FORD MONDEO 2,2 TDCi .

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.01.06  22:17

    « Re: Repase vstřikovačů

    to: Petr T
    Čauvec Petr,
    dnes jsem byl v servisu BOSCH v Zábřehu.
    Na moji otázku repase vstřikovačů my bylo sděleno, že je to problém,protože DELPHI jim zatím nedodává žádné náhradní díly na vstřikovače.
    Co se týká mých vstřikovačů, po změření času po který drží předepsaný tlak,naměřili 44 sekund,30,20 a 16 sekund.Tyto hodnoty jsou prý v normě,takže vstřikovače vypadají,že jsou O.K.
    Přehodili vstřikovače mezi sebou,nakalibrovali a přeprogramovali na řídící jednotce.Tak jsem si myslel,že je po problému,jel jsem to projed,kontrolka nesvitila,motor tahal jako kůň,prostě paráda. >:D
    Na rovince když jsem 3 roztahoval na nějaké 3 tisice otáček,my začalo v motoru divně rachotit,opět to začalo cukat a blikat kontrolka.
    A bylo po radosti :(
    Takže zítra tam jedu znovu,změří mi naftu na přepadu do baněk a uvidí se.Co se týká přístupu,max.spokojenost, s FORDEM se to nedá srovnat.
    Zatím čus a všem do nového roku hodně kilometrů bez nehod a poruch :D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.01.06  17:12

    « Re: Re: Re: Re: Jízda za studena...

    :D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.01.06  16:57

    « Re: Re: Re: Jízda za studena...

    Do ted jsem myslem ze pri 3000ot/min na 6 stupen jedu 180 Km/h tachometrovych
    Vždyť jsem už psal, že jezdím radši pomalu ... :*)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.01.06  16:53

    « Re: Re: Re:

    To fakt smrdí gumy i na sněhu ?? Jinak zatím jsem s tím vyjel všude, jsou trochu hlučné při jízdě kolem 80 km/h ale jinak dobrý. Je třeba si uvědomit, že jsme v tom autě byli 4, je to výjezd k pohledání a navíc v ten pátek se jezdilo s řetězy i v centru Ostravy........ :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.01.06  16:14

    « Re: Re:

    takze gumy,tak to bude v pohode,nic jinyho to byt nemohlo,aspon myslim.Zajimalo by me jestli bys to na jinych gumach vyjel snaz,
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.01.06  16:08

    « Re: Re: Jízda za studena...

    V zasade to delam uplne stejne a myslim ze to delame dobre ;-) .Do ted jsem myslem ze pri 3000ot/min na 6 stupen jedu 180 Km/h tachometrovych
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.01.06  16:01

    « Re:

    Gumy UG 7 . Jenže tam bylo tolik sněhu, že bych ty gumy netipoval.....že by se rozžhavily o sníh ?? I když kdo ví, omrzliny se taky třou sněhem....údajně. Spojka ne, na spojce jsem to nedržel........jen plyn......
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.01.06  15:55

    « Bez nadpisu

    Vsadil bych na gumy,nebo spojku...nebo oboje.Co mas za gumy a jaky rozmer?Na zimu doporucuji pouze continental.Kdyby se ti posadila tlupa nemcu na haupnu tak bys to vycouval urcite snaz :)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.01.06  14:26

    « Re: Re: Jízda za studena...

    Tak jsem couval 30.12. večer na zámek v Hradci nad Moravicí, protože popředu už to do toho kopce nešlo :-) Těch 200 metrů jsem couval asi 10 minut, motor kvílel ale sunul jsem se pomalu dopředu - teda dozadu. Nahoře jsem se cítil jak bůh, až do té doby, když za mnou v pohodě vyjel autobus plný němců :-)) Jo, a auto solidně smrdělo jak spálenou gumou...nevíte někdo, co mi shořelo ?? :-) Pěkný nový rok !
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.12.05  18:18

    « Re: Jízda za studena...

    na 6 / 3000 ot/min - 175 km/h
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.12.05  15:26

    « Jízda za studena...

