FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
-
superkutil 04.08.10 13:35
« Re: Držák telefonu.
DIM: >:D koukám, že jsi také experimentátor. Takový magnetický jsem měl v předchozím Mondeu, byl to takový pogumovaný knoflík a staré Nokie na něm držely perfektně. Ale novější mobil na něm nedržel, nakonec jsem musel na mobil nalepit kovovou plošku. ;-\ -
DIM 04.08.10 13:22
« Držák telefonu.
Pořídil jsem si nový telefon a řeším jeho připevnění. koupil jsem magnetický držák: takový černý magnetický knoflík jsem přilepil mezi výduchy klimy a na mobil malou protiplošku ( dal jsem tam vedle sebe rovnou dvě, co byly v balení.. Ideální . Žádná montáž, žádný monstrozní držák lákající k vykradení. Knoflík vypadá skoro jakoby tam patřil a mohu to tam připlácnout na výšku i na šířku ( při navigaci ) . Ale chybičku to má . Telefon je trochu vykloněný nahoru a když svítí slunko z jistého úhlu, tak se leskne. Tak jsem koupil ještě jeden držák, krásný ( [odkaz] ). Knoflík je chromovaný, se zlatým středem a opravdu malinký . Dal jsem ho symetricky ke start tlačítku na levou stranu vedle rádia. Doufal jsem, že to na ty plošky bude taky fungovat. Tady jsem trochu narazil. Chytne to buď jednu nebo druhou, takže to přichytí excentricky a má to tendenci se vlastí vahou natáčet..... Za jízdy to asi bude zlobit. Uvažuju ještě , že ten krásný knoflík nakonec zase sundám, vyloupnu tu krytku ve tvaru šipky z přístrojovky a zezadu na ni nalepím silný magnet. Pak ji vrátím a telefon by na tom místě měl taky držert jako přibitý ! A budu si moci vybrat : buď mezi větráky, což je blíže a nebo to druhé místo vpravo od rádia, což bude čitelnější....... Jo jo, člověk si vyhraje ! tak kdyby jste to třeba někdo taky řešil, tak vám mé hluboké výzkumné poznatky mohou přijít vhod !!!! A ještě dodatek : ten krásný držák TETRAX FIX nemá pĺošky na zadní kryt telefonu ploché a tenké ale takovou kovovou sférickou plošku ( čočku ) . To ale nebude ideální, až by se to položilo na hladký stůl, tak to bude jako na kuličce.......Toš tak :-) -
superkutil 03.08.10 14:59
« Re: Turbohadice a přední sklo
:-) Mám Ghiu, ta má kůži z výroby. Ale není to vždycky, jen někdy. Ale po té, co mi pitomci z Auto Hale zapomněli utáhnout tyč řízení po výměně posilovače, tak už věřím všemu a o mechanicích od Forda mám své mínění. A chlupatinku na volantu jsem měl v Žigulíku a na vůli v řízení neměla vliv. >:D -
superkutil 02.08.10 16:55
« Re: Turbohadice a přední sklo
DIM: Chová se to tak, že když jedu rovně, tak lze zlehka s volantem pohybovat v rozsahu cca 5cm na věnci volantu. A nemá to žádný vliv na směr jízdy. Dříve to nedělalo. Buď je to od toho přeražení disku nebo možná po změně pneu. Fakt nevím, myslím že to dělalo i se starými pneu, ale ruku za to do ohně nedám. -
DIM 02.08.10 15:46
« Re: Turbohadice a přední sklo
Mně to taky tahalo za volant, podle mě je to vyjetými kolejemi a širokým rozchodem kol... Vůle v řízení ? Mně tam občas tak nějak luplo, stačilo ale požádat servis, aby pořádně natlakovali vazelínu do pohyblivého tisícihranu řídící tyče....Oni už budou vědět. A pak to bylo O.K. Ale opět přidám oblíbené : nové už to nedělá.... -
superkutil 02.08.10 12:12
« Re: Turbohadice a přední sklo
DIM: Jak se oteplilo, tak to přestalo dělat. Ale jinak za posledních 10tis.km auto celkově zgumovatělo a začalo drnčet. Navíc je čím dál větší vůle v řízení, už to musím vždy podle sklonu vozovky držet na jedné straně. A když je silnice hrbolatá, tak to pěkně plave. Bylo to ve značkovém servisu, dělali kontrolu po tom ruplém disku a geometrii a prý vše v pohodě. Ale mě to připadá horší jak kamarádovo Volvo s najetýma 250tis.km. ;-\ -
cja 29.07.10 13:29
« Re: Turbohadice a přední sklo
K těm vstřikovačům - odchází po více či méně najetém objemu km VŠEM. I slovutné Toyotě - řešeno v rodině, nakonec nevyřešeno, prodloužena záruka do zimy na 150t km zdarma, vyměněny 4ks hliníkových disků na záruka (iniciativa servisu) a pokud se v zimě vstřiky projeví, tak je vymění. Jenom zmínka - po dobu záručního uplatnění nároku - zdarma k dispozici Avensis s AT, v plném naložení - Ford toto neposkytne.
Dvouhmotové setrváky - problém mají opět i jiné koncerny ...
Bojím se , že najít za danné peníze auto , které bude prosto obvyklých dieselových potíží bude problém. -
DIM 29.07.10 11:06
« Re: Turbohadice a přední sklo
Není to ostravský disk.....čí je ale poznat z fotky moc nejde.
Na fóru k VW si teď zrovna někdo hódně stěžuje na 2,0 CR od VW, že po 100 000 odcházejí neopravitelně vstřikovače SIEMENS, oprava za jeden 17 tis. Kč. To si fakt člověk nevybere ...! :-)
KUTILE, ještě dýmáš ?? Kontrolní otázka : Když hodně pomalounku zvyšuješ otáčky od volnoběhu do cca 1500, nedusí se to ?? Zkus , když je to studené, to nastartovat a jen to tak chvíli na místě nechat běžet případně polechtávat plyn kolem max do 1500. Mně se tak podařilo rozkouřit motor za pár minut tak, že dýmovnice by měla co dělat, aby tomu mohla konkurovat. A to nepřeháním.... Po pár stovkách metrů normální jízdy ale všechno přestalo. -
štíreček1 28.07.10 20:14
« Re: Turbohadice a přední sklo
Jednou jsem měl na focusovi malý ťukanec těsně pod stěračem a byl tam taky dlouho a nebyl vidět. Pak jsem jel delší trasu, topení jelo tak nějak normálně a když jsem dojel domů a zastavil začalo hustě sněžit na to vyhřáté sklo a rozjelo se to během okamžiku po celé délce. Kdybych o té prasklině nevěděl, nevěřil bych tomu, ale takhle to dává logiku. -
DIM 28.07.10 11:24
« Re: Turbohadice a přední sklo
Myslím si, že ve skle byla třeba už déle nějaká prasklinka od kamínku, třeba i neviditelná někde úplně u těsnění....Mně se tak rozjela prasklinka až téměř po půl roce během sekundy najednou . Pozitivní na tom ale je, že sklo je vícevrstvé a pokud praskne venkovní vrstva, tak se zase tolik neděje, vypadnout to rozhodně nemůže !!
KUTILE : Bílý dým je buď EGR nebo .....vstřikovače. A já bych si na EGR nevsadil, to by spíše dýmilo pořád. Můj odhad : přidřený vstřikovač který má ve studeném stavu pomalejší reakční čas ( odezvu ). Nesmrdí ten bílý dým jako spálený fritovací olej ??