FORD MONDEO 2,2 TDCi .

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.01.06  09:40

    « Re: Re: PAS Zábřeh

    Čau Laďo, jezdím sem tam do Zábřehu (2x ročně).
    Tak píst - to teda čučím!!!
    Ale jak by mohl mít píst souvislost s palivem z noname pumpy???
    Čiročirá náhoda?
    Kdysi mi také někdo od Fordů řekl, že při použití nekvalitní nafty může dojít k poškození pístu...
    Také si pamatuji že se kdysi hádali o nějaký píst který dle vyjádření Fordu měl být způsoben špatnou funkcí vstřikovačů a potom našli vadu materiálu v pístu...
    Tak se měj, přísun slivovice mám zajištěný celkem dobře. :P
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.01.06  00:07

    « Re: PAS Zábřeh

    to: Petr T.
    Čus Petr T.,
    ozývám se až nyní,protože nestíhám.
    Co se týká naměřených hodnot vstřikovačů,myslel jsem si,že hodnoty 20 a 16 sekund jsou špatné,ale v PASu mi potom ještě měřili přepad nafty na baňkách a říkali mi,že je to dobrý.Takže jsem to tam nechal,vymění mi ten píst,no a snad zas na chvíli bude pokoj a nedojde na slova DIMa.
    Jinak díky moc za informace ohledně vstřikovačů a jejich cen,máš u mě flašku slivovice >:D ,takže jestli jezdíš na Olomouc ,tak dej vědět,posílat Ti ji nebudu,ještě by ji na poště vychlemtali.
    Ciao Laďa
    ........................................… /> Ford Mondeo TDCi,96 kW s nemocným pístem
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.01.06  23:53

    « Re: Re: Osvedceny autorizovany servis FORD v Praze

    to :DIM
    Plně s Tebou souhlasím!!!!!!
    No a díky Petr T. dnes už vím,že co se týká servisu vstřikovačů a čerpadel tak PAS Zábřeh je velice dobrý,jsem maximálně spokojen s jejich přístupem,to jsem u Fordu opravdu nezažil,takže můžu všem vřele doporučit !!! :D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.01.06  23:47

    « Re: Re: Re: Repase vstřikovačů

    to : DIM
    Nazdar DIMe,
    soráč ze se ozývám až teď,to víš málo času, hodně práce.
    Takže problém je objeven,ani vstřikovače,ani reil ani čerpadlo,ale obyčejný prasklý píst.
    Takže vymění píst a budu jezdit dál.
    Od toho taky odvozuji vzniklé pazvuky v motoru při nastartování.
    Nevím jestli se mám radovat >:D nebo zuřit :x ,ale je to tak.
    Co se týká Tvojí otázky odkud jsem,takže kousek od Mohelnice (okr.Šumperk)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.01.06  15:54

    « Re: Zářez

    Mám pocit, že ten řemen nijak přitáhnout nejde, protože ho napínají jen ty předpružené kladky........Setrvačník mi vyměnili tehdy taky v záruce a taky i se spojkou :-) Co se týče toho řachtání : já jsem byl nespokojen s neustálým traktoroidním projevem , který byl znát především při zařazené pětce a při lehké akceleraci a pod. Nakonec jsme dospěl k názoru, že se ten zvuk přenáší převodovkou a tím tunelem do kabiny. ( Měl jsem 5-ti kvalt. ) Velmi zajímavé ale bylo, že když se při jízdě a zařazeném stupni trochu potlačilo na řadící páku směrem dopředu, zvuk se výrazně ztíšil azměnil. Totéž se pak dalo vysledovat i při trojce , i když už ne tak výrazně. Nvím, co to bylo, podle mě se někde možná dotýkala ta táhla motoru víc, když jsem je trochu napnul tím tahem, ale bylo to jakoby pořád šmechtaly synchrony. Nebylo to moc, ale já jsem to tam slyšel a byl jsem už z toho na nervy...........
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.01.06  15:50

    « Bez nadpisu

    Co je dvouhmotovy setrvacnik?Na ten zarez kouknu po pate ,dam hned vedet jak si stojim
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.01.06  14:55

    « Zářez

    Podívám se.
    Taky jsem sim vzpomněl, kladku mám 2x vyměňovanou, 1x v garanci, 1x po. Ale už to dalo pokoj, tu druhou tam mám 50 tisíc (strašili mne že každých 30 tisíc...)
    Dvouhmotový setrvačník mi vyměnili (rachtal, teď po 75 tisících ok a jen slabě cvaká - oni ovšem nevěděli, tak vyměnili i spojku - ale přístup 100% Hale Praha).
    Já mám takovou mušku - mezi 1000 a 1450 ot si tam v motoru něco plastikově zavibruje - tak mi doporučili, ať si pustím rádio, že to dělá každý Ford i benzíny. Ale dotahli mi řemen nebo co a tím po 20 tisících zrušili kladku - za studena to strašně skřípalo, po 1-2 minutách to přestalo. Tak od té doby jsem netrval na tom přitažení, pouštím si RÁDIO a jsem v pohodě. >:D >:D >:D >:D :D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.01.06  14:18

    « Re: Re: Re:

