FORD MONDEO 2,2 TDCi .

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 02.09.10  18:25

    « Re: Hulí to jak kamna na huhlí

    Standa 1,9litru je za 795Kč a míchá se 1:500 to je 1 balení na 960 litrů, to je 0,84Kč/litr. VIF je balení 0,65litru, stojí 165Kč a míchá se 1:1000 to je jedno balení na 650litrů, to je 0,25Kč/litr. Ale v poslední době změnil VIF balení z 0,65litru na 0,5litru a zachoval cenu, tak to vychází 0,33Kč/litr.
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 02.09.10  18:12

    « Re: Hulí to jak kamna na huhlí

    VIF není nic víc nic míň než průmyslové aditivum kupované v ÖMV ve Schwechatu u Vídně.
    Tady to ve stodole balí do těch svých "balení".
    Takže benzina vlastně používá aditiva ÖMV. :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto stirecek1

    štíreček1 02.09.10  18:10

    « Re: Hulí to jak kamna na huhlí

    Kolik teda ten Standa stojí? V tom testu psali 2Kč/litr, vif 0,3-0,5/litr. To by musel být pětkrát lepší :-O
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 02.09.10  13:32

    « Re: Hulí to jak kamna na huhlí

    U Benziny mi tvrdili, že Verva je aditivovaná VIFem. Ten Standa je cca 3x dražší jak VIF. VIF je cca 0,3Kč/litr a Standa 0,9Kč/litr. Ale zkusím to, abych viděl rozdíl proti VIFu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.09.10  13:08

    « Re: Hulí to jak kamna na huhlí

    V německu měl Shell V-power dobré hodnocení ( [odkaz] ), ale je pravda, že v čechách zklamání.
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 02.09.10  11:48

    « Re: Hulí to jak kamna na huhlí

    SHELLU se vyhýbám :-) Ale VERVA měla hodnocení velmi dobré. Ten Agip nevím....ale mám ho vedle baráku a dávali táák kráásné dárky :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 02.09.10  11:20

    « Re: Hulí to jak kamna na huhlí

    Dávat aditivum v létě i v zimě je stejně užitečné, v zimě o chlup důležitější kvůli mrazům. V létě se ale bojuje se sníženou mazivostí teplé nafty, je to prevence proti zanášení systému karbonem. Těchto přísad prostě není v českých naftách dost, a kolikrát ani v těch prémiových (viz zklamání s prémiovým palivem Shell).
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 02.09.10  11:15

    « Re: Hulí to jak kamna na huhlí

    Standa je servisní aditivum, na krám se nedodává. Ale buď ti ho pošlou, nebo v nejbližší pobočce Autonebexu...
    Tedy jestli se smíříš s tí, že i po dramatické slevě je pořád (myslím) dražší než VIF.
    Žertovná poznámka - můj slovenský kamarád má kamaráda, který má baterii aditiv snad od všech značek, má prý toho plný kufr a pořád experimentuje.... :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 02.09.10  11:04

    « Re: Hulí to jak kamna na huhlí

    Já dávám jen AGIP Diesel Tech a nebo BENZINA Verva .... i když mám letní VIF v kufru.
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 02.09.10  00:29

    « Re: Hulí to jak kamna na huhlí

    Ok, zkusím Standu. VIF můžu koupit kousek od baráku, Standu jsem nikde neviděl. A Standa se dává i v létě?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.09.10  21:14

    « Re: Hulí to jak kamna na huhlí

    Ad VIF(letni) vs. Standa(performance formula) - me odradila v tom testu naprosto napadna vec, v testu vyhraje VIF a hned na protilehle strane je reklama pres celou stranku na VIF (distributor, kontakty, www) - jaka to nahoda!
    Prakticka vec: Pokud beru prinos pro motor pouze pocitem z jizdy a poslechu, jiny prinos mimochodem nejsem schopen posoudit, tak je urcite lepsi Standa. Lepe dostava motor do otacek a rekl bych, ze je i tissi.
  • « 00 Reagovat !

    foto Jirka-1

    Jirka 1 01.09.10  18:20

    « Re: Hulení...

    Sorry, vsunul jsem to omylem ještě jednou... ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Jirka-1

    Jirka 1 01.09.10  18:18

    « Re: Hulí to jak kamna na huhlí

  • 00 Reagovat !

    foto Jirka-1

    Jirka 1 01.09.10  18:16

    « Hulení...

