FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
DIM 26.11.10 23:25
« Re: Mondeo combi Titanium S 2,2 Tdci(HDi monoturbo) 129 kW, 2008, neco pres 160 tis. km
Jo, lyže v této sezoně jsou ztraceny......Ale tak co, když to půjde. pojedu jako záložní rezerva, teď potřebuji nějaké auto s automatem ,něco už se rýsuje. Je to levá achylovka....úplně urvaná,,,, -
cja 26.11.10 21:11
« Re: Mondeo combi Titanium S 2,2 Tdci(HDi monoturbo) 129 kW, 2008, neco pres 160 tis. km
DIM: ... a já měl strach , že jsi někde srazil vaz a on to naštěsti jen Achilleus - to byla rána , když to prasklo - to už jsem taky zažil - otec asi v 50 , prasklo to , ale celkem rychle byl v poho - tak hlavně klid na lůžku a kvalitní rehabilitační sestru - ta je důležitá - hlavně takhle o víkendech a za dlouhých zimních večerů, akorát letos asi oželíš alpské štíty, tak se drž ... -
cja 26.11.10 18:28
« Re: Mondeo combi Titanium S 2,2 Tdci(HDi monoturbo) 129 kW, 2008, neco pres 160 tis. km
DIM: ... to mně mrzí - z kola mám podobnou zkušenost, tak hlavně ať můžeš ovládat všechny údy a ono bude líp.
Kdyby ti bylo smutno, tak ti občas můžem napsat, jak to v Mondeu vypadá a i jak jezdí ... ;-) -
WinDiesel 26.11.10 08:36
« Re: Mondeo combi Titanium S 2,2 Tdci(HDi monoturbo) 129 kW, 2008, neco pres 160 tis. km
Jojo, sportem....... tak se dej do kupy a přispívej. Já teď zase na pár dní vsednu do Mondea, tak zase mám nárok sem přispívat, méďa jde na 60000 kontrolu. Snad to Mondeo naskočí... :-) -
cja 25.11.10 20:46
« Re: Mondeo combi Titanium S 2,2 Tdci(HDi monoturbo) 129 kW, 2008, neco pres 160 tis. km
DIM: ... měnili ti vstřiky??? ....ne ? asi špatná nemocnice ... troufnu si odhadnout - překřížený vaz v koleni - ale i pokud ne , tak přeji brzké uzdravení a hodně dobrých lékařů ku pomoci ... ;-) -
DIM 25.11.10 13:55
« Re: Mondeo combi Titanium S 2,2 Tdci(HDi monoturbo) 129 kW, 2008, neco pres 160 tis. km
Tak já jsem sportoval.....no a minimálně letos už si za volant nesednu.....už vím, jak se mění pořadí hodnot, když třeba vedle mě už ležel borec měsíce , po nenápadném podklouznutí na malém skútru. Ale pište, já vás budu kontrolovat i jako teoretik, my těch 20 tis. příspěvků uděláme !!! -
štíreček1 22.11.10 20:26
« Re: Mondeo combi Titanium S 2,2 Tdci(HDi monoturbo) 129 kW, 2008, neco pres 160 tis. km
Taky jsem si myslel, že su hluchý, ale v sobotu jsem nahodil ty koupené číny a nejsu hluchý :-) To je hukot! a při 45km se to ještě zvýrazní. Pár koleček na kruháči a trochu se to uklidnilo, tak snad si to sedne. Ale daleko líp to jde za plynem, tak nějak lehce a na neutral dojedu dál. -
-
superkutil 21.11.10 16:06
« Re: Xenony Mondeo 2006
Řídím taky levou rukou a tak mám problém, že levý loket mám výrazně výš nebo níž jak pravá. Bolí mě z toho záda. Ono evropské vozy jsou v tomto velmi zaostalé. Už v roce 1997 jsme v USA jezdili s auty, které měly obě opěrky připevněné k sedačce. Bylo to velmi pohodlné.
