FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
"-- skrytý --" 27.12.05 22:29
« Re: Re: Nafta na motoru 2,2 TDCi (a 2,0 TDCi)
to Lada.Promin, ale divim se (snad to chapu dobre) ze jsi vzal naftu u dejme tomu rizikove pumpy,a zvlast u Fordu z roku 2002 ,jestli se nepletu, myslim, ze vsichni rikaji ze jsou prave vstrikovace u tech to fordu choulostive na kvalitu nafty........promin.Co se tyce vstrikovacu jsou na netu informace do jakych modelu a od jakeho data se montovaly ruzne druhy at je to delphi ci bosh.Nevim kde, ale myslim si ze i tady ,na diskuzi tohoto serveru to zaznelo,presny odkaz neznam.Zkus kouknout ,jestli bude cas taky kouknu kde to je. -
"-- skrytý --" 27.12.05 22:20
« Bez nadpisu
Co se studenych startu tyce:az v posledni dobe v casti auta co je pod haupnou neco zarezonuje ale jen po dobu nekolika malo sekund cca2s. a pak naprosty souhlas s Jardou az na to ze muj motor jakoby o neco vice klepal(rozumej typicky zvuk dieslu) nez meho svagra(04) a kamarada co ho kupoval stejne(pred rokem i kdyz ma najeto o 7 tis mene) a stejny motor co ja(jel jsem s obouma , a oba pri studenem startu).Jakmile se zahreje je OK(ja sice mam stale pocit ze obcas neco slysim co bych nemel,jsem diagnosticky schizofrenik :-) ),nevim.Ted se pridaly nejake nove zvuky pri startu a pri zhasinani a ja jsem zraly na prasky.Nicmene myslim ze se vse casem vyresi.Desi me predstava spatneho vstrikovace nicmene az zitrra zajedu do servisu pokusim se poradne vyptat co s tim delali a proc. -
« Vadný vstřikovač
Zdravím,
potřeboval bych trochu poradit a nebo uklidnit.Asi se stalo to co jsem si nejméně přál.Před pěti měsíci jsem koupil Mondeo TDCI,96 kW,r.v. 12/2002,tacho cca 130 000km.Auto v super stavu,serviska - dovoz Dojče >:D .První tři měsíce maximální spokojenost,ale po jednom natankování u čerpací stanice J.. se po ujetí asi 20 km auto začalo zakuckávat,cukat :-( .Začala mi pravidelně blikat kontrolka žhavení,po úplnén vypnutí klíčku zapalování a opětovném nastartování kontrolka přestala problikávát,vše v normálu. Auto jelo normálně,až do doby kdy jsem potřeboval rychleji přidat plyn,auto opět začalo cukat a vše se opakovalo.Auto jsem odvezl do autorizovaného servisu,kde mi po provedení diagnostiky sdělili,že problém může být v čerpadle,vstřikovači,railu a při sdělení cen za tyto opravy se mi začínalo mlžit před očima a začínali mi pomalu lézt oči z důlků. :shock:
Po mém návrhu,ať se nejprve zkusí odčerpat nafta z nádrže,vyčistit nádrž a vyměnit palivový filtr mi servismani s >:D sdělili,že to je to poslední,kde by mohl být problém,mi druhý den zavolali,že auto je opravené.Odčerpali naftu,vyměnili filtr.Auto opět jezdilo,nic se neprojevovalo,po ujetí cca 3 000 km mi zničeho nic začala problikávat kontrolka žhavení,auto cukalo a nejelo.A vše se opakovalo,akorát že jsem auto nedal do autorizovaného servisu.Tak jsem odšroubil nádrž,vyčistil ji,profoukal palivové potrubí.Chvili to jelo,ale problém se znovu objevil.Dnes jsem byl znovu v autorizovaném servisu a začal jsem mít pocit,že asi budu muset vyměnit celý motor.Tak jsem se otočil na podpadku,řekl si že to zkusím jinde.Po diagnostice v druhém autorizovaném servisu mi sdělili,že to vypadá,že mi odešel jeden vstřikovač a odkázali mě na opravnu BOSCH,kde prý mají ještě lepší vybavení než oni,ať si tam nechám zkontrolovat vstřikovače a čerpadlo.
Nepochopil jsem proč mě odkazují na BOSCH,když vím že v autě už od BOSCHE nic není,protože nějak koncem roku 2001 s nimi FORD přestal spolupracovat a začal používat DELPHI.
Tak jsem chtěl vědět,jestli s tímto problémem nemá někdo nějakou zkušenost,protože z autorizovaných servisů začínám mít pocit,že jsem udělal velkou chybu že jsem si koupil auto FORD.Podotýkám,že nevlastním prvního FORDA a vždycky jsem s ním měl jen dobré zkušenosti.
Dík za odpověď.
........................................… /> Ford Mondeo TDCI,Ghia,96 kW v létě Honda 1 100 Shadow -
"-- skrytý --" 27.12.05 21:44
« Startovani studeneho motoru 2,2TDCi
Co jsem zatim vypozoroval, tak pokud je okolni teplota pod nulou tak jsou starty tak trosku jak u stareho dieselu. Zatim nejmene -9 stupnu podle palubniho teplomeru. Nastartuje vzdy hned, ale s takovym houpnutim a zapiskanim jako kdyz "toci starou klikou", pak jiz naprosto bez problemu. Jakmile se rucicka od chladici kapaliny trosicku pohne z nulove pozice, je jiz patrne uklidneni klapotu motoru - 2,2TDCi, EURO 4, najeto 8500km,tankovan od zacatku pouze Shell, v Rakousku nekdy OMV.
