FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
superkutil 19.10.10 21:10
« Re: Tak to si přečtěte
V Německu je opravdu Ford skoro to nejhorší, pak už je jen Renault a Korejci. Ale to je kupní silou obyvatelstva. Většinou tam mají Audi, BMW a Mercedesy. I Passat už není žádaný. A podobné je to v Norsku, tam taky Fordy neznají a pokud ano, tak americké Fordy. Byl jsem v autosalonu v Trondheimu (mimo jiné dále na sever cca 800km už žádný jiný není) a ty plečky co se nabízí u nás tam vůbec nemají. Mají tam tak luxusní modely Ford, že takové jsem v Čechách vůbec neviděl. Hodně tam jezdí ve Volvech. -
DIM 19.10.10 14:42
« Tak to si přečtěte
Jak nás vidí Němečtí řidiči !!! :-) :-) :-)
Řidiči fordů se zřejmě v Německu musejí potýkat s velkou dávkou zlomyslnosti. Podle výzkumu nenajdete v žádném jiném autě škaredějšího a méně sportovního řidiče než ve fordu. Zákazník této značky je podle respondentů spíše chudý, starší a k manažerskému obleku má hodně daleko. Na druhou stranu ho ale zdobí skromnost a slušnost.
Ostatní značky tady : [odkaz] -
cja 19.10.10 11:20
« Re: A zase pneu....
Musíš se podívat co je na bočnici - pokud je tam symbol mud and snow, tak je to uznatelné, možná u vás na ostravsku je to guma vyhovující, ale pokud jezdíš po republice, tak bych se jí vyhnul, on takový přejezd Vysočiny po dálnici nadělá některým řidičům poměrně dost vrásek. A Dunlopy 3D jezdím(nejsou tak samovyhrabatelné jako UG7+), ale oproti M3 jsou lepší - jezdil jsem je oboje, takže snad to lze posoudit - no a to že ubývají - měká směs se silikou bude vždy ubývat rychleji a zrovna Michelin se chlubí km nájezdem, ale je známo že je tvrdší - i v létě(na vodě je to znát a i testy to potvrzovali) . Zatím zkušenost s Bibendy před deseti lety, od té doby jsem je nepoužil. Preferuji přilnavost a bezpečnost před km proběhem, ale to je každého věc. -
oleowr1 18.10.10 08:20
« Spínač zpátečky
Včera večer jsem při couvání zjistil, že mi nesvítí couváky. Asi spínač, obě žárovky by odešly současně těžko. Koukal jsem na elektrická schémata, je nahoře na převodovce a není mi jasné co je potřeba rozebrat, abych se k němu dostal, minimálně krabici se vzduchovým filtrem.... Měnil tady už někdo spínač? -
štíreček1 17.10.10 20:03
« Re: Pneu - letni
Jaký budou mít ty nové vstřikovače tlak? Ty současné mají 1600barů a psali, že ty dnešní 1,6 tdci/hdi jsou ve své třídě technicky nejvyspělejší. Ty nové už budou mít catalytický bezúdržbový filtr. Vychvalovali i ty nové benzínové 1,6 ecoboosty, taky u nového c maxe vylepšený podvozek, řízení , řazení¨. Uvidíme jaký budou mít přínos ty dva ventily, nejspíš budou tišší, menší tření, váha...??
WV mělo ještě časté problémy s elektronikou, PD vstřiky ovládané vačkou se dost často vymačkávaly a podfukovaly, ale pořád jaksi WV platí za "značku kvality" a lidi si je kupují i přesto, že si i přes problémy drží cenu....holt reklama je reklama -
WinDiesel 15.10.10 23:04
« Re: Pneu - letni
štíreček: já toupřesním. Jak nový 1,6 TDI, tak 1,6 HDI mají piezo common rail od Continentalu, ten se opravdu povedl, na rozdíl od 2,0 TDI, kde Bosch vyrobil takové piezovstřikovače, že musel utéct zpět do solenoidu. Prostě levně se piezovstřikovače vyrobit nedají. Svého času bylo piezo takovou módou, dnes je zde částečný návrat k solenoidovým vstřikovačům.
Continental ale nic jiného nedělá, takže se nemá k čemu vracet, ale jeho piezo commonrail je velmi dobrý a hodně vydrží (na rozdíl od P-PD jednotek).
