FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
štíreček1 22.11.10 20:26
« Re: Mondeo combi Titanium S 2,2 Tdci(HDi monoturbo) 129 kW, 2008, neco pres 160 tis. km
Taky jsem si myslel, že su hluchý, ale v sobotu jsem nahodil ty koupené číny a nejsu hluchý :-) To je hukot! a při 45km se to ještě zvýrazní. Pár koleček na kruháči a trochu se to uklidnilo, tak snad si to sedne. Ale daleko líp to jde za plynem, tak nějak lehce a na neutral dojedu dál. -
-
superkutil 21.11.10 16:06
« Re: Xenony Mondeo 2006
Řídím taky levou rukou a tak mám problém, že levý loket mám výrazně výš nebo níž jak pravá. Bolí mě z toho záda. Ono evropské vozy jsou v tomto velmi zaostalé. Už v roce 1997 jsme v USA jezdili s auty, které měly obě opěrky připevněné k sedačce. Bylo to velmi pohodlné.
Používám 4x4 pro jízdu na sněhu, po mokré louce, pro tahání plachetnic z vody, pro jízdu po horských cestách. Dost často využívám redukci a uzávěrky. Problém u napodobenin 4x4 je křížení náprav a případ, kdy je v záběru jen jedno kolo. -
hroch 1958 20.11.10 20:59
« Re: Xenony Mondeo 2006
Zdravím kolegy s 2,2 TDCi, už s jedním HB také měsíc jezdím (dovezeno z SRN). Sice r.v. 2005, ale mimořádně zachovalé, poctivých 108 tis. km a ve vysoké výbavě. Potvrzuji mizernou účinnost potkávacích xenonů, ale nikdo mně neproblikává. Spotřeba mně doslova fascinovala, mezi 5,5 až 5,9. To poslední na dálnici při 150-160 km/h a na vzdálenost 900 km. Proti předchozím dvěma 2,0 TDCi ještě dravější, ale zvukově kultivovaný motor, bez turbodíry, táhne od 1450 ot/min. A teď první dotaz: může mi někdo na fotce poslat způsob upevnění podlouhlých DRL na plasty př. masky? A druhý: dá se koupit na zimu "zateplení" př. masky, mám tam na to továrně nachystané úchyty.
Díky za odpověď -
štíreček1 19.11.10 23:33
« Re: Xenony Mondeo 2006
Kutil: oni ten samý postup aplikovali i na focuse, původní model 03 byl prostorově daleko lepší než 05 či 08, právě takového jsem chtěl, ale ten pocit tanku tam byl taky, prostě malé víc kolmé sklo a palubovka se mi zdála hodně vysoko. Navíc já jsem zase malý, cca 170cm, takže zespodu jsem neviděl vůbec a nahoře jsem měl tři čtyři cm po strop. U maxe sedadlo stále nahoře a dobrých ještě cca 12-14cm nad hlavou. Ruku na okně nevozím, jsem zvyklý řídit levou, stejně bych z okna nedosáhl, pravou řadím a mám ji na opěrce. U té opěrky je výhoda, že je na sedadle, takže se zvedá spolu s ním, na ty plastové umístěné na tunelu každý nadává., jsou napevno. Kugu jsem zkoušel krátce, jen předokolku, čtyřku nepotřebuju, uvnitř vypadá stejně jako max, podvozek klasika ford. Dnes v tv ukazovali tu ASX mitsubishi 1,8 150koní a potvrdili to, co psal svět motorů, motor vynikající s nízkou spotřebou, podvozek ale trochu pokulhává a do terénu to taky není přímo určené. -
"-- skrytý --" 19.11.10 15:20
« Re: Mondeo combi Titanium S 2,2 Tdci(HDi monoturbo) 129 kW, 2008, neco pres 160 tis. km
Tak jsem si na skoro hodinu vyzkousel new 2,2. Byla temer syrova, ale i tak tahla o neco lepe, takze oproti stavajici nejake ty Nm pribyly. Turbo se mozna vice akusticky projevuje, opet velmi silne stredni pasmo, dole a nahore relativne slabota, holt kompromis 1 vetsiho turba. Pristrojovka a stredovy panel je o neco prijatelnejsi, jinak vse pri starem. FL predek mi pripada nejaky divny, asi to chce casovy odstup. Osobne nevidim duvod menit za FL, resp. zustavat u Fordu. Ty Hdi Nm se daji koupit jinde a v puvodnim baleni.... ;-)
DIM: nevim jak ctes/chapes prispevky, ale "klx" pise: jezdi Mondeo model 2006-2010, takze to staronove a 2010 minus 1,5 je nejaky r.v. 2008. A nevim, proc michas jeho najete km a moje najete km. Jinak mas asi povedeny kousek(mozna sedan?), ze nic nevrze, trochu ti zavidim. A nebo neslysis :-)
KLX: C5 mam take v hledacku, pred asi mesicem jsem ji prolezl, design I+E tradicne francouzsky smrncovni. Manual pry casem bude k lehce seskrcene new 2,2 biT + soucasne lehky FL(LED pro denni sviceni a nejake drobnosti). Vic nevedeli a predvadecku meli jen 2,0 Hdi 120kW v automatu, coz nemusim a ani neumim ridit..... Ale nevim, citrouse jsem nikdy nemel, natoz nejake Hydroactive III+ :-| . Ale vlastne fordku pred Mondeem taky zadnou a zase tak velka chyba to nebyla. Za tu chvili, co mame na zivot, je treba vyzkouset vsechno, proda se to nejak vzdycky. Osobne povazuji soucasnou C5 za jedno z nejhezcich aut ve sve tride. Ted v zime bude ale doufam vice casu na dukladne nastudovani 508-ky .......... ;-) -
superkutil 19.11.10 08:22
« Re: Xenony Mondeo 2006
štíreček1: Ten pocit tanku jsem už měl po přechodu z Mondea 1999 do Mondea 2006. Výrazně se zmenšily okna a díky tomu nevím kam mám dát levou ruku, zda na předhod mezi dveřmi a oknem a nebo na loketní opěrku uprostřed dveří. Jedno je vysoko, druhé nízko. Mondeo 1999 mi spořádáním i prostorem vyhovovalo víc. A u Mondea 2008 je to ještě horší, střecha je ještě níž, taky mi už nízké vozy nevyhovují. Mám 190 cm a rád sedím nahoře. Ale třeba už u Mondea 2006 když zvednu sedačku, tak současně jde dopředu a já se nevejdu pod volant. Tak musím sedět níž než bych chtěl.