    V jakych otackach rano jezdite za studena??? Ja po nastartovaní nenechavam bezet na volnobeh, ale hned jedu...Motor ale ma pri nizkych otackach dost divnej zvuk..hrozne to rachotí a klepe..nejlíp mu podle me je kolem 2000 otacek a víš...vzdy vytocim maximalne k 2500 a potom preradím na vyšší stupen. problem u me je, ze hned za barakem mam dosty prudkej kopec a nevím, jestli ho mam vyjet pri 2300 na 2 stupen, nebo tam dat 3, ale to prave toci kolem 1600 a se mi zda, ze se ten motor dost trapí....ma proste příšerný zvuk. Po zahřátí se to samozrelme zlepsí. Mam mondeo kombi tdci, 96kw, rv 7/2002. A jesště jeden dotaz, kteří mají 6-ti kvalt.. Kolik jedete při 3000 otáčkach na 5 a 6 stupen?? Já mám jen 5 rychlosti a jedu 145 km/h..samozrejme tachometrových.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.12.05  21:29

    « tankovani u znacek

    V teto sfere to funguje tak: Je pouze nekolik rafinerii, ktere jsou z financnich a logistickych duvodu pro CR rozumne - u nas na slovensku v rakousku a v nemecku - pokud je zavazka na pumpu dopravcem z jine rafinerie, pak je to vetsinou vyjimka potvrzujici pravidlo. U techto rafinerii bere napr. od Benziny pres Shell,OMV,Aral az retezce Globus, PAP Oil atd. - pokud je to velka barevna znacka, ma vetsinou primo v rafinerii i svoji stojanku s vlastnimi aditivy, kterymi obohacuje jiz zpracovane palivo k distribuci (viz. Shell V-Power). To co se ovsem stane pri prevozu z rafinerie nebo spis pri staceni do nadrzi u vlastni cerpaci stanice je uz vec osudu. Lidem kteri vedi, jak treba funguji velke site barevnych pump - viz najemni smlouvy s provozovatelem dane cerpacky, ktera pred mesicem byla jeste pumpa XY s personalem Frantou, ktery dela jeste v "JZD" a dnes je jiz pod kridly renomovane znacky treba Aral nebo jinych! Mimo to, ze se zmeni loga a hlavne totem a shop pridruzeny k prodeji paliv - coz je velice dulezite pro zakaznika, se nic jineho rapidne nezmeni. Proto se obcas stane i renomovane znacce, ze se najde konkretni pumpa, kde proste palivo neodpovida dane znacce.
    Z toho plyne:
    -pokud se snazite brat u jedne znacky po cele republice, nic to nezarucuje
    -dokonce ani konkretni pumpa nezarucuje stejne podminky - rano natankujete bez problemu a odpoledne je jiz nove zavezeno palivo od dopravce, ktere jiz muze mit problemy - viz. konkretni pripad, kdy dopravce zaveze z jedne komory pouze cast obsahu cisterny a doplni ji z duvodu logistiky u jine rafinerie, u ktere nema stojanku s aditivy do plna.
    Cely problem je na dlouhe povidani a obavam se, ze nema logicke reseni s uspokojenim pro koncoveho zakaznika.
    PS: K autorovi s BMW - nas technicky reditel z Belgicke centraly, ktery si kopil BMW sedmickove rady ja nevim s kolika valcovym motorm v benzinu, by mohl vypravet, jak se vyplati koupit si drazsi auto, nemalo pres 3mil. korun a po dvou letech mu bylo vymeneno za stejny model s jinou motorizaci. A najednou bez problemu :-)))
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.12.05  17:17

