FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« Bez nadpisu
POdle těch fotek už tam ta hadička u modelu 2005 není. Já mám ještě 2,2 2004 a tam to je :-), a předtím tam byla u 2,0 2002 taky. U benzínů nevím. Na těch fotkách od Jenyka je to velmi dobře vidět, hadička je černá, gumová , měkká, zatočená dolů. Nevíte co to vlastně je ??
Laďo, taky držím palce. -
« Re: Píst
Čau Petr T.,
taky doufám,že už začnu konečně jezdit a bude po problémech.
Taky mě už nebaví čekat každé ráno na manželku (teď ji vozím do práce Tranzitem)až se vyšlechtí,a věř mi ,že to čekání je opravdu hodně dlouhé. >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Dík za podporu. :-)
Ciao Laďa -
« Re: DIMe, už to přeháníš!!!
Čau Petr T. a DIMe,
tak mi to nedalo a jel jsem se podívat do servisu ne ten můj píst.
Ten píst má prasklinu od čepu,až po horní hranu pístu,pak to pokračuje přes vrch pístu asi tak do poloviny.No a na té horní straně,je v tom nejslabším místě ještě propálený.Podle mě je to vada materiálu,asi to vyráběli v pátek a všichni už spěchali domů >:D
Servisman se mě ptal,jestli když to ráno nastartuji,tak jestli tomu motoru hned dávám,protože vedle mě stála AUDI A6 s úplně stejně prasklým a propáleným pístem.Borec se přiznal,že po nastartování to hned pořádně honí,což ale můj případ není.Někdo se tady taky ptal,jestli ta výměna pístu jde udělat spodem.Ja mam teda celý motor venku,hlava je sundaná,ještě jsem jim říkal,ať se podívají i na ty ostatní písty,jestli jsou v pořádku.Dnes mi poslali zprávu,že ostatní písty vypadají O.K. no a co se týká ceny opravy tak je to 12 500,- + DPH za materiál plus práce. :-(
Ciao Laďa -
"-- skrytý --" 11.01.06 21:17
« Re: hledane misto
.... no tak jeste jednou i s popisem mista foceni.
Ja tam misto toho stribrneho "hrnicku" s vyvedenou hadickou, mam tu
cernou hranatou krabicku s tahlem a srouby - zitra jeste vyfotim pohled shora.
Janyk: ..a co to je za motor a rok vyroby? Neni to nahodou 2,0TDCi a jeste starsi rocnik? Muj pripad je 2,2 TDCi 2005 - Euro4.
pro zobrazeni klik na sede klikaci FREE:
[odkaz] -
"-- skrytý --" 11.01.06 16:30
« Re: Re: Re: zarezy na hadicce
Tak me pujcil fotak kolega - jedine misto kde by neco hrozilo, je to co jsem vyfotil (viz odkazy dole), ale tam je to vyreseno tou prichytkou, na ten tlustsi kabel, co jde spodem. I kdyz s nim cloumam jak chci, k mechanickemu opreni o plast kryjici motor, nemuze v tomto pripade dojit. Je to to misto o kterem mluvite? Nebo je to jinde?
Info k prohlednuti foto: otevrete link v novem okne a kliknete na sede klikaci policko v tabulce FREE.
[odkaz]
[odkaz] -
« takze nic
tak vcera bolo podozrenie na vnikanie vzduchu do palivoveho systemu. dnes rano auto spolahlivo triaslo auto dalej. >:-[] takze nic!
fakt neviem co dalej robit. vsetci ktori ho videli sa zhodli, ze to nie je normalne a pri ozaj studenom motore ide pravdepodobne len na tri valce. teraz hovoria, ze by to mohlo byt palivove cerpadlo. ale samozrejme to nevedia na 100%. Do........................... -
"-- skrytý --" 10.01.06 09:46
« DIMe, už to přeháníš!!!
To DIM, to Laďa
DIMe, neblázni!
Proto, že kdysi u Fordu měnili z neznalosti všechno co jim přišlo pod ruku nemusíš tady lidi bláznit se svojí fixní ideou. :x
- proč neměnit vysokotlaký zásobník:
je to kus železa osazený senzorem tklaku v railu (prakticky nikdy se neporouchá, jen při bouračce)
- proč neměnit čerpadlo:
protože všechna poruchová již byla vyměněna dávno v záruce a jinak jsou to nyní držáky, navíc se v případě poruchy levně opravují
- proč neměnit vstřikovače (u Ladi - protože propálil píst dříve než zničil vstřikovače)
Tak klííííííííííííííd, chlape! :roll: