FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
Vasik1 26.07.10 12:29
« Re: Drnčení při sešláplé spojce
Je možné že mi do spojky hrabal servisák, či nevím,je tam na ní co hrabat? jezdil jsem teď hodně staronovým tourem, tak jsem si asi převykl, myslím co do řízení, tuhosti spojky a brzd. Zdá se mi, že teď jde spojkový pedál hodně z lehka, ale bude to asi jen o žvýku :-) -
Vasik1 26.07.10 08:25
« Drnčení při sešláplé spojce
Zdar hošani, lehce se vmísím mezi kutilovi vibrace, a musím vás požádat o diagnostiku:O))) Mondík se nám teď po týdnu vrátil ze servisu...oleje, filtry, brzdy... o kterých sem tu nedávno psal že brzdí i když nemají... příčinou byl zarezlý bovden od ruční brzdy a důsledkem, ošmirglované desky:O) Včera jsem jel na otočku Hranice Brno, stojím v Brně na křižovatce se sešláplou spojku a slyším jakési nýtování, říkám si co to, pustil jsem spojku a klid, sešlápnu a nýtuju, asi to není nýtování přímo jako takové, ale sešlápnu a motor pocitově změní jemný chod na tvrdý, sem tam se ze spod ozve kovový zvuk... co se tady chystá? Spojka, dvouhmoťák původní 180 tis. najeto... -
cja 23.07.10 16:45
« Re: Vibrace na přední nápravě
DIM: na testy moc nekoukám - jen kontroluji jestli velké značky stále drží špici, ale je pravda , že i u vítězů testů jsou problémy, mě spíš zajímají uživatelé a zkušenosti z mého okolí, protože i u např. Dunlopu se může člověk splést, ale jsem konzervativní a pokud mi něco vyhovuje a při novém modelu mi to potvrdí zkušenost, tak nepřesedám na jiné značky, držím se toho co jsem psal a zatím jsem se fatálně nespletl, což nelze řící o různých čínských příp. korejských výrobcích - a pokud jsem se před 10 lety spletl s Toyem, tak jsem pneu prodal a koupil si raději jiné - a to mi jako experiment tehdá stačilo - strach v autě má člověk téměř stále, ale aby ho měl při každém průjezdu zatáčkou - to mít nemusím
Kutil: jak píše 1altmy níže , že má 2,0 TDCI, tak on má nové Mondeo a tam je asi vše jinak, než jenom el. řízené turbo - jsou to motory PSA ... -
DIM 23.07.10 11:15
« Re: Vibrace na přední nápravě
Já musím říct, že v poslední době koupím obutí podle momentální situace a nabídky v KK pneu, protože i když jsem nakupoval podle testů bez ohledu na cenu, tak jsem se stejně několikrát spálil.....A teď jsem spokojený, ušetřím a rozdíl stejně nepoznám. -
cja 21.07.10 21:56
« Re: Vibrace na přední nápravě
Kutil: nejsem ani topenář nebo kominík - nemyslím, že by v IT nešly vydělat slušné peníze- drobná zkušenost(bez podtextu)z okolí, ale trvám na tom, že pneu mě drží na silnici a tam šetřit nebudu,
CSC3 jsem neměl, zatím pokaždé CSC2 a plná spokojenost(v sortimentu Conti), ceny jsem jenom zkontroloval na netu a dohodl se se servisem za kolik to udělají oni, přehled o cenách teď nemám - nové auto nové pneu zatím neřešeno, navíc u tohohle začínají ceny za slušnou pneu od 4000,- také, ale bez daně - a bavím se o pneu, nikoliv o subznačkách koncernů
A Bibenda nemám rád - drahé, tvrdé, moc nedrží(krom Cupů) - ale hodně najedou - je to stále o preferencích
Ať si každý koupí co chce a dle svých možností - tohle je jen názor a rozhodnout .... -
štíreček1 21.07.10 21:12
« Re: Motor 1.6 16V 66kW
Jezdil jsem tři dny s fiestou z roku 92, objem nevím, výkon taky ne, byla bez klimy a posilovače, zrychlení z nula na sto nevím, taková dlouhá rovinka snad ani u nás není, ale těch šedesát to dalo s plynam na zemi. Všechno bych překousl, i to horko, nejvíc zabrat mi dalo nastupování a vystupování :'-( Ale jako městské vozítko ideální a převodovka perfekt, i když to nejelo, mělo to snahu pěkně odspodu.
Jinak s maxem najeto 12tis a michelinky mínus jeden milimetr a zvlášt v zatáčkách to nešetřím. Příští gumy mám vybrané. Co doporučujete na zimu? převážně město, takže nic extra, většinou asfalt, někdy břečka, sněhu tu moc není, kromě loňské zimy :-) -
"-- skrytý --" 21.07.10 11:52
« Re: Motor 1.6 16V 66kW
Na lyže jezdím novým autem s rakví, ale jezdím tady u nás na večerní a je to hrozná cesta lesem, tak jsem vždy jezdil druhým autem na stavbu a tam na čistotě nějak nezáleží... Koukám na Bazoši po Oplu Vectra 1.8 Caravan 16V najeto 140 000km. -
superkutil 21.07.10 11:24
« Re: Motor 1.6 16V 66kW
1altmy: Na lyže dovnitř Fiesta moc není. >:D Už jsem odvykl vozit lyže uvnitř, kvůli ušpinění vnitřku. Tahám box. A na Fiestu není problém box na lyže a 2 horský kola k tomu. ;-)
Ale pokud chceš tahat vozejk, tak si určitě tu 1.6 nekupuj. :-! -
superkutil 21.07.10 10:25
« Re: Motor 1.6 16V 66kW
1altmy: Pro tu moji jsem pořídil Fiestu 1.25 16V 55kW z roku 2001 a naprostá spokojenost, je totiž s posilovačem řízení, klimatizací, centrálem a okny v el. Úžasný držák, méně poruchová než nová Mondea a Escort. Do Mondea z roku 1996 bych nešel, to už bych se bál, že se rozpadne. Co tak znám majitele Mondeí MKII, tak jim odešly mezi 200-250tis.km.
Jinak ta 2.2TDCI je hodně jiná jak 2.0TDCI, je tam jiné řízení turba a 6ti kvalt. Je to první Ford, který mi motoricky vyhovuje. I když ta Fiesta je taky pěkně živá, stovku dělá pod 12sec. Je totiž mnohem lehčí než současná Fiesta. 8-s -
superkutil 21.07.10 09:58
« Re: Vibrace na přední nápravě
cja: A co Bridgestone POTENZA RE050? To jsou dost pevné pneumatiky. Je totiž možné, že ten disk vzal za své díky neschopnosti pneu NOKIAN ustát nerovnost. Když mi ty Pirelli tak hučely, tak jsme hledal pneu s podélnýma drážkama a nejlepší je měl NOKIAN. Bohužel podélné drážky je horší boční stabilita a vyšší hlučnost od vozovky.
A myslíš, že Continental FR ContiSportContact 3 jsou dobré pneumatiky na Mondeo? Protože jinak je cena jedné pneu kolem 4000,-Kč a to už raději vezmu Michelin. -
superkutil 21.07.10 09:53
« Motor 1.6 16V 66kW
1altmy: 1.6 16V 66kW v Mondeu neber. To je líná a žravá mrcha! Měl jsem tento motor v Escortu a zrychlení za 12s na stovku, musel se točit aby to jelo, spotřeba 12 litrů. Mondeo jsem měl s 1.8 85kW a to byl mnohem lepší motor, zrychlení za 11sec a spotřeba 9 litrů. Ta 1.8 je hodně chválená, při rozumné jízdě dobrá spotřeba, když to vytáčíš, tak to jede. Já se teda se spotřebou nedostal pod 8 litrů, ale kamarád ji měl a říkal, že mimo město mu jezdí za 6,5 litru. Ale ani jeden z těch motorů neměl na současnou 2.2TDCI, ta je z nich nejtišší, nejsilnější a žere nejmíň. >:D -
superkutil 20.07.10 21:06
« Re: Vibrace na přední nápravě
NOKIAN je opravdu divize NOKIE >:D Nokiany používám zimní a spokojenost, GoodYear jsem měl a nic moc, Continental jsem vzal zimní a bída. A Micheliny jsou fakt dost drahý. A i když podnikám, tak zase takové zisky nemám. Ale po těchto zkušenostech příště budou Micheliny. Já dost vydělám, ale hodně zase na podnikání vydám a tak zisk až tak sláva není. Když vidím, kolik vydělává takový kominík nebo topenář, tak na ně nemám. To zas tak dobře IT placené není. 8-s -
cja 20.07.10 15:02
« Re: Vibrace na přední nápravě
Kutil: já se obával, že tam máš ještě ty lehce jeté Pirelli >:D
Nokiany možná v testech vychází dobře , ale bočnice moc tuhé nejsou a boční stabilitou v zatáčkách moc nevynikají, nejezdil jsem je , tak nechci soudit - kolega je měl na autě a je to takový klidný jezdec, tak si je pochvaloval - ale já osobně preferuji sice pohodlnou jízdu, ale guma mě musí podržet a v zatáčce potřebuji mít jistotu, proto s pneu neexperimentuji, to mám již za sebou a držím se osvědčeného - Conti, Dunlop, Goodyear.
Pneumatika je to co mě drží na silnici a riskovat nehodlám. A rozdíl v cenách pneu se dosti zmenšil, takže ani šetřílci nemají důvod řešit na autě střední třídy to, jestli se to vyplatí.
Já pořád nemohu přijít na to, když podnikáš takže pořád řešíš tyhle drobné záležitosti - já jsem jen prostý živnostník, a taky musím hodně počítat, ale tohle jsem nikdy neřešil a doufám, že řešit nebudu, to si raději koupím malé auto a budu řešit v kontextu malého auta i pneu, ale ve střední třídě to není přece řešení. A nemyslím si, že by jsi byl z těch co mají sice na opičku, ale již ne na banány pro opičku. ;-)