FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
Janerad 25.10.10 23:34
« Re: Jak obnovit vlastnosti podvozku???i
tak po servisu v Janiš v OL:
1. nezjistili nic na tyčkách, silentblocích atd... (nemají tam test tlumičů) takže žádná změna.
Dal jsem nové kotouče a destičky vepředu...
2. zjistili mi vstřiky před odchodem (baňky).
A. jezdím stále s podvozkem neuspokojivě... kde mi udělají renovaci, abych byl spokojen???
B. kde nechat udělat vstřiky a dvouhmoťák, abych zase 100 tkm jezdil v pohodě???
Díky za každý tip na Mondeo machry... -
štíreček1 25.10.10 21:46
« Re: Agip DieselTech vs. OMV Diesel Sprint
GTL se vyrábí ze zemního plynu tam , kde je k dispozici a není pro něj přímé energetické využití. shel má takové rafinerie v Malajsii a Kataru. Pouhým propočtem dopravních nákladů vychází, že jej v produktu v-power diesel nemohou být více než čtyři procenta. Měření oslovených expertů se shodují na hodnotě do tří procent. Ta nemá na cetanové číslo takřka žádný vliv - viz svět motorů special. -
"-- skrytý --" 25.10.10 09:36
« Re: Agip DieselTech vs. OMV Diesel Sprint
King of rain: Nesmysl!!! No samozrejme, taky jsem tankoval v dobe, kdy Shell GTL pravdepodobne prestalo do VPower v CR davat, tzn.1-2 roky zpet - najdi si me prispevky kdy byly napsany o VPower.
No a zjisti si, kolik oficialne toho "GTL" v ceske verzi VPower dnes je a na ktere konkretni cerpaci stanice se opravdu dodava? Ale dobra, toto je zrovna dost diskutabilni otazka. GTL ma v pomeru ke standardnimu palivu cenu az tak v pomeru 30GTL ku 70. A v dnesni dobe, pokud vubec je pridavano do CR verze VPower, je ho cca 5-10%.
Dobra, ale pokud nekdo napise, ze Hypernova bere udajne paliva od OMV, tak se opravdu bavis s clovekem, ktery o tom ale naprosto nic nevi a nebo si plete slova dopravce a rafinerii a to je opravdu dost zasadni rozdil. A pak takove, jak ty sam rikas nesmysly, radsi vubec neuvadej!
No a s Vervou, kde ji brat, uvadis opet uplne protichudne zkusenosti! Uz to tady bylo take probrano pred casem. Prave u "mensich a odstrcenych" cerpacich stanic, mam negativni zkusenost prave s Vervou. Takze pokud Vervu, tak prave na novejsich a vytizenejsich cerpacich stanicich, coz take znamena vyssi cenu (to ale plati u naprosto vsech distributoru paliv).
S aditivem mas samozrejme pravdu.
-
superkutil 25.10.10 09:32
« Re: Jak obnovit vlastnosti podvozku???i
cja: škrtám i s prázdným autem. To spíš vypadá na odešlé tlumiče, že auto prokmitne a spodek škrtne. Jinak nevím, dřív stejná místa projíždělo v pohodě.
VW Touareg je pěkný ( i když někdo tvrdí, že je to předražená plechovka pro milenky), ale cena a provozní náklady jsou fakt vysoké. Mám nabídku na KIA Sorento, Hyudai Teracan nebo Santa Fe, sám bych chtěl Subaru Forester (ale má prý problémy s odcházející spojkou). Nepotřebuju velké auto, jezdím sám nebo ve dvou a za auto chci na věci přívěs. Potřebuju slušné zrychlení a rozumnou spotřebu. -
cja 25.10.10 09:15
« Re: Jak obnovit vlastnosti podvozku???i
Kutil: musíš vozit menší PC - nebo jet vícekrát, a nebo se ti propadla silnice...
Forda už si nekupuj, víš že je to pro tebe neštěstí. A Kuga je malá, kup si něco s pneumatickým podvozkem ať si to můžeš zvednout a budeš spokojen. Co tahle VW Touareg. Na peníze nehleď, projede všude, pokud zvolíš správný motor i výkon bude spotřeba skvělá kvalita nejlepší .... -
cja 25.10.10 09:08
« Re: Agip DieselTech vs. OMV Diesel Sprint
No ale to GTL je pouze na vybraných Shellkách, takže to taky není košer.
Možná člověk pořád hledá problémy v naftě - a ne že by jich bylo málo, ale měli by se zamyslet taky výrobci aut, vstřikovacích zařízení ... .Pokud je to scváleno pro provoz v CZ, tak to tadymusí jezdit na značkové nafty bez větších problémů. Nejsem idiot ani idealista, proto tam občas VIF naleji, případně v zahraničí hrknu nějakou špičkovou naftu. Vstřiky jsem už na předchozím autě dělal a bylo ježděno jenom na český OMV. Myslím že je to i o zkušenostech výrobců a snaze se poučit a ne to pouze házet na naftu - jak je možné že HDI motory jezdí na to stejné bez problémů(relativně) a 2.2TDCI EU3 měla výměny vstřiků po 40t km. A opakuji tankuji pouze u značkových pump, obava z malých čerpaček je u mne na úrovni stihomanu.
Teď jsem to vyřešil smlouvou s regionálním přepravcem asi 120 kamionů a 100 autobusů - zavážka nafty od OMV - to je pro mne záruka, že nebudou mít důvod podvádět, navíc vlastní cisterna, nákladní auta motory IVECO EU 5, takže doufám - pokud se spletu a bude mě to stát balík, tak dám vědět.
