FORD MONDEO 2,2 TDCi .

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.01.06  17:39

    « K te spotrebe

    No panecku cislo je to pekne...ale podle me dostupne,vsak uz jsem takovou zazil ba vetsi.Uvedom si jak moc jsi mel zmacklej plyn,do toho ta zima.......prijde mi to normalni.Jo a mam euro 3.
    Panove jedna novinka.Vcera jsem byl v servisu na vymenu hadicky.Pokecal jsem s hlavnim technikema to hlavni co jsem se dozvedel je............ze ford podepsal smlouvu s jednim vyrobcem na aditiva.Hned jsem si jedno baleni koupil abch vyzkousel.Znacku si ted nevzpomenu ale pozdeji ji doplnim.Cena 297,- samo s dani,objem 300ml.Bud na 80 litru nebo na 50 litru pro silne procisteni.Prijde mi to dost drahy.Jo a taky rikal ze uz opravovali tdci co tankovalo u shelu.Moc me tim nepotesil. :-( .Jo a rikal ze aral je na vicku proto, ze se zavazal ze bude dopravovat do svych cerp.stanic vysoce kvalitni naftu vhodnou pro Tdci.To tady v Cechach asi ta smlouva neplati ne? ;-) :-) No pro dnesek by to stacilo musim si taky nechat neco na priste ne? >:D
    Mejte se a uzivejte zimnich radovanek nejlepe na cvicne zmzle draze letiste
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.01.06  11:19

    « Re: K te spotrebe

    Mám li být úplně upřímný, tak já to zas tak nesleduju. Většinoiu sice vynuluju počítač při tankování, ale že bych se tím nějak moc zabýval, to zase ne. U minulé verze 2,0 TDCi jsme měl ale spotřebu většinou vyšší, při dlouhé jízdě po dálnicei s koly na střeše jsem se jednou dostal někde na hodnotu asi 10 l/100, což mě velmi znervoznilo, pak od Humpolce na Šumavu to při jízdě po okreskách zase rychle padalo dolů. S vysokou rychlostí ta spotřeba roste dramaticky....... Pravda je , že za pár týdnů to kleklo úplně :-))
    Taky je ale pravda, že pokud jsi jel ustálenou rychlostí 180 km/h, tak se není moc co divit...........
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 26.01.06  19:11

    « K te spotrebe

    Tento vikend jsem se vracel z Mnichova do Prahy - tachometrovych 402km - palubni pocitac ukozoval prumernou spotrebu 7,8l - skutecna spotreba cca11,5l (po natankovani 35l nafty u BP - British Petroleum do "prazdne" nadrze v Mnichove - palubni pocitac jiz ukazoval dojezd 30km) - po dojeti do Prahy palubni pocitac dojezd 60km. Jizda vetsinou na tempomat 180km/h od rozvadova 160km/h. Auto ve dvou lidech bez bagaze. Takze pokud se tomu slape na krk, tak to tam opravdu tece!!! Nabyvam domeni, ze vetsina tady z vas ma verzi Euro3 a ta basti, aspon podle vasich perispevku, min!!! Opravdu se me nepodarilo jet nizsi spotrebu jak 6,5l. A to opravdu nejedu!!!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.01.06  14:01

    « Re: Garančka č. 1

    Ono to bude a si tím, že se teď mohla změnit poloha destiček a kotoučů, takže se ty původní "zašolichané" drážky najednou nepotkaly. To by se mělo rychle ztratit...........
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.01.06  13:58

    « Re:

    Mondeo je v interiéru větší než Passat, prostor vzadu i vpředu je nadprůměrný......alespoň když si sednu do Passatu , tak vnímám menší prostor......
  • 00 Reagovat !

    foto impaler

    impaler 26.01.06  13:56

    « Garančka č. 1

    Slíbil jsem čísla, ale zapomněl jsem to vzít, tak z hlavy:
    Celkem 158 eur, z toho
    -45 prohlídka, tedy práce celkem bez rozepsání. Hodinovou sazbu proto netuším
    -cca 65 olej
    -cca 8 chladicí kapalina
    -další drobny věci, ostřikovače a podobně, ekologická daň a tak
    Celkem podle předpokladu. Při následné projížďce jsem nabyl dojmu, že
    a. na motoru je vyloženě slyšet, jak mu to chutná
    b. pískají brzdy
    Brzdy dřív ani nehlesly, teď při 40 km všemi režimy až po dálnici pískly krátce, vysoce, vždy hned na začátku při kontaktu s pedálem - každé třetí až čtvrté sešlápnutí, nezávisle na rychlosti, intenzitě, natočení kol.
    Ráno jsem s tím jel na radu zpět, dneska se to jak na potvoru neprojevilo, ale mám to tam sotva dva kiláky, takže uvidíme. Prý možná rez, která se ojede a žádný problém, ale radši to píšu, jestli se nemám něčeho bát, případně jesti to někdo taky nezaznamenal. Asi to bude spíš blbost, co. Brzdí to subjektivně stejně, tj. dobře. Do strany to nijak netáhne.
  • 00 Reagovat !