    « Bez nadpisu

    Cauky vsem.Koukam ze se to tu pekne rozjelo :-) .zvlastni....na vicku od nadrze je napsano logo Aralu s tim ze je to partner Fordu ci co.Prvni informaci kterou jsem snad od prodejce Fordu dostal bylo at ani nahodou netankuji u Aralu ;-) .Dnes jsem vyzvedl Mondeo,ve zprave o praci bylo napsano: kontrolovane palivove potrubi,vymenena trubice,kontrolovana tesnost vstriku a jejich dotazeni...........tak snad to byla jen ta hadicka co mi to naftou zaprasila.
    Kde tankovat?Tezko rici a nic neni 100% jiste.Ze zvyku a diky nahode ktera mi postavila pumpu Shellu primo do cesty beru a snazim se vzdy tankovat prave u nej a to jeste jen u znamych pump.Tim ale nezabranim nekomu si prividelat a nejak naftu nastavit(znehodnotit).Jen doufam ze prave u Shellu jako velke firmy existuji kontrolni mechanismy ktere u jednotlivych pump v ramci Shellu kontroluji kvalitu nafty.Beru to jako dalsi kontrolu krome COI , tedy mensi moznost nekvalitni nafty.
    Dle vyjadreni jakehosi reditele institutu pro maziva a paliva jsou pry dnes prodavana paliva a maziva na tak vysoke urovni ze nema smysl pridavat jakakoli aditiva,ze bohate staci dodrzovat a pouzivat to co doporucuje vyrobce
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.12.05  14:19

    « spatna nafta....

    No v Brne, to jak byl ten humbuk pred pul rokem ohledne spatne nafty, se na cerpaci stanici UNICORN-OIL v modricich stalo neco podobneho..behem jednoho dne tam meli prej asi tak 15 vozu s pridrenýma cerpadlama..vsechno dusledkem spatne nafty..ona to vlastne asi uz nebyla ani nafta..tato spolecnost si totiz micha paliva sama..podle toho to tak vypada. Na vlastnio oci jsem videl u znameho automechanika mercedes sprinter s vstrikovanim common rail, kery tam take bral naftu..mel opravu asi za 100 tisic kc..je pravda, ze dostal od firmy unicorn zaplaceno v plne výši...vubec se necukali, protoze moc dobre vedeli, co tam prodavají..holt kdyz se nemusi platit spd-to je asi nejakych 16 korun, a maji tam na pumpe porad narvano, tak s marzi kolem 19 korun na litru se to proste vyplati..
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.12.05  13:41

    « Re: Re: Repase vstřikovačů

    Tak a teď ze stromu dolů : já jsem natankoval večer, problémy začaly druhý den dopoledne . První oprava byla asi za tři dny s diagnózou nějakého vadného čidla. Pak byl víkend, problém se objevil znovu. Další oprava odhalila po asi třech dalších dnech chybu vstřikovačů a tlakové lišty, odvzeno do Bosche na diagnózu + odeslán vzorek nafty. To vše trvalo cca 2 týdny.........A pak se mě zeptali co dál :-) Že záruka ani náhodou, trysky + ještě něco asi 20 tis., a hned že je pravděpodobné, že bude chyceno i čerpadlo........ Spor s ARALEM jsem předem vzdal, právníci mi radili poslat ČOI na všechny ARALY a pokud se z toho udělá mediálně rozmáznutá causa, pak že mám větší šanci :-)) Ale já nemůžu další měsíce čekat , půjčené auto je taky drahá věc, navíc se platí leasing atd. Nakonec bych byl stejně na vině já, protože jsem do toho nalil něco, co tam podle návodu nepatří = naftu neodpovídající normám.
    TO SE PROSTĚ VYHRÁT NEDÁ !! A i kdyby snad, tak na tom mezitím prodělám víc, než vysoudím.........
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.12.05  00:16

    « Re: Repase vstřikovačů

    to:Petr T.
    Díky za info.
    Téma jak vyběhnout s čerpací stanicí,do bodu č.4 - souhlasím.
    Od bodu číslo 5 - nic ve zlém >:D je to pohádka se šťastným koncem.
    Při našem systému soudnictví je to opravdu běh na dlouhou trať a na ten by mi asi nestačil dech :shock:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.12.05  23:56

