FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
DIM 10.03.10 10:10
« Re: 72 000 km/16 mesicu, 2,2 Tdci PSA, kombi tit. S
No, tak díky za osvětu !!
Jinak mám 13 tis km a zimní vpředu už jsou tak tak....Nokian . Nic proti nim, nehučí, drží...jen budu muset dopředu dát na další zimu dvě nové.... Abych byl úplně objektivní, na minulém Mondeu to bylo taky tak : jedna zima dvě přední gumy na odpis. Asi ta prašnost na Ostravsku zvyšuje abrazivní opotřebení. Zažaluju Arcelor Mital.... :-) -
"-- skrytý --" 09.03.10 16:23
« Re: diagnostika vstrekovacov
jelinek4: Já jsem to aditivum Delphi použil u sebe, preventivně dohromady dvakrát cca po půl roce po sobě. Kupoval jsem tady: [odkaz] Dodání v pohodě,možná to pošle i na Slovensko. Rozdíl jsem nepoznal, protože aditivum dávám preventivně pořád.Dával jsem Stanadyne, teď Vif (ovlivněn výsledkem testu v Autodieselu. -
WinDiesel 09.03.10 12:58
« Re: 72 000 km/16 mesicu, 2,2 Tdci PSA, kombi tit. S
Já se divím, že v česko-německých médiích vůbec nechali někdy vyhrát někoho jiného, než Supa....
Bude to asi tím, že koneckonců Mondeo se také vyrábí v Germany... Takže německé auto vyhrálo... )-:
Objektivitou naše (německá) média tedy opravdu netrpí. Fábie první generace vyhrála snad všechny testy úplně proti všem vozům jiných značek, druhou Fábii do testů pro jistotu nenasazují vůlbec, aby se nezesměšnili.
Ťeď něco k lepšímu:
FIAT ZPOCHYBNIL VÝBĚR UŽITKÁČŮ PROTI CHAROUZOVI (DUCATO A DAILY PROTI TRANSITŮM) - samozřejmě že si to Charouz ušil na míru. ROK ZPÁTKY NIKDO NEZPOCHYBNIL NÁKUP TISÍCŮ OCTAVÍÍ PRO POLICII ČR, BYLO TO NAVLAS STEJNĚ ZMANIPULOVANÉ A ŠKODĚ NA MÍRU UŠITÉ, JAKO AKTUÁLNÍ TENDR ČESKÉ POŠTY.....
Jo Česko, Kocourkov..... -
cja 09.03.10 11:36
« Re: 72 000 km/16 mesicu, 2,2 Tdci PSA, kombi tit. S
No když mě spojka jakoby proklouzla, tak se mi občas stalo, jakoby lehká vibrace, ale nikdy mě to neznepokojovalo. Automat mi tohle vyřešil.
K tomu Supu - nedávno jsem četl srovnavací test mezi Supem a Volvem V60 a Sup vyhrál - v malém okenku bylo něco o srovnání s Mondem a opět Sup vyhrál - vím je to asi vždy subjektivní hodnocení, ale já se v novém Superbu ještě nesvezl :-| , tak jsem spojil příjemné s ješitným a jel se projet. Ta užitečná hmotnost by taky měla něco o podvozku a šasi auta vypovídat. A vadil mi umělý odpor volantu, ten byl dost zvláštní.
-
DIM 09.03.10 11:07
« Re: 72 000 km/16 mesicu, 2,2 Tdci PSA, kombi tit. S
Superb ve srovnávacím testu s Mondeem prohrál. Menší rozvor i rozchod, kufr je vyšší ale nikoli půdorysně větší, a užitečná hmotnost o 200 kg ( !! ) nižší !!! A navíc je design karoserie nudný, bez jiskry, kulaté pokleslé tvary... V neposlední řadě od Octávie zezadu téměř k nerozeznání. A taky by byl tak o 200 tis. dražší ve srovnatelné výbavě.....
Co se týče těch vibrací : je to jednoznačně přenesené nýtování od motoru , které je jinak téměř neslyšitelné. Ale když trochu sešlápnu spojku, tak se to přenese do karoserie a výrazně zesílí. Ale jen v okamžiku neúplně rozpojené spojky, především v záběru. Pokud mám pedál na podlaze, tak zase nic...... Musí to být v té převododvce.... -
cja 09.03.10 10:22
« Re: 72 000 km/16 mesicu, 2,2 Tdci PSA, kombi tit. S
Mě tam nic nepřede >:D Že bych si něco pořídil, aby to tam předlo? >:-[]
Na staré 2,2 když jsem prošlápl spojku naplno(na podlahu), tak tam byly vibrace a občas klepala předlohová hřídel v převodovce(spojka i 2hmot. setrvák měněny) - dle servisu. Ty vibrace jsem přičítal vibracím od motoru, ale nijak mě to netrápilo.
Na novém autě občas vrže vzadu usazení rolety(za sedadly), ale jenom pod 0°C, jak ohřeji vnitřek tak to zmizí - a to mě netrápí.