    foto exup

    exup 26.01.06  12:27

    « Bez nadpisu

    Díky! Pokud na to dojde, každopádně si to auto řádně projedu. Po velikosti Passatu se mně u OII stýská. Po vylomeném zámku nikoliv. I mně to provedli.. Takže jsem ho u OII okamžitě vyhodil. Akorát mně minulý týden došla už po 3/4 roce v DO baterka a musel jsem jet domů pro náhradní klíč. To jsem ještě nevěděl, že to je jen baterkou, kterou jsem si mohl koupit v nejbližším hodinářství, nebo ji vyndat z el. diáře, kde mám stejnou. Už vozím u sebe trvale náhradní..
    Měj se! :-)
    PS S tím NJ je vážně tragédie..
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.01.06  11:00

    « Re:

    Je tam až neuvěřitelně ostrá hranice použitelných otáček. A to je 1500 ot/min. Do té doby skoro nepoužitelné, od 1500 a výš ideální.....Mezitím skoro žádná mezidoba. hranice pro přeřazení je po 20 km/h : 20, 40, 60,80, 100,......a pak už chybí sedmička :-)) Ale ten tah nad 1500 je poměrně stálý, začíná slábnout nad 4000 tis .
    Mondeo je takové docela neprovokující velké auto s dobrými jízdními vlastnostmi. A to mi vyhovuje, často parkuju někde venku, ve městech, u hotelů......zámek VW už znám i já do posledních podrobností, když už jsme jich měl v ruce těch vylomených asi 6 :-( To třeba Mondeu nehrozí .........
  • 00 Reagovat !

    foto exup

    exup 26.01.06  10:42

    « Bez nadpisu

    Díky, a co ten tah z nízkých otáček..?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.01.06  10:29

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mrizka (N1) v kancelari

    ............jo a k té spotřebě :
    Není to jako TDi 81 Kw. Jezdím tak kolem sedmi litrů. Dá se i kolem šesti , když je to dlouhá cesta kolem 100 km/h ( klasická cesta do Rakouska na lyže :-))
    Ale ani 2,0 PDi od VW už za 5,0 litrů nejezdí. A VW už dál PDi neplánuje, další diesely budou taky Common rail......
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.01.06  10:26

    « Re: Re: Re: Re: Re: Mrizka (N1) v kancelari

    Common rail u 2,0 TDCi r.v. 2002 klekal každý druhý. Po úpravách od cca poloviny roku 2003 je už to snad zcela výjimečně.
    Passat a včechna TDi jsou proti Mondeu TDCi dunivě hlučné. To TDCi nedělá. Ten 2,0 předtím byl sice zase dost traktorový, ale teď ta 2,2 TDCi je zvukově velmi vychovaná .
    Mondeo je porti Octávii opravdová střední třída. Skvělý a veliký podvozek, obrovský prostor, velká užitečná hmotnost ( což něco vypovídá o podvozku ).
    Zpracování a design interiéru a možná i exteriéru nemá naproti tomu Mondeo nic moc, ale to je subjektivní.
    Passat je na image výš, taky se víc krade a spíš ti jej někdo ojede klíčem.
    Záleží taky na výbavě ............a s tím souvidející ceně. Za plnou novou cenu bych Mondeo asi nekupoval. Ale oni mají pořád výrazné slevy..........
  • « 00 Reagovat !

    foto exup

    exup 26.01.06  09:34

    « Re: Re: Re: Re: Mrizka (N1) v kancelari

    Hmm, tak to ty soudruhy z NJ teda vzít tou jejich parabolou po makovicích. Ale řekni mi : OII nemám ani rok a už přemýšlím co za rok, za dva, místo ní. Passata bych mohl, ale ne s 2,0 TDI, pokud nebude mít už jinou ŘJ, která odstraní tu zdechlost v nízkých otáčkách. Takže přemýšlím právě o 2,2 TDCI. Trochu mě překvapilo, žes měl nějaké problémy s common railem. Snad to je výjímka, stane se. Mimochodem, já jinde naftu neberu, než u Aralu. Jde mně ale o celkový dojem z auta. Či spíš právě z tohohle motoru, Mondeo jinak znám. Brát, či nebrat? Žádné litanie. Co jsem tu četl, tak možná trochu žere, co?, když se tomu šlape na perka. A víš, že já jinak nejezdím... U OII se přes cca 7,5 l nedostanu, i když jedu po dálnici 160-170, mimo do 140, ctitelé zákonů nechť prominou.., celkem zdravé vytáčení motoru při rozjezdu, žádné dření do 4000 ot. Pod 6 l by nebyl problém, ale to mě nebaví, takže mám dlouhodobý průměr 7,0 (město + dálky). Někdo tu psal, že když jel trochu střelbu, měl po nádrži snad za 480 km, jestli se pamatuju dobře. Ta spotřeba u TDíček je zase celkem příjemná.. Připomínám, že věřím, že se i s tímhle motorem dá zajet za 5,5, ale tenhle režim jízdy si umím představit a moc mě nezajímá..
    A nenakopává to někde, jako 2,0 TDI ve 2000 ot? Táhne to plynule třeba od 1300 ot? Dík.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.01.06  08:43

