FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« Nizsi tlak
cau!
chcel by som sa poradit. po dlhom patrani zistili vo forde, ze mam na jednom valci nizsi tlak. tri 32ba a jeden 27ba. ako som uz pisal, pri studenom starte mi to potom ide na tri valce a trasie. do rozoberania hlavy motora sa mi moc nechce, nenapada Vas, cim by to mohlo byt? diky -
« Re: Hlučnost 2.0 a 2.2 TDCi
Já jsem najezdil s kombíkem 2,0 96Kw asi 80 tis km. Teď s 2,2 asi 15 tis. Rozdíl je opravdu DRAMATICKÝ, a to ve prospěch 2,2 TDCi. Především neustály traktorový projev 2,0 mi vadil každý den při každém sešlápnutí plynu. Teď jsem spokojený. Ale něco bych k tomu dodal : myslím, že se na přenosu hluku do interieru velmi podílela starší 5-ti stupňová převododvka mého původního Mondea. Možná, že by to s šestikvaltem bylo jiné i předtím......... -
"-- skrytý --" 01.02.06 00:10
« Hlučnost 2.0 a 2.2 TDCi
Ahoj, motory 2.2 si chválíte i pro jejich nižší hlučnost. Dělali jste někdo přímé porovnání? Já totiž včera v servisu přesedal mezi TDCi 2.0 a 2.2 a ani já, ani technik jsme rozdíl nepoznali (spíš bylo to 2.2 hlučnější...). 2.0 je z roku 2004, 40 000 najeto a 2.2 je 2005, 7000 najeto (ještě nezajeté...?).
Je mezi těmito motory nějaký významný konstrukční rozdíl? -
« Prasklý píst
Čau DIMe a všichni ostatní,
neměl jsem teď moc času,ale koukám že jse tady začíná rozvíjet
zajímavá diskuse na téma výkon motor=rychlá jízda.
Taky pošlu pár postřehů,dnes ale nestíhám.
to DIM:
Píst mi došel s Belgie až tento týden,takže ve čtvrtek jsi jedu pro auto.
V servisu vedle mého mazlíka stojí další Mondeo s prasklým pístem,no a borci ze servisu mi říkali,že jeden zásobovač co dodává do servisů náhradní díly i na Slovensko, jim po zhlédnutí mého prasklého pístu říkal,že v jednom z těchto servisu řešili pět Mondeí s prasklým pístem po sobě. :'-(
Takže tady něco smrdí :-(
Jinak zítra jedu do Vídně a mám z půjčovny Fabii 1,3 8),bude to asi jízda mého života a pěkně si ji vychutnám. :-!
Ciao Laďa -
"-- skrytý --" 31.01.06 14:29
« Re: Recept na 155 koni
Hi,
to je prave jedna z tech zprav, ktery mi sundavaji nohu z plynu. Nedavno jsem se dival na [odkaz] a je to az hruza, kdyz vidis maly decko s pulkou hlavy, motorkare rozhazeny po silnici a cary lidi visici z vraku.
Souhlasim s DIMem co se tyka predjizdejicich aut - hodne krizovych situaci vytvareji ridici se slabsimi auty, malokdy je videt S8 nebo MB-CLK:-) predjizdejici v zatacce nebo pred horizontem. Vzdy kdyz se ke mne priblizi Fabie, ridic se mne nalepi na kufr a ceka, az naproti nic nepojede, aby mne mohl v miste kam nevidi predjet, tak dostavam strach. Strach z toho, jestli se mu v protismeru neco objevi a co bude pak.... Pak budu ve zpravach TVNova nebo na www.idnes.cz :-( jako car kuze visici z Mondea s TDCi 2.2, do ktereho celne narazila Tatra, ktera se vyhybala protijedouci Fabii.... -
« Re: Re: Spotreba
Souhlasím s maverickem. I když ne ve všem, protože mám děti jenom 2 .-) Ale já jezdím tak nějak normálně, ale když potřebuji předjíždět ať už u Odřepsů, nobo u Fulneku nebo na Mohlelničáku, tak prostě předjedu. Na druhou starnu když vidím, do čeho se občas pustí Feldy, Favority a spol. , kdy předjíždí stovky metrů, dokončují před horizonty, v zatáčkách.......