Mate podobne zkusenosti s tim startovanim? -
"-- skrytý --" 27.12.05 20:25
« V Plzni máme nějakého pana Čapka...
...který ty přepady umí zkontrolovat.
Dělá se to sadou nádobek Delphi YDT266, otevře se kapota a zavěsí nádobky. Ty se přes fitinky připojí ke vstřikovačům.
Pokud má jeden vstřikovač výrazně vyšší přepad, je v háji. Pokud jsou všechny špatné, rychle se nádobky naplní. To ale není Tvůj případ, měl by si i jiné problémy (chcípání, bídné a dlouhé starty).
Ale možná jen straším...
Kontroly vstřikovačů doporučuji dělat při pravidelném servisu, pozor na filtry!!! Měnit včas a dávat pouze originál Delphi nebo Motorcraft (přebalené Delphi).
Jeden dal >:-[] Filtron, ujel 60 tis. km, vstřikovače v háji a platí 35 tis. Kč... -
"-- skrytý --" 27.12.05 20:17
« Mondeo 2,0 TDCI...
...vlastním.
Problémy v záruce:
1/ černý kouř (výměna ventilu EGR, 15000 km)
2/ pazvuky při vypínání motoru (ze známosti výměna dvouhmotového setrvačníku i spojky - FMC se nemohla dohodnout se zástupcem v Praze.)
Jinak velmi spokojený, spotřeba průměr léto 5,8 zima 6,8 (nafta neobsahuje vysocevýhřevné parafíny, zimní gumy, studené starty).
Kolik máš najeto?
Nech si překontrolovat přepady!!!
P.S. Záda mne ze sedaček nebolí, jezdím až do Španělska, Francie, Itálie a UK služebně. Sedačky jsou výrazně lepší než u mé bývalé 406. -
"-- skrytý --" 27.12.05 20:16
« Bez nadpisu
Kdyby to bylo jak pises,tedy vstrikovac v haji a oni ho pritahli,co se stane dal s "motorem" ajak to poznam.Zitra si pujdu auto vyzvednout tak nevim co jim mam rici a na co se zeptat.Jo a tankuji jen shel,to by me fakt krklo a hlavne skoro vzdy u stejnych pump uz leta s jinymi diesly -
"-- skrytý --" 27.12.05 20:04
« Nafta na motoru 2,2 TDCi (a 2,0 TDCi)
To: m.leky
Nechci Tě strašit, ale pokud teče nafta ze vstřiku na motor (nadměrný přepad), bývá v háji vstřikovač (doufám že to není Tvůj případ). Přitáhnutí vstřiku a výměna hadičky nepomůžou.
Jinak se to auto chová normálně, žádné obtížné starty nebo nenadálé chcípnutí motoru?
V servise by Ti měli přeměřit množství přepadů ze všech vstřikovačů. Kde servisuješ a máš to v záruce? -
"-- skrytý --" 27.12.05 18:20
« Spineni bocnich skel
Ano je to asi jedina vec co me na tom aute stve - jsem opravdu nervozni kdyz spatne vidim prostor kolem sebe. Staci cca 40km na dalnici v rychlosti kolem 130km/h a muzu si znova cistit bocni okna :-(. Doufam, ze to v lete tolik nevadi - uvidime nebo spis neuvidime. -
"-- skrytý --" 27.12.05 17:03
« Bez nadpisu
Naprosto chapu,jezdim tak jen vyjimecne a jen proto ze chci motor trochu protahnout ve vyssich rychlostech a otackach.Jo dnes jsem jeste sledoval zrcatka a okenko bocni.Jsou spinave opravdu rychle a velmi kvalitne :-( .Je to pomerne dosti neprijemne -
"-- skrytý --" 27.12.05 16:21
« Bez nadpisu
tak mi ted volali ze servisu.Vypada to dobre.Pry vymenili hadicku a dotahli nejaky vstrik.Mam si pro to zajet.K te spotrebe ......jel jsem v podstate furt plnej plyn a byl opravdu silny protivitr,tezkej jsem moc nebyl.Buh ale vi kolik nafty se mi roztrikalo po motoru -
"-- skrytý --" 27.12.05 15:49
« Re: spotreba
Myslím, že by to mělo být něco mezi nádrží a motorem, protože spotřebu přes 9 litrů si na dálnici snad ani nedovedu představit. Když jsem jel rychle (okolo 150 - 180) a závodil jsem s Passaty a předjížděl Octavie ;-) , tak jsem se držel okolo 8 litrů.
Držím palce
David -
"-- skrytý --" 27.12.05 15:35
« spotreba
Prave proto jsem to moc nechapal,jeste kdyz vim ze jsem jim zatim snadno ujizdel.Mozna ze s tim ma co do cineni moje navsteva servisu, kde mi rekli ze to co mi smrdi z motoru a obcas se i zakouri je nafta :-( .Tak jsem to tam nechal ,zitra si mam zavolat jak to s tim vypada.Totiz kdyz jsem dojel domu z tech Hranic tak se kourilo z motoru a hrozny smrad i do kabiny.V motoru to bylo jakesi postrikane a zrejme tedy naftou.Tak jsem zajel do servisu.Uvidime.Snad to nebude nic vazneho a muj milacek se brzo uzdravi, bude zase ve forme a natrhne Octavii vejfuk :D