FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
Vasik1 05.03.10 07:44
« Re: diagnostika vstrekovacov
to Win: Do ostravy se jezdí přes Hranice, na standu se vyprdni a raději přibal diagnostiku ať můžeme načíst konečně ty chybové hlašky :-) a nebo raději to asi dělat nebudem, nechci to vědět, žít v nevědomosti = žít v najivitě >:-[] a to se nám líbí. Ale tak nevím, mohli jsme se třeba opravdu někde srazit, kdy pojedeš?Rano tam večer nazpátek? Příjmi pozvání na kávičku -
superkutil 04.03.10 21:37
« Re: diagnostika vstrekovacov
cja: Plný souhlas, taky už jsem upustil od DoDo. Ona většina domontovaných věcí nefunguje jak má a dříve či později začnou zlobit. Mám dodělanou jen HF od Nokie a byly velké problémy, než jsem to rozchodil sám, vykašlal se na mě Ford i servis Nokie, který to montoval. A u aut s CAN už bude problém cokoliv domontovat, včetně navigace nebo rádia. -
cja 04.03.10 17:03
« Re: diagnostika vstrekovacov
DIMe jedině autorizovaný servis FORD, kdo jiný a navíc si ten šikovný mechanik přes elektroniku a elektriku, kterému celkem důvěřuji, nebyl jist jestli by nešla i ŘJ, vedení a pár drobností a nakonec by to bylo velmi ekonomicky nezajímavé. Ono to asi z pohledu některých lidí není drahé, ale my máme Forda, a to o něčem taky vypovídá :*) >:D >:-[] .
Osobně si auto nakonfiguruji nebo v horším případě si nechám poradit, pak sleva, pár dalších zbytečností, no a pak už na auto nic nedávám ani nedomontovávám, jsem toho odpůrce a téměř vždy to vychází dráže. Krom pár DVD nesmyslů a navigace, ty se vyplatí mít sólo.
Navíc dávám zimní kola a folie na okna, to´t vše . -
superkutil 04.03.10 16:14
« Re: diagnostika vstrekovacov
A k čemu je Vám u manuálu aktivní tempomat? V Čechách se nedá používat ani pasivní, protože Češi neumí jezdit a v cizině je manuální v pohodě. Spíš u něj mám problém s tím, že nejsou tlačítka tempomatu podsvícená. A taky po stisku RES auto zbytečně rychle zrychluje na nastavenou rychlost a taky když přidám, třeba na předjetí a pak pustím plyn, tak se auto nevrátí na původní nastavenou rychlost, ale klesne tak o 5-10km níže a pak prudce zrychlí na původní nastavenou rychlost. U aut v USA mi chování tempomatu přišlo rozumnější. -
cja 04.03.10 14:55
« Re: diagnostika vstrekovacov
DIM: dnes jsem byl v servise a vznesl dotaz na dodělání radaru - >:-[] - byl by to ekonomický nesmysl - jenom radar by byl hrubě přes 10t ... takže o adaptivním tempomatu si nechat sny zdát...
Ono všechno co se dodělává mimo fabriku je vždy dražší - proč nechat vydělávat servisy - hlavně v době krize.
Ale zas takový zázrak to není, dokázal jsem žít i s normálním tempomatem a v ČR na D1 je i to poněkud problém - takže ... -
cja 04.03.10 08:28
« Re: diagnostika vstrekovacov
jarda.suchy: já sice jezdím na Vervu, ale přes jednu nádrž pro jistotu přidáván VIF, a mě spotřeba klesla - ale je možno, že si sedá motor(najeto 13t km), to mě teď jen tak napadlo, jinak v létě opět TopQ a uvidíme, jak se bude vyvíjet - moje auto však těžko může být referenční vzorek - automat a jen 2,0 TDCI
jo a ta sptřeba klesla i s velkým boxem na lyže na střeše, takže je to celé na hlavu postavené -
jurkoboss 03.03.10 22:02
« Re: Aktivní tempomat
DIM: V rámci rozsahu 100 - 140 km/h by to už ale šlo, potažmo v Německu 100 - 200 Myslím, že v nabídce to bylo .....
Myslím, že pri rýchlosti od 180 km/h neaktivuješ ani normálny tempomat, pochybujem, že by išiel adaptívny.
Mám to odskúšané osobne, v Nemecku samozrejme. -
WinDiesel 03.03.10 21:21
« Re: diagnostika vstrekovacov
jarda.suchy: To máš jedno, 2,2 Ford nebo 2,2 PSA, hlavně že 2,2.
Stejně je s ním konec, další 2,2 už nebude... PSA bude mít hybrid (147 kW, 400 Nm), co bude mít Ford je ve hvězdách... Třeba se bude na tom taky podílet, ale dostane to se zpožděním... -
"-- skrytý --" 03.03.10 21:08
« Re: diagnostika vstrekovacov
Vasik1, cja:
...no konecne ma nekdo taky stejny projev. Ja uz jsem tu pred dlouhou dobou psal, ze s Vervou od Benziny, jsem mel taky trikrat po sobe prokazatelne po natankovani trech nadrzi po sobe (na zdejsi doporuceni kvality) vyssi spotrebu o 0,5l !!!
Zatim stale jezdim na OMV + VIF(letni, zimni) s nejlepsimi vysledky a pocity.
Jen upozornuju - trosku tady kolikrat neni jasne o jakem ze to motoru piseme o puvodni 2,2TDCi Ford Puma Euro3, Euro4
nebo 2,2TDCi PSA
Aktulni stav: 2,2TDCi Euro4 2005, 135tkm - puvodni vstriky zatim naprosto bez problemu.
PS: To WinDiesel - jak s tim STANADYNE - to asi padlo -
cja 03.03.10 13:27
« Re: Aktivní tempomat
DIM: proto ji nemám, i když by se mi ta kombinace líbila, ...ty narážíš na to, že u Skody stačilo na volant nacvaknout jinou páčku a byl tam tempomat, ale tady to asi nepůjde tak snadno - já vím jenom o té ŘJ, ale jinak jsem to neřešil - když ho tam máš tak se neptáš >:D
WIN: adaptivita jde i u manuálu, není problém, silný motor umí šestku i v 90km/h a nebo to elektronika vypne
funguje to i ve městě, tam to dokonce zastaví auto, pokud někdo přede mnou zastavuje
výhoda AT je že s adapt. temp. spolupracuje bez zásahu řidiče, u manuálu jsem to musel vždy znovu zapnout -