FORD MONDEO 2,2 TDCi .

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.02.06  10:01

    « Petr.T : Díky

    Díky za informace,
    ale asi jsem se neměl ptát. Díky tvým informacím jsem se zabořil do internetu hledajíc další podrobnosti. Teď z toho mám zamotanou šišku, jeden výrobce pomlouvá druhého. Navíc jsem zjistil,že Militec, který jsem nalil do oleje mi určitě zničí motor,ach jo. Na čerpačkách také není všechno, jak jsem se naivně domníval.Všichni po nás jen chtějí naše peníze,ale jest to sebranka.
  • 00 Reagovat !

    foto impaler

    impaler 28.02.06  10:00

    « Venkovní teplota na PP

    To znám, rozdíl směrem nahoru vzniká i při odstavení auta na parkovišti - napadlo mě, že to bude teplem motoru, jindy možná i od auta přede mnou.
    Teploměr má určitě takové nastavení (pomalý nástup jiné naměřené hodnoty, určitě se to nějak pěkně odborně jmenuje), aby to pak neskákalo na každém semaforu a podobně - prostě to chvíli trvá, ale pak to aspoň plus mínus ukazuje, co je venku. Rychloběžka tady rozhodně není cílem, ne? :)
  • 00 Reagovat !

    foto impaler

    impaler 28.02.06  09:46

    « Stěrače

    Já teda mám problém, nechávají přede mnou stopu, kdykoli to není úplně čistý déšť. I tak je to trochu vidět, včera jsem byl v myčce a dnes na to čisté okno jen pršelo. Stejně to tam je. Koupil jsem přitom naivně nové za tisíc korun, takové ty super aerodynamické, hrozně je vychvalovali, a jsou stejně na * jako ty původní.
    Jakmile je to plískanice se sněhem, solí a podobně, dělá mi to v podstatě takový mléčný sklo >:-[] Zkouším různý náplně do ostřikovačů, jednu už jsem usvědčil, ale i ostatní mají do ideálu daleko. Mám snad kupovat něco jiného než pět litrů modré vody na pumpě za pár stovek? Samozřejmě stěrače průběžně čistím, ostřikuju jak * a vzpomínám a vzpomínám, v jakém jiném autě byl takový problém, a vzpomenout si nemůžu. Vypadá to jako prkotina, ale začíná mě to fakt iritovat.
    Jak sem psal, auto je výroba 11/2004, do provozu ale až 7/2005, teď má 22500 km.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.02.06  21:28

    « Re:

    jarda.suchy1: co tě trápí se stěrači? Já nechal původní vyměnit za ty nové po 30 000 a pohoda.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.02.06  21:21

    « Kde DENSO

    Jarda.Suchy1:
    V Autobenexu už dělají spoustu produktů Denso, chtěj pana Tomáše Huliciuse (hulicius@autobenex.cz)
    nebo Autodíly Japan v Brně (pan Janda, autodilyjapan@volny.cz)
    nebo dovozce TAD Praha (tadpraha@tiscali.cz)
    ceny jsou o chlup vyšší než u konkurence (Denso = kvalita...)
    nakonec japonec >:D
    Ford do nového Transita MY2006 montuje DENSO místo Bosche a Delphi
    :D nakonec japonec dyť to říkám...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.02.06  20:43

    « Re: Stěrače

    :-) a nejakej odkaz kde a zakolik je koupit by nebyl - podle meho je opravdu problem jen s odzkousenim na danem aute dane znacky - jiz zkusenost od jinych vyrobcu.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.02.06  20:30

    « Stěrače

    To Jarda.Suchy1:
    Já používám jak jinak stěrače Denso a jsou dobré (i bez aerodynamických náběhů). Tiché a vydrží.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.02.06  20:08

    « Bez nadpisu

    - rozdil mezi Shell Diesel Extra a Shell V-Power Diesel je pri zahratem motoru nerozeznatelny - jedine pri startu a studenem motoru je znat spis subjektivne rozdil ve prospech V-Power - jina paliva skoro vubec netankuji abych mohl srovnavat.
    - pokles teploty motoru je i u 2,2 TDCi. Hlavne kdyz jsem projizdel prusmyk v alpach po cca 6hodinach jizdy po dalnici - ten pokles byl po cca 3minutach sjizdeni bez vetsi akcelerace az skoro k te 60stupnove hranici (teplota venku podle PP cca -5 az -10)
    - stirece - neresil nekdo z vas vymenu orig. za jine? Treba ze stare Octavie, kde funguji perfektne na rozdil od tech nsmyslnych "gumaku" u nove Octavie. U Mondea nejsou na stiracich takove ty aerodynamicke nabehy jako u stare Octavie - pujde to?
    - pozor!!! - jestli nekdo parkujete auto ve vyhrate garazi, tak jste si jiste vsimli, ze pokud je oproti venku rozdil teploty treba 20 - 25 stupnu - tak v mem pripade ukazuje teplomer jeste po ujeti cca 10minut nesmyslnou teplotu - venku mrzne a PP ukazuje jeste + 6 stupnu - hodne dlouhe vyrovnavani teplot - palubi pocitac - je hodne strohy a jeste k tomu pekne keca - jak jsem uvedl jiz v drivejsim prispevku - opravdova spotreba vs. spotreba ukazana na PP.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.02.06  19:11

    « Re: Poraďte aditiva

    Aditiva:
    já znám 2 - jedno od Stanadyne (Performance Formula) a jedno od Delphi (teprve se začne prodávat).
    Liší se užíváním, Performance Formula se přidává do každé nádrže, Delphi se přidává jednou za čas (jakoby konzervuje systém dopředu). V nákladech je to asi 1 Kč na litr nafty, asi 60-70% se podle výrobce má vrátit ve snížení spotřeby a zvýšení krouťáku až o 10%.
    O Delphi toho zatím moc nevím ale je tu důležitá věc že společnost Delphi jako výrobce naftových vstřikovacích systémů vydá vyjádření kompatibility systémů common rail s tímto aditivem - to je průlom. Tzn. že Delphi jako výrobce commonrailu ručí za jeho nepoškození tímto aditivem. Dále potom aditivum Delphi má schválení následujících značek: Toyota, Mitsubishi, Nissan, Mercedes-Benz.
    Jak já to vidím, při kvalitěCZ+SK nafty jakékoli aditivum je vhodné, leší jsou značková aditiva, např. Shell (co koupíš na pumpě).
    Pozor!!! Stejně ale existuje jen pár výrobců a prodejci si na to většinou jen nalepí svoje logo. (Pro Delphi to vyrábí Chevron).
    Uf! To jsem se nadřel. Howgh.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.02.06  19:00

    « 70 tkm destičky

    Fangio, já měnil destičky v 70 tkm s rezervou. Kotouče super.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.02.06  16:54

    « Re: Re: Re: Re: To je normální

    Sice mě překvapuje, že motor měřený na povrchu má stejnou teplotu jako voda někde uvnitř, ale jinak souhlasím. Ta teplota se tam prostě v zimě moc nedrží...........Tolik Ford ?? No, přečti si třeba Renault, nebo Peugeot...:-)))
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.02.06  16:36

    « Pokuta!

    to Lada:Rychlost jsem prekrocil o radarovejch 25km, rekli mi, ze jsem jel 145km/hod misto v Belgii povolenych 120km/hod.Kdyz jsem ten zablesk radaru videl, tak si vzpominam, ze na tachu. byla rafika mezi 150-160, takze to odpovidalo.Jinak s tim odtazenim, me se to nestalo, ale manzelky kolega s prace zaparkoval svou Octavii(s ceskymi SPZ) na zakazu zastaveni(Bruselu jsou uzke ulice a kdyz se nekdo stehuje, tak ti na pozadani nainstaluje policie do ulice prenosne znacky se zakazem, aby mohl projet stehovaci vuz).No a ten kolega se na to vy...l a samozrejme byl za asistence policie odtazen(odtahuje privatni firma, ne policie) na sberne misto, ktere bylo od jeho bytu pres celej Brusel >:D .Takze musel na policii, tam ho skasli o 80eur za prestupek no a dalsich 110 zaplatil te firme, kdyz si auto bral.Takze taky drahej spas ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto fangio1