Osobně si myslím, že nový 1,6 HDi s 2 ventilovou techniku bude dobrý a málo poruchový. Časem bych se nedivil, kdyby přišla vyšší výkonová verze, podobně jako se chystá u 1,6 TDI. -
Vasik1 15.10.10 13:36
« Jaký volej?
Chlapci, jakej vám v servise lejou olej do motoru? 10W30 , nebo 10W40? Jsem si jistej tím, že jsem do poslední výměny jezdil na 10W40, spotřeba=0, Teď po poslední výměně za 10W30 to papá tak 1L na 5000km, bylo podezření na turbo, to bylo demontováno odzkoušeno, vše OK, takže je to docela jasné, hustší 40 stíracíma kroužkama a gufírkama ve ventilech neprojde, 30 už ano:O) -
štíreček1 13.10.10 19:17
« Re: Pneu - letni
Já bych tomu věřil, můj max má prý z nula na sto 11,3sec, ještě jsem to nezkoušel, o spotřebě už jsem psal. Dnes jsem si koupil nový svět motorů, ještě jsem ho nečetl, jen je tady c max a grand c max s novými motory 1,6 jen dva ventily a slabší verze u c-max bude mít 70/3600 a krouťák 230/1500-2000.
Silnější verze 85/3600 a krouťák 270(overboost285)1750-2500ot a už šestikvalty. Zrychlení neuvedeno ale spotřeba 4,6 a grand c max 4,9 Pak už jen dvoulitry 85/103/120kw - u dvou silnějších možnost šestiautomatu
WV už dává solenoidy a je klid, taky tam byl problém s napínací kladkou, tuším desítka šroub zalitý v hliníkovém bloku, jak to má vydržet??
U toho mitsubushi velice chválili ten motor, trošku pozadu byl hlučnější podvozek a přenost vibrací do volantu, ale prý to jede slušně a za slušnou spotřebu i ve městě. -
superkutil 13.10.10 10:30
« Re: Pneu - letni
Bude to hodně podobný benzínu. Ty poruchové TDI dovedly mého klienta k tomu, že Oktávky 2.0TDI prodal a nakoupil KIA Ceeď 1.6CRDi 85kW s tím, že by se teď měla objevit i verze 1.6CRDi 94kW s momentem 260Nm/1900-2800ot. Tvrdí jim spotřebu 4,5 litru a zrychlení z 0-100km/h za 11sec. Tak to chci vidět. Zatím celkem spokojenost. -
štíreček1 12.10.10 18:04
« Re: Pneu - letni
píšou , že nemá turbodíru a reaguje hned na plyn, tak třeba není tak velký v určitých otáčkách, ale rozložený do většího pásma a odspodu. Možná je slabý, nevím, má snížený zdvih, čtvercovou konstrukci, tak nemá takovou páku na kliku, zato ale tolik nevibruje. Je popsaný ve světě motorů special a velice ho chválí. Taky je tam několik stran o naftě, naftových motorech a hodně humbuku na nevydařené wv dvoulitry 2005-2008... -
superkutil 11.10.10 22:20
« Re: Pneu - letni
No to je moc pěkné, jen nechápu, jak to že u motoru 1.8 DI-D 110kW je maximální moment jen 300Nm/2000-3000ot, když třeba Fordí 1.8TDCI 92kW má max moment 320Nm/1850Nm. V současné době mám max.moment 390Nm/1800ot a je to tak akorát. A jezdil jsem Forester, ten má 360Nm a je to tak na hranici a max výkon má 108kW. Ale zkusím jízdu, ale bude asi muset hodně točit.Spotřeba ale vypadá moc dobře a zrychlení taky, tak to vyzkouším. Díky. :yes: -
štíreček1 11.10.10 17:34
« Re: Pneu - letni
Jestli jezdíš i dálnice, samozřejmě to chce něco silnějšího. Mně stačí těch mých 80kw, nízká spotřeba i pojistka. Ještě mě napadá mitsubishi AXS, nejlepší motor současnosti s variabilním časováním ventilů 1,8DI-D 150koní. Samá chvála a v testu mezi pěticí SUV první
[odkaz]