FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
impaler 27.02.06 07:18
« Ohřívání
fangio:
V zácpě se mi na 5 km úplně neohřeje, ale jinak bych to ve tvých podmínkách tipoval na 5-10 km. Jak vyleze do svislé polohy, už se nehne, ať jedu, jak jedu.
Když za studena vyjedu na dálnici a normálně zlehýnka akceleruju na 120 a jedu na šestku, je to tam v podstatě za chvíli. A pak už se nehne, opravdu jsem si navykl na jiný interval kontroly než u stopětky. :)
Celou dobu teď v zimě mám zapnutý ECO režim a 20-22 stupňů.
ostatní:
Neškube, po včerejší jízdě Praha-Brusel máme 22500, spotřebu teď počítám. Ale se mnou se motor nedostává pod 1500 otáček, nedělá mi to dobře. No ale není to 2.2, těžko srovnávat.
Serou mě stěrače, ani nové nevyřešily mizerný tlak na okno - nechávají často stopu. Na druhou stranu v těch sračkách včera v ČR a Německu jsme chodili na pumpě s kýblama a stěrkama všichni, čekalo se na ně ve frontě. :-) Poctivě přiznávám, že i na dešťový senzor toho včera bylo moc, často to nedělal moc dobře. Psotník chytám, jako již tradičně, z posledního setření po pauze po ostříknutí. -
« Překročení rychlosti
Čau petr Blaha,
a o kolik jsi překročil tu rychlost za 85 E.
Ja jsem 2.2. ve Vídni za odtažení auta zaplatil 215 E a co mi na to říkala moje manželka,tak to si taky asi taky dovedeš představit. :*)
Ale nejvíc mě na tom štvalo to,že jsem nestál na časově omezeném parkovišti,ani placeném a auto mi stejně ty ku... odtáhli. >:-[]
Bez příkazu policie a oznámení o odtahu mi dali na benzinku. :x
Prostě pohoda,auto z pujčovny,skoro nové za 800 litrů,v autě pasy,bundy atd.,ve 12 hodin v noci,tak si asi dovedeš představit jaká panovala atmosféra. :-!
Ciao Laďa -
« Elektrická okna
Čau Akumulátore1,
nevím jak ostatní značky aut mají vyřešenou problematiku
el.stahování oken,ale u Fordu mě štve,že když ten klíček zapalování není zapnutý,tak s nimi nepohneš. :-(
Na druhou stranu vychytávka s dálkovým ovládáním zavírání oken při
zamykání auta se mi v létě velice líbila,protože v situaci,když jsem vytáhl klíče ze zapalování,vylezl z auta ven,a zjistil,že někdo nechal stažené okno :x a já to mohl vytáhnout dálkáčem nahoru,aniž bych vlezl zpět do auta byla parádní.
Ciao Laďa -
fangio1 26.02.06 22:02
« 2.0 TDCI 130 PS - několik dotazů
Ahoj, jelikož mám dojem, že termostat asi není v pořádku, chci se zeptat:
- jak vám Mondeo topí? Jak dlouho mu trvá, než se motor ÚPLNĚ ohřeje? Když jedu 50-60 po městě, tak mi spadne teplota z prostředku stupnice skoro až k 60. To samé při volnoběhu atd... (myšleno za současných teplot kolem nuly)
- kolik vám vydrží brzdový destičky -
« Re: Zkušenosti
Čau Petr T.,
včera jsem SHELL W-Pover tankoval podruhé,ale mám pocit že
je to na motoru poznat,jak píšeš, je to méně hlučnější a mám pocit že to i lépe táhne.Když ho tankuji,tak aditivum nepřidávám,na to jsem se informoval hned při prvním tankování. :-!
Cena je o 2,-K vyšší než klasická nafta Super Diesel,tady v Olomouci stojí 29,50,-
Budu ho zkoušet,no a uvidíme.
Ciao Laďa -
"-- skrytý --" 26.02.06 20:34
« Bez nadpisu
Mužu Vás vyrušit od cestování ?
Mám totiž dotaz na Mondeáky .
Mám mondeo model 2004 a zajímá mě, jak vám funguje spouštění oken. Mě funguje vše v pořádku při zapnutém zapalování, ale když vypnu klíčkem motor, tak s oknama nejde pohnout. Když chci zavřít okno před vystoupením, musím pootočit klíček , aby se rozsvítily přístroje . Možná je to zprávně , ale u mnoha jiných vozů fungují okna ještě nějakou dobu po vytažení klíčku ze zapalování.
Budu rád když mi odpovíte jak to funguje Vám , nebo mi dáte typ jak to upravit. -
"-- skrytý --" 26.02.06 17:26
« Bez nadpisu
to PetrT.:V Belgii je opravdu lepsi ubrat :-) , i kdyz nechapu proc maji na tak kvalitnich dalnicich jen "120-tku".Vlastni zkusenost-jednou jsem to "svihal" 160(byl jsem nejak rozdovadenej z Nemecka >:D ) a za par dnu prisla slozenka na nasi Bruselskou adresu a 85eur bylo v haji.Co na to rikala manzelka, nemusim opakovat(auto je evidovane na ni) >:D . -
"-- skrytý --" 26.02.06 15:03
« Cenový rozdíl
To petr Blaha:
taky Tě zdravím.
V době, kdy jsem si koupil párkrát V-Power, byla nafta extrémně drahá. Ale u Shelu měli tu jejich normální (ale také aditivovanou) za 29,90 a V-Power za 33,10 myslím.