Kontroly od SGS tam mají také. -
superkutil 25.10.10 09:00
« Re: Jak obnovit vlastnosti podvozku???i
Tak se mi objevil nový problém, škrtám zadkem o silnici, škrtá místo uprostřed auta, kde jsou uchycená zadní ramena. Stačí když je silnice od náklaďáků stržená na okraji a tak je uprostřed hřbet. A o ten škrtám. Dřív jsem stejnou cestu jezdil v pohodě. Nevíte někdo, jaká je světlost Kugy? -
King of rain 25.10.10 08:59
« Re: Agip DieselTech vs. OMV Diesel Sprint
Ano Verva je tišší, mám tu samou zkušenost.Brát se ale "vyplatí" jen někde mimo města kde je levnější...osobně mám dobrou zkušenost s naftou od Hypernovy, prej to kupují od OMV, takže by měla bejt ok + tam naleju VIF.Dobrá cena, nic zbytečně nepřeplácím a vím že tam aditivum mám. :-! -
King of rain 25.10.10 08:55
« Re: Agip DieselTech vs. OMV Diesel Sprint
Nesmysl, V-power má už složku GTL i v ČR- poipsuješ stav cca před rokem.Teda teoreticky, což já tvrdím že je u všeho... a proto všem doporučuji si tam lejt aditivum sám.Vím pak že tam je a je to v klidu.Víc už udělat nejde.Kupovat dražší a teoreticky lepší naftu je zbytečné.Nikdo neví co tam dali nebo spíš nedali.Když si to tam naelju sám, je vše jasné... -
oleowr1 25.10.10 08:27
« Re: Jak obnovit vlastnosti podvozku???i
pepe krakora: včera jsem vyměnil přední tyčky stabilizátoru, klepání částečně zmizelo, ale ještě to není ono. Auto sice neplave, ale v přední nápravě ještě někde je vůle, tipuju to na uložení tlumičů, takže asi je brzo vyměním taky.... -
"-- skrytý --" 24.10.10 20:35
« Re: Agip DieselTech vs. OMV Diesel Sprint
DIM: Vervu od Benziny uz mam odzkousenou - neberu - uz jsem to tu kdysi psal - ta jedina spolu s Shell VPower - (ceska verze VPower - udajne pouze aditivovana ne s obsahem synsteticke slozky GTL) me u studeneho motoru cukala - od te doby co neberu VPower a Verva Diesel bez cukani - u Vervy byla take evidentni vyssi spotreba v radu desetin.
pepe krakora: mohu take jen potvrdit - ve 110tkm jsem nechal na doporuceni vymenit vsechny tlumice (Sachs super touring - stejne co byly z prvovyroby) a byl to opravdu rozdil, z predni napravy se najednou prestaly ozyvat narazy pri prejezdech nerovnosti a pri projeti v zatackach hlavne nalozeneho auta na nerovnostech, prestalo auto uskakovat.
panther: baterka - menil jsem baterku orig. po ctyrech letech na zimu pro jistotu za Bosch S5 74Ah 750A a starty najednou zacly byt daleko razantnejsi - "nerozchrchlane" Takze take doporucuji. -
superkutil 22.10.10 16:10
« Re: Jak obnovit vlastnosti podvozku???i
Tak s tím tekoucím olejem to vypadá dobře, teče jen motorová skříň. Chlapci v servisu udělali mizernou práci při výměně trojkombinace a boční víko špatně utěsnili. A tak to teče po boku motoru na poloosu a uchycení ramena. A teče to festově, rameno i když je zaprášené, se olejem leskne. -
"-- skrytý --" 22.10.10 12:15
« Re: Jak obnovit vlastnosti podvozku???i
No sem na tom stejně s tím podvozkem,životnost multilinku nebude nijak závratná.Jako první jsem objednal zadní tlumiče,protože mi uskakuje zadnínáprava při přejezdu nějaké nerovnosti. Navíc gumy které na autě byli jsou poskákané už sem je zahodil a nechci to mít znovu.Reakce na boční vítr a jízda za kamionem poryvy větru nadzvedávají předek, občas se mi zdálo hlavně na letních,že se auto klepe buď přední tlumče nebo setrvák nevím.Letní gumy šíleně špatně přenášejí sílu na vozovku dal sem zimní a je to nebe a dudy i to asi svědčí o snížené schopnosti tlumičů a navíc nezatížené kolo hnací nápravy prohrabává.Teď se ještě pudu podívat na stav těch ramen vlastně silentbloků není nutné totiž kupovat celé rameno,jak tvrdí ve Fordu.Návod lze najít na focus foru ( Výmena silentblokov zadná náprava FoFo II. - "multilink").
-
DIM 22.10.10 11:53
« Re: Agip DieselTech vs. OMV Diesel Sprint
Agip má opravdu jen tak málo oproti OMV ?? Verva má na stojanech napsáno CČ 60, Agip to tam asi nemá..... Já jsem včera naplnil nádrž vervou ( Přes dva tisíce Kč, to je šílené ). Měl jsem pocit, že je to o poznání tišší. A zimní Dunlopy : auto trochu změklo, což mi ale vůbec nevadí , ale především na dálnici na betonu letní hučely jako tank, teď je ticho, klid a mír :-) -
Janerad 22.10.10 10:51
« Re: Jak obnovit vlastnosti podvozku???i
Nicco:Díky za radu, hezky jsem si početl...
Představoval bych si to tak, že mi v servise zkouknou tyčky a uložení stabilizátoru vpředu, (taky kouknout, jak je to vzadu), a ještě nějaké uložení tlumičů, a silentbloky (nápravy, stabilizátory, motor).
Doufám, že mi to opraví a budu zase frčet... S nejsitým autem mě fakt nebaví jezdit...
Objednal jsem se na do Ford Janiš v OL (mám tam cestu).