FORD MONDEO 2,2 TDCi .

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 18.11.10  11:21

    « Re: Mondeo combi Titanium S 2,2 Tdci(HDi monoturbo) 129 kW, 2008, neco pres 160 tis. km

    Máš Mondeo 2006 nebo 2008 ? A máš najeto 60 tis nebo 160 tis ? Nějak se Ti ty informace překrývají !! :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.11.10  11:17

    « Re: Xenony Mondeo 2006

    No tak jestli máš 4000K, tak tomůže být i stářím výbojky. Ale ty na svítivosti ani tolik neztráceji, spíš se barví do červena (dostane se do nich vodík z okolí, kerej to zbarví).

    Jestli to bylo seřizované, tak je to buď konstrukcí světla (to spraví jedině výměna), nebo to seřídili dycky blbě, nebo ti nefunguje korektně ten výškovej senzor...
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 18.11.10  11:00

    « Re: Xenony Mondeo 2006

    Používám 4000K respektive v autě je to co bylo z výroby. Co to znamená, že je v háji? Ztrácí svítivost nebo jak se to projeví? Jde do modra?

    Když se na světla koukám ze předu nebo je rozsvítím na zeď, tak mi připadá, že svítí dost. Ale třeba když jedu, tak osvětlují vozovku hrozně blízko před auto. Několikrát to bylo v servisu Ford seřizované.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.11.10  10:45

    « Re: Xenony Mondeo 2006

    Kup si výbojky s nižší barevnou teplotou a uvidíš (třeba 4000K), třeba se to zlepší. Obecně čím modřejší (vyšší barevná teplota), tím hůře je osvětlena silnice, ale nebezpečí oslnění zůstává.

    Když bys xenon zapnul a už nevypnul, tak vydrží až do konce tvojeho života. Jestlis ho ale startoval vždycky na dobu 5 minut, tak už bude dávno výbojka dávno v háji.
  • 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 17.11.10  23:28

    « Xenony Mondeo 2006

    Ahoj, mám od počátku problém s xenony. Mám pocit, že málo svítí. Řešil jsem to se servisem Ford a ti mi potvrdili, že u mého Mondea opravdu byly xenony udělané špatně, že je moc malý průměr čočky a že u nového Mondea 2007 je to již v pořádku. Mám problém vůbec vidět, v dešti je to šílené. Auto co jede ve vedlejším pruhu 10metrů za mnou svítí víc než já. Skoro všechny auta svítí víc. Ovšem paradox je to, že na mě protijedoucí blikají, že je oslňuji. Řešil jsem to se servisem Ford a bylo mi řečeno, že moje xenony jsou mizerné, protože mají pouze statické nastavování sklonu, v praxi to znamená, že po nastartování a rozsvícení, se nastaví sklon světel podle zatížení a dál se nenastavují. Ale mám pocit, že ani toto moc nefunguje. Testoval jsem to a je to tak 50/50. Už jsem uvažoval i o výměně xenonů, přeci jenom svítily cca 60tis.km. Posledních 50tis. mám SPDS a tak svítí výrazně míň. Kolik hodin tak xenony vydrží než začnou svítit méně? Myslel jsem, že xenony se mění až když začnou blikat. Nedokážu říct, zda teď svítí míň než dřív, ale svítí mizerně. Chci zkusit vyměnit jeden xenon a porovnat to. 8-s
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 17.11.10  22:54

    « Re: Tady je ale ticho.......

    štíreček1: Tu Kugu vzadu jsem myslel v kufru. ;-) Vyhovuje mi velikost Mondea 2006, nové Mondeo od 2007 mi připadá uvnitř stísněnější.

    WinDiesel: beru to podle toho co mám. Takže moje současné Mondeo je Mondeo 2006, předchozí Mondeo je Mondeo 1999. Omlouvám se za ten zmatek, bral jsem to podle sebe. :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto pk1400

    pk1400 17.11.10  19:04

    « Re: Mondeo combi Titanium S 2,2 Tdci(HDi monoturbo) 129 kW, 2008, neco pres 160 tis. km

