FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
superkutil 08.05.10 18:31
« Re: Když se jede 200 a více
pepek: Myslím, že každý normální člověk pochopí, že se staré dálnice samy od sebe nepokřivily, ale že Němci nastavěli nové dálnice a obchvaty a ty už nejsou stavěné na 200km/h a mají ostřejší zatáčky. Také je na dálnicích čím dál víc uzávěrek, třeba je to tím, že už mají dálnice svůj věk a nestačí je opravovat. >:D -
pepek 08.05.10 17:56
« Re: Když se jede 200 a více :-)
"Ale jinak bacha, už nejsou rakouské a německé dálnice co dřív. Už jsem na německé dálnici zažil prudké zatáčky i výtluky ............"
Polokutile, jsi opravdu tak chudý duchem od narození nebo to přichází a zhoršuje se to s věkem?
To chceš tvrdit, že minulý rok na německé dálnici nebyla prudká zatáčka a s příchodem jara se tam najednou vytvořila? -
superkutil 07.05.10 23:51
« Re: Když se jede 200 a více :-)
Dnes jsem to zkoušel a při rychlosti kolem 110km/h je spotřeba kolem 5 litrů. Ale jak jdu na víc, tak spotřeba vyleze i na 10litrů. Překvapilo mě, že jsem při cestě na Moravu se 4mi koly na střeše měl při rychlosti kolem 110km/h spotřebu 9,5 litru. Tolik mi kola na střeše u benzínu nedělaly.
Ale jinak bacha, už nejsou rakouské a německé dálnice co dřív. Už jsem na německé dálnici zažil prudké zatáčky i výtluky a taky často omezení rychlosti na dálnici.
Jinak máš pravdu, že by si podvozek zasloužil výkonnější motor. Takovou 530d se 160kW/4000ot a 500Nm/2000ot. -
DIM 07.05.10 18:59
« Re: Když se jede 200 a více :-)
Rozjel jsem to na 240 tachometrově, ale bylo to tak o 20 méně. Při 200 km tacho to bylo 185 podle GPS. Průměrně to bylo 7,4 l /100 km, celkem 2 000 km, 95 % dálnic, více těch německých.... Samozřejmě , že 200 to zase pořád nejde, normálně jsem jel tak 170 až 180 i když by byly podmínky i na víc... Ale bylo to úplně klidné, žádná nervozita podvozku, žádný velký hluk.... -
superkutil 07.05.10 16:26
« Re: Když se jede 200 a více :-)
DIM: Kolik ti to žralo? A jak ti to jede kolem těch 200km/h (skutečných dle GPS). Mě to do těch 180km/h jede v pohodě, ale rozjet to přes 200km/h je už dost problém. To třeba staré Mondeo 1.8 85kW benzín bylo kolem těch 200km/h skoro stejně živé, možná dokonce živější. Mě totiž motor ve 200km/h už točí cca 3600ot a to už je za maximálním výkonem a moment už jde taky dost dolů. A v takových točkách už to žere jak blázen. -
DIM 07.05.10 15:36
« Když se jede 200 a více :-)
Tak jsem si dál pár set km po Německu a teď už to vím : Mondeo je děláno pro rychlosti kolem 200 km/h !! Jen v zatáčkách to trochu tlačí do boků .....
A dal jsem si i polskou dálnici až skoro od Katowic, a pohoděnka. určitě lepší, než přes Prahu. ( Tedy z Ostravy , samozřejmě....) -
superkutil 07.05.10 09:11
« Re: Kryt předního nárazníku.
rst: To není problém v tom přišroubování. Šrouby drží, naopak jsem je vylepšil o podložky. Ale v místě jejich přichycení se vytrhává plech blatníků. Nevím, zda není kryt nárazníku ještě nějak uchycený vpředu, ale nic jsem tam nenašel. Když jsem to přišrouboval, tak to bylo dobrý, ale v průběhu doby se mezera stále zvětšuje a to i na straně, kde to nebylo utržené (utrhl se jen na jedné straně). Ale tak jak to je, tak se musí nárazník vylamovat, tak ho chci vpředu nějak vypodložit nebo přidělat, aby to nebylo na tak velké páce. -
WinDiesel 06.05.10 19:31
« Re: Aditivum VIF
Hoooooonza: No, musím Ti opravit jednu nepřesnost. Continental se začal dávat v 2005 a vždy se kombinoval s DFP, což se s Boschem nedalo, protože nedělal dodatečné vstřiky. Proto říkám že nemá tolik problémů, protože se od něj tolik nepožadovalo. Zanášením trpí 16 ventilové motory, který mají DFP dále od motoru, a trvalo než se pořádně vyhřály. Samozřejmě trpí víc výkonnější motory, spaluje se v nich více paliva a dochází samozřejmě logicky k většímu zanášení, tím pádem by mělo dojít k častějším regeneracím, což s částečně zanesenými vstřikovači dost dobře nešlo.
