FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
superkutil 12.04.10 14:55
« Re: Zatékání
Už jsem to našel. Je to prasácky udělané. Ta horní lišta je blbě přidělaná a ještě k tomu zařízlá snad lámacím nožem. A tam mezi horní lištou a takovým gumovým polštářkem voda ze střechy teče do prostoru pantů a tam nateče na vnitřní těsnění dveří a protože v tom místě je ve dveřích prolis, tak těsnění nedoléhá celou plochou ale jen cca 2-3mm a tam se dělá rybníček a voda protéká na vnitřní stranu těsnění a do vozu. Je to jasná konstrukční chyba a musí se to projevovat více lidem. Jestli ne, tak už je to můj třetí zmetek od Ford. Koukal jsem na vedle stojící Oktávku a tam je to udělané mnohem líp. Je jen otázkou času, kdy začne zatékat i do pravých dveří. U předchozího Mondea byl ohnutý horní rám dveří a zatékání a pískání dveří se řešilo snad 4 roky. Takže vyzkouším silikonovou plošku na dveřích aby guma dosedala na větší plochu. -
-
superkutil 12.04.10 14:26
« Re: Zatékání
Ale já mám u obou aut ve dveřích fólii, která zabraňuje vodě aby se dostala dovnitř vozu. Co do dveří přes netěsnící okna nateče, to zase vyteče ven ze dveří na ulici přes otvory dole ve dveřích. Tohle vypadá, že voda teče ze střechy, nateče na těsnící gumu někde před zrcátky a teče zvenku po těsnící gumě. A pak asi někde guma nedoléhá na dveře a tam voda proteče dovnitř a teče po vnitřní straně gumy a pak udělá rybníček na prahu a začne téct do vozu. Je to při stání vozu skoro na rovině, jen lehce čumákem z kopce, žádné kroucení karosérie. Těsnění pravidelně mažu takovým tím silikonovým lojem. -
"-- skrytý --" 12.04.10 13:52
« Re: Zatékání
nechat se zavřít do auta a polívat :-) . u MKII jsem měl ověřeno že sametky ze dveří vyžadovaly občasné oživování pomocí olejíčku ( používal jsem na to silikonový olejíček od STP ) , jinak to mělo tendenci "sesychat" nevím jak to nazvat, prostě ta guma nebyla dostatečně pružná aby to utěsnila. po napuštění to bylo zase good. -
DIM 12.04.10 12:56
« Re: Zatékání
já to Kutile, z minulého auta znám taky dobře, zvláště když to auto stálo nakloněné na levou a nebo pravou stranu. Řešení jsem nenašel, ale myslím, že to zatékalo někde na úrovni zrcátek, tam se to dostalo na nesprávnou stranu těsnění a dole teklo na podlahu..... Jedině použít nějakou barevnou kapalinu a zkoumat.... -
superkutil 12.04.10 11:24
« Zatékání
Ahoj, tak zase pršelo a opět mi auto plave. [odkaz] [odkaz] Ty fotky jsou z MKII, ale u MKIII je to úplně stejné. Mám pocit, že to zatéká někde uprostřed těsnící gumy na straně pantů. Dveře tam mají takový divný prolis a nerovnou plochu dveří a tam to asi zatéká. Byl jsem s tím v servisu, ale prý tento problém neznají. Nemáte na to nějaké řešení? Zvažoval jsem natažení vrstvy ze silikonu a vyrovnání nerovností dveří tak, aby těsnící guma mohla dosedat celou plochou. -
DIM 09.04.10 14:03
« Re: Re: čudlíky
Kutile, to je ale otázka !! Nové Mondeo má kontrolky světel všechny zase zpátky v kapličce..... až na vyhřívání sedadel, skel a pod.
A taky mají mlhovky svá samostatná tlačítka. Vlevo dole. A tam to je , podle mě, na správném místě..... Páčky mají už tak dost svých jiných starostí :-) -
oleowr1 09.04.10 08:13
« Re: Re: čudlíky
vcelku je mi to jedno, ale hlavně bych byl rád, kdyby bylo ovládání sjednocené - což je ale prakticky nemožné, abych věděl, že v kterémkoli autě někam hrábnu a najdu tam příslušný čudlík. Ještě, že plyn, brzda, spojka a volant jsou pořád stejně.... asi proto, že se používají od dob kdy auta vyvíjeli technici a ne designéři. -
superkutil 08.04.10 14:58
« Re: čudlíky
Když už jsme u těch čudlíků: >:D
Jaký je váš názor na ovládání světel? Máte raději ovládání na páčkách blinkrů nebo otočným ovladačem vlevo dole pod volantem? A s tím souvisí i umístění kontrolek mlhovek, zda je máte raději ve sdruženém přístroji v kapličce nebo na ovladači světel vlevo pod volantem? A poslední otázka, máte raději všechny kontrolky ve sdruženém přístroji nebo rozházené po celém autě (většinou u ovladačů)? -
impaler 08.04.10 14:37
« čudlíky
DIM: poznal sem ještě čudlíky na výhřev předního a zadního okna :-)
ale jinak sem to myslel v podstatě jako pochvalu, věci jsou tam, kde je člověk, zvláště mondeista, čeká, a vypadají tak, jak je zvyklý, někdy až trochu srandovně. že je to dobrá kára, jsem doufám nepopřel.
-
Dong1 08.04.10 13:13
« Re: Plavání auta
Mam Bridgestone Turanza ER300 a oproti predchozim Michelin Energy E3A (nebo jak se jmenovaly) jsou citelne lepsi na mokru, na suchu sem rozdil nepoznal. Po vymene se mi lehce zvedla spotreba a rekl bych ze i rychleji mizi (mekci smes je znat :-) ), ale rekl bych ze 30tkm+ bez problemu daji. -
superkutil 08.04.10 11:43
« Re: Plavání auta
Zimní mám 205/55 16" a letní 205/50 17" a přitom ty letní tahají mnohem víc jak zimní. Myslím, že hodně dělá i profil pneumatiky. Příště vezmu letní Continental nebo Michelin, fakt je to znát. Nemáte někdo Bridgestone? Zajímalo by mě, jaké jsou.
Určitě to je tím, že se dostane voda na vnitřní hranu těsnění a pak sjede dolů a na tom nejnižším místě prahu se překape na podlahu.