    ke(3.11.) - reaguji na tento příspěvek - jeden z těch více hodnotnějsich na tomto vláknu ;-) :
    Taktéž přes rok a půl jezdim staronové(2006-2010) Mondeo combi, ted´ cca 60 tis. km, sice jen 2,0 Tdci(HDI) s obyč podvozkem ale pod řadu od "ke" poznámek bych se mohl klidně podepsat, zejména pazvuky z celé kastle. Prvních cca 20 000 km tak nějak klid a pak ta hitparáda začala......... :no: Nic zásadního se ani u mne nekazí, místa dost, vodí se to pěkně, ale jaksi je to auto bez náznaku emocí. Sériové audio totální šumička. Taktéž je pro mne Mondeo na 90% jen krátkodobá exkurse od jiné značky, v mém případě Citroen....... Ford není špatný, cena byla bezkonkurenční, ale mimo jiné nedotažená fádní přístrojovka a řada dalších "zvláštních" německých detailů mi moji budoucí volbu usnadňuji ;-) Takže nejspíš aktuální C5 v 2,2 biturbu(ještě zbyvá jen ten manual !) a oko bude opět spokojené ;-) Tak snad mě tady neukamenujete. Čau Jirka.
  • « 00 Reagovat !

    foto stirecek1

    štíreček1 17.11.10  18:10

    « Re: Tady je ale ticho.......

    Pořád ti říkám, že kuga bude bez kompromisů. Vepředu malá není a vzadu zas tolik lidí vozit nebudeš...
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 16.11.10  17:14

    « Re: Tady je ale ticho.......

    Udělej si pořádek v tom, co je současné Mondeo a nové Mondeo. Ty jsi se svým Mondeem o generaci za Dimem.
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 16.11.10  16:21

    « Re: Tady je ale ticho.......

    Musím říct, že současné Mondeo je kvalitou hodně podobné tomu předchozímu. Nebo jinak, vypadá lépe a luxusněji, ale trpí stejnými chorobami. Takže nový vzhled navenek a uvnitř, ale technika podobná né-li stejná. Je pravda, že nové Mondeo, S-MAX, Kuga atd už vypadají jak auta od jiné automobilky. Kuga mne překvapila jak vše bylo přesné, snadné ovládání, živý motor, tuhá karosérie, dobré sedačky. Jen ten kufr je malý. A interiér dost těsný. ;-\ Ale po problémech Forestera se spojkama začíná být Kuga vážným následovníkem mého Mondea. Hlavně po tom, co udělali 120kW TDCI.
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 16.11.10  10:48

    « Re: Tady je ale ticho.......

    Tak jenom pro pořádek, mně nevrže po jednom roce a 40 tis km vůbec nic, auto s naftou Verva od Benziny jede docela tiše, při rychlejší jízdě motor začne být slyšet až tak někde od 3 500 otáček a to je opravdu málokdy. Vůbec musím říct, že nové Mondeo je celkově o několik tříd lepší.... ve všem. Jediné co mi trochu vadí je zvuk spojky při rozjezedech a pod. Je to údajně spojka VOLVO a mají ji jen 2,2 .....
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 15.11.10  21:05

    « Re: Tady je ale ticho.......

    Těsnění mažu něčím co vypadá jak lůj na rty [odkaz]|CT=5|PCT=4|C… a perfektní. To drnčení se objevuje hlavně při přidání plynu, kdy motor začne dunět a vibrovat. Taky mám pocit, že při lehkém plynu motor víc vibruje jako by nedocházelo o zapálení nafty ve správný okamžik - motor má nepravidelný chod. Ale je to jen než se ohřeje.
  • « 00 Reagovat !

    foto stirecek1

    štíreček1 15.11.10  18:08

    « Re: Tady je ale ticho.......

    Kutil: taky ty pneumatiky musíš hlídat, víš jaké mám nervy když ani jedna hadice u nás na čerpačkách nedrží sama? Taky se neřídím podle tlaku na stojanech, ale mám svůj okalibrovaný. Ne kvůli spotřebě, ale kvůli opotřebení pneu, a když máš správný tlak, pak to jede fakt samo, spíš ještě musím brzdit, protože to jede hodně daleko.
    Co se týká hluku, tak na jaře jsem si koupil silikonový olejíček na plasty a natřel jsem tím i gumové těsnění ve dveřích - no hrůza, při menším výmolu dveře začaly hrozně vrzat, bylo cítit podle zvuku, jak se karoserie kroutí, třikrát jsem to utíral, ani vypálení na slunku přes léto nepomohlo a uklidnilo se to až ke konci prázdnin a teď už je zase klid. Takže těsnění nemazat :-O
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 15.11.10  17:10

    « Re: Tady je ale ticho.......