CONTINENTALY VŮBEC NEJSOU CILTIVĚJŠÍ NA PALIVO, TO JE NESMYSL. -
superkutil 06.05.10 16:40
« Kryt předního nárazníku.
Stále více mi padá kryt předního nárazníku, pod reflektory je už přes 1cm mezera, na boku je to rozšklebené a je vidět střeva. Bojím se, že to vpředu utrhne mřížku chladiče, na které to drží a která se opírá o světlomety. To celý ten kryt drží jen na těch 4 šroubcích v blatnících nebo ještě někde vpředu? Už jsem koukal, že bych to podložil, ale nevím jak. Asi si budu o víkendu hrát a dodělávat auto doma. Bože, už nechci takovou rychlokvašku. Pořádnej nárazník a rám a ne plasty na 4 šroubcích. 8-s -
"-- skrytý --" 05.05.10 12:04
« Re: Aditivum VIF
To je vidět na první pohled, když sundáš hlavu. Jsou vidět vyryté drážky ve vačkách.
Jak neni fér? V těch 140kách to funguje, a tam jsou taky vstřiky od Continentalu, ale už jsou citlivější na kvalitu paliva. Zanášení je problém čistě 170tek
Vymačkání hlavy: To se stává u čipnutejch (což je v ČR aspoň půlka).
LongLife olej: Co bys čekal od oleje, co smí v motoru zůstat 50 000 km? Taky proto ho nepoužívám. Vačky takhle odcházely i u rotaček. -
Slavek-TDM 05.05.10 07:11
« Re: Aditivum VIF
Da se to poznat pohledem nebo je potreba vacku zmerit? Jak se to projevi navenek (krom hlucnosti)? Moji dva znami (jeden Passat 1.9 PD a druhy T5 2.5) zacinaji mit nejaky spatne definovany problemy s motorama. Passat ma udanje najednou nejakou vyssi spotrebu a T5ka prestava chvilema tahnout. Oba maji najeto ke 200 tisicum a zrejme maji opravnenou obavu, ze je neco spatne. U ty T5ky uz zkouseli cerpadlo, pry je v poradku. Diagnostika neukazala nic. -
WinDiesel 04.05.10 21:59
« Re: Aditivum VIF
Hoonza: ještě chvíli se kochej nadějí... >:D Bosch na tom není o mnoho lépe a ke Continentalu to není fér, protože se od něj chtělo mnohem víc než od Bosche - a to myslím víš, takže to od Tebe není fér, prohlašovat že Conti je horší. Bosch nemusí produkovat dodatečné vstřiky k vypalování DFP, zato si umí hezky vymačkat místo v hlavě motoru (pronikání nafty do oleje) a umí připoužití long life oleje krásně zlikvidovat vačku... :no: -
"-- skrytý --" 04.05.10 18:33
« Re: Aditivum VIF
Ty opravy taky byly vesměs zbytečný, odešel akorát teploměr, jenom mechanici to nemohli najít ;-) Což je ovšem špatně, protože to je popsáno v těch dílenských průvodních textech k hledání chyb, ale zákazníka to pochopitelně nezajímá.
Že se tyhle konkrétní (140ka tyto potíže nemá) injektory zanáší je známé. Dokud je dělal Bosch, problémy nebyly. Jakmile to přešlo na Siemens (Continental), šla veškerá kvalita a spolehlivost do kopru. Já mám naštěstí v autě Bosche. No a když jsme u VIFu a podobných aditiv - na tohle je krátký ;-) Pomůže akorát vyčištění ultrazvukem, což se také dělá.
*EOVW*