FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
DIM 01.06.10 17:18
« Re: Zámek dveří
WINW : ale my pro ně díly dodáváme..... a ještě se mi fakt žádný nevrátil !!!! :-)
No dobře , nedodáváme přímo.... a nebo jsme tak dobří.
Také mám pocit, že právě horší dostupnost a cena náhradních dílů u japonských aut je považována za nevýhodu..... ale třeba už je to jinak. Jak jsem také slyšel, právě u Fordů se teď čeká na mnohdy banální díly i týdny !! -
WinDiesel 01.06.10 16:57
« Re: Zámek dveří
No ještě aby Audi nebylo o těch 500 tKč lepší !!!!! Vždyť musí mít náskok díky technice !!!!!
Mimochodem >:D
Zpětná vazba od zákazníků - viděl jsem systém který používají značky Mazda, Toyota, Subaru a Mitsubishi. Říkají tomu i-ROS, je to plně elektronicá webová aplikace:
Day 1 - zákazník přijíždí do servisu s problémem, servis vyplní i-ROS, ten odešle urgentní info do příslušné výrobní továrny konkrétního dílu a zároveň je automaticky generovaná objednávka dílu
Day 2 - díly dorazily přes noc, problém je vyřešen. Přijíždí TNT a nakládá vadné díly.
Day 3 až 5 - díly jsou doručeny do výrobní továrny dílu a problém se řeší, díl se, pokud je tam konstrukční problém, vylepšuje, nebo se přenastavuje výrobní linka v případě výrobního problému.
Souběžně se informují o problému všichni odpovědní pracovníci jak na straně výrobce vozidla, tak na straně dodavatele dílu.
Takže to Subaru asi jo, ne?????????????? -
DIM 01.06.10 16:56
« Re: Zámek dveří
Ty ale vůbec nečteš, co píšu !!!! :-) Já jsem psal, že jsou užitkově srovnatelné ! Lidi si kupujou AUDI , když na ně mají, protože jsou AUDI lepší ale taky dražší. A nebo když chtějí honit image bohatého a úspěšného.....
Z bodu A do bodu B tě odveze jakékoliv auto, co je na trhu...... -
superkutil 01.06.10 16:40
« Re: Zámek dveří
Dong1: No to většinou je tím, že z prvovýroby mají žárovky menší svítivost, zatímco ty co jsi pak kupoval byly s vyšší svítivostí a tím i náchylnější na otřesy. Proto odcházejí dříve. Problém je komplikovanější, ale pro zjednodušení: odpor vlákna žárovky je při svícení vyšší a tak je problém proudový náraz, než se rozsvítí a pak napěťové impulzy během jízdy. Proto je dobré napájet každou žárovkou stabilizovaným proudovým zdrojem. Ten je ale drahý a tak se nahrazuje předřadným odporem s kondenzátorem nebo zenerkou pro ochranu proti napěťovým špičkám.
DIM: Kdyby byly Mondeo a A6 srovnatelné, tak si lidi nekupují A6. Prostě všechna auta nás dovezou z jednoho bodu do druhého, jen některá trochu pohodlněji a bezpečněji. >:D Když vezmu, jak musím rvát volant Mondea, když vyjíždím z řady, tak neznám druhé auto, které by mělo posilovač tak slabý. -
Dong1 01.06.10 15:36
« Re: Zámek dveří
kutil: Ty predradne odpory bych mozna i dobastlil, ale ja je tam nechci. Ale je fakt ze sem se zatim nedostal k tomu to pichnout na multimetr.
Jinak 1x za pul roku je i docela unosne (a odpovida to vesmes deklarovane zivotnosti 250-400h), ja spis poukazoval na to, ze zarovky z prvovyroby vydrzely 2 roky a z druhovyroby (byt stejny vyrobce/typ) vydrzi jen pul roku (ve stejnem aute). -
superkutil 01.06.10 15:04
« Re: Zámek dveří
Dong1: Ty H7 jsou hodně citlivé na přepětí. Zkus se zeptat u Opelů na přepěťové (předřadné) odpory, dávali je mezi kabeláž a halogeny a pomáhalo to.