    « Repase vstřikovačů

    To Laďa:
    Repas je nová věc a Ford bude stejně vždycky tvrdit že se to nedělá...
    V Zábřehu již repasují i PDčkové vstřikovače.
    V závislosti na výsledku se ještě vždy můžeš obrátit na zastoupení Delphi www.delphi-diesel.cz (tadpraha@tiscali.cz) a buseš to mít za cenu výrazně nižší. A nebo si počkáš na zahájení orpav - tak měsíc.
    K tématu jak vyběhnout s čerpací stanicí:
    - 1 pokud jsi natankoval něco špatného a porucha se objeví relativně brzy po natankování, odstavit vozidlo
    - 2 zavolat na ČOI, oni jsou na požádání povinni tam poslat kontrolu.
    - 3 jakmile vyjde kontrola špatně, doložíš paragonem nákup paliva, případně si necháš udělat rozbor ze své nádrže - bude shodný s rozborem z čerpací stanice
    - 4 vyžádáš si od čerpačky plnění za opravu dílů vstřikování
    - 5 pokud se štětí, zažaluješ je, vyhraješ!!!!!
    - 6 až nyní se může nechat auto opravit, ne dříve kvůli dokazování
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.12.05  23:42

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vadný vstřikovač

    to : DIM
    Položil jsi základní otázku veškerých těchto problémů !!!
    U které pumpy natankuješ kvalitní naftu??
    My jako koncoví spotřebitelé nemáme absolutně sebemenší šanci v těchto sporech s čerpacími stanicemi uspět,i když budeš mít dvacet důkazů,rozbory ze Státní zkušebny,potvrzení,perfektního právníka vždy skončíš jako poražený nebo v pasti.Dovedeš si představit kdyby se někomu podařilo takovýto spor s čerpací stanicí vyhrát,co bys tím odstartoval?
    Co se týká tvého čerpadla a jeho výměny,možná Ti ho vyměnili a ani o tom nevíš >:D .Znám pár borců co se v téhle branži pohybují a věř mi,že kolikrát se dějí věci o kterých nemáš ani tušení.Málokterá automobilka otevřeně přizná problémy,auta se vlastně zkouší až na konečném zákazníkovi,protože doba je zrychlená.Platí tady totiž jedno pravidlo, že problém rovná se snížení prodeje aut a to přece nikdo z prodejců nechce.
    Díky za tvoje zkušenosti.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.12.05  23:20

    « Re: Hlavně klíd a nebláznit

    to: Petr T.
    Tak jsem dnes byl v Zábřehu u BOSCH,do konce roku mám smolíka,všude dovolená.
    Jestli jsem Tě správně pochopil,vstřikovače se i repasují?
    To je věc,kterou slyším poprvé,ve FORDU mi tvrdili,že se musí vyměnit za nové.
    Co se týká aditiv,koukám že máš dost dobrý přehled.Při mé otázce u FORDU jaké aditivum do TDCI,na mě koukali jako na vola a že FORD aditiva nedoporučuje,dokonce jsem to objevil,že je to napsané v manuálu,takže s Tebou plně souhlasím,že většina servisů FORD stojí za h ..... a jde jim jenom o kšeft.
    Mimochodem včera mi také sdělili cenu za ten vstřikovač a bylo to kolem 11 tisíc,koukám tedy že ceny jsou smluvní.
    Dám Ti vědět jak jsem dopadl,stejně se ale připravuji na nejhorší.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.12.05  20:54

    « Re: Re: Tak polopatě - aditivum

    To ruman: zkus diesel servis Delphi HALE sro Praha 7 www.hale.cz nebo internetový obchod www.tuning.cz piš přímo panu Sedláčkovi pesu@obsidian.cz - to je ten, co tam leje tu flašku na nádrž (normálně je dávkování flaška na 250 litrů) :mrgreen:
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…