FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
"-- skrytý --" 29.06.10 22:38
« Re: Help - umístění čidla teploměru?
Taky mi snímač teploty odpadl,mám sice c-maxe,tam je umístěn na kovové výstuze před nárazníkem.Je to takový plastový hranolek s kovovou planžetou.Do jednoho otvoru se navlíkne packa snímače a do druhého kovová planžeta. -
RADEK1 29.06.10 20:12
« Re: start 2,2TDCi Euro 4 - 2005
To WIN:S tou spotřebou to byl takový extrém . Asi bych tak nemohl jezdit pořád , ale dovedu si představit mojeho tátu a ten by klidně tu spotřebu udržel. Já ne >:-[] . Ty máš ale vyšší auto a 4 kolku tam budou asi větší jízdní odpory.
TO DIM: myslel jsem že z fotky je to patrné :-) :-) -
Janerad 29.06.10 19:40
« Help - umístění čidla teploměru?
Kouknul jsem na auto zvenku a vepředu pod nárazníkem vi visel na drátech teploměr... (jezdím bez přední části spodního krytu motoru - ulítl mi ve 220 na dálnici - v servisu špatně uchytili spony v přední části)... Máte někdo tušení, kam ho mám nasadit? Zatím jsem ho napíchl zevnitř na nárazník u pravé mlhovky... Zatím ještě nevypadl... Nevíte, kde by se ten spodní plast dal objednat jinde než ve Ford Service? uchycení na pět šroubků - zvládnu namontovat i sám (demontoval jsem torzo, když jsem zkoumal ten teploměr... -
RADEK1 29.06.10 11:29
« Re: start 2,2TDCi Euro 4 - 2005
No mě se zdá velmi dobrá. Už nejezdím mondeem ale to asi víš.
Jinak spotřebu neřeším . Za normálních okolností mám měsíční spotřebu cca 8,5- 9 l/100km. Normálními okolnostmi mám na mysli obec striktně 50-55 víc nikdy. Mimo obec až po 150 (pokud to jde)
no a dálnice vejš. :yes: P.P. beru také jako orientační , ale i kdyby si přidal litr k 5,8 l na 3,0litrový objemu a automat se zapnutou klimatizací a vyhříváním sedačky(moje paní) tak je to velmi slušné. -
superkutil 29.06.10 10:57
« Re: start 2,2TDCi Euro 4 - 2005
RADEK1: Spotřeba podle PP 5,8 je sakra vysoká. Při dodržování předpisů se pohybuju kolem 4,5 - 5 litrů. ;-).
Připomíná mi prospekty na auta, kde uvedou nějakou šílenou minimální spotřebu naměřenou na motoru mimo auto v laboratorních podmínkách a u toho uvedou, že auto má maximální moment a výkon nějakou super hodnotu. Nakonec se zjistí, že při běžném používání auto žere o 2-3 litry více. >:D
Jak moc ti proměřuje PP? Jedou se mi stalo, že s 4mi koly na střeše a při rychlosti do 110km/h jsem měl spotřebu podle PP 9,5 litru. To byl docela slušný nárůst kvůli kolům na střeše. ;-\
Mám vyzkoušeno, že když se nestaví na semaforech a jede se do 110km/h, tak je spotřeba pod 5 litrů. Ale stání na semaforech a jízda nad 110km/h žene spotřebu do výšin. Kdyby mělo Mondeo systém START-STOP, to by možná pomohlo.
Už se těším na hybridy, elektromotory v každém kole, baterie a dieselgenerátor pro dobíjení a pohon mimo město. :-! -
RADEK1 29.06.10 09:26
« Re: start 2,2TDCi Euro 4 - 2005
Tak to si piš, že to jsou vstřiky.Letos v únoru naprosto stejné příznaky.A doba po nastartování ,kdy auto běží cca na 500 ot se pomalounku prodlužovala . Takže z původních 4 sec. to po měsíci dělalo 13 sec. Vyměněny nové vstřiky a byl pokoj. Škoda jen těch 25 tis. kč auto jsem totiž za 2 měsíce prodal. Ale opravdu to vtřiky byly 8-s -
superkutil 29.06.10 08:55
« Re: Nevypíná chladič
Ford má binec v náhradních dílech i v dokumentaci. Dost často vůbec netuší co hledat, do Escorta mi objednali špatný posilovač řízení a tak jsme na něj čekal 5 neděl, kamarád na lišty 3 měsíce. Když jsem chtěl koupit nový disk, tak vůbec na disku nebylo označení, hledali to podle obrázku (neměli tam ani fotky) a na obrázku kolo vypadalo hodně jinak než ve skutečnosti. -
oleowr1 28.06.10 23:10
« Re: Nevypíná chladič
tak jsem dneska vykuchal z auta saharu, je to ale jiný model než se popisuje třeba v TISu nebo "Jak na to", tenhle typ patří do Mondea se 6-kvalem nebo 5st. automatikou. Mají ve FMC pěkný nepořádek nebo že bych zkusil zakvedlat šaltpákou a najít 6-ku :-)
Motor sahary je O.K., 12V do modulu řízení otáček jde, ale třetí drát (který má asi řídit otáčky) je nějaký mrtvý max. pár desítek mV, třeba to stačí. Tak jsem teď trochu zoufalý co s tím, navštívím nějaké vrakáče a třeba budu mít štěstí a najdu stejný typ, vyzkoušení je otázkou pár minut... -
superkutil 28.06.10 14:01
« Re: start 2,2TDCi Euro 4 - 2005
Tohle mi to dělalo taky, podobně jako oleowr1. Motor naskočil do cca 500ot. a nereagoval na plyn. Po vypnutí a znovunastartování běžel normálně. Já ale měl problémy i když bylo jen trochu pod 0°C. To mi motor naskočil, ale cukal se a bíle kouřil. A bylo jedno, zda bylo -5°C nebo -20°C. Po té, co jsem začal přidávat VIF je to bez problémů a to i v -28°C. V Alpách v -14°C start úplně v pohodě na rozdíl od TDI PD, který byl hodně hlučný. -
DIM 28.06.10 13:34
« Re: start 2,2TDCi Euro 4 - 2005
Podle mě to právě vstřiky dělají, pokud je některý již trochu přidřený, tak ve studeném stavu se jeho handicap ještě o něco zvýrazní a jeho pozdější odezva na řídící ipuls způsobí to dušení - jakoby na tři resp. na dva válce, pokud je jich načatých více. Když bylo hoooodně zima ( -20 C ) tak jsem pak v Alpách startoval skoro už jakoby na jeden válec., třísaklo to jako kladivem do koleje a přes dým už nebylo chvíli vidět ano jedno ze Tři údolí :-) , -
oleowr1 28.06.10 12:50
« Re: start 2,2TDCi Euro 4 - 2005
jarda.suchy: to mi 2,0TDCi dělalo taky, motor jako by jel v úplně jiném režimu, vždycky jsem ho okamžitě vypnul a po novém startu byl O.K. Teď to nedělá a vlastně nic jsem neopravoval, abych byl přesný měnily se vstřiky, ale to s tím podle mně nesouvisí - rozblikalo by to kontrolku. Chtělo by to asi na diagnostiku jestli neblbne nějaké čidlo.
Mně se zase stává, že motor nenastartuju napoprvé, vypozoroval jsem, že je to skoro vždycky, když je ve vlhkém, dusném prostředí (garáž, nebo po dešti)