DIM: Nová A6 stojí v dieselu 1,2mil a Mondeo 700tis. To mi nepřipadá 3x. Ale jak jsem psal, technicky má A6 z roku 1996 některé věci dotaženější jak Mondeo z roku 2006. Doba pokročila a Ford zaostává. Jsou to drobnosti, to je jen o tom dělat auto pro lidi. Třeba navinovací síť mezi sedačky a kufr. To prostě Ford v ČR nenabízí, přitom v Německu ano. To není o ceněn vozu, ale to je o tom, že v každé zemi EU se nabízí něco jiné. Když jsem viděl autosalon Ford v Norsku, tak to byla paráda, jak u Audi nebo Mercedesu a v ČR ti to připomíná spíš garážisty. Proč?
Nejhorší je, že u Forda nejde absolutně žádná zpětná vazba od zákazníka k výrobci. Prostě když něco dělá blbě, tak to najdeš u stejného vozu vyrobeného po 5ti letech taky. 8-s -
-
Dong1 01.06.10 14:26
« Re: Zámek dveří
Dim: Ja taky nemam Xenony (mam Trend+)...ale H7 mi docela basti - prvni original Philips vydrzely skoro 2 roky a od te doby zbasti co pul rok to jednu (taky Philips, Osram si daval 1x mesicne :-) )
No a 5. dvere byly osoupane (az na holy plech) od tech gumovych dorazu po stranach kufru. Po novem nalakovani tam nalepili lepsi a vetsi folii a je klid. Ostatni dvere (no vlastne jen predni) maji osoupany flicek cca 2-3mmx3-4mm v rohu nahore (pri pohledu z leveho boku vpravo nahore).
kutil: Z urezleho osvetleni SPZ si nic nedelej, mam ho urezle taky :-) (zjistil jsem tento vikend) -
superkutil 01.06.10 13:51
« Re: Zámek dveří
WinDiesel: Míval jsem VW Polo a WV Passat a spokojenost. Problémy byly stářím a chováním předchozího majitele. Taky třeba současná Fiesta skoro vůbec nezlobí.
To víš, že s tím Subaru jsem na vážkách, ale co mám reference, tak by to mělo být použitelné.
Ale jak Escort, tak předchozí Mondeo byla fakt hrozná bída.
Současné Mondeo celkem dobrý, až na: vadný EGR, který servis nedokázal 40tis.km zjistit, zatékání do vozu, urezlé osvětlení SPZ, bouchání vpravo vzadu, problematické svícení xenonů, občas nefunkční dešťový senzor, výměnu trojkombinace, problémy se zamrzáním rádia Ford Sony.
Ale Escort 1998-2001 měl pořád nějaký problém: motor, spojka, zatékání, plasty.
A Mondeo MKII 2001-2006, to bylo šílený. Jednak mizerně udělané (za to jsem dostal 4letou záruku), jednak konstrukční vady i vady materiálu. Při koupi 25 závad, které nedokázali ani za 3 roky opravit. Začal reznout už po 5ti letech.
Na druhou stranu mi všechny Fordy vždy dojely do cíle, nezůstaly na silnici. :yes:
Švagrová má Escorta 1.6 z roku 1996 a dodnes jezdí a plechy celkem dobrý. Je to prostě kus od kusu. Ale kamarádi měli 3 Mondea MKII a všechna odešla mezi 180-200tis.km a to na totální rozpad motoru.
DIM jak to myslíš? Že A6 stojí 3x tolik když je nová nebo když jí jsou 4 roky? -
Dong1 01.06.10 13:21
« Re: Zámek dveří
DIM: Kez by Focus jezdil a jezdil...(fakt je ze me zatim nikde nenechal), ale...
Opravy na zaruku:
- vymena plynovych vzper 5. dveri
- lakovani 5.dveri osoupanych o dorazy
- vymena trubky turba
- vymena motorku predniho svetla
- no a nove si asi vymeni osvetleni SPZ (stalo se mi totiz totez co kutilovi, odrezl kontakt)
- vrzani interieru, osoupany lak od ostatnich dveri a prosakujici tesneni hlavy motoru (slabounce slinta) sem radsi ani neresil
Dale sem zacvakal ja:
- 2x desticky
- 1x kotouce
- rekl bych ze me ceka 2hmotovy setrvacnik (pri chcipani si cvakne)
To vsechno na FoFoII 1,6TDCi, r.v. 12/2006, najeto 84tis., koupeny novy
...tak nejak prestavam byt spokojeny. Nezbyva nez doufat ze sem mel fakt smulu na kus :-)