FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
Dong1 27.04.10 20:05
« Re: Všem to jezdí ??
Jo kdyby to jezdilo...ono teda jezdi, ale po servisu brzd se mi nepravidlene ozyva pri brzdeni zajimavy zvuk. Jako by nekde neco o neco drhlo, dokonce se povedlo predvest pred technikem, tak sem objednany na 4.5.. Uvidime na co prijdou, ze s tim provedli.
Kutil: Minuly tyden jsem jel ve sluzebni Octe TDI (asi 2 roky stara) a vzadu vrzala pekne i bez mrize :-) ...a o firemni Fabii II s mrizi ani nemluvim, to se neda (a to nemluvim o trakturku pod kapotou - 3 valci TDi) -
superkutil 27.04.10 20:00
« Vrzání vozu
DIM: Dají se ty klouby nějak promazat nebo pomůže až bude pršet a podvozek se umeje? Mimo vrzání se objevuje ještě vzadu vpravo bouchání. Nedokážu ale určit, co to je. Taky při otevření kufru se ozve zvuk jako kdyby něco ve dveřích kufru bylo volné a běhalo. V zimě zase hrozně vzadu pískalo, ale to stačilo namazat zámek zadních sedadel. :yes: Ještě že je alespoň pryč DPH přepážka! To byl zdroj největšího skřípání. Přitom třeba ve firemních Oktávkách DPH mříže nevržou.
Něco je ale s tím motorem, propadání plynu se zhoršuje a tuhle dokonce při přeřazení na 2ku motor chcípnul. Prostě po přeřazení a puštění plynu se vypnul a nereagoval na plyn. A tak auto zastavilo. Kdysi mi od Forda tvrdili, že když si motor myslí, že je motor v nějakém neočekávaném režimu, tak vypne přívod paliva. Tak jsem při předjíždění autobusu v zastávce zůstal stát v protisměru. -
DIM 27.04.10 14:54
« Všem to jezdí ??
Tady to úplně usnulo !! Copak už jsme společně vychytali všechny závady ?? A nebo když už máme ten desetitisící příspěvek obsazený, a Lord už obdržel výhru, tak to tady ztratilo na atraktivitě ?? Tak honem , dejte sem nějaký problém !! :-)
Tak já dám téma : beru teď naftu u AGIPU, ten jejich vylepšený diesel. Nenašel jste někdo nějaké objektivní info k tomu, jestli to opravdu za něco stojí ?? Má smysl do toho ještě lít nějaké WIF aditivum ?? jinak jsem zjistil , že zapnutá klimatizace dá zátahu motoru v nízkých otáčkách docela zabrat..... -
DIM 23.04.10 14:21
« Re: Mřížka palubky
Neděkuj, zapomněl jsem Ti říct, že před montáží se musí sundat celá přístrojovka včetně předního skla, vyfrézovat kolem staré mřížky čtverec 500 x 200 mm a pak epoxdem zalít novou mřížku. Pak se do toho lepidla posadí nakonec to čidlo. Asi pak nefunguje , ale stejně tam beztak na nic není !! :-) :-)
WinDiesel: Můžeme se na někdy domluvit a sejít. :-)