FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
WinDiesel 12.03.10 16:53
« Re: Zátah motoru
Hooonza: Tak odlišné složení zase nemá, je více odsířená a obsahuje poněkud jiný poměr mezi složkou petrolejovou a složkou obsahující parafiny.
Odlišnost této nafty není důvodem pro povolení aditiv či odmutnutí aditiv...
Technická poznámka: norma pro síru je tam 5x nižší ale aditiva byla schválena ještě v době kdy byl obsah síry 10x vyšší. A nikdo tato schválení neodvolal. -
WinDiesel 12.03.10 15:33
« Re: Zátah motoru
Kutil: měřili Ti někdy kompresi? Moderní motory mají se snižováním komprese (bývávala kolem 19, nyní i pod 16) tendenci blbě startovat a bíle kouřit po startu - žhavicí svíčky mají opět velmi důležitou roli !
- můžeš mít špatně funkční žhaviče
- můžeš mít něco s kompresí
--- v obou případech samozřejmě aditivum hodně pomáhá ......... -
Slavek-TDM 12.03.10 15:30
« Re: Zátah motoru
Tak ohledne klepani - to mi Subaru dela taky. Zkratka se nekdy sejdou dva tri zdroje a zacne neco trochu vibrovat, ale jindy zase ne. U mne je to jeste znasobeny vetsim poctem rotujicich hmot.
A kdyz auto jednou tahne a podruhy ne, to muze byt klidne vetrem. Ja si tuhle liboval, jak ta moje stara pixla mezi vesnicema leti a az pak jsem si vsimnul, ze mi fouka slusnej zapadak do zad. A druhej den rano bylo auto zase uplne zdechly - z toho samyho duvodu, jen opacnym smerem >:D -
WinDiesel 12.03.10 15:29
« Re: Zátah motoru
Hooooooooonza: Je zajímavé, že v USA, kde kvalita nafty silně kolísá, má třeba aditivum Stanadyne schválení pro všechny důležité hráče na trhu:
- GM
- VW
- Ford
- John Deere
Není to nějak schizofrenní situace, když se v Evropě zakazuje to, co se v USA běžně a oficiálně povoluje? Proč by to v Evropě mělo škodit a v USA prospívat?
A není za tím náhodou snaha zajistit vyšší poruchovost motorů a tím pádem práci pro servisy = zisky pro výrobce ????????????????????????????????????????… -
"-- skrytý --" 12.03.10 14:59
« Re: Zátah motoru
To kmitání, co Ford nedokázal odstranit, jsou podle Němců právě ty vějířové podložky.
EDIT: Takovejch věcí už jsem zažil, co "by měly něco, aby..." a vono ne...
Já osobně bych radši bral jen od velkých značkových čerpacích stanic a nic do toho nepřidával (když mi v návodu píšou "nic do nafty nepřidávej", tak to dodržuju). To ale můj osobní názor. -
superkutil 12.03.10 14:52
« Re: Zátah motoru
To řízení se klepe jen někdy. Kdyby upadlo závažíčko, tak by se to klepalo pořád, nebo ne?
Turbodíra to není, mám elektrické natáčení lopatek rozvodového kola a turbodíra díky tomu není. Prostě jednou na to šlápneš a auto vystřelí a letí a začne vadnou až kolem 4000ot a jindy na to šlápneš a auto prostě zrychluje pomalu. Přitom je to oboje na rovině. Kdysi jsem měl načnutý EGR, ale to pulzovalo, vždy přidalo a pak ubralo a zase přidalo a to teď nedělá. Chová se to jako kdybych dal málo plynu. Možná ta váha vzduchu nebo tlak v CR. Tankuju co je (Shell, OMW, Benzina, LukOil, Slovnaft, EuroOil) a dávám VIF.
Dong1: U předchozího Mondea jsem měl problémy s kmitáním stále a ani za 3 roky to Ford nedokázal odstranit. A to jsem převažoval tak 30x za 1/2 roku. Zkoušely se různá kola, různé rozměry pneu a dělalo to pořád. -
-
Dong1 12.03.10 11:46
« Re: Zátah motoru
Podobne klepani volantu pocituji na svem Fikusu.
Je to znat pri vyssich rychlostech (vetsinou 100+) a meni se to (staci prejet z pruhu do pruhu). Kola jsou OK, nekolikrat prevazovany a uz sem zvladl vymenit i pneu a porad stejne. Kotouce budou taky OK, pri brzdeni se nic nechveje. Geometrii nevim, ale doufam ze pri garancich kontroluji a nikam to netahne. Takze uz nevim co by to mohlo byt...leda silentbloky, nebo nevyvazene poloosy.
(dela mi to uz asi od 40000km)
Vítr se mi nezdá, je to třeba když jedu jedním směrem a přidám abych předjel auto, pak jedu kousek ustáleně a pak znovu přidám na předjetí a už je to jiné. Samozřejmě, že to není vždy ve stejných otáčkách a se stejnou prudkostí plynu, ale je to přibližně stejné.
A pokud jde o ten overboost, tak jsem ho nikdy moc necítil. Pro info graf mého motoru [odkaz] .