FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« Re: Re: Nény zářez!
Mám model 2004 a zářez !! Asi to nezměnili ve výrobě ale někdo v servisu tu hadičku povytáhl a ten ohyb položil na kryt. Ale nikdy nevíš, kdy tam zase sklouzne ...:-) Mírov zatím obdivuju jen zvenčí.......ale až někomu od Fordu utrhnu hlavu, budeš mi vozit balíčky :-) Tedy pokud nebudeš zrovna měnit vstřiky, čerpadlo, lištu píst a nebo něco podobného. Já si, bohužel, dovolím tipnout, že s výměnou pístu to neskončí........... -
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak to je jasné
Čau DIMe,
taky jsem přemýšlel,jakou souvislost může mít ta kontrolka s pístem,nikdo mi to pořádně neobjasnil,spolehlivost diagnostiky nebude taky asi 100%.Při prvních problémech a první diagnostice mi to ukazovalo na vadu regulátoru tlaku,ale já sám nevím co si o tom mám myslet :-O
Druhá diagnostika ukazovala na špatný vstřikovač a prý i čerpadlo.No vídíš a on je to píst.Jsou holt věci mezi nebem a zemí. :shock:
Co se týká raních startů,všechno bylo celkem v pohodě,trošku víc to kouřilo,pak ten motor začal čím dál víc rachotit,skoro už to nešlo nastartovat,ale jak se zahřál tak to bylo v celkem normální.
Při otáčkách kolem 3 000,když jsem chtěl přeřadit na výšší kvalt,tak jak jsem vymáčkl spojku,tak si motor začal sám přidávat a měl takový zvuk,jak když klepeš železem o železo.No prostě hrozné pazvuky. :roll:
Až dovezu auto ze servisu,tak se podívám jestli mám taky zářez. :'-(
No a na Mírově je krásně,akorát se nesmíš na tu přírodu dívat zevnitř Mírova. :D
Ciao Laďa -
« Bez nadpisu
wx321
totéž mě dělá Uno 1,7d. Příčina velice prozaická, opotřebení. Tlaky už jsou asi na 25,25,24,24 a pokud nedám dostatečně velký předvstřik (tam je ještě na strunu >:D ), tak to chvilku pochrchlává. Předpokládám, že i čerpadlo je opotřebené (dává nižší tlak), rovněž tak vstřiky (pustí při nižším tlaku a kapou). No a když se to všechno sečte, tak je to tam. Podotýkám, že za tepla to jede jako pes, 160 na tacho dá. Má to asi 250000km najeto popojížděním.
Takže bych toho mondase koštoval na něco podobnýho. -
« Re: Re: MONDEO TDDi 2001
neviem, nemam velke skusenosti s fordom (skor TDI od W) ale musel by si to vidiet. su to take trhy celym autom, fakt akoby to islo na 3 valce. skusil som uz aj vymenit zhavice, dali mi tam novy soft (mimochodom super vec. spotreba klesla tak o 0.5 litra a prestalo zlastne, akoby preskocenie, na 3. stupni.) a ako som pisal, aj servisak z fordu potvrdil, ze sice nevedia co to je, ale v ziadnom pripade to nie je normalne. :( -
« MONDEO TDDi 2001
zdravim vsetkych,
nemate nahodou niekto skusenoti s motorom TDDi v Mondeu z 2001 - novy model.
po studenom starte, musi byt fakt studeny (nie 4-5 hodin, ale celu noc) sa tak 30sekund chova akoby isiel len na tri valce. proste to trasie s autom a ciastocne aj dymi. ked sa ale zohreje uz po chvilke jazdy, ide ako hodiky. ziadny dym, ziadne zvlastne zvuky, ani trasenie. bol som s tym aj vo forde na diagnostike, ale nezistili vobec nic, len konstatovali, ze pri studenom starte nejde normalne.
prosim poradte, vopred dakujem!!! -
« Re: Re: Re: Re: Re: Tak to je jasné
Ať přemýšlím jak přemýšlím, proč se ale kv§li pístu rozsvítila kontrola žhavení ?? Vím, že je na tu kontrolku napojeno kdeco, ale přece jen které čidlo pozná problémy s pístem ?? A kouřilo to nebo něco takového ?? Nsa chatu ne, jezdím často do Lanškrouna, tak si to tam někdy užiju přes přírodu a vždycky skončím na Mírově :-)) -
« Re: Re: Re: Tak to je jasné
Čau DIMe,
co se týká ceny pístu,když jsem se předběžně informoval na cenu,tak cca
8 000,-Kč,samozřejmě plus těsnění,šrouby atd.,tak počítám,že bych se do
11 000,-bez DPH mohl dostat. >:D
Vstřikovače jak na testech,tak na měření přepadu byly dle servisu O.K,
taky si to nedovedu vysvětlit,no uvidíme až to bude spravené.
To na Svojanov jezdíš na chatu?
Ciao Laďa -
« Re: Re: Tak to je jasné
.to jsou věci. Kolik takový píst stojí ?? Předpokládám, že stejně jako cokoliv jiného to přes garanci nejde , když to bylo naftou. Neříkal si ale, že vstřikovače se na testech jevily O. K ?? ...........Top jsem zvědav, co najdou zase příště ............Mimochodem přes Mohelnici jezdím často.nejraději přes Svojanov, Borušov a Mírov :-) -
« Re: Re: Re: PAS Zábřeh
Čau Petr T.,
no to já jsem taky čučel :shock: .
Taky si to nedovedu vystvělit,jakou souvislost může mít ten píst z naftou z té pumpy.
V servisu mi řekli,že si myslí,že je to vada materiálu,protože když volali do servisu FORD,tak že tam hned věděli o co jde.
Ten píst je propálený.
Měj se Ciao Laďa.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!
pokud to tak bude,tak to dám z baráku,koupil jsem si auto na ježdění a ne na opravování. >:D
S těma balíčkama to bude obráceně ,pokud se vyplní Tvoje slova. >:D
Ciao Laďa