    fangio1 27.02.06  16:28

    « Re: Re: Re: To je normální

    Teploměr má strupnici 60-120, proč by to tedy mělo být 5°? Navíc je to poznat i na topení. O víkendu jsem si dal tu práci a když byla ručička kousek nad 60, změril jsem teplotu motoru bezkontaktním laserovým teploměrem, byla přesně 63°C. Tolik Ford....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.02.06  14:39

    « Re: Re: To je normální

    ..teplota u Fordů opravdu padá, padala u 2,0 TDCi a padá mi i u 2,2TDCi úplně stejně ......na druhou stranu oni tvrdí že ten rozsah toho teploměru na přístrojovce je jen 5°C a tak že o nic nejde..........což je podle mě blbost, protože na motoru je vyloženě poznat, kdy a jak se dostává postupně do té provozní teploty..........
    Kotouče mi u 2,0 stahovali ( ! ) asi po 40 tis. km.
  • « 00 Reagovat !

    foto fangio1

    fangio1 27.02.06  13:18

    « Re: To je normální

    Mám zkušenosti i jinými "moderními turbodiesely" a všechny drží teplotu bez nejmenšího problému. Že se déle ohřívají souhlasím, ale teplota dolů padá akorát u Fordů....
  • 00 Reagovat !

    foto impaler

    impaler 27.02.06  09:36

    « Ručička dolů

    Opakuju, že mně se rafička na normálně zahřátém motoru nikdy, opakuju nikdy nepohne, i kdybych stál na semaforu nebo klouzal vesnicí. Doufám, že nekecám, ale normálně to kontroluju celkem furt (to jsou ty návyky ze stopětky). Volnoběh nekolísá, motor neškube.
    Eště aby, tak brzo, sakra práce.
  • 00 Reagovat !

    foto impaler

    impaler 27.02.06  09:34

    « Aditiva

    Vzdor tomu, co píše Petr T. (že dává a dobře dělá), nedávám, protože:
    1. Žiju v Belgii, tankuju výhradně Shell a pokud je, tak ten lepší a dražší ze dvou.
    2. Zakazují to podmínky záruky, nehodlám si zahrávat. Prosím nekamenovat, já neposoudím, co lze a co nelze poznat.
    Destičky nevím, mám jen přes dvacet tisíc najeto, ale stále se od garančky ozývá pískot zezadu zprava. Pár set km normálního města a okolí to má najeto, tak nevím. Asi se tvrdá deska fakt zařezává a zařezává a pak budu měnit kotouče ve třiceti, jak už někdo psal...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.02.06  08:27

    « Poraďte aditiva

    Přiznávám se, že je mi lenošno hledat zpátky ve všech příspěvcích,
    jestli se o tom někde nezmiňujete .Ale zajímalo by mě ,jaká aditiva
    přidáváte do nafty. Já mám totiž Schell od domu cca 60 km a při cestách
    je to někdy problém, když už Schell míjím, tak mám téměř plnou.
    Díky.
  • « 00 Reagovat !

    foto fangio1

    fangio1 27.02.06  08:18

    « Re: To je normální

    Že se ohřívá pomalu, dobře. Ale je mi divný, že když jedu 2 hodiny (ručička svisle) a vjedu do vesnice, zpomalim na cca 55 (čtyřka), po chvili je vidět, jak jde ručička teploměru dolů... Jak s těma destičkama, kolik vám vydrží? Diky za odpovědi.
  • 00 Reagovat !

    foto impaler

    impaler 27.02.06  07:46

    « Spotřeba

    Přes Německo před týdnem za 6,37, zpět včera za 6,29, rychlost 140-160-občas víc. Včera furt vlhko a mráz, často déšť a sníh.
    Mezitím ČR klidněji za 5,84 včetně cesty do hor. Vše dle tankování, ale liju do prvního cvaknutí a dál na to kašlu.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…