FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
DIM 02.03.10 10:50
« Re: diagnostika vstrekovacov
A já si budu mlít pořád tu svou : já to vidím na počátek přidírajícího se vstřikovače, který ve studeném stavu má pomalejší reakční dobu než ostatní, což se projeví právě v těch malých otáčkách a velmi jemné akceleraci.... A taky jak se zpožďuje , tak dochází k zážehu jindy než má a tím to klepne. Něco o tom vím, jedu už třetí vstřiky :-) Až se to zahřeje , tak se to srovná, zrovna tak jako při větším sešlápnutí plynu. Casem by se mohl připojovat bílý dým, zvláště po startu a při studeném volnoběhu při zvýšení otáček z volnoběhu do 1500. Pak to dělá jakoby nic. Konec mého schizofrénního hlášení. :-) -
Vasik1 02.03.10 08:30
« Re: diagnostika vstrekovacov
to WinDiesel: Ahoj Petře, ještě by mohl zkusit baňky ne?Teď jsem si tak na ně zrovna vzpoměm, po té co jsem teď o víkendu měnil filtr a starej jsem vylil do sklénky. (sklenka=baňka):O). No když už jsem ho tam vylil, vzal jsem magnet, dal jej na spod sklenice, (né dovnitř ale ven) a začal jezdit po dně, nasbíral jsem pár čehosi. To čehosi si myslím patřilo dříve do čerpadla a teď se to potululuje v palivovém systému. Jak se jmenuje čehosi? hádanka pro zkušené:O))) Nebyla to žádná hrůza, zkoušeli jsme tohle i loni u Velendorfa a bylo tam těch nečistot typu čehosi asi na stejno. Nenapadá mě žádná jiná alternativa odkud by tohle čehosi mohlo být. Už slevnili čerpadla? >:-[] Třeba ty nouzáky jsou opravdu vstřikovače či čerpadlo které už není schopno dostatečně tlakovat. Dnes mam pesimistickou naladu :O( -
"-- skrytý --" 02.03.10 08:16
« Re: diagnostika vstrekovacov
Dik,
vstrekovace by to nemuseli byt pretoze ako vravim nedymi, dobre startuje aj za studena aj za tepla, pri tiahlom kopci a plnom plyne nikdy nezhodilo do nudzoveho rezimu.
Turbo sa da skontrolovat na aute alebo musi ist dole? Inak rozmyslal som aj nad turbom (aj ked tlakuje dobre) pretoze kym je motor studeny tak pri prekroceni 2000 otacok zacitim tak jemny utlm a zmeni sa aj zvuk. Sranda je, ze toto vsetko robi len pri jemnom plyne.
A este jedna otazocka turbo moze klepkat? -
WinDiesel 02.03.10 07:56
« Re: diagnostika vstrekovacov
jelinek4: na autě máš víc věcí, které by mohly dělat věci, co popisuješ, především TURBO. Na vstřiky to hned každý svádí ale realita je jiná.
Ne, 100% diagnostika vstřikovačů na autě není možná. To je odpověď.
Co se týče zvuků z motoru:
- vstřikovače DELPHI cvakají za studena a v některých režimech, je to způsobeno načasováním dávky paliva v těchto režimech.
- vstřikovače Siemens (Mondeo 06/2006 a výše) - to je úplný koncert - piezo vstřikovače jsou velmi hlučné ze své podstaty, zatímco u Delphi slyšíš hluk spalování, u Siemense je slyšet CVAKOT piezokrystalů a mechaniky vstřikovačů - máme v rodině Kaškaje 1,5 dCi - ten je hůře utlumen, a já se někdy musím chechtat jaké zvuky jsou slyšet z motoru v závislosti na stylu jízdy a podmínkách provozu... :-) -
"-- skrytý --" 02.03.10 07:36
« diagnostika vstrekovacov
Neviete niekto ci sa daju diagnostikovat vstrekovace na 100 % aj inak ako mechanicky na diagnostickom stroji. Po napojeni na pocitac vsetko v poriadku. Motor chyta vzdy bez problemov aj pri - 20, nedymi akurat pri 1500 - 1600 otackach pri jemnom plyne trha motorom a trasie celym autom aj pri jazde aj pri stati, pri vacsom zatlaceni plynu netrha. Ked sa auto zahreje asi tak na 1/3 tak tieto priznaky uz niesu. Ked uz je motor zohriaty na prevadzkovu teplotu pri jemnom plyne pocujem zvuk ako keby klepali ventili ale zas ked pridam vacsi plyn tak tento zvuk prestane.
Mohol by to byt zly vstrekovac alebo co by to podla vas mohlo byt.
Vdaka -
RADEK1 01.03.10 18:16
« Re: ot.
To WIN: Přesně 202 kw a 600Nm a le dříve měli ještě 2,7 bi a to mělo 155 kw. Z něj (jak níže píšeš) vznikl 3,0 .TO KUTIL: Mě se kdysi mlžil xenon a zjistilo se , že je ucpaná právě nějaká odvětrávací dírka , ale u mlhovek je to asi jiné.mimochodem ty jezdíš pořád se zapnutýma mlhovkama? Já ty přední za 8 let s mondem asi pustil 10x . Nevidím žádný přínos .