FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« Kontrolka žhavení
Čau Jenyk,
tak přesně to samé mi to udělalo moje auto.Byl jsem z toho v
pr....... :*) ,zavezl jsem to do FORDU,na diagnostice to ukázalo špatný vstřikovač.Vyměnil se palivový filtr,vyčistila nádrž a měsíc byl klid.
No a po měsíci to začalo znovu, :'-( ,no a zbytek už se dočteš níž. :'-(
Když Ti ta kontrolka žhavení začne blikat,předpokládám že auto ztratí
úplně výkon a přejde do nouzového režimu.Po restartu vše O.K.,tak zkus auto pořádně protáhnout,já jsem měl problém při vyšších otáčkách motoru a když jsem náhle sešlápnul plyn.
Kdy jsi naposled měnil palivový filtr ?
Ciao Laďa -
« Re: spotreba
Měl jsi jet raději ve čtvrtek, to se za Olomoucí před tunelem točila auta jak v kobře 11. Takových dobrých deset otoček v hodinách. To jsem ještě neviděl. Stál jsme na tom mostě, co vede na Potštát, dokud to tam definitivně nezatarasil kamion :-)
A vůbec : trasa Karviná Horažďovice to je moje parketa. Já teda ne až do Karviné...ale zase ještě za Horažďovice......... -
"-- skrytý --" 13.02.06 17:45
« spotreba
Tak v patek jsem jel do Karvine,pekne vecer za snezeni a na snehu,krome dalnice ta byla jen mokra.Spotreba z Horazdovic do Humpolce 4.8 l/100km dle palubniho pocitace.A to jsem vsechny auta a kamiony predjizdel.V Tabore jsem mel dokonce 4,7 ale pak to stouplo az na 5.0 nekde pred Pelhrimovem a pak kleslo na 4.8.A rikam cesta porad po snehu prumer 61km/h ,v podstate dodrzovani rychlostnich limitu. -
« Re: Záruka
Petře T. moje obvyklá připomínka : jak si chceš hlídat naftu ??!! Říkej si co chceš, TDCI 2002 se v našich podmínkách rozblikala kontrolka všem , co jsem měl možnost to s nimi diskutovat. Každý napřed platil za neustálé přeprogramovávání řídící jednotky , pak se šlo na vstřikovače, čerpadla ......mně první dva vstřiky vyměnili už asi po 40 tis km. , pak při 65 tis se to zbouralo znovu..........Opravdu nemám ambice v tom směru, abych žil při každé cestě hlídáním nafty, filtrů, aditiv. Auto má sloužit mně , ne já jemu........ -
« Re: Záruka
Ahoj Petře,
záruka je bohužel na nic, taky jsem měl auto v záruce........Jenže když ti dají do ruky papír ze státní zkušebny, že nafta neodpovídá normě, tak je to tvoje chyba..........Pokud byly chyceny tři vstřikovače :-((
TDCi 2,2 má podle všech dostupných údajů 155 koní !! leda by s opotřebením každý rok 5 ubrali :-)) Já mám r.v. podzim 2004 , takže €3.
To by mě fakt naštvalo, upocených 150 :-))) -
"-- skrytý --" 11.02.06 21:09
« Záruka
Laďo,
tak ta nafta cos ji nabral se nepodepsala na přepadech (zkontrolované jako dobré) ale na tryskách (zjevně přiucpány bordelem).
jestli Tě to uklidní (trochu), teď na to máš (na vstřikovače) 2 letou záruku od výrobce (Delphi).
Ale když si trochu pohlídáš naftu a filtr, musí vydržet vysoko přes 300000 km. Já to zkouším na svém Mondeu, mám přes 110000 a není problém, filtry paliva měněny po 25 tis.
Ale stejně pošilhávám po Toyotě (Lexusu). Hodně mne přitahuje Lexus IS (doufám že bude kombi) a nová RAV4. Aktuální to ale bude asi až za rok. (Do té doby se alespoň vychytají všechny mouchy...)
Ale pozor!!! Nový S-MAX vypadá parádně! Musím ho omrknout.
Aditivum:
Mám dá se říct stejné dojmy jako ty. Teď ho tam zrovna nemám (nafta z Makra) a chod motoru je tvrdý. Ale protože jedu ven (D, LUX, BEL, F, UK), tak mi to tam přimažou (zvemku mám vynikající zkušenosti.) -
« Re: Ojjjj
Čau Petr T.,
takže suma sumárum:
3 ks vstřikovač .................15 000,-Kč vč DPH
píst,těsnění atd. ................17 000,-Kč vč DPH
práce ...............................15 000,-Kč vč DPH
Podotýkám,že veškeré náhradní díly jsou originál,
nezakoupené u autorizovaného servisu,což znamená
cca 50% ceny autorizovaného servisu.
Takže třeba díky Tobě úspora na jednom vstřikovači cca 6 000,-Kč.
Co se týká aditiva,tak osobně si myslím,že to není všelék,ale za tu krátkou dobu co ho používám,tak si myslím že to má něco do sebe.
Ciao Laďa -
"-- skrytý --" 11.02.06 19:06
« Ojjjj
Laďo, co Ti to tam ještě všechno napočítali?
