FORD MONDEO 2,2 TDCi .

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

  • « 00 Reagovat !

    foto oleowr1

    oleowr1 22.10.10  09:15

    « Re: Jak obnovit vlastnosti podvozku???i

    Kutil: spodem asi tlumič nevateče, musel by být taky od oleje, ale jak píše štíreček1 od filtru to může být taky, za jízdy to olej rozstříká i tam kde bys nečekal.
  • « 00 Reagovat !

    foto stirecek1

    štíreček1 21.10.10  20:09

    « Re: Agip DieselTech vs. OMV Diesel Sprint

    jarda.suchy - nedávno jsem četl test vybraných pražských čerpaček a co se týká cetanového čísla agip diesel tech 53,4 a omv sprint diesel 57,1 tak to by dávalo smysl, proč agip má vyšší spotřebu a proč mu částečně pomohla aditivace. Samozřejmě se ale čerpačky můžou v kvalitě lišit. OMV skončil druhý, první byla verva s cetanovým číslem 62. Agip byl třetí spolu s benzina topQ 54,1 cetanů.
    Pro normu euro4 a euro5 výrobci motorů žádají palivo s cetanovým číslem 55-60, širší rozsah cetanového čísla motor neumí využít, k tomu by potřeboval variabilní vstřikovače. Málo cetanů dřív vyhoří a produktivní tlak na píst působí kratší dobu, mnoho cetanů zas hoří déle, motor je ale nevyužije a vyletí výfukem. Audi Q7 clean diesel má vyvinuté nové žhaviče se senzory expanzních tlaků a motor tak nějak pozná na co jede, v případě lepší nafty řídící jednotka nastaví vstřik dříve a tlak na píst trvá déle, ale zatím pro dnešní motory je 60cetanů maximum toho, co motor dokáže využít.
  • « 00 Reagovat !

    foto stirecek1

    štíreček1 21.10.10  18:57

    « Re: Jak obnovit vlastnosti podvozku???i

    Kutil - tohle se mi stalo u kdysi focuse den před odjezdem na dovolenou do Itálie, myslel jsem, že ani nepojedu, všechno od oleje a rozstříkané naspodu vozu až dozadu na zadní nápravu. Všiml jsem si toho náhodou, když jsem zastavil u chodníku a nechal jsem vytočené kola na max. Nejvíc skříň, poloosa, rameno celé od oleje a částečně podběh...oprava u známého v servise zadarmo během pěti minut - volný filtr >:-[] Ale byl jsem zpocený až na *
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 21.10.10  15:35

    « Re: Jak obnovit vlastnosti podvozku???i

    No je mokrá skříň, prachovka a trochu poloosa. Hodně je mokrý závěs kola, uchycení spodního ramene... Jo, je možné že je to od tlumiče. To umí vytéct spodem? Protože tlumič od oleje není.
  • « 00 Reagovat !

    foto oleowr1

    oleowr1 21.10.10  15:19

    « Re: Jak obnovit vlastnosti podvozku???i

    kutil: nepočůral se Ti tlumič? Je to sice řidší olej než motorový, ale kdyby Ti tekl olej kolem kliky, tak by se podle mně nedostal na podběh.
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 21.10.10  14:57

    « Re: Jak obnovit vlastnosti podvozku???i

    Tak jsem našel další problém. Cela pravá poloosa i závěs je od oleje a olej je rozstříkaný i na podběhu. A vypadá to na motorový olej, ne vazelinu z kloubu. Co to může být?
  • « 00 Reagovat !

    foto Nicco

    Nicco 21.10.10  13:44

    « Re: Jak obnovit vlastnosti podvozku???i

    "Prosím přítomné experty o radu, jak zase vrátit mládí podvozku Mondea r.v.2006, 2,2 TDCI kombi. Nechci to nechat na "specialistech" v servisu, aby tápali a naslepo zkoušeli..."