Používám 4x4 pro jízdu na sněhu, po mokré louce, pro tahání plachetnic z vody, pro jízdu po horských cestách. Dost často využívám redukci a uzávěrky. Problém u napodobenin 4x4 je křížení náprav a případ, kdy je v záběru jen jedno kolo. -
hroch 1958 20.11.10 20:59
« Re: Xenony Mondeo 2006
Zdravím kolegy s 2,2 TDCi, už s jedním HB také měsíc jezdím (dovezeno z SRN). Sice r.v. 2005, ale mimořádně zachovalé, poctivých 108 tis. km a ve vysoké výbavě. Potvrzuji mizernou účinnost potkávacích xenonů, ale nikdo mně neproblikává. Spotřeba mně doslova fascinovala, mezi 5,5 až 5,9. To poslední na dálnici při 150-160 km/h a na vzdálenost 900 km. Proti předchozím dvěma 2,0 TDCi ještě dravější, ale zvukově kultivovaný motor, bez turbodíry, táhne od 1450 ot/min. A teď první dotaz: může mi někdo na fotce poslat způsob upevnění podlouhlých DRL na plasty př. masky? A druhý: dá se koupit na zimu "zateplení" př. masky, mám tam na to továrně nachystané úchyty.
Díky za odpověď -
štíreček1 19.11.10 23:33
« Re: Xenony Mondeo 2006
Kutil: oni ten samý postup aplikovali i na focuse, původní model 03 byl prostorově daleko lepší než 05 či 08, právě takového jsem chtěl, ale ten pocit tanku tam byl taky, prostě malé víc kolmé sklo a palubovka se mi zdála hodně vysoko. Navíc já jsem zase malý, cca 170cm, takže zespodu jsem neviděl vůbec a nahoře jsem měl tři čtyři cm po strop. U maxe sedadlo stále nahoře a dobrých ještě cca 12-14cm nad hlavou. Ruku na okně nevozím, jsem zvyklý řídit levou, stejně bych z okna nedosáhl, pravou řadím a mám ji na opěrce. U té opěrky je výhoda, že je na sedadle, takže se zvedá spolu s ním, na ty plastové umístěné na tunelu každý nadává., jsou napevno. Kugu jsem zkoušel krátce, jen předokolku, čtyřku nepotřebuju, uvnitř vypadá stejně jako max, podvozek klasika ford. Dnes v tv ukazovali tu ASX mitsubishi 1,8 150koní a potvrdili to, co psal svět motorů, motor vynikající s nízkou spotřebou, podvozek ale trochu pokulhává a do terénu to taky není přímo určené. -
"-- skrytý --" 19.11.10 15:20
« Re: Mondeo combi Titanium S 2,2 Tdci(HDi monoturbo) 129 kW, 2008, neco pres 160 tis. km
Tak jsem si na skoro hodinu vyzkousel new 2,2. Byla temer syrova, ale i tak tahla o neco lepe, takze oproti stavajici nejake ty Nm pribyly. Turbo se mozna vice akusticky projevuje, opet velmi silne stredni pasmo, dole a nahore relativne slabota, holt kompromis 1 vetsiho turba. Pristrojovka a stredovy panel je o neco prijatelnejsi, jinak vse pri starem. FL predek mi pripada nejaky divny, asi to chce casovy odstup. Osobne nevidim duvod menit za FL, resp. zustavat u Fordu. Ty Hdi Nm se daji koupit jinde a v puvodnim baleni.... ;-)
DIM: nevim jak ctes/chapes prispevky, ale "klx" pise: jezdi Mondeo model 2006-2010, takze to staronove a 2010 minus 1,5 je nejaky r.v. 2008. A nevim, proc michas jeho najete km a moje najete km. Jinak mas asi povedeny kousek(mozna sedan?), ze nic nevrze, trochu ti zavidim. A nebo neslysis :-)
KLX: C5 mam take v hledacku, pred asi mesicem jsem ji prolezl, design I+E tradicne francouzsky smrncovni. Manual pry casem bude k lehce seskrcene new 2,2 biT + soucasne lehky FL(LED pro denni sviceni a nejake drobnosti). Vic nevedeli a predvadecku meli jen 2,0 Hdi 120kW v automatu, coz nemusim a ani neumim ridit..... Ale nevim, citrouse jsem nikdy nemel, natoz nejake Hydroactive III+ :-| . Ale vlastne fordku pred Mondeem taky zadnou a zase tak velka chyba to nebyla. Za tu chvili, co mame na zivot, je treba vyzkouset vsechno, proda se to nejak vzdycky. Osobne povazuji soucasnou C5 za jedno z nejhezcich aut ve sve tride. Ted v zime bude ale doufam vice casu na dukladne nastudovani 508-ky .......... ;-)