FORD MONDEO 2,2 TDCi .

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

  • « 00 Reagovat !

    foto cja

    cja 01.07.10  07:00

    « Re: Nevypíná chladič

    oleowr1: neměl by jsi změnit profesi? - šikovných mechaniků je pomálu a já bych občas taky potřeboval někoho kdo se o auto stará s láskou ;-) Ne , vážně je vidět , že když se chce tak to jde a ne jenom dokola vyměňvat díly a nechávat si to platit, zvlášť, když člověk potřebuje ty finance řešit jinde. Ať to větrá! Nikoliv však nutně kapsy.
  • « 00 Reagovat !

    foto oleowr1

    oleowr1 30.06.10  23:13

    « Re: Nevypíná chladič

    A je to :yes: :yes: :yes:
    Dneska jsem zajel na vrakáč do Bílovce, měli tam saharu z C-Maxe 1,8 16V r.v. 2005. Rám sahary je pochopitelně jiný (a byl na cucky), ventilátor téměř stejný, regulátor otáček - krabička stejná P/N se lišil v posledním 3 číslí (já měl 081 tam bylo 143) je tam jiný konektor ale se 3 dráty jako u mého mondea. Z včerejší návštěvy Fordu jsem zjistil, že se ty sahary unifikovaly, teď se dodává jako ND trochu jiný model s jiným regulátorem otáček a je tam redukce ke konektoru. Zaplatil jsem 2000,- s tím, že pokud neustřihnu původní konektor vezme mi to zpět, pokud to nepojede a dal mi ustřižený protikus konektoru ze svazku C-Maxe. V garáži jsem na volné dráty z ustřiženého konektoru naletoval drátky tak, aby se dal zapojit provizorně do konektoru v mondeu, připojil větrák a přece se točí!!!
    Zítra načisto přiletuju konektor, spoje přetáhnu smrštitelnou bužírkou přešroubuju ventilátor do mého rámu sahary a narvu to zpátky do auta.
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 30.06.10  13:38

    « Re: Nevypíná chladič

    Kutile, změny jsou NESKUTEČNĚ náročné !!! Mnohem levnější je distribuovat náhradní díly a chybnou součást modifikovat s faceliftem a nebo lépe s novým modelem. Např . jiný tvar krytu osvětlení je proces na několik měsíců !!! A to ani ne jenom kvůli byrokracii, ale kvůli změnám ve formě, v montážních postupech, v nových zkouškách na všechnomožné...... Opravdu levnější je posílat náhradní díly....pokud teda zrovna nejde o život, pak se to řešit musí......
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 30.06.10  13:25

    « Re: Nevypíná chladič

    DIM: Napíšu to tedy jinak. Vývoj automobilky domluví se subdodavatelem, že budou vyrábět určitý díl. Pak předá vývoj dokumentaci do výroby. A tím to pro vývoj končí a začnou řešit novou modifikaci. Problém je ale ve zpětné vazbě od zákazníků přes servisy do automobilky a pak potažmo na subdodavatele. Nenapsal jsem, že automobilka nemá kontakt na subdodavatele, ale že neexistuje zpětné propojení (vazba) na subdodavatele. Že se většinou problém zákazníka s nějakým dílem už k subdodavateli nedostane a že ten neudělá změnu výroby dílu.

    DIM máš pravdu, že je vše hrozná byrokracie a díky tomu je pružnost změn zoufale pomalá.

    Nikde se neeviduje, proč se určitý díl měnil. Nejvýš se hlídá, jak často se který díl točí. Ale narazíš na to, že u nějakého modelu zahnije zámek a přesto tento zámek automobilka bez modifikace montuje dalších 6 let. nebo to osvětlení SPZ co jsem řešil. To musí z principu odcházet většině a přesto Ford konstrukci nepředělal. A stačila by malá změna, jedno těsnění nebo jiný tvar krytu osvětlení SPZ a bylo by po problému.
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 30.06.10  13:00

    « Re: Nevypíná chladič

    To ne, všude jsou lidi, ale kutilova spekulace o tom, jak vlastně nemají automobilky ani kontakt na subdodavatele je hodně naivní.......
  • « 00 Reagovat !

    foto oleowr1

    oleowr1 30.06.10  12:27

    « Re: Nevypíná chladič

    DIM: máš pravdu, že každá změna dílu je doprovázená byrokratickou mašinérií, ale ta mašinérie nezaručí, že je dokumentace přesná a v pořádku.
  • « 00 Reagovat !

    foto Dong1

    Dong1 30.06.10  12:09

    « Re: Nevypíná chladič

    No pokud vim, tak Ford uz taky presel na internetovou aplikaci.
    Ale me to asi moc nepomuze, pac sem ode dneska opet bez klimy (chladic mam cely zeleny od barviva) a od vcerejska s 20cm prasklinou na prednim skle :-(
    Jen doufam ze mi to zitra zvladnou dat do kupy, pac v sobotu potrebuju jet na dovcu (sice jen k Budejovicum, ale prece :-) ).
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 30.06.10  11:08