Kydž jsme u toho Mohelničáku : můj starý F 125P 1300 to vyjel na trojku, Forman na trojku ( při předjíždění ) až na čtyřku, Felda tak stejně , octávia 1,8T na 5 , no a Mondeo 2,2 TDCi o tom , že je tam nějaký kopec, vůbec neví.........A tady je ten ten rozdíl !! Přitom všechna ta auta měla maximálku výš, než povolenou rychlost, takže by vlastně měla všechna stačit........?:-))
Jak dopadl ten píst ????????????? -
"-- skrytý --" 31.01.06 12:50
« Re: Spotreba
Hi,
to Jarda.Suchy1: Nesouhlasim s tebou, ze kdo jezdi nizke spotreby, tak si nema kupovat 2.2. Ja mam dlouhodobou (ted po 50k) dle PP 5.6, dle tankovani 5.8, tenhle motor jsem si kupoval kvuli moznosti BEZPECNEHO predjeti a ZVLADNUTI krizovych situaci. Kdyz chce nekdo jezdit vyssi rychlosti, at si jezdi, je to jeho vec. Ja jezdim pomalu proto, ze mne desi co vsechno se mi muze stat - viz media, ktera nas denodenne bombarduji mrtvolama a havarkama apod. Taky na silnicich vidim hodne situaci, kdy staci malo a dotycny by uz nebyl. Splacim hypoteku, mam 3 decka a nemuzu si dovolit jeste umrit. A mam vetsi pravdepodobnost preziti srazky pri stovce nez ve 180km/h. Ale nikomu jeho volbu (jezdit rychleji) neberu, do praveho uhybam a kdyz se blizi rychlik, tak mu do leveho nelezu...
Nechci na toto technicke forum chodit s prkotinama, ale IMHO neni prima umera mezi vykonem motoru a povinnosti jezdit urcitou rychlosti. -
« Ke spotrebe
Usek Hradec Kralove - Podebrady - jsem taky parkrat jel pomalu (tj. do 100 km/h) a klidne, hlavne abych si overil svuj pocit, ze se zimni gumy, co mam, jedou usporneji nez letni. Se slabym TDCi (zadne 2.2l) se dalo 4.5l i niz (se zimnimi gumami). Aspon je videt, ze ty oficialni spotreby se daji i prakticky dosahnout. -
"-- skrytý --" 31.01.06 11:27
« Re: Re: K te spotrebe
Tak dnes usek Hradec Kralove - Podebrady - nuda a sed prumer 72km/h - ani jedno predjeti - spotreba 5,3l/100km - a pak ze to nejde :-). Ale opravdu - pokud nekdo jezdi takoveto spotreby, tak si nemusi kupovat 2,2 TDCi. Takze pokud jezdim svizne, s vyuzivanim potencialu motoru - tak jsem na 7,5l relne spotreby - na dalnici pri tech 160km/h - 8l - 8,5l. -
"-- skrytý --" 27.01.06 23:13
« Re: K te spotrebe
To jarda.suchy1
Dnes jsem jel Plzeň - Praha - Plzeň trochu rychleji a spotřeba byla 8,0. Rychlost tak 160 +, závodil jsem s nějakým Superbem :-! . Zdá se mi že máš nějak velkej rozdíl mezi počítačem a skutečnou spotřebou. Neteče Ti někde něco ? Na předminulým autě jsem měl díru v palivovým vedení těsně u nádrže a spotřebu mi to zvedlo (překvapivě >:D ). Teklo to ale jen když se jelo, takže jsem s tim jezdil tak měsíc, sice jsem furt čichal, ale nic jsem nenašel. Pak to dali na zvedák a mechanik zmáčkl plyn a už to crčelo.
Měj se
David
P.S. Jo, a mám taky Euro 3. Možná, že bys měl dealerovi jedno Euro vrátit ... ;-)