Jinak za málo, jak vidíš, za málo.
Žišmarjá ty značkové servisy jsou nenažraný...
Hlavně neber to aditivum jeko jeden odborník že to z vody udělá naftu >:D
Filtr bych neměnil později než tak po 2/3 předepsané životnosti.
DIM:
jsem našel v naší databázi, že 2,2TDCi Euro4 má 155k a Euro 3 150k. Velmi zajímavé... -
« Re: Aditiva
Čau Lukoborec,
co se týká aditiv,tak nejsem až takový znalec,ale co jsem slyšel,
tak dobré aditivum je Castrol TDA,cena cca 150,-k,jinak performance formula prodává T.A.D.Praha,kupoval jsem ho tam taky,poslali mi ho poštou,cena cca 240,-K bez DPH,stačí na 250 litrů nafty.
Píšeš,že máš auto z dojče,taky ho mam od tamtud dovezené.
Pokud Ti můžu poradit,nech si vyčistit nádrž a vyměň palivový filtr :-! .
Moje auto jezdilo prvních 15 tisíc taky velice dobře,no a potom už
začali problémy. :'-(
Hlavně si dej pozor na naftu kde tankuješ !!! :x
Já si myslím,že veškeré moje problémy jsou od toho natankování.
Jinak Mondeo 96kW - supr auto,velice dobré jízdní vlastnosti. :-!
Před týdnem jsem měl půjčené Subaru Legacy 2,0 benzín,jel jsem Vídeň
a zpět no a nebyl jsem z toho zrovna nadšen.
Takže ať Ti to jezdí a nemáš problémy.
Ciao Laďa
........................................… /> Ford Mondeo TDCi combi 96kW - GHIA -
« Prasklý píst
Čau DIMe,Petr T.,
kouká DIMe,že se nemůžeš dočkat,jak to dopadlo s
prasklým pístem ;-) .Tak auto už mám opravené >:D , cena
opravy 50 litrů :x .
Musel jsem to trochu rozdýchávat,takovou částku jsem nečekal.
Měl jsi DIMe pravdu,nebyl to jenom prasklý píst,musel jsem vyměnit i
3 vstřikovače.Ta zas........ nafta se na nich podepsala.Nechápu jak to,při prvním měření tlaků a přepadu bylo všechno v normě,teď po kompletaci a pístu motor chodil v nízkých otáčkách nepravidelně,tak zkusili vyměnit vstřikovače.No a motor šlape jako hodinky.V pátek jsem jel Mohelnice - Stuttgart a zpět( 1 550 km) s průměrnou spotřebou dle palubního počítače 5,5 l/100km.Je pravdou,že jsem jel max.120 km,cesta byla šílená.Začal jsem teď po opravě dávat aditivim performance formula,mám pocit že ten motor je tišší a lépe tahá,ale je to zatím krátká doba na nějaké závěry,možná je to zatím subjektivní pocit,protože jsem dlouho nejezdil.Uvidím třeba za měsíc.
K té ceně té opravy, :x kdybych to dal do autorizovaného servisu,tak jsem se zastavil tak 80 litrech,třeba cena 1 ks vstřikovače u Fordu je 11 litrů vč.DPH,díky Petrovi T jsem ho sehnal za 4 150,-bez DPH. >:D
Takže Petře dík :-!
Takže DIMe orchestr už hraje,uvidíme jak dlouho. :-!
I když to nerad přiznávám došlo na Tvoje slova,takže beru zpět,že jsi pesimista,tady se hodí výraz realista.
No jsem z toho tak trochu rozladěn,teď nezbývá, než to všechno pomaloučku strávit.
Ciao Laďa
........................................… /> Ford Mondeo TDCi 96kW combi - GHIA -
"-- skrytý --" 09.02.06 13:45
« Aditiva
Zdravim, tak sem precetl celou tuto diskuzi a zaujaly me aditiva. Zatim sem narychlo koupil aditivum od Sheron a subjektivni pocit je, ze se motor trochu zklidnil........... Ta lahvicka ma 500ml a redeni je 1:500, co me zarazilo je cena 114kc(makro), nejaky levny? Je to obstojne aditivum??? Cobyste doporucili??
Vim, ze se tu mluvilo o performance formula, ale to nikde nemuzu sehnat. Benzinky vubec a dyz to zadam do prohlizece na netu, vyplivne mi to naky krmiva :roll: Poradte neco, pls
Jinak, to auti co mam v popisu, je dovezeny z raichu. Musim zaklepat na drevo, zatim slape jako hodinky. Puvodne to byl firemni vuz, ted ma najeto 144t km a opravdu si ho zatim nemuzu vynachvalit(ujeto cca 15t km)
Hodne se tu probira spotreba, ja se vetsinou vlezu do 5,5l/100km pri normalni jizde(nebrzdim provoz ani mu moc neujizdim). Zatim mam rekord, kdyz sem jel z vysociny za 4,4l 100km za necelou hodinu :D
no já už bych ten filtr měnil.
Ta kontrolka žhavení,nechci strašit :'-( ,je předzvěstí něčeho.
Asi jsi někde natankoval nějaký humus.
Čas ukáže :-!
Ciao Laďa