FORD MONDEO 2,2 TDCi .

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

  • « 00 Reagovat !

    foto stirecek1

    štíreček1 13.09.10  21:18

    « Re: Hulení...

    Poptával jsem naftu a někdo mi odepsal, kolik cisteren měsíčně si představuju.... >:-[] >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto hroch-1958

    hroch 1958 13.09.10  20:05

    « Re: Hulení...

    Obyčejný motorista ji tam 100% nekoupí, v drobném se neprodává. Nečepují ji ani v kantýně litvínovského Unipetrolu >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 12.09.10  18:46

    « Re: Hulení...

    Čistá nafta se dá koupit oficiálně přímo v rafinerii. Rafinerie může dodat i čistou naftu, ale v průměru musí prokázat vymíchání nafty s 7%.
  • « 00 Reagovat !

    foto cja

    cja 11.09.10  17:11

    « Re: tažné

    Dej jakékoliv slušné - origo je zbytečně drahé - používal jsem Brink, teď dávám Bosal a spokojenost. Základ je dát odnimatelné - nemohu vidět Mondeo a jeho siluetu s pevným tažným - to je lehce mimo mísu. A nech to klidně namontovat u Forda oni to i přihlásí - teda pokud kupuješ nové.
  • « 00 Reagovat !

    foto hroch-1958

    hroch 1958 11.09.10  13:09

    « Re: Hulení...

    čistá nafta bez biosložky je nyní pouze pro armádu a také odpočívá ve SHR. Podle legislativy ji nelze volně prodávat, aditivuje a biosložkuje se ve výdejních skladech (třeba Čepro) v okamžiku plnění do autocisteren. Pak má jen 3 měsíce životnost.
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 11.09.10  11:12

    « Re: Hulení...

    hroch 1958: s tím bych i souhlasil, tedy s tou spotřebou. Co se týčení zvýšení poruchovosti, může hrát úlohu zvýšení maximálního povoleného limitu pro obsah biosložky, ALE HLAVNĚ TO, ŽE SE ZNOVU STALO POPULÁRNÍM TANKOVAT SMĚSNOU 30% NAFTU. Pumpaři "ředí" čistou biosložkou 7% naftu a dosahují tím vysokých zisků díky nezdaněné čisté biosložce. Čím víc jí dají, tím více vydělají (při stejné ceně) nebo mohou snížit cenu a víc prodají.
    Jestli je 7% nafta potenciální problém, tak 30% nafta není pouze potenciální problém, je to skutečný problém. Já osobně jsem poradil jednomu dopravci (má asi 10 tahačů a meší vozy) aby si sehnal čistou naftu a jezdil na ni. Aniž jsem to věděl, on to skutečně udělal, sehnat se dá, je o 50 hal dražší než "normální" nafta, ale nelituje. Přestaly ho trápit úniky nafty z hadic, topení apod.
    Ta nafta, co bere, je čistá, zcela bez aditiv, tak dává přídavek aditiva. Má svoji vlastní nádrž na 5000 litrů s filtrací, odkalením apod. Je velmi spokojený.
    V úterý jedu do Frankfurtu, opět testnu naftu naši versus německou, uvidíme. Sám jsem zvědav.
  • 00 Reagovat !

    foto zdenek5

    zdenek5 11.09.10  10:51

    « tažné

    Chlapi,prosím o radu,kde nechat namontovat na nové mondeo tažné zařízení.Je lepší jít do originálu,nebo vzít jákékoli .Dík
  • « 00 Reagovat !

    foto lordmystic

    lordmystic 10.09.10  21:46

    « Re: Hulení...

    tož to je trochu hloupost ne? kvalita nafty je ano také ovlivněna cetanovým číslem, ale v té naftě může být i voda či jiné usazeniny a ani velké cetanové číslo tomu nepomůže. 2ehn není jediné aditivum, i když toto zásadně ovlivňuje kvalitu nafty, jsou i jiné složky vhodné k aditivaci nafty.
  • « 00 Reagovat !

    foto hroch-1958

    hroch 1958 08.09.10  17:31

    « Re: Hulení...

    A ještě jeden postřeh: to že nafta je pro motory TDCi kvalitní, udává cetanové číslo, resp. podíl přísady 2-EHN (2-etylhexylnitrát). Pokud ho prodávaná aditiva neobsahují, nemá smyslu je do nádrže auta vůbec lít.
  • « 00 Reagovat !

    foto hroch-1958

    hroch 1958 08.09.10  17:28

    « Re: Hulení...

    WinDiesel: bral bych tvé vysvětlení, kdyby mezi roky 2009 a 2010 byl rozdíl 5%. Jenže za jedno pololetí je to bratru 30%. Stačí natankovat v Německu a pak u nás: nejen že stoupá spotřeba, ale auto je línější a motor míň pružný. Stokrát pohaněná síť TANK ONO prodává poblíž hranic se SRN pouze německé PHM. Ikdyž jsou buď ze státních hmotných rezerv nebo se jedná o méně podařené šarže z Ingolstadtu, jezdí se na ně lépe, než na úžasné trháky typu V-power diesel, prodávané SHELL-em za vyšší cenu, jak v SRN.
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 08.09.10  13:10

    « Re: Hulení...

    Hroch 1958: to nemá s biosložkou mnoho společného, to je stárnutím vozů, kdy je samozřejmě zvýšený počet poruch. Také to souvisí s čím dál tím horší péčí o tyto stárnoucí modely.
    Jinak bio nehájím ,jsem jasně proti.
  • « 00 Reagovat !

    foto hroch-1958

    hroch 1958 08.09.10  12:05

    « Re: Hulení...

    každopádně mám dobré info z několika autorizovaných servisů, že tolik vyměněných vstřiků u TDCi motorů nikdy nepamatují. Jen houšť a žlutější kapky...
  • « 00 Reagovat !

    foto Vasik1

    Vasik1 08.09.10  08:02

    « Re: Hulí to jak kamna na huhlí

    Po 14 ti dnech od vyčištěného EGR přidávám pár postřehů. Ihned po vyčištění, se zlepšil zátah motoru a motor přestal kouřit, jak se ale ukázalo, cukání při cca 2000ot na trojku ve městě, které bylo před vyčištěním nepatrné se proměnilo v čisté peklo. Rovněž cca po týdnu se při razantních rozjezdech na jedničku začal občas valil z výfuku oblak sazí. Včera jsem ještě brouzdal po netu jestli nenarazím na nějakou odpověď a ono ejhle. Kdosi kdesi píše, že po vyčištění je nutné zresetovat řídící jednotku a učit motor od začátku. To jsem taky včera udělal, výsledek se dostavil. Motor sice ztvrdl...což je pochopitelné, ŘJ si bude muset znova poštelovat vstřikování, ale cukání a zadýmení při rozjezdu definitivně zmizelo!!! Možná ten můj EGR nefunguje na 100% tzn, že při rozjezdu se nezavře a spaliny letí z výfuku. Totéž platí i při přeřazení, nicméně při sešlápnutí na podlahu je za autem čisto...potvrzeno bratrem...před vyčištěním tomu tak nebylo. Nemáte někdo plonkovní EGR, verzi s konektorem?:O)
  • « 00 Reagovat !

    foto stirecek1

    štíreček1 07.09.10  20:51

    « Re: Hulení...

    Mně spotřeba pomalu klesá, ale možná je to tím, že jsem si zvykal na delší převody. Po přesednutí z tddi je to přece jen rozdíl.
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 07.09.10  07:37

    « Re: Hulení...

    Určitě ne. Ford nemůže vědět, co si EU nebo lokální parlamenty vymyslí, takže koncipuje dokumentaci na platný stav, který byl poměrně dlouho 5%. Vsadím se že nově koupená auta již mají v dokumentaci 6,9 nebo 7%.
  • « 00 Reagovat !

    foto hroch-1958

    hroch 1958 07.09.10  05:33

    « Re: Hulení...

    Současný podíl MEŘO v české naftě je 6%, potvrzuji zvýšení dlouhodobé průměrné spotřeby u 2,0 TDCi z 5,8 na 6,1 l/100 km při jinak stejných jízdních podmínkách. Mondeo 2,2 TDCi žralo na německou Aral naftu 6,1/100, příští týden zjistím spotřebu už v Česku. A Ford v dokumentaci k autu uvádí max. obsah biosložky 5%. Asi sousto pro právníky, nemyslíte??
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 04.09.10  12:15

    « Re: Hulí to jak kamna na huhlí

    Autobenex má ale skladem jen 235ml...250,- a na centrále (tz.objednávka do druhého dne) 470ml...500,-. Takže množstevní slevy žádné.
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 03.09.10  14:38

    « Re: Hulí to jak kamna na huhlí

    Aha
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 03.09.10  11:46

    « Re: Hulí to jak kamna na huhlí

    Tak jsem sháněl balení 1,9 litru a prý dlouhodobě není, výrobce nedodává. Tak já nevím. Zkusím Autobenex.
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 02.09.10  18:28

    « Re: Hulí to jak kamna na huhlí

    Kdo hledá, najde, 158 Kč bez DPH tedy 189,60 Kč včetně DPH na 120 litrů (2 nádrže) nafty. (To je nejmenší balení, potom jsou ještě 3 další ekonomická balení, na 4 nádrže, 16 nádrží a 160 nádrží.
    Takže když to počítám (zdroj Autohulda.cz):
    Při aditivaci 2 nádrží to je 1,58 Kč na litr nafty...
    při aditivaci 4 nádrží je to 1,31 Kč na litr nafty... (316 Kč za balení)
    při aditivaci 16 nádrží je to 0,89 Kč na litr nafty... (857 Kč za 2 litry přípravku)
    při aditivaci 160 nádrží je to 0,76 Kč na litr nafty... (7308 Kč za 20 l přípravku)

    Doufám že jsem to spočítal správně... :-)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…