FORD MONDEO 2,2 TDCi .

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.03.06  18:06

    « Jízda pod 1.500 ot./min.

    Hi,
    mám jeden dotaz. Jak jsem si dočetl info od flying mondeo o vyřešení problémů s cukáním, tak mne zaujala věta "...Asi to nechce se dostávat pod 1500 otáček, tam mu to asi moc nesvědčí". Proč to motoru nesvědčí? Někdy jezdím pod tyto otáčky, hlavně při jízdě ve městě nebo v kolonách. Co se může motoru stát? Máš nějaké info z HALE? U svého prodejce jsem se ptal, ale ti vědí tak málo jako já.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.03.06  09:34

    « Kvalita nafty

    To Flying Mondeo:
    víš, lidi se strašně štětí (jako Ty), že nebrali špatnou naftu atd.
    Faktem je, že v ČR je prostě celkově nedostatečně kvalitní nafta. Není to způsobeno výrobcem ale distribucí. A k tomu ještě dvě období se zvláště zvýšeným rizikem:
    duben-červen...přechod na letní naftu
    září-listopad...přechod na zimní naftu
    Tehdy se statisticky zvyšují počty poruch na vstřikovacím zařízení.
    Chorvatsko: samozřejmě katastrofa - tam jsi to asi načnul. Do těchto zemí je prostě nutno brát si aditivum.
    Proč jeden vstřikovač: vstřikovače jsou vyrobeny každý jako originál s určitým rozpětím jejich charakteristik. Tento vstřikovač byl možná vyroben na minimálním limitu a potom dostal zabrat...
    Já Ti skutečně doporučuji čas od času nevěřit čerpačkám a dát si svoje vlastní aditivum (natankovat u pumpy s velkým odběrem, jako je Globus nebo Makro a přidat řádnou dávku aditiva) - dobré by mělo mít kombinovaný okamžitý/konzervační/inhibiční účinek - takže by jako motor/vstřikovací systém měl být ošetřen na nějaký čas dopředu. Pokud bys měl zájem, mohu Ti poslat v angličtině něco o dvou aditivech co znám.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.03.06  22:08

    « Re: Mám rád slovo vstřikovač common rail

    tak konečně je cukání vyřešeno, v HALE si s tím poradili, diagnostika jim nic neukázala, tak to rozebrali, vyndali vstřikovače a dali je na testovací přístroj a jeden byl vadný. Pravděpodobně se trochu přidíral a proto studený motor po nastartování dost cukal, jakoby kopal, a při jízdě s nízkýma otáčkama nešel pravidelně. Údajně se mohl přidírat i za normální jízdy, což by vysvětlovalo občasné cuknutí motoru třeba při 150 km/h. Pokud nedá dostatek paliva nebo vůbec do válce, údajně na pár milisekund vyletí tlaky ve válci a i když se to ihned zase rozběhne, řídící jednotka neví vo co gou a zastavuje motor (proto mi to chcíplo na dálnici a rozsvítily se všechny kontrolky). Když jsem se ptal jak se taková věc se vstřikovačem stane, prý mohu být rád, že to nebyly všechny 4, to by pak Ford na záruku neuznal, prý jasně nekvalitní palivo, což by mě ale pěkně nasralo, jelikož mám Euro Shell kartu a jinde neberu. No snad jedině v Chorvatsku v září na dovolené, nějaké místní pumpa v Trogiru, ale jakto že odešel jen jeden? Prý když natankuji nekvalitní naftu, motor se zastaví už po 20 km a je hotovo. Jak ale může odejít jen jeden ks ze čtyř? A jak je taky možné že funguje tolik takových těch měnších benzinek, kdo tam teda tu naftu kupuje a nemá s tím problémy?
    Motor teď jde nádherně pravidelně, je krásně tichý, před tím jsem tam přeci jen při akceleraci měl takové místo, kdy to trochu zaklapalo a ozval se charakteristický zvuk dieselového traktoru, tak na 1-2 vteřiny, než to nabralo otáčky. Teď je to úplně tiché, bez jakéhokoliv pazvuku a nádherně to táhne, hned jsem to z Prahy projel do Plzně a zpět do Hradce Král., je to nádhera jak to jede úplně hladce. Asi to nechce se dostávat pod 1500 otáček, tam mu to asi moc nesvědčí.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.03.06  17:45

    « Mám rád slovo vstřikovač common rail

    To DIM:
    já je mám moc rád. Musím se tak nějak přiznat, že na tom trochu profituji...já vím jsem sketa...
    V krátkém termínu jsme měnili asi 24 vstřikovačů, potom to zcela usnulo...už to vím jistě, byly to Eurotrojky, ne Euročtyřky...ty zatím neměly nejmenší problém.
    Nepřidáš si přece jen aditivum? >:D :P :D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.03.06  10:50

    « Re: Žárovky..

    PETR T : Co velmi málo ??
    To cukání jsem měl na tom původním dvoulitru od samého začátku !!!!!
    Vstřikovač ?? To slovo nesnáším:-)
    Problémy při náběhu 2,2 €III ?? Náběh je od kdy do kdy...........?? :-(
    Já už nechci v životě slyšet pojem vstřikovač, nenávidím vstřikovač :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.03.06  07:36

    « Žárovky..

    To Flying Mondeo:
    ...se měněj fakt dobře...
    vstřikovač...
    jó byly tam nějaké počáteční problémy se vstřikovači po náběhu Euro 3 2,2 TDCi, nyní myslím vyřešeno
    Při Tvém stylu jízdy plyn-brzda by si vstřikovací systém Tvého auta zasloužil min. velmi kvalitní palivo, nebo dobré aditivum. Vše se opotřebovává úměrně zatěžování a Ty to zjevně zatěžuješ dosti... Zatím jsi odhalil (možná) slabá místa (v garanci), později by tě to mohlo stát nějaké peníze (zeptej se Ladi, vyskytuje se tu někde se svým pístem...)
    DIM: klíd chlape, ve srovnání s 2,0TDCi 5 kvaltem jen velmi málo.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.03.06  22:43

    « Re: Re: výměna žárovek

    Výměna klasických žárovek je u Mondea těžká pohoda, sice rozebereš celý čumák, ale naštěstí asi třemi pohyby a stejně to i složíš. A xenony mají vydržet tak 150 000, to se asi nebude měnit každý měsíc >:D ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.03.06  21:12

    « Re: výměna žárovek

    ještě obdiv Maverickovi za tu výměnu žárovek, po zkušenostech s focusem se vůbec nedvažuji pomyslet na výměnu u mondea, to je to fakt o tolik lepší? naštěstí xenony se prý stejně nedají měnit svépomocí amusí se s tím do servisu...?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.03.06  21:08

    « Re: Re: dotaz

    no ještě stále nevím co s tím cukáním, naštěstí jim to dělalo taky když to projížděli, zatím prý jeden vadný vstříkovač či co, nouzově jezdím náhradním focusem, stará herka, doufám že zítra už dostanu zpět to svý žihadlo, pak dám vědět......
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.03.06  21:05

    « Re: Pneu Goodyear

    mám to obuté na UG 6 a je to špica, i na Focusu jsem dřív jezdil na UG 3 a do ničeho jiného bych nešel. Leasingovka mi to i na zimu obula na sadu hliníkáčů takže mám 2 sady, ale jakmile je břečka nebo se někde hrabu ve sněhu, hrozně se v tom drží sníh a nebo když auto stojí a je takové to mrznoucí mrholení, usadí se mezi paprsky led a pak se s tím vůbec nedá jezdit, rozklepe to celý auto, minule jsem normálně na dálnici v hustý chumelenici zastavil, protože jsem myslel že snad musím jet po prázdým kole, ne jen jsem z toho vyšťoural led a pod tím pěknou vrstvu písečku a bylo to zas OK, ale hliníkáče na zimu si příště rozmyslím, s plechem se mi tohle nikdy nestávalo, teď už to mám druhou zimu a pokaždý s tím mám tyhle problémy, chce to ty kola dost často vystříkat proudem vody, ale ne všechny pumpy mají v zimě venku vysokotlak a když s tím člověk jede na hory a projede sněhem, tak by to musel čistit furt.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.03.06  13:48