    Náklad se ti projeví na větším valivém odporu pneumatik. Měl jsem teď zajímavý úkaz, sjížděl jsem po rozbahněné cestě dolů z kopce, auto klouzalo, ESP cvakalo, no dost šílené. Zajímavé bylo, že po stejné cestě jízda nahoru proběhla na 1ku úplně bez problémů a bez blikání ESP.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.11.10  15:02

    « Re: Tady je ale ticho.......

    Taky začíná bejt zima, takže se to všecko různě kroutí ;-)
    P. S. Nemusí to bejt zrovna v palubce. Já byl přesvědčenej, že mi drnčí nahoře v palubce, a ono to bylo pouzdro na brejle dole u ruční brzdy. Ten zvuk se odrazil od čelního skla a byl slyšet zepředu. Kvůli těmhle akustickým efektům se zdroje pazvuků dost blbě hledaji :-(

    ještě se vrátím k tý spotřebě a hmotnosti: Ano, samozřejmě i při zrychlování. Ale naložené auto má zas větší setrvačnost, takže můžeš jet dýl bez plynu a srovná se to. Za předpokladu, že brzdíš primárně motorem a provozní brzdu používáš tak jako já pouze když si to vyžádá dopravní situace či k dobrždění na semaforu. Fakt to funguje, náklad se mi na spotřebě neprojevil už hódně dlouho ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 15.11.10  14:04

    « Re: Tady je ale ticho.......

    Ale v mým autě není ticho. Začíná drnčet. Někde v palubce a ve dveřích. Když přidám je to horší. Nemůžu to najít a do teď to nedělalo. Všechno jsem vyndal ze šuplíku i ze dveří a drnčí dál. Je to na palici. 8-s
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 12.11.10  12:04

    « Re: Jak se zabít v autě

    Do nouzáku jdeš v momentě, kdy nejsou k dispozici veškerá data, nebo ta data jsou závadná - indikují poruchu. Ve Tvém případě nemáš asi v pořádku tlak v railu - příčin může být více od vadného regulačního ventilu čerpadla přes zavzdušnění systému (Ford používá také bazmeky rychlospojky) až k opotřebovaným vstřikovačům, pouštějící naftu do přepadu - a tady už žádné aditivum nepomůže.
    Běhá tady informace, že dobrý a nedrahý je Velendorf v Říčanech.
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 12.11.10  11:14

    « Re: Jak se zabít v autě

    Přiznám se, že toto je noční můra, která mně občas provází . Tím myslím jakoukoliv závadu v okamžiku , kdy člověk potřebuje rychle předjet, rychle opustit křižovatku..... Nouzák mně potkal jenom jednou, když mi odešly první vstřiky, a to naštěstí při prudším rozjezdu, takže o nic nešlo....... Jediná rada asi je, občas to auto pustit opravdu nadoraz z cvičných důvodů. Za prvé se " vyfoukne karbon " a za druhé pokud je něco na hraně, tak ať to řekne hned :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 12.11.10  10:04

    « Re: Jak se zabít v autě

    To takhle hrabe jen Fordům nebo i jiným značkám? Mě nouzák potkal 14x v Norsku a plně tě chápu. člověk se na auto vůbec nemůže spolehnout, nemůže mu věřit. Mě přecházel motor do nouzáku jen kvůli vadnému EGR. Zo mě dost štvalo, protože to mi nepřipadá jako důvod pro nouzák.
  • 00 Reagovat !

    foto Janerad

    Janerad 12.11.10  07:38

    « Jak se zabít v autě

    Po ranní rozcvičce 300 km ve špičce s mnoha předjížděními jsem navečer měl přejezd asi 50 km. Na přehledném ůseku do kopce jsem naplno akceleroval, abych předjel minivan. Na horizontu se objevilo auto. S přehledem jsem pokračoval v předjíždění, času bylo dost. Když jsem míjel minivan, auto cuklo, přeplo se do nouzáku a byl jsem v rici. Kdyby minivan nepřibrzdil, nestihl bych se ani zařadit, ani dokončit předjíždění. F*CK! Takový zážitek bych nikomu nepřál. Minulý týden mi dělali diagnostiku, turbo ok, vstřiky prý pomalu na odchodu. Navíc jsem mimořádně natankoval obyč. naftu na Benzině... Vyzkouším to propláchnout lepší naftou a uvidíme. Druhý nouzák, který mi přivodí kritickou situaci a auto pouštím do příkopu a zahazuji klíčky...
    Co doporučujete? Asi vstřiky, že... kde nejlépe?
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…