FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« Re: spotreba
jenže když jedu takhle na spotřebu a dynamika jízdy je sicě žádná, ale najednou zjistím,, že tak jezdí 90% včech ostatních aut !! To je mi docela stydno, že musím působit jak děsný prasič s plynem na podlaze, a já přitom ani nevím, že se něco děje.........Z tohoto pohledu je to i docela poučné. Když člověk jede Lipník-Příbor kolem 100, tak se někdy nestačím divit, co tam někteří vyvádějí, aby předjeli. A často poláci......ti nezpomalujou pod 100 ani ve Slavičíně :-( -
"-- skrytý --" 05.02.06 23:24
« spotreba
Cauky vsem.Ted jsem zajel trasu Plzen-Horazdovice se spotrebou 4.8 l na sto dle pocitace.Teplota -8°C bezvetri.Pres obec rychlost do 60km/h tachometrovych,mimo obec max.rychlost asi 115km/h tacho.Snazil jsem se jet opravdu ekonomicky ikdyz jeste by se dalo jet ekonomicteji.Akcelerace vetsinou pozvolna se snahou drzet otacky mezi 1650-2100 ot/min.Silnice prazdna,pocitac mi ukazal prumernou rychlost 62 km/h ale tu jsem nemel vynulovanou a pred tim jsem jezdil po meste asi dvacet kilometru.Jen pripominam ze mam 2,2 tdci euro 3.Mam z te spotreby docela radost.Sice urcite nekdo je schopen jet i za min,treba s jinym motorem ;-) a taky mi je jasny ze kdybych treba v jednom kopci trochu vic pridal tak jsem mel spotrebu taky treba 5,1 :-) .Celkove mi ta jizda prisla jako plazeni.Ale je potreba rici ze jsem jel v podstate podle povolenych rychlosti ci jen o neco mene. :-) Miluji Ford Mondeo :D -
« TDDi
toto vsetko chapem. len ma proste zaraza, ze ani autorizovany seris nie je k tomu schopny zaujat jasne stanovisko!!! keby mi povedali, ze je to tymto a tymto, alebo na to aby sme zistili co presne musime rozobrat hlavu, alebo vyrobcom povoleny rozdiel v tlaku medzi jednolivymi valcami je takyto..., bral by som vsetko. ale to co predvadzaju... :(
vyjadrenia ako skusime rozobrat hlavu a uvidime... mam toho proste uz plne zuby, kazdy sa na tom len odbavi, ale jasny zaver nespravi nikto! -
« Re: TDDi
Jak víš, teplem se kovové součástky rozpínají, takže pokud se nezahřejí dvě součástky stejně, jejich vzájemná komunikace se změní........a to nemluvím o různých roztažnostech různých materiálů.........Tak kolik je ta tlaková tolerance?? Že je to číslo jedna mě ani moc nepřekvapilo........ -
« TDDi
je to prvy valec.
nieco tam ale asi fakt bude. ked som sa dival na spravu z merania 2 a 3 su uplne presne 32, stvrty 31.5 a prvy 27. na prvy aj opakovali meranie a bolo to to iste. ja sice nemam taketo skusenosti, ale je mozne, ak by tam bolo nieco prasknute/prepalene, ze by to po cca 1 min. statia, resp 100-150 metroch islo pekne??? -
« Re: TDDi
Já bych ti rád konstruktivně pomohl, ale to se asi z patra udělat nedá, a servisní technik taky nejsem......Kolik je tolerance pro tlaky víš?? Já myslím, že není nic divného, že jsou válce nerovnoměrně opotřebeny, protože ty venkovní pracují v jiných teplotních podmínkách vzhledem k homogenitě ohřívání a chladnutí. Které válce to jsou ??? -
« Re:
ako si inak spravne predpokladal, som SK. ale ak by si mal nejaky kontakt na servis, hoci aj v cechach...
skusal som uz vselico, ale najviac ma sklamal servis origimal ford!
a co sa tyka tvojej poznamky k fordu, musim s tebou suhlasit. jazdne vlastnosti super, ale inak :( -
« TDDi
dakujem! konecne nejaky konstruktivny prispevok. ja mam tlaky v troch valcoch 32 a v tom jednom 27. kedze sa v tom vobec nevyznam, daju sa veci ktore si napisal zistit aj bez toho aby som daval dolu hlavu?
inak ostatne veci by mali byt ok. kontrolovali cerpadlo, trysky a nenasli nic. -
« Bez nadpisu
to wx321
zdravím, takže asi dochází na moje slova - viz níže.
No a co s tím - tlak je nižší, protože to někde utíká. Není to způsobeno opotřebením, to by jsi měl všechny válce zhruba jako já, u toho Una. tlak může jít pryč horem nebo spodem. Vlasně i bokem, ale to jsem zažil jedinkrát u staré Avie, která měla pórovitý odlitek vložky válců :-)
Doporučoval bych ti najít solidní dieselservis, který je schopen válec natlakovat a zjistit, kudy to jde ven. Poté opravit. Může to být ventil, těsnění, kroužky, kombinace více příčin, atd. Předpokládám, že předchozí majitel uvedl motor do nějakého nestandardního provozního režimu >:D , toto je následek.
Jinak předpokládám, že jsi ze SK nebo bydlíš někde tady ?
Jinak z vašich příspěvků nemám zrovna pocit, že by u fordů s nafťáky nějak výrazně pohnuli.
Založen: 07. 06. 2005
Příspěvky: 9
Zaslal: 09. 1. 2006 17:42
Předmět: Odpovědet Orig. přísp.
----------------------------------------… />
wx321
totéž mě dělá Uno 1,7d. Příčina velice prozaická, opotřebení. Tlaky už jsou asi na 25,25,24,24 a pokud nedám dostatečně velký předvstřik (tam je ještě na strunu ), tak to chvilku pochrchlává. Předpokládám, že i čerpadlo je opotřebené (dává nižší tlak), rovněž tak vstřiky (pustí při nižším tlaku a kapou). No a když se to všechno sečte, tak je to tam. Podotýkám, že za tepla to jede jako pes, 160 na tacho dá. Má to asi 250000km najeto popojížděním.
Takže bych toho mondase koštoval na něco podobnýho.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!
ne vždy je to bohužel tak. Já tam teda jezdím jenom při návštěvě u našich, ale pak zas třeba několikrát v týdnu. Docela se téhle cesty bojím, abych řek pravdu, je děravá jak prase, že mě to jednou málem hodilo ven, ani jsem nedělal nic moc špatně (asi ve stovce).
A když jsem jel v přimrzajícím dešti a za tmy osmdesát, ďobaly do mě kamióny, autobusy, o ostatních nemluvím. Do smíchu mi vůbec nebylo, jenom ta spotřeba byla taky pod pět (měřeno PP s vynulováním na zahřátem motoru).