FORD MONDEO 2,2 TDCi .

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

  • « 00 Reagovat !

    foto RADEK1

    RADEK1 29.06.10  11:29

    « Re: start 2,2TDCi Euro 4 - 2005

    No mě se zdá velmi dobrá. Už nejezdím mondeem ale to asi víš.
    Jinak spotřebu neřeším . Za normálních okolností mám měsíční spotřebu cca 8,5- 9 l/100km. Normálními okolnostmi mám na mysli obec striktně 50-55 víc nikdy. Mimo obec až po 150 (pokud to jde)
    no a dálnice vejš. :yes: P.P. beru také jako orientační , ale i kdyby si přidal litr k 5,8 l na 3,0litrový objemu a automat se zapnutou klimatizací a vyhříváním sedačky(moje paní) tak je to velmi slušné.
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 29.06.10  10:57

    « Re: start 2,2TDCi Euro 4 - 2005

    RADEK1: Spotřeba podle PP 5,8 je sakra vysoká. Při dodržování předpisů se pohybuju kolem 4,5 - 5 litrů. ;-).

    Připomíná mi prospekty na auta, kde uvedou nějakou šílenou minimální spotřebu naměřenou na motoru mimo auto v laboratorních podmínkách a u toho uvedou, že auto má maximální moment a výkon nějakou super hodnotu. Nakonec se zjistí, že při běžném používání auto žere o 2-3 litry více. >:D

    Jak moc ti proměřuje PP? Jedou se mi stalo, že s 4mi koly na střeše a při rychlosti do 110km/h jsem měl spotřebu podle PP 9,5 litru. To byl docela slušný nárůst kvůli kolům na střeše. ;-\

    Mám vyzkoušeno, že když se nestaví na semaforech a jede se do 110km/h, tak je spotřeba pod 5 litrů. Ale stání na semaforech a jízda nad 110km/h žene spotřebu do výšin. Kdyby mělo Mondeo systém START-STOP, to by možná pomohlo.

    Už se těším na hybridy, elektromotory v každém kole, baterie a dieselgenerátor pro dobíjení a pohon mimo město. :-!
  • « 00 Reagovat !

    foto RADEK1

    RADEK1 29.06.10  10:39

    « Re: start 2,2TDCi Euro 4 - 2005

    Jen taková věcná. V neděli jsem se vracel z výletu a 70 km udržoval auto v limitech a spotřeba dle p.p. 5,8.
    To na 275 koníků je myslím velmi dobré číslo. >:D Ne?
  • « 00 Reagovat !

    foto RADEK1

    RADEK1 29.06.10  09:26

    « Re: start 2,2TDCi Euro 4 - 2005

    Tak to si piš, že to jsou vstřiky.Letos v únoru naprosto stejné příznaky.A doba po nastartování ,kdy auto běží cca na 500 ot se pomalounku prodlužovala . Takže z původních 4 sec. to po měsíci dělalo 13 sec. Vyměněny nové vstřiky a byl pokoj. Škoda jen těch 25 tis. kč auto jsem totiž za 2 měsíce prodal. Ale opravdu to vtřiky byly 8-s
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 29.06.10  08:55

    « Re: Nevypíná chladič

    Ford má binec v náhradních dílech i v dokumentaci. Dost často vůbec netuší co hledat, do Escorta mi objednali špatný posilovač řízení a tak jsme na něj čekal 5 neděl, kamarád na lišty 3 měsíce. Když jsem chtěl koupit nový disk, tak vůbec na disku nebylo označení, hledali to podle obrázku (neměli tam ani fotky) a na obrázku kolo vypadalo hodně jinak než ve skutečnosti.
  • « 00 Reagovat !

    foto oleowr1

    oleowr1 28.06.10  23:10

    « Re: Nevypíná chladič

    tak jsem dneska vykuchal z auta saharu, je to ale jiný model než se popisuje třeba v TISu nebo "Jak na to", tenhle typ patří do Mondea se 6-kvalem nebo 5st. automatikou. Mají ve FMC pěkný nepořádek nebo že bych zkusil zakvedlat šaltpákou a najít 6-ku :-)
    Motor sahary je O.K., 12V do modulu řízení otáček jde, ale třetí drát (který má asi řídit otáčky) je nějaký mrtvý max. pár desítek mV, třeba to stačí. Tak jsem teď trochu zoufalý co s tím, navštívím nějaké vrakáče a třeba budu mít štěstí a najdu stejný typ, vyzkoušení je otázkou pár minut...
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 28.06.10  14:28

    « Re: start 2,2TDCi Euro 4 - 2005

    Mně to při minus 24 chytlo napoprvé a ujelo asi tak 2 km, než se to zastavilo úplně v rychlosti kolem 100 km/h.
  • « 00 Reagovat !

    foto oleowr1

    oleowr1 28.06.10  14:06

    « Re: start 2,2TDCi Euro 4 - 2005

    trysky mám cca. 20tkm po repasi, VIF přidávám občas taky, asi na tom něco bude :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 28.06.10  14:01

    « Re: start 2,2TDCi Euro 4 - 2005

    Tohle mi to dělalo taky, podobně jako oleowr1. Motor naskočil do cca 500ot. a nereagoval na plyn. Po vypnutí a znovunastartování běžel normálně. Já ale měl problémy i když bylo jen trochu pod 0°C. To mi motor naskočil, ale cukal se a bíle kouřil. A bylo jedno, zda bylo -5°C nebo -20°C. Po té, co jsem začal přidávat VIF je to bez problémů a to i v -28°C. V Alpách v -14°C start úplně v pohodě na rozdíl od TDI PD, který byl hodně hlučný.
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 28.06.10  13:34

    « Re: start 2,2TDCi Euro 4 - 2005

    Podle mě to právě vstřiky dělají, pokud je některý již trochu přidřený, tak ve studeném stavu se jeho handicap ještě o něco zvýrazní a jeho pozdější odezva na řídící ipuls způsobí to dušení - jakoby na tři resp. na dva válce, pokud je jich načatých více. Když bylo hoooodně zima ( -20 C ) tak jsem pak v Alpách startoval skoro už jakoby na jeden válec., třísaklo to jako kladivem do koleje a přes dým už nebylo chvíli vidět ano jedno ze Tři údolí :-) ,
  • « 00 Reagovat !

    foto oleowr1

    oleowr1 28.06.10  12:50

    « Re: start 2,2TDCi Euro 4 - 2005

    jarda.suchy: to mi 2,0TDCi dělalo taky, motor jako by jel v úplně jiném režimu, vždycky jsem ho okamžitě vypnul a po novém startu byl O.K. Teď to nedělá a vlastně nic jsem neopravoval, abych byl přesný měnily se vstřiky, ale to s tím podle mně nesouvisí - rozblikalo by to kontrolku. Chtělo by to asi na diagnostiku jestli neblbne nějaké čidlo.

    Mně se zase stává, že motor nenastartuju napoprvé, vypozoroval jsem, že je to skoro vždycky, když je ve vlhkém, dusném prostředí (garáž, nebo po dešti)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.06.10  12:34

    « start 2,2TDCi Euro 4 - 2005

    Poradte? Pri startu studeneho i zahrateho motoru po otoceni klicku v zapalovani motor naskoci, ale tak neco kolem 500ot/min - jakoby priduseny (v te dobe nereaguje na pridavani plynu) a po cca 2-4 sec nabehne na sve normalni volnobezne otacky.
    Pri startu ani behem jizdy nekouri, nase "oblibena oranzova" kontrolka neblika ani nesviti, spotreba ani neklesla ani nestoupla, motor se chova jinak uplne normalne?
    Auto mam od nova najeto cca 135tkm, vstriky puvodni do ted bez problemu. Tankuju OMV + VIF nebo STANDA, posledni dobou Benzina Verva.
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 28.06.10  10:36

    « Re: WinDiesel Re: Prasklé lité kolo

    Originál Ford, ale označení bylo jiné.
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 28.06.10  10:26

    « Re: WinDiesel Re: Prasklé lité kolo

    Tak hodně štěstí...mimochodem to prasklé kolo není Hayers Lemerz z Ostravy.....byl to originál ??
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 26.06.10  22:11

    « Re: WinDiesel Re: Prasklé lité kolo

    DIM: Jezdím, řeším teď to prasklé kolo, vrzání/bouchání vpravo vzadu a zatékání do LP dveří. Dnes jsem byl v myčce a zase to plave. 8-s

    Jinak se auto usadilo a pohoda. Dnes jsem jel na chalupu v metr vysoké trávě, fakt chuťovka.