    Tak to budem počítat, : tak to už máme tři zářezy ........
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.01.06  14:12

    « Re: Re:

    No tak vidim, ze mam s Dimem stejne "trable"..ten zarez mam na stejnem miste. chce to tam nejakou pasku a je to..
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.01.06  14:03

    « Re:

    m.leky : tak to vypadá na dvouhmotový setrvačník, on jak se připojuje a odpojuje tak cvakne...... U 2,0 to bylo hodně slyšet, zase musím bohudík konstatovat, že u 2,2 o tom nevím.........
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.01.06  14:00

    « Re:

    Jsem sice z opačného konce republiky, ale jako bych ten servis viděl !! :-) Jen tak mimochodem pro všechny : když se otevře kapota tak je pod uprostřed za krytem ( pod předním sklem ) takový hnliníkový hrníče( myslím že nějaký podtlakový regulátor), od kterého vede ohnutá hadička pod ten kryt, který jsk se třepe tak svou spodní neviditelnou hranou tak dlouho šoupe po té hadičcce až .........Doporučuji všem kontrolu, dělalo mi to předtím, dělá to i teď, zářez na té gumě jsem při dolévání ostřikovačů našel fakt kvalitní :-) Musím se zeptat, k čemu to tam vlastně je...nebo kdo to ví ?? Petr T. ??
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.01.06  13:58

    « Bez nadpisu

    psal jsem to uz nize a je to cim dal tim vice slyset
    Hlavne pri relativne nizsich otackach dejme tomu od 1500 do 2000(pak uz to neslysim)pri mirnem pridani plynu to vzdy jakoby zacvaka.Premyslel jsem jake citoslovce pouzit >:D nejlepe asi Tak,tak tak tak ale nekam bych tam dal pismenko c a i r.Takze neco jako Track,track track >:D ....ted jsem si vzpomenel viz. nize....kadla,kadla...lol >:D .....Kadla kadla zatim neresim,to prijde urcite,ale snad az pozdeji >:D .Driv to bylo taky slyset, myslim pazvuk oznaceny Track,ale rekl bych ze daleko min a slychaval jsem to jen pri jizde na 4 pri rychlosti cca 60Km/hm alehkem pridani plynu(otacky cca 1750/min).Ted je to slyset daleko vice a uz i dalsich rychlosti 2,3 a ted rekl bych i u 5.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.01.06  13:39

    « Re:

    jakej !!!!!!
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.01.06  13:31

    « Bez nadpisu

    to DIM: Presne :-) ,igelitu tam spotrebujou kilometry a nekdy mi ho tam asi ze znamosti i nechaj >:D .Mladez je tam videt taky vsude....ty tam snad taky jezdis ne?
    Zatim je moje zkusenost v podstate velmi dobra,s cim jsem prijel to opravili, a jeste jsem si uz dvakrat pujcil nahradni auto zadarmo jen doplnit pohone hmoty ,coz je super.
    Jsem zvedav co budou delat az tam zase prijedu s diagnozou......PAZVUK :D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.01.06  11:47

    « Re: Re:

    Není to všude stejné ?? Většinou mladí kluci na dílně, sice dávají poctivě ten igelit na sedadlo když do toho sedají...ale utáhnout silenblock zapomenou..........
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.01.06  10:13

    « Re:

    m.leky: Jak si s nima spokojenej, s Hornatama ?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.01.06  10:10

    « Bez nadpisu

    Ford Hornat Plzen
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.01.06  17:54

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Starty TDCi

    No jestli je to to co si myslim, tak jsem tomu nedaval velky duraz - je to takove to jakoby velice male snizeni a zvyseni hladiny hluku tak v 1-2 vterinovych intervalech? Mam dojem, ze to ma souvislost prave i s temi problemy co mam hned po startu studeneho mototru - podle technika Fordu je tam jakysi problem se zatizenim motoru v souvislosti se spustenou klimatizaci atd. - podle meho je problem opravdu s natazenim toho remene a nebo najakou tou kladkou jak pise m.leky.
    m.leky > v jakem servisu ti rekli, ze meni ty napinace od alternatoru u 2,2 TDCi jak na bezicim pase??? dik
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.01.06  16:58

    « Bez nadpisu

    No me uz menili jakysi napinac kladky od alternatoru.Projevovalo se to samozrejme pazvukem ;-) a lepe slyset byl kdyz se pustilo na plny kotel klima.Dle reakci v servisu to meni jak na bezicim pasu u 2.2 TDCI a jeste u jednoho modelu...ted nevim ktrej
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.01.06  16:48

    « Re: Re: Re: Re: Re: Starty TDCi

    Je to slyšet i venku, ale vevnitř to nějak více vnímám. Je to prostě takový ten periodický brum , opakující se tak v dvousekundových cyklech, satčí jakákoliv změna volnoběžných otáček - třeba i zapnutí klimy nebo světlomatů, aono se to změní nebo víceméně ztratí. Když se naopak úplně vypne klimatronic, je to v podstatě pryč.......... A když se zvýší otáčky jen o malinko, taky to zmizí. Taková rezonance jakoby plastového krytu......nevím jak lépe to popsat.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…