To máš 10%, souhlasí. Nyní nevím, ale když u Makra vezmu dobrou průměrnou naftu a naláduju to dvojnásobným množstvím mého osvědčeného aditiva, dostanu se asi o korunu níž než s V-POWER.
Ovšem jednoznačně, když jsem někde mimo a budu potřebovat naftu - V-Power beru, jasnačka.
P.S. Zase jsem byl v Anglii, jezdím přes LUX, tam beru naftu myslím u Totalu. Potom to mastím na Arlon a uhýbám na Charleroi kolem FR hranic, nakonec ne Lille a Eurotunel. Vychází mi to následovně: Před Rozvadovem/Lux/před Eurotunelem/v Anglii ne/zpátky až LUX/za Rozvadovem. Vždy po tankování v LUX cítím značné zlepšení. Také spotřeba - před odjezdem průměr 7,2 l/100km, po příjezdu 6,4 l/100 km. V Německu to ale nešetřím. Až v Belgii uberu. -
"-- skrytý --" 26.02.06 09:08
« V-power diesel
to Lada:Kdyz jsem jezdil casto z Belgie, tak jsem ho tankoval v Nemecku.Bud jsem daval Aral Ultimate Diesel nebo prave V-Power Diesel od Shellu.Jednoznacne tissi chod a podle mne to i lepe tahalo.Pocitoval jsem to hlavne na dalnici v tahlich kopcich v okoli Giesenu.Preci jen se ma 1.6TDCI s splne nalozenym C-maxem v techto kopcich trochu prala a po natankovani techto paliv, to bylo o dost lepsi.Myslim, ze to dokazu docela dobre porovnat, protoze trasu Brusel-Litvinov jsem jezdil kazde tri tydny temer dva roky.Bohuzel v mem okoli je nejblizsi V- power diesel az u pumpy v Usti nad Labem(50km) v Moste a Chomutove jej nezavedli do prodeje :-( , jinak bych ho urcite tankoval.
to PetrT:Jen pro zajimavost, vzpomenes si kolik ten V-power stoji?V Nemecku byl o 10centu drazsi nez klasicka nafta.Diky a zdravim ;-) -
"-- skrytý --" 26.02.06 08:52
« Zkušenosti
Laďo, já mám Shell za rohem, tak jsem neodolal.
Výsledek: hodně dobrý (chod motoru, pružnost) - poznáš to hlavně za studena. Zdálo se že i spotřeba šla dolů...
Ekonomická rozvaha - ne dost dobrý za ty peníze.
Nám teď postavili pumpu i u Makra, držitel Makrokarty má ještě slevu, držitel zlaté Makrokarty dvojnásobnou, takže jsem kapituloval a jezdím do Makra a dávám to svoje/tvoje aditivum.
Výsledek je stejný jako s Shell V-Power Diesel ale výrazně levnější.
Pokud dáváš V-Power Diesel, nedávej svoje aditivum, mohlo by se to poprat... -
« Prasklý píst
Čau DIMe,
asi Tě nepotěším,zatím pořád jezdím >:D a doufám,že už to nebude
jinak. >:D
Od té výměny jsem začal dávat aditivum,no a myslím si že je to poznat
na hlučnosti motoru,je tišší.
Dnes jsem poprvé vyzkoušel natankovat u SCHELL W-POWER Diesel,tak jsem zvědav. :-! Myslím si ,že to bude chtít ale natankovat víckrát aby se to nějak projevilo.
Máte s tímto palivem někdo nějakou zkušenost????
Dík za odpovědi.
Ciao Laďa
........................................… /> Ford Mondeo 96kW - 2002 Ghia s novým pístem a třemi vstřikovači -
"-- skrytý --" 23.02.06 19:11
« Bez nadpisu
Hele auto je jen stroj,cokoliv se ti tam muze podelat.
Ty se asi bojis ze to mas v zaruce co?Oni to na diagnostice nepoznaji,kdyz to pripichnou,ze mas neco menenyho.A kdyztak se to da vratit zase zpet.
Hele ABC ma napsano zaruku na motor?To bych se divil,ze by ti ju uznali,podle me neuznavaji nic.
Dej mi mail,poslu Ti grafik z brzdy,ten kroutak vypada luxusne a i tak je v realu. -
"-- skrytý --" 23.02.06 17:59
« Re: Chiptuning
Hi,
to sportak: no dojmy i zkusenosti mas dobry, zatim mne jeste odrazuje zaruka - ze je jen na RJ a SW - ale co motor, ten taky neco stoji...
ABCTuning nabizel zaruku na motor (jestli jsem ing. Moniku M. dobre pochopil), ale nevim jak bych u nich dopadl - jestli by se nevymlouvali, ze novym SW v RJ to neni, atd atd. Asi by nebyl nikdo, ktery by posoudil, kdo ma pravdu - jeslti je to zmenou SW nebo necim jinym. Prodejce auta by mne vyfakoval ze je to tim SW a prodejce SW by mne fakoval ze je to spatnou naftou:-(
to je úplně normální. Jezdím 8 km do práce (Praha) víceméně z kopce. V těchto teplotách to dostanu tak do půlky stupnice. Když pak jedu domů (večer), tak to téměř zahřeju (motor dostává víc paliva).
Jakmile se to pustí z kopce třeba na volnoběh, okamžitě jde rafika dolů. Všechno je to způsobeno vysokou účinností moderních vznětovývh motorů.