FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
cja 20.07.10 08:08
« Re: Vibrace na přední nápravě
Kutil: - píšeš nová pneu v jednotném čísle ??? ty jsi vyměnil pouze jednu gumu??? Pokud ano , tak se nediv. že máš dannné problémy.
A už se opakuji, měl jsem předchozí generaci Mondea 2x a ty auta jezdí dál v mém okolí a to co popisuješ ty tak to fakt neznám - zlobili mě vstřiky, ale to byla známá bolest u Euro3, ale jinak auto sloužilo a benzínový 2,0i má teď 255t km a stále mladík. -
superkutil 19.07.10 20:57
« Re: Vibrace na přední nápravě
cja: Mondeo už více ne. A Forda asi taky ne. Podložky nemám, nečistota není, kola byla na vyvážení. Jediné co se na autě změnilo je nová pneumatika a nový disk. Zajímavé že do 90km/h v pohodě a na rychlosti 1-5 taky dobrý. To je jen na 6ku a nad 90km/h. A drnčení uvnitř a vpravo vzadu, to je fakt na palici. Je pravda, že už jsem v autě s více jak 100tis.km už dlouho nejel, ale tředa to KIA Sorento co jsem měl na jaře, to mělo najeto 200tis.km a nic takového jako v Mondeu se tam nedělo. Mondeo Musí vydržet ještě tak 3-5 let, tak uvidíme. -
superkutil 18.07.10 21:32
« Vibrace na přední nápravě
Nevím proč, ale po najednou mi auto chytá divný vibrace a plave. Nevím zda je to po výměně pneumatik, nebo po tom, co se mi rozlomil disk. když jedu v pohodě a do 100km/h, tak je to dobrý, ale jak chci jet víc jak se auto různě divně klepe. Nevím zda je problém v 6té rychlosti nebo v rychlosti auta. Navíc mi při losím testu divně uskakuje zadek, to dřív nedělalo.
Celkově auto zgumovatělo, vpravo vzadu něco bouchá, ale servis nic nenašel. Uvnitř auto začíná drnčet (palubka, okna, úchyty pásů) a objevuje se vůle v řízení v přímém směru. Nejsem si jist, jak auto vydrží těch 150tis.km co od něj očekávám. Teda já bych chtěl 200-250tis.km ale v to přestávám doufat. -
Dong1 15.07.10 19:54
« Re: Jak moc studeně musí klimatizace foukat?
Pokud vim tak klima ma pri cca 30st.C venku foukat vzduch 10-15st.C (pozor ne vychladit interier na 10-15st.C :-) ).
Me prave klima pred dvema tydny utekla, takze se hezky pecu :-(
Nechal sem ji tedy naplnit + barvivo (trvalo to dele, protoze sem mel pustene poctive vysuseni - cca 15min) a do dvou dnu utekla znovu...tentokrat uz se stopou barviva na kondenzatoru. Takze jsem objednany na pondeli do servisu. -
Slavek-TDM 15.07.10 12:38
« Re: Jak moc studeně musí klimatizace foukat?
Ja jsem mel to samy s Imprezou, skoro jsem klimu v zime nepoustel a medium uniklo pres tesneni kolem hridele kompresoru - to se maze olejem z naplne a kdyz se klima nepouziva, tesneni vyschne.
Pri plneni se cela napln nejdriv takovym pristrojem na koleckach vysaje, pak provede zkousku tesnosti a pak se i s recyklovanou a vycistenou naplni naplni podle pozadovaneho mnozstvi (v mem pripade pul litru nebo kila???) vcetne oleje. Cely to trva asi 10 minut a stalo me to 800Kc.
Nevím co to vzadu bouchá, nic jsme nenašel. Drnčení v palubce taky nevím od čeho je a lupání v oknech jsem měl už u předchozího MKII (2x měnili pojezdy). Navíc teď strašně vrže při zavírání okno u spolujezdce a umytí nepomáhá. Nejhorší je ale to tancování a nestabilita vozu. Ale samozřejmě to může být pneumatikami NOKIA Z G2, ale co jsem koukal na recenze, tak jsou hodnocené dobře. A nebo je to problém přední nápravy, tak jako jsem to měl u MKII, kde ani za 6 let v servisu nepřišli na to co vibrace způsobuje. Ale tam když auto chytlo vibrace tak běhalo po celé šířce silnice - jak na ledu.
Motor už taky vydává divné zvuky, ale pořád v pohodě startuje a dobře táhne. Už se naučil jezdit za 6 litrů. ;-)