Jinak projel jsem Supa v kombi, 4x4 , a příjemné svezení, ale místa pro řidiče jak v O2 a za mnou díra , ale já jezdím vpředu, taxi služba taky nejsem, tak v tom nevidím žádné plus. Kufr o těch 100 l navíc se mi nezdál větší . Jízdní pocity: viděl jsem více rohy karoserie vpředu, tak jsem neměl pocit , že jedu pořád ve středu silnice - ale to je asi tou šířkou Mondea. Tlačení na středové opěrce se konalo. Jízdní vlastnosti - těžko soudit - rozdílná kola a 4x4. Mondeo mě přijde jistější, zato na sněhu se Sup rozjel snadněji >:D . Možná tišší motor v Supu.
Jo byl to 2,0 TDI CR 125kW. Zpracování o málo lepší v koncernu, ale já plasty neochutnávám, tak mě to nechalo chladným.
Celkově bych zůstal, možná je to úchylka, u Forda. Zůstatková hodnota je sice u Supa lepší, ale zase takovou slevu jak na Mondeo bych nedostal, takže to vyjde na stejno. -
DIM 09.03.10 09:47
« Re: 72 000 km/16 mesicu, 2,2 Tdci PSA, kombi tit. S
Tak zase "rány jako od náklaďáku" neslyším, to nevím co přesně myslíš, mně se jen zvýší přenos vibrací . Fakt mám pocit, že hustší olej ( nebo jiný olej ) by to utlumil, protože pokud je to studené, tak to jen tak přede......a po ujetí nějakých pár desítek kilometrů šlápnu na spojku.... a je to tam :-) -
-
"-- skrytý --" 08.03.10 19:56
« Re: 72 000 km/16 mesicu, 2,2 Tdci PSA, kombi tit. S
Rozjezdy, resp. odrazovani a uvolneni spojky u 2,2: rany jako kdyz se rozjizdi nakladak, souhlasim s Jurko... i Dimem. A delalo to i jako nove . Stahnout okno a rozjet to podel nejake zdi, kvuli ozvene, je docela sila. Prevodovka je od Volva, tak se to mozna vysvetluje..... ;-) Tipuji to ale nejspis na dvouhmotak. Asi zapasi s Nm.
Dim: prvnich 14 dni byl klid taky, ale myslim, ze po 50 t. km budes mluvit(psat) jinak. Plasty dle teploty a podeziram i bodove svary v pravem strednim sloupku, protoze jsem ho odstrojil a vse rozebral na "atomy" a bez vysledku - popraskava v nem stale. Stve me to, protoze pokud v P406 neco vrzlo, tak jsem to nasel, odstranil, priohnul, podlozil, pritahnul... a byl klid. A P407 nevrzla ani ve 150t. Jit do fordky nakonec rozhodl motor od PSA, zbytek byl krok do vrzaveho neznama :-) :-) -
jurkoboss 08.03.10 18:40
« Re: 72 000 km/16 mesicu, 2,2 Tdci PSA, kombi tit. S
Nazdar,
pri radení občas aj mne to tam riadne buchne. Skúšal som radiť aj rýchlo aj pomaly, ale nič. Neviem, prečo to robí. Auto mám od nova, robilo to už ako nové, sám som si ho zabehával.
Aj som mal chvíľku dojem, že chyba je vo mne, že neviem radiť rýchlosti, alebo čo. Myslím, že to robí aj ostatným.
Inak, keď som sa viezol na predvádzačke v aute zo salónu, tak to robilo tiež, tak radšej to už neriešim, dúfam, že to robí fakt na všetkých autách.
Ohľadom vŕzgania v interiéry:
Prvé zvuky po 50 000 km, zadné sedačky zavrzgajú pri prechode po väčšej nerovnosti na ceste.
Po 60 000 km mi začal drnčať malý trojuholník, tam kde sa nachádza štartovacie tlačítko. Nerobí to stále, ale iba niekedy.
Taktiež začína vŕzgať plastové obloženie okolo riadiacej páky, všimol som si však, že len pri nízkych teplotách. Keď je interiér vyhriaty, tak nič.
-
WinDiesel 08.03.10 15:23
« Re: diagnostika vstrekovacov
jelinek4: Obavy nemusíš mít, jen vyměň filtr paliva a měň ho co 20000 km. Systém je takový, že 1 flaška je na půl roku.... (dávej častěji, tak 1x za 3 nádrže...) Možná budeš dávat do každé nádrže, protože to ukrutně ztiší motor, ale na to je to příliš drahé... -
superkutil 08.03.10 13:13
« Re: 72 000 km/16 mesicu, 2,2 Tdci PSA, kombi tit. S
Sakra, ti brouci se mi pletou. Myslel jsem cvrčka a ne střevlíka. >:D
Jinak s těmi starty s teplotou pod 0°C jsem měl problémy od pořízení vozu jako nového. I když jsem bral Shell, tak pod 0°C motor po startu běžel nepravidelně a někdy i chcípnul. Navíc bíle kouřil. Po tom co jsem začal přidávat VIF, tak alespoň nechcípe a nekouří.
A mě nikdo nevěří, že mi gumy nevydrží víc jak 20t km. Teď se to snad zlepší, když mám to slabší auto. ;-)