FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
"-- skrytý --" 26.03.10 09:38
« Re: Skřípání a propadání motoru.
Posilovače s proměnnou silou dle rychlosti se dělají čím dál víc, ale naladit se to dá nekonečně mnoha způsoby :-) Podle mě jsou v tomhle nejlepší auta koncernu VW, ale musím podotknout, že nové Renaulty v tomhle ohledu vůbec nejsou špatné. -
DIM 26.03.10 09:34
« Re: Skřípání a propadání motoru.
No, čoveci, je pravdou, že Kutil není sám co se mu zdá , že to zpětně vazbí až moc......nové Mondeo už jde výrazně lehčeji. A je fakt, že když člověk na chvíli spustí oči ze silnice, tak drobnou změnu směru vůbec v ruce neregistruji. To dříve ano. Už se nedělají posilovače s proměnnou silou podle rychlosti ? Některá auta měla dokonce přepínač .....
Jo, a kontrolka imobilzéru BLIKÁ !!! Není sice moc vidět, ale je tam.... -
"-- skrytý --" 26.03.10 09:00
« Re: Skřípání a propadání motoru.
No čoveče konkrétně teda u nový Fiesty je sice zpětná vazba od silnice velice dobrá, ale to auto mě (narozdíl např. od Seatu Ibiza) vůbec nepodporovalo v jízdě rovně (podobně jako starší Renaulty s hydraulickým posilovačem). +-15 stupňů neznamenalo vůbec žádnou sílu působící proti, takže jsem po silnici neustále kličkoval. Ibizka mi oproti tomu podává velmi přesnou informaci o natočení kol. -
WinDiesel 26.03.10 08:48
« Re: Skřípání a propadání motoru.
Kutil: ty osobo, to je schválně, ten odpor volantu !!!!! Ty jsi teda řidič. Fordové to takto dělají aby jsi "cítil" auto na silnici. Přeposilované řízení je na houby. A až tě toto řízení u Sorenta pošle do příkopu případně na střechu, pak si nestěžuj. :no: -
superkutil 26.03.10 08:42
« Re: Skřípání a propadání motoru.
Tak jsem měl na 2 dny půjčené KIA Sorento 2.5D 4x4 v automatu a po přesednutí zpět do Mondea to byl hrozný šok. Mondeo je výrazně hlučnější, na otočení volantem je potřeba výrazně větší síla (to je asi nejhorší), sedačky v Mondeu jsou horší, u Sorenta je mnohem lepší ovládání klimatizace a i když to jezdí na balónech, tak dost dobře sedí. Ale zrychlení Sorenta je samozřejmě horší jak u Mondea. Ale celkově pro pohodlnou jízdu vyhrává Sorento. A i když bylo auto 6 let staré, tak chováním a vůlemi vypadalo lépe jak moje 3 roky staré Mondeo. Kilometrově má Sorento o cca 20tis. víc. ;-\
Jo, ještě jsem se chtěl zeptat. Po výměně brzdových destiček, mi vždy nějakou dobu od započetí jízdy vrže v kolech. Takové tupé drhnutí při brzdění a klepání kol.
Jde vám taky tak ztěžka řízení u Mondea? Jezdím ještě s Fiestou s posilovačem a tam jde řízení více z lehka. -
cja 24.03.10 18:03
« Re: Skřípání a propadání motoru.
DIM: ... :-) hrdinů jsou plné hřbitovy ...
Dětem musí stačit koukání z okna. A imobilizer nebliká, taky mi to chybí. Tohle auto po vypnutí nebliká, zato vydává syntetické zvuky ještě půl hodiny po vypnutí - dobrý bubák pro malé prcky. Necháš je v autě samotný a když přijdeš , tak stojí auto na místě a děti sedí v sedačkách. >:D -
-
cja 24.03.10 13:40
« Re: Skřípání a propadání motoru.
To jsou divítka, aby jsme se nenudili - však jsem psal, že Convers je využit maximálně. U imobilizéru to vypisuje Not detected - tak žeby měli ještě kontrolku??. Žhavení jsi tam viděl? Já ho za tuhle zimu viděl tak dvakrát a zpočátku jsem si myslel , že už ho tohle auto nemá >:D -
DIM 24.03.10 13:34
« Re: Skřípání a propadání motoru.
No podle mě se klidně dokola točit mohou, ale při tom testu jedou jen od nuly na max, a zpátky ( kupodivu ). Překvapilo mě třeba, že je tam šipka, která je zelená směrem nahoru a po zkušenostech z Focuse je to zřejmě doporučení na přeřazení, a šipka dokonce může změnit barvu na červenou, což asi znamená " opravdu nejvyšší čas přeřadit" :-) Pak se mění už jen na černou :-) A ještě nahoře v té malé kontrolkové zóně je uprostřed malé červené světýlko, nevím , co to je....ale napadá mě, jestli to není blikačka imobilizéru ?? -
cja 24.03.10 13:29
« Re: Skřípání a propadání motoru.
Některé kontrolky lépe nevidět - o tom na tohle fóru už jako zakladatel něco víš. >:D
Ten test mód nemá omezovač??? Nebo ho nezná??? (rpm)
Kamarád na 8 let staré Astře teď viděl, že mohou ručičky na budíkách běhat i dokola, tak kdoví jak to s tím omezovačem otáček je?? ;-) -
DIM 24.03.10 12:48
« Re: Skřípání a propadání motoru.
Dobrá otázka !! Bál jsem se bál. Ale dokonce to šlo i nastartovat, takže jsem viděl třeba přesnou teplotu motoru, přesný počet otáček, dobíjecí napětí.... a pak plno jistě veledůležitých údajů. akorát tam už jsem nerozuměl ničemu !! Třeba port F s hodnotou 00CD mě dostal, to jsem nečekal....:-) Ale taky při kontrole přístrojů jsem čuměl, kolik těch různých kontrolek tam mám a které jsem v životě neviděl !! A taky ručičky budíků jsem viděl konečně až na dorazu :-) -
cja 23.03.10 19:18
« Re: Skřípání a propadání motoru.
DIM: asi nějaký tuzing - ta mřížka - ale údajně Ford začal sbírat data od zákazníků a začal reagovat na kritiku, tak toto byl první výsledek?? -- lehká naivita - ...možná snad tím, že bude letos facelift, tak je možná změna (nakonec v Ghii taky měnili ten dřevěný dekor - ten první byl strašnej, teď je to snesitelné)
... a k tomu Conversu - jak může někdo napsat , že je nevyužitý..., on má využití maximální, pro servismany >:D - asi to budou potřebovat
Mondeo mám taky kvůli řízení, tupé řízení v Passatu mě několikrát vyškolilo, to se u Fordů neděje.
A nová Fiesta, ač se mi hodně líbí, mi přišla nervozní a při pokusu o losí test, jsem se lehce vyděsil - ten cit není co býval a auto dost zbrkle reagovalo - i převod řízení je tam asi strmější, možná proto ta reakce - zlatá předchozí generace - doma jedna je, a měl jsem půjčenou Fiestu ve verzi ST a parádní řízení - naprosto lineární účinek posilovače.
A předchozí generace Sorenta??? - Kutile, promiň ,ale to je ještě terenní auto a s tím asi Mondeo srovnat nelze. Nová generace Sorenta je zaměřena spíš na silnici. ... a propo pořád si myslím, že jsi si koupil špatné auto - pokud velebíš Sorento, tak jsi s Mondem vedle..., a při tvém štěstí bych to dal pryč a koupil něco co ti půjčí aspoň na víkend , aby jsi si to mohl opravdu osahat - a to by neměl být problém.