    « Re: Nevypíná chladič

    Kutile, představa že dodáváš jako subdodavatel bez všech těch certifikovaných papírů a dokumentace je už v dnešní době opravdu nepředstavitelná..... Každá změna je doprovázena obrovskou byrokratickou mašinérií......
  • « 00 Reagovat !

    foto Janerad

    Janerad 30.06.10  10:25

    « Re: Help - umístění čidla teploměru?

    díky, zkusím to ještě prozkoumat.
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 30.06.10  08:30

    « Re: Nevypíná chladič

    Dong1: Já vím, spolupracoval jsem na vývoji SW pro prodejce automobilů a vím jaký je v tom hrozný b0rdel. Dost často nedokážou rozlišit revize, už nevím která, ale jedna automobilka to měla geniálně, každý díl měl dlouhé označení, kdy bylo nejdříve číslo, pak tečka a za ní revize. No a pokud bylo číslo před tečkou stejné, tak to bylo kompatibilní. Dělal jsem na komunikaci mezi účetním systémem a skladem a katalogem náhradních dílů. Šlo o to, aby se v katalogu zobrazovaly cena a počty dílů na skladě. Ale stejně v tom byl b0rdel. Ale myslím, že třeba Toyota nebo Honda to mají dobré, ti mají aplikaci na internetu se vším všudy. To se pak výborně aktualizuje. Ale evropské automobilky dostávají aktualizace na CD nebo DVD a to je vždycky vopruz než se to nainstaluje. Vypadá to, že je největší problém se subdodavateli, kteří k dílům nedodávají pořádnou dokumentaci a továrna nemá na subdodavatele zpětné propojení.
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 30.06.10  08:21

    « Re: start 2,2TDCi Euro 4 - 2005

    RADEK1: Když ne ty, tak to auto si to zaslouží! >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.06.10  22:38

    « Re: Help - umístění čidla teploměru?

    Taky mi snímač teploty odpadl,mám sice c-maxe,tam je umístěn na kovové výstuze před nárazníkem.Je to takový plastový hranolek s kovovou planžetou.Do jednoho otvoru se navlíkne packa snímače a do druhého kovová planžeta.
  • « 00 Reagovat !

    foto RADEK1

    RADEK1 29.06.10  20:16

    « Re: start 2,2TDCi Euro 4 - 2005

    To Kutil: dík , ale jsem si to nezasloužil :-!
    Jsou zde mnohem ,mnohem repší recenze ;-) Mě psaní moc nejde a ani nebaví.Přesto ještě jednou dík.
  • « 00 Reagovat !

    foto RADEK1

    RADEK1 29.06.10  20:12

    « Re: start 2,2TDCi Euro 4 - 2005

    To WIN:S tou spotřebou to byl takový extrém . Asi bych tak nemohl jezdit pořád , ale dovedu si představit mojeho tátu a ten by klidně tu spotřebu udržel. Já ne >:-[] . Ty máš ale vyšší auto a 4 kolku tam budou asi větší jízdní odpory.

    TO DIM: myslel jsem že z fotky je to patrné :-) :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Janerad

    Janerad 29.06.10  19:40

    « Help - umístění čidla teploměru?

    Kouknul jsem na auto zvenku a vepředu pod nárazníkem vi visel na drátech teploměr... (jezdím bez přední části spodního krytu motoru - ulítl mi ve 220 na dálnici - v servisu špatně uchytili spony v přední části)... Máte někdo tušení, kam ho mám nasadit? Zatím jsem ho napíchl zevnitř na nárazník u pravé mlhovky... Zatím ještě nevypadl... Nevíte, kde by se ten spodní plast dal objednat jinde než ve Ford Service? uchycení na pět šroubků - zvládnu namontovat i sám (demontoval jsem torzo, když jsem zkoumal ten teploměr...
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 29.06.10  17:28

    « Re: start 2,2TDCi Euro 4 - 2005

    RADEK1: já mám na 235 koníků dlohodobě 9,8.... >:D Jojo, Jaguar se pochlapil a dal dohromady pořádný motor. :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Dong1

    Dong1 29.06.10  14:02

    « Re: Nevypíná chladič

    Kutil: Nejenom Ford ma bordel v dilech, i bozska Skoda mi po zadani VIN do systemu tvrdila ze moje Fobie servo nema...a pritom blbnul snimac uhlu natoceni volantu :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 29.06.10  13:43

    « Re: start 2,2TDCi Euro 4 - 2005

    A co to tedy teď proháníš ?? 275 koní .....
  • « 00 Reagovat !

    foto RADEK1

    RADEK1 29.06.10  12:00

    « Re: start 2,2TDCi Euro 4 - 2005

    Ne,Ne, to už se prohání někde po slovensku. Snad se mu tam líbí ;-\
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 29.06.10  11:55

    « Re: start 2,2TDCi Euro 4 - 2005

    RADEK1: Tak to jo, myslel jsem, že píšeš o Mondeu 2.2TDCI.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…