    Co takto zmenit servis? Ti 11-rocni absolnvneti ucilista naviac neschpni prace s Ford ETIS ti nepomozu. V Mondeu ani nikdy nejazdili, tak ako mozu vediet, ze ako sa to chova pri prejazde nerovnostami? Chce to niekoho skuseneho. Viac ti poradia na [odkaz] Neboj, je to aj o Mondeach ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Janerad

    Janerad 21.10.10  10:42

    « Re: Agip DieselTech vs. OMV Diesel Sprint

    Záleží na konkrétní várce a stanici... Prostě někdy se zadaří, jindy je to slabší... Mám zkušenosti, že pumpy stejné značky (např. Benzina) s nižšími cenami než jinde mívají i slabší naftu (neplatí to ale vždy), i když na stojanu je samozřejmě taky Verva Diesel. Naposledy jsem natankoval Vervu ve Šternberku a dobrý... Naproti tomu před Olomoucí nic moc, u Humpolce taky nic moc...
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 21.10.10  10:38

    « Re: Jak obnovit vlastnosti podvozku???i

    Dnes jsem zkusil losí test, až zablikalo ESP. V autě to bouchá při přejetí nerovnosti vpředu i vzadu, Připadám si jako bych jel s dodávkou, auto hodně plave. Přímý směr musím stále dorovnávat, najednou je hodně citlivý na boční vítr. Když začnu točit volantem, tak do něj jdou rázy. Občas se hodně klepe řízení, jindy zase nic. Může to být silnice nebo špatná geometrie nebo nevím co. To bouchání je otravné, jako bych vzadu vezl nějaké panely a ty přepadávaly sem tam. Při prudkém brždění se klepe řízení. motor zatím v pohodě, jen když dám 2ku brzo a otáčky slítnou pod 1000ot, tak motor přestane táhnout a propadne se, pomůže vyšlápnutí spojky, roztočení motoru a puštění spojky. Asi nějaká ochrana na podtočení motoru. Totéž je problém jet kolem 1000ot na 1ku.
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 21.10.10  10:37

    « Re: Jak obnovit vlastnosti podvozku???i

    Silentbloky! Ony nemusí mít vůli , ale prostě už jsou vymačkané, materiál už nemá vlastnosti nového..... Jděte po těch silentblocích !
  • « 00 Reagovat !

    foto Janerad

    Janerad 21.10.10  10:25

    « Jak obnovit vlastnosti podvozku???i

    Superkutil: mám už 165 tis. km, přezul jsem na zimní a utvrdil jsem se v tom, že mám přesně stejné problémy s podvozkem a stabilitou, jak píšeš Ty. Na servisce před týdnem mi nic neporadili, i když jsem požadoval důkladné prověření podvozku. (asi se na to vykašlali - Rašino na Vídeňské). Intenzivně jsem začal přemýšlet, jak to vyřešit, abych se zase vozil jako v mondu za mlada, bez citlivosti na boční vítr, bez uskakování na nerovnostech a bez plavání při změnách směru.
    Jsem přesvědčen, že tlumiče jsou ještě ok.

    V minulosti na Vectře byly zadní tlumiče ok, ale totálně vymleté silentbloky či čepy či co u stabilizátoru... 2x jsem to na servisce řešil, a nic, až když jsem po třetí a 40 tkm bouchal do stolu a řval, že mi zadek pochoduje i ve 40km/h na rovné silnici, tak to opravili, a zase jsem jezdil jako v kočáře :-)...

    Prosím přítomné experty o radu, jak zase vrátit mládí podvozku Mondea r.v.2006, 2,2 TDCI kombi. Nechci to nechat na "specialistech" v servisu, aby tápali a naslepo zkoušeli...

    Přece musíme mít zkušenosti...
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 21.10.10  10:13

    « Re: Agip DieselTech vs. OMV Diesel Sprint

    Tak ještě prozkoumej Vervu od Benziny, já ji tam občas šoupnu pro ten pocit , že to tryskám svědčí......
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.10.10  09:47

    « Agip DieselTech vs. OMV Diesel Sprint

    Tak muzu po 12plnych nadrzi nejak na stridacku rict, ze diesel od Agipu je daleko zravejsi nez OMV.
    Proste vysledek za cca dva mesice jezdeni denne do prace cca 80km (tzn. porad stejna cesta) a o vikendu nejaka ta cesta za rodinama:
    Prumerna spotreba pocitana z natankovaneho paliva a ujetych kilometru. PP je na desetiny tak ukecanej, ze se to podle toho neda merit - pro me je udaj z PP pouze orientacni v ramci +-litr a to me nyni potvrdil i vysledek toho srovnani.
    PP funguje podle toho kdy se PP vynuluje. Pokud ho vynuluju pri sjezdu z kopce - pak se dostavam na stejne trase na cca 150km na hodnoty 6l pokud ho vynuluju obracene pri seslapnutem plynu na protejsi strane udoli, pak jsem na stejne trase za 150km cca na 7l :-(.
    Agip DieselTech: 7,1l
    OMV Diesel Sprint: 6,6l

