěl bych se vlézt do 20tis., bude mi to dělat kámoš (dělal mi turbo), takže mně snad nesedře z kůže.
jen tak pro zajímavost : s lyžemi a nákladem 2 000 km s průměrem 6,5 l/100 km, prům. rychlost 102 km/h. To je dobré...