FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
"-- skrytý --" 28.02.06 15:17
« Re: údaje z PP
to jsem už psal, že PP značně podhodnocuje průměrnou spotřebu a dojezd, taky tak o 0,5 lt.
re: špinavá okna a zrcátka .............. do zrcátek nekoukám, protože za mnou se jen těžko někdo udrží........ sleduju jen ty co předjíždím, takže zadní okno vůbec nemyju -
"-- skrytý --" 28.02.06 15:13
« Re: 70 tkm destičky
hned při první prohlídce na 20 tis. mi na mém 2,2 TDCi měnili jak kotouče tak destičky na předku, šíleně to při brždění vibrovalo, začalo to už na nějakých 12 tis. km a pořád se to zhoršovalo až se s tím skoro nedalo jezdit. V servisu to bez mrknutí vyměnili, šlo to na leasingovku takže proč ne, ale když jsem se na to ptal servisního technika tak mi řekl, že s tím asi moc brzdím.......? Tak jsem se mu vysmál, snad je to auto dělané i na vyšší rychlosti a ty brzdy tomu musí být přizpůsobeny. Buď to bylo rozhozené už z výroby, anebo jsem to někde musel zadupnout a vlítnout do kaluže nebo co (říká se že když se kotouče rozžhaví tak mají tendenci se zvlnit a při prudkém zchlazení se zkřiví...?). Teď mám na těch vyměněných nějakých 32 tis km a úplně v pohodě -
"-- skrytý --" 28.02.06 14:14
« Re: Venkovní teplota na PP
stěrače tam mám rok, tj. 52 tis. km a je pravda že když jedu s kolegovou Octávií II tak ta stírá líp, zatímco mě když je břečka tak to nechává bílé šmouhy a nejde to ani ostříkat, jako by to ten stěrač v tom místě prostě vynechával -
"-- skrytý --" 28.02.06 14:13
« Re: Venkovní teplota na PP
no, nějakou dobu jsem forum nesledoval, a mezitím se tu rozvinula debata na různá témata
- PP teploměr mi pokaždé ukazuje tak o 2 až 3 stupně více než všechny venkovní teploměry na budovách, benzínkách, dálnicích apod.
- po zastavení jde teplota vždy nahoru tak o 2 stupně, jakmile se zase rozjedu tak to opět spadne, asi to mají blbě umístěné, nejspíš moc blízko motoru -
"-- skrytý --" 28.02.06 13:22
« Re:
Já měl na autě ty původní (je vidět konstrukce ramének) a nechal je vyměnit za nové, jen jedno jakoby gumové raménko. Když odhlédnu od toho, že ty původní stíraly blbě, protože byly staré, tak je to všechno na jedno kopyto. Jen ty nové o hodně lépe vypadají... >:D . A rád bych potkal toho génia, který vymyslel automatické stěrače a ten zpožděný výkyv na setření. Něco bych mu řekl. -
« Sterace?
No zasnu, co mate za problemy se steraci. Ja mam jeste originalni (3 roky stare) a stiraji dobre, i kdyz v ted v zime se musi dost strikat, aby sla sul pryc. Pokud mi na skle neco nechavaji, tak to obcas byva takovy leskly mikropotah/film z neceho z ostrikovaci kapaliny (neprijemne pri protijedoucich autech). Ale to muze byt kapalinou, protoze ted jsem treba omylem koupil nejakou drahou Shell ostrikovaci kapalinu a po tom filmu ani pamatky. -
"-- skrytý --" 28.02.06 11:31
« Re: Re: Re: Re: Re: Stěrače
... plocha je urcite vetsi, ale spis si myslim, ze je to taky mozna sklonem toho predniho skla. U Octavie je vice vzprimenejsi a na vysku kratsi. Uvidime?
to DIM: jestli mas stirace ty celogumove aero co pouziva nova Octavie nebo stary i novy Passat, tak to je asi jedina obrovska, alespon pro me, bolest techto aut. To nejsou stirace to je trest. I kdyz jak jsem rikal, na Mondeu podle tebe se mohou chovat daleko lepe - zajimave. A jestli mas porovnani, jsou ty gumove lepsi nez orig. Mondeo stirace nebo ne?
Resime tu jinak opravdu tresnicky na dortu u jinak velice dobreho auta. Jestli to neni tim, ze Mondeo si koupi pouze opravdovi "fajnsmekr", ktery pozna kazdicky nedostatek :D -
"-- skrytý --" 28.02.06 10:48
« Re: Re: Re: Stěrače
Ted jsem dorazil do Jablonce (roztava po silnicich snih a na predni okno od predemnou jedoucich aut se delaji takove ty sede solne zaschle kapicky) - takze jsem stiral a ostrikoval porad - vzal jsem si z firmy starou Octavii a stirace stiraji jak maji, ostriknu setrou a je cisto. Musi to byt pritlakem tech stiracu nebo ramen - kouknu se jestli nelze vymenit stirac Octavia za Mondeo - pokud to nepomuze tak jsou v tom ty ramena a tam mame smulu.
Jinak teplotni zpozdeni u PP je urcite na miste, ale ne v ramci minut, ale v ramci sekund. I kdyz kdo vi jake cidlo cte teplotu pro ukazatel PP a jake pro motor!!! Ale jak znam automobilky, dalsi teplotni cidlo, dalsi 0,5€ navic, coz je zbytecne :-( -
« Re: Re: Stěrače
Já jsem vyměnil stěrače za takové ty gumové, bez těch vahadélek . Mám je tam už druhou zimu pořád ty stejné. Za mokra bez problémů, nevržou ...........Ale v těchto slaných dnech je to taky peklo, nejvíce mě vždycky naštve ten jeden dodatečný stěr, který spolehlivě rozmaže schnoucí slaný film.......jediný recept je to opravdu pořádně zkropit ostřikovači a tu sůl umýt. Jenže když má člověk i ostřikovače světel, tak to to aby to modré smradlavé kupoval furt :-).
Taky někdy raději neostřikuji a snažím se to přetřít jen tím pohybem páčky dolů. Tam je zajímavé, že když to držím delší dobu, pak to někdy zastaví úplně někde jinde, než má :-))
Setrvačnost toho venkovního teploměru je asi dána polohou toho čidla. Kde ale přesně je , to fakt nevím.
Co to jsou stěrače DENSO ????
auto mám od včerejška v HALE, evidentně jsem nepřijel s neobvyklou závadou, již tam toho prý na 2,2 řešili dost, ale docela mě znervóznil i p. Širc, když mi řekl že to budou muset projíždět a hledat závadu tím že to budou zkoušet simulovat za jízdy, prý jim ani jejich diagnostické přístroje nedokáží simulovat provoz studeného motoru, no jsem zvědav jestli a na co přijdou, dám pak vědět