    Řeším teď jiné věci než auto a to problematiku věcných břemen. Už mám za sebou kolečko ministerstvo financí, ministerstvo zemědělství, ministerstvo životního prostředí, pozemkový fond, CHKO, katastrální úřad, komoru soudních znalců a je to jeden velkej Kocourkov. Každý říká něco jiného, na vše jsou hromady zákonů, vyhlášek, metodických pokynů, které si navzájem odporují, fakt humus a úžasné prostředí pro korupci. Je mi z toho na blití!
  • « 00 Reagovat !

    foto kyklop

    kyklop 25.06.10  21:03

    « Re: Prasklé lité kolo

    klaudius: tu spotrebu mas dobru...predchadzajuce kanga, ktore boli vo firme "zrali" stabilne okolo 5,5 na 100, pricom bolo jedno ci si bol v meste, alebo mimo mesta, avsak vozidla boli vyrazne lahsie ako sucasna generacia. Dlhodoby priemer som mal 5,2-5,3 l/100km
    Najkrajsie spomienky mam na spotrebu opla combo 1.7 dti, ktore si vypytalo od 4,8 do 6 l\100km, pricom ked si chcel dosiahnut 6 na 100,tak si musel jazdit ako prasa. Deklarovana spotreba v meste bola 7,2/100km, ale to by som asi musel stale cuvat.
    Potom prisiel pokrok v podobe 1.3.cdti (motor od fiatu) a spotreba bola pri lahkej (max. uspornej jazde) o nieco nizsia, ale ked si vozidlo poriadne nalozil, alebo si isiel po dialnici viac ako 110km/h, tak vysoko prevysil spotrebou prehistoricky 1,7dti. Lepsiou volbou bol 1,7cdti, ktory sa tak "nerozozral" pri zatazi (vyssia rychlost, alebo vacsia hmotnost nakladu)
  • « 00 Reagovat !

    foto oleowr1

    oleowr1 25.06.10  14:05

    « Re: Diagnostika

    DIM: na novější asi ne, jen do roku 2005.... což mi stačí a dlouho stačit bude muset... pokud zase nenajde něco stavební úřad začínám na přelomu července/srpna stavět
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 25.06.10  13:37

    « Re: Diagnostika

    Funguje to i na novější Mondea ?

    Jinak jsem se díval na ten Facelift a musím konstatovat, že to není na škodu, drobné změny způsobují dynamičtější dijem. a6 ma ty světla pro denní svícení, ty mi připadají hodně dolepené do koncepce přední části. Ale pokud se dobře dívám, změnily se jen plastové části , a to konkrétně nárazníky. Jsem ještě zvědavý na ten interiér. Já si ale nestěžuju, už jsem si zvykl i na ta tlačítka na okna, i na ten excentrický display. Jen by mohl mít více možností a funkcí....tak třeba se dočkáme a software potom přehrajeme.... :-)
  • 00 Reagovat !

    foto oleowr1

    oleowr1 25.06.10  12:41

    « Diagnostika

    tak jsem si zakoupil kablík a stáhl SW FordDiag: www.fordfans.cz ([odkaz]
    Včera jsem testoval do vybití NB :-) Zatím pro TDCi není SW 100% funkční, ale jsem spokojen. Některé věci autor postupně doplňuje, zaslal jsem mu připomínky...
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 25.06.10  12:03

    « Re: WinDiesel Re: Prasklé lité kolo

    Kutile !!?? Ty už nejezdíš ? :-) Že nemáš nic dalšího na reklamaci ! Nic ve zlém, jen tady není žádné téma ! Že bychom po více než deseti tisících příspěvků už neměli, co probrat ? Já jsem ale teď zjistil, že se mi z ničeho nic udělal strašný nepořádek na zadních sedalech ...... .......No nic, dobrá, trochu infantilní.... ale alespoň něco !
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…