    Pokud začne auto kouřit černě, je to nedokonalé spalování nebo přílišné nasávání spalin při recirkulaci, bývá vadný nebo zaseklý EGR ventil. Zaslepit ho je chyba, motor je na část nasátých spalin konstruován, spaliny snižují špičkové teploty při spalování (platí především pro turbomotory). Dlouhodobé neřešení problému vede k zanesení katu, který nejde vyčistit, musí se vyměnit. Pokud motor žere olej, kouří namodrale. Bílý dým je běžná záležitost u studených dieselů, po ohřátí motoru by měl zmizet. U benzíňáků je to voda ve spalovacím prostoru, může být prasklé těsnění pod makovicí nebo v * hlava (prasklá).
  • 00 Reagovat !

    foto Jirka-1

    Jirka 1 01.09.10  18:15

    « Hulení...

    Pokud začne auto kouřit černě, je to nedokonalé spalování nebo přílišné nasávání spalin při recirkulaci, bývá vadný nebo zaseklý EGR ventil. Zaslepit ho je chyba, motor je na část nasátých spalin konstruován, spaliny snižují špičkové teploty při spalování (platí především pro turbomotory). Dlouhodobé neřešení problému vede k zanesení katu, který nejde vyčistit, musí se vyměnit. Pokud motor žere olej, kouří namodrale. Bílý dým je běžná záležitost u studených dieselů, po ohřátí motoru by měl zmizet. U benzíňáků je to voda ve spalovacím prostoru, může být prasklé těsnění pod makovicí nebo v * hlava (prasklá).

    A teď pozor - problém také dělá nafta s tím svinstvem, které do ní přidávají. Před několika lety se MEŘO dávalo do bionafty v množství 30%, ale bylo kontrolováno na čistotu a složení, hlídala se hlavně voda. Dneska se tam přidává kdejaké svinstvo, co vypadlo při zpracování řepky, protože je ho nedostatek a tak si s tím nikdo hlavu neláme. Kromě toho se tato nafta aditivovala kvůli stabilitě, což se dnes prakticky neděje - pokud si tam něco nenalejete sami. Některé benzínky mají o pár desetníků dražší aditivovanou naftu, je lepší kupovat tu, pozná se, že málo pění. Jinak zvýšení spotřeby s tímto svinstvem je asi o 10%, takže k žádné úspoře nafty nedošlo, když se přidává do 5% MEŘA... někteří pumpaři na to dlabou a dávají tam toho víc, kromě toho se začalo používat FAME, což je metylester palmového oleje, který nemá tak dobré vlastnosti jako MEŘO a je navíc děsně špinavý. Tak pak se nedivte, že se vám ty motory serou...
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 01.09.10  14:12

    « Re: Hulí to jak kamna na huhlí

    Zkus Autohulda.cz ...., nebo v pobočkách Autobenexu... Vím že to tady na fóru někdo dlouhodobě testuje.... :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 01.09.10  14:00

    « Re: Hulí to jak kamna na huhlí

    OK. Je mi jasné, že většina testů je vždy dělaná pro někoho. A v tomto případě je to VIF. Klidně vyzkouším něco jiného i když mám s VIF dobré zkušenosti. Kde seženu Standu?
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 01.09.10  13:29

    « Re: Hulí to jak kamna na huhlí

    Ale Superkutile, ty přece nejsi tak naivní abys na toto skočil...
    Tento pan redaktor má velice blízké vztahy s výrobcem VIFu a já i Ty dobře víš, že statistiky a testy jsou pouze tehdy pravdivé, když si je nafalšuješ sám.
    1 - v prvním multitestu byla některá aditiva kromě VIFU účelově poškozena různými tvrzeními vycucanými s z prstu.
    2 - z druhého multitestu některá aditiva vypadla úplně, takže VIF prakticky ztratil největší soupeře. Konkkrétně např. v druhém testu chybělo aditivum "Formule výkonu" (Standa (-:) společnosti Stanadyne, kde nejspíše vadilo prudké snížení ceny tohoto aditiva asi tak o 30%. V prvním testu toto aditivum neuspělo jen díky ceně, která byla ze srovnávaných přípravků nejvyšší. Takže by se v druhém testu muselo konstatovat, že má VIF těžkou konkurenci, tak toto aditivum z testu vypadlo a problém byl vyřešen...... |-:

    A jsem zvědavý, až se zeptáš výrobce VIFu, jakými schváleními se proukáží. například francouzský ECO-TEC má francouzská schválení Toyoty, PSA a KIA-HYUNDAI. Stanadyne má globální schválení John Deere, Caterpillar a Navistar, potom schválení pro USA od VW a General Motors.
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 01.09.10  12:03

    « Re: Hulí to jak kamna na huhlí

    Balení změnili a vzhled taky ale nejsem si jist zda k lepšímu. U nového balení mám problém s otevřením a hůře se nalévá. Ale testy má dobré [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 01.09.10  11:47

    « Re: Hulí to jak kamna na huhlí

    VIF není můj favorit, to víš. A doufám, že obsah není poplatný vzhledu a funkčnosti balení.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…