Kugu vyzkouším, je to horký adept. Jak schopné je to její 4x4? Zvládne to terén? Viděl jsem nějaká videa něco bylo dobré, ale někdy se zasekla na křížení náprav. A chci sehnat tu 120kW. -
WinDiesel 18.11.10 22:04
« Re: Xenony Mondeo 2006
Kutil: Já mám v GLK přizpůsobivá světla s pár funkcemi navíc - když jedu pomalu do zatáčky, rozsvítí se rohová žárovka, když jedu přes 50, zatáčejí celá světla, lépe řečeno čočky. Když dám pouze přední mlhovky, rozsvítí se jen mlhovky. Když dám přední i zadní mlhovky, stočí se čočky předních k zemi - hodně dobré funkce, mám vlastně dvojité mlhovky. -
cja 18.11.10 20:02
« Re: Xenony Mondeo 2006
Nové Mondeo má snímače nivelace(sklonu) na nápravách a upravuje sklon světel neustále - to´t vysvětlení servisu k mému dotazu na sjetá světla v nouzáku. Po restartu proběhla normální procedura a světla svítí OK, v paměti nic nenačetli, senzory na nápravách OK, takže nějaká chybka. -
štíreček1 18.11.10 17:39
« Re: Xenony Mondeo 2006
Kutil: máš pravdu s tou stísněností, seděl jsem v mondeu 08 a musím říct, že jsem se v něm necítil dobře. Hlavně mi dalo hodně práce se do toho dostat a pak zas ven, na nízké auto bych si už nezvykl. Výhled ven mi připadal jako z tanku, když jsem zvedl sedadlo, hlavu jsem měl na střeše.
Ten kufr u kugy si vyzkoušej, zas tak malý úplně není, i když je menší než má max, ale pokud nebudeš vozit vzadu lidi, není problém vytáhnout nebo sklopit sedadla. Vytáhnout asi u kugy nejdou.... -
superkutil 18.11.10 14:21
« Re: Xenony Mondeo 2006
DIM: Hm, je to tak. Viděl jsem to na BMW. Systém stále kontroluje výšku předku a zadku auta a podle toho dělá nivelaci. Přidáš a světla se sklopí, brzdíš a světla jdou nahoru. Ve světlech nejsou elektromotorky, ale krokové motorky. Díky tomu je korekce velmi rychlá. Myslím že to má i C5.
[odkaz]
[odkaz]
-
DIM 18.11.10 14:00
« Re: Xenony Mondeo 2006
Nějak se mi moc nezdá, že by se nivelace prováděla za jízdy......myslíš jako jednou za čas nebo dokonce v kuse ? přece jen, jednou jedeš z kopce, jednou ne, někdy akceleruješ, jindy brzdíš, no a kdyby si to zrovna v tu chvíli chtělo zanivelovat, tak by to asi nebylo úplně to pravé. -
superkutil 18.11.10 12:38
« Re: Xenony Mondeo 2006
DIM: Mám Mondeo 2006. Tu nivelaci jsem zkoušel a nějak funguje. Když auto stojí a vlezu do kufru, tak světla sjedou dolů. Ale asi hodně záleží na tom, zda při nastartování stojí auto v rovině. Prý by se měla nivelace aktivovat i při každém stání (třeba na křižovatce). Nová auta už při startu s xenonama zacvičí v plném rozsahu a také mají dynamickou nivelaci, která probíhá i za jízdy. Ale to je mi jedno, hlavně potřebuju abych viděl. S tímhle se moc nedá jezdit, musím v noci používat i mlhovky, abych viděl. -
DIM 18.11.10 11:42
« Re: Xenony Mondeo 2006
Xenony jsem taky řešil, podle mně ta nivelace nefungovala u mně v závěru už vůbec, taky mi xenony problikávaly a pak jeden úplně odešel...... Teď když nastartuju, tak vidím na zdi před sebou jak jedou nahoru a pak dolů a pak se zastaví v nějaké poloze. To předtím nebylo. Vidím dobře, skoro bych ani nepotřeboval dálkové ( taky xenony ) . A svícení za roh je příjemné.
Jinak tedy mně fakt nic nevrže ani nic jiného !! A to jsem na zvuky dost citlivý ! Že by auta r.v. 2009 byla jiná ?? Já jsem - a to klepu do stolu - fakt velmi spokojený. To jsem předtím nebyl. Je to úplně jiné auto. To, Kutile, od r.v. 2007 do teď.