    « Re: Re: Re: Mrizka (N1) v kancelari

    To víš, přední světla dělali soudruzi v Novém Jičíně a byly vzorem pro O II. A to doslova a do písmene.....tak se mě na to neptej. :-)) Ale fakt je , že díky xenonům zas ty dálkové tak často nepoužívám ........
  • « 00 Reagovat !

    foto exup

    exup 26.01.06  08:03

    « Re: Re: Mrizka (N1) v kancelari

    Dime, je vidět, že jsi praktický člověk. Mřížka byla první, co jsem po přihlášení auta zdemotoval. Až když došlo vracení DPH, musel jsem naběhnout na FÚ a auto předvést - s mřížkou, takže musela zpátky. A za půl hodiny zase ven. Nikdo mě nedonutí ji tam trvale vozit.
    Ty hele, a jak ti do TDCI svítí? Dálkovýma!:lol: >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.01.06  09:52

    « Re: Mrizka (N1) v kancelari

    Ztaím jsem s tím nikdy problém neměl, několikrát mě VB stavěli anic...pravda, to bylo ještě v kategorii osobní, teď je v techničáku psáno nákladní ......Mřížka mi prostě překáží, když jsem při stěhování potřeboval odvézt koberce, kvůli mřížce to nešlo ( měl jsem chvíli půjčené auto s mřížkou, když se mi podělal common rail ), když tam chci dát kolo nebo dvě a zanechat čtyři místa, taky to nejde, a někdy jsem v tom třeba v létě na nějakých akcích i spal.....a ta mřížka taky ubere dobrých pár centimetrů. Když přidám pazvuky , zhoršenou viditelnost dozadu , tak to mi prostě stačí, abych to tam nedával. Když by na to došlo, tak bych se vymluvil na závadu na té mřížce, a že je v servise na opravě , tam jsem zase domluvený, že ji tam obratem namontují a potvrdí mi , že se s ní něco dělalo :-) Kolega dostal u BMV X5 za chybějící mřížku 500 Kč pokutu............. Podle mě to policajty ani moc nezajímá, to je spíš otázkou finančního úřadu.......
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.01.06  06:57

    « Mrizka (N1) v kancelari

    Hi,
    to DIM: ty mas opravdu vyndanou mrizku? Vim ze to mozna nepatri do tohoto vlakna, ale ja mam N1 napsane i v malem OTP a nemel jsem odvahu mrizku oddelat. Nedelam si iluze o "chytrosti" a postrehu hlidek VB:-), ale tohle by je asi trklo. Drive jsem mel u Focuse M1, ktere melo v OTP napsano "osobni", tak jsem mel mrizku sundanou a pri prodeji jsem ji pak nasadil.
    Jakou mas nachystanou odpoved at se te hlidkar zepta kde ji mas?
    Taky bych mel strach z pojistoven, kdyz bych byl ucastnikem nehody a nedejboze neco z kufru trefilo nekoho jineho-aby mi nedali nahrady skod, kdyz jsem provedl svevolnou prestavbu...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.01.06  23:35

    « Bez nadpisu

    Zapoměl jsem nažhavit při -22 a zdechlo to.Po žhavení cca 3 s do zhasnutí kontrolky již vše OK.Tankuji u AGIP.Najeto 119 tkm.
    Co se týče servisu, ceny neřeším.Pří stejné kvalitě ušetříte tak 25-30 procent s pochybnou zárukou.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.01.06  17:25

    « Re: Startovani, garancka

    Cena garančky je přímo závislá na šikovnosti autorizovaného kováře :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.01.06  17:01

    « Re: Startovani, garancka

    Píská ventilátor - ten mi vyloženě ječí jako zvíře !!! Tak asi 10 sekund, pak motor jen klepe.....no spíš tříská, pak to přejde, ale hlučnější je vlastně skoro pořád. Mřížka mi ani nevrzne......možná to může být tím, že ji mám v kanceláři :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.01.06  16:35

    « Startovani, garancka

    Hi,
    to impaler: Garancka pri 40k (uz nevim tu po 20k) stala 6.247 bez DPH, za material a praci dohromady:
    - Vzduchový filtr, palivový filtr, olejový filtr, pylový filtr
    - Olej 5W30
    - Brzdové destičky predni
    Mam 2.2 TDCi ghia kombi, ty desticky byly jeste dobre, ale jelikoz mam sluzebni auto, tak kdyz mi technik rekne "moc se mi nezdaji a za chvili bysme vam je museli menit", tak souhlasim. Nevim, zda by jeste 20k vydrzely.
    to DIM: pri -24 startovani na prvni pokus, jen motor tak divne (cca prvni minutu) piska a chrci. Pri teto teplote mi v aute vrze zadni mrizka (N1), ale po zahrati auta vevnitr (cca 15 - 20km) vse OK. Tankuju jen Shell.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…