    Na posledni 4 nadrze pridano stejne aditiva STANDA jak do Agipu tak do OMV.
    Mirne zlepseni se projevilo jen u Agipu a to o 0,2l. OMV skoro zadne v radu setin.
    Samozrejme ze to nejsou laboratorni podminky :-), ale me se jen potvrdily me subjektivni pocity, ze OMV pro - 2,2TDCi 2005 Euro4 je zatim nejlepsi.
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 21.10.10  09:15

    « Re: Tak to si přečtěte

    Jo slyšel jsem že nový offroad od Dacie je žádaný a prý dost dobrý. Francouzská kvalita za lidovku. Ono v Německu jsou dvě hlavní skupiny. Ty bohaté německé rodiny, které do dneška oslavujou Hitlera (ty jezdí v Audi,Bmw, Mercedes) a pak ti chudáci z bývalého NDR co měli tak na Trabanta a ty kupují ty Dacie. A že se jich, když byla dotace na nová auta, prodalo. Dělal jsem pro Renault a největší prodej byly právě Dacie a Renault Thalia. Prostě klasický čecháček co chce co nejvíc ušetřit na pořizovací ceně a nebo řemeslník, který potřebuje velké a levné auto a to mu Dacia Logan splňuje.

    Duster jsme testovali a až na absenci redukce dobrý. Hlavně když se vylepší [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto stirecek1

    štíreček1 20.10.10  21:48

    « Re: Tak to si přečtěte

    kutil - v německu je prý hodně žádaný ještě duster či jak se to píše, je na předních místech oblíbenosti a u nás se na něj prý čeká až osm měsíců....
  • « 00 Reagovat !

    foto cja

    cja 20.10.10  17:06

    « Re: A zase pneu....

    já přezuto bez front - včera
    ... a jmenuje se Honsová - pokud to nemělo skrytý nádech ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 20.10.10  11:49

    « Re: A zase pneu....

    . jo a koupil jsem ten Dunlop, jenže všude v pneuservisech jsou fronty na týden. Za to může Dagmar Honcová...... a popletení havrani....
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 20.10.10  11:47

    « Re: A zase pneu....

    No ono v tom německu těch Focusů třeba jezdí docela dost.... škaredých, nesportovních..... a v Anglii je to tuším pořád ještě nejprodávanější značka...... Ale je to u nás o těch penězích ale také hodně o závisti ostatních a rýhách na dveřích a pod. jo jo, kde jsou ty časy, kdy Sierra byl vrchol elegance , jak zpíval Toffi nebo kdo to byl.....
  • « 00 Reagovat !

    foto cja

    cja 20.10.10  10:15

    « Re: A zase pneu....

    DIM: taky mám H, nevím jestli je UG lepší než 3D, ale mě se osvědčily více, možná více hučí, ale nestihl jsem je ojet - prodáno i s předchozím autem. A s výdrží pneu to mám stejné.A to že mají Fordy v Německu nějakou image je mi vážně fuk - jsem starý, škaredý a naprosto nesportovní, takže mají asi pravdu >:-[] >:-[] Mě se moje Mondeo líbí, vyhovuje mi, nebudí v lidech jisté pocity, takže jsem naprosto v poho :-! >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto oleowr1

    oleowr1 20.10.10  08:45

    « Re: Tak to si přečtěte

    superkutil: když se u nás ve firmě zaváděl řídící systém od Siemense, jezdili k nám technici v nových mercedesech, měli nižší vzdělání a "služební postavení" než většina z nás, kteří je více méně řídili... Já jsem v té době zrovna vyměnil 10 let starou 120-ku za 6-letou Sierru....
    Kupní sílu Německa v portfoliu běžných profesí těžko doženeme, pro TOP managery to samozřejmě neplatí, těch sice není u nás mnoho, zato kupní sílu mají podle mně ještě větší než v Německu.... s někdo na ně musí vydělávat.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…