    « Re: dotaz

    Tak to máš štěstí, že jdu právě kolem !! :-) Jezdil jsem tři roky s 2,0 TDCi a teď mám 2,2 €III. Oba motory jsou do 1 500 v podstatě nepoužitelné....nicméně 2,2 je přece jen velmi výrazně živější. Na čtyřku jsem 50 km/h s 2,0 nejezdil. s 2,2 v pohodě, je to právě tak na tom rozhraní nástupu motoru............. Zkrátka rozdíl mezi 2,0 a 2,2 je dole obrovský ale zase moc nízko se nesmí ani s jedním. Euro IV je na tom údajně zase lépe........
  • « 00 Reagovat !

    foto Arnold-Hackel

    Arnold Hackel 02.03.06  13:30

    « dotaz

    letmo tady čtu cosi o cukání- tak mě něco napadlo: Mám TDCI 96kw,5 kvalt, 03. Asi do 1500ot je to taková hluchota- že sem to ještě v ničem nezažil :!: Když sem to koupil tak to vypadalo že si zvopáknu autoškolu. Jak je na tom ta 2.2 ? Slyšel sem že taky žádná sláva...
    Docela mě to štve protože přes město taky občas musím projet ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    02.03.06  11:59

    « Pneu Goodyear

    Ja mam jeste starsi UG 3, na snehu prima, ale kdyz je moc vody, tak to neni ono.
    Co se tyce dodatecneho setreni, tak si pamatuju, ze kdysi jsem neco takoveho chtel (kdyz to auta jeste bezne nemela). Jenze to clovek netusil vsechny vedlejsi efekty.
    Jinak v zime taky jezdim na plechacich, a co?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.03.06  11:17

    « Re: Tady je supr mondeo s navigací

    Hi,
    to kublaj: Ze by reklama uz i v tomto vlaknu?....
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.03.06  10:43

    « Tady je supr mondeo s navigací

  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.03.06  10:08

    « Re: Re: Re: Re: Cukani motoru

    Kolem 1700 by to ale cukat nemělo !!!!
    To rozetření slaného filmu po čistém skle je asi výsledek nátlaku loby výrobců ostřikovacíh kapalin........ Octávia II to má taky..... :-)
    SAVA nebyla špatná, ale možná přece jen trochu měkká pro tak těžké auto. Teď mám nový Good Year,UG 6...... Úžasný záběr na sněhu, vyjedu všude.....jen se mi zdá, že nějak rychle vpředu ubývá :-))
    Na plechu jezdím v zimě, nechce se mi pořád přezouvat.........
    PP nekontroluju, v podstatě stejně jinak jezdit nebudu. Dojezd někdy sleduju, zatím mě údaj nezklamal.
    Už mi fungují i parkovací senzory !!!!!!!! :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.03.06  21:05

    « Re: Re: Re: Cukani motoru

    Čau DIMe,
    ja jsem se zatím s žádným cukáním u 2,0 l nesetkal.
    Jedině kdy mi to cuká,tak to když jedu na pětku a otáčky mám
    zhruba kolem 1700.To bude asi tím novým pístem a vstřikovači. >:D
    Pak mi ještě cukají nervy,když pustím stěrače,ostříkám přední okno a
    báječná funkce zpožděného setření skla mi to opět rozmázne tak,že zase vidím *. >:-[]
    DIMe ty jezdíš na plechu?To ti není stydno, jak takové krásné auto
    můžeš zprznit poklicemi! >:D >:D
    Jak jsi spokojený s gumou SAVA.Taky jsem o ní uvažoval,ale nakonec jsem dal přednost PIRELLI-SOTTOZERO a jsem s ním max spokojen. 8)
    Co se týká PP,tak jsem si kontroloval spotřebu vlastnoručně,a sešel jsem se se stejným výsledkem spotřeby jako PP.
    Teploměr si myslím,že mi proměřuje zhruba o 2 stupně víc.
    Ciao Laďa
  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.03.06  15:42

    « Re: Re: Cukani motoru

    Díru jsem trefil při návratu z Rakouska 20 km před domovem, auto plné, na zadním sedadle spící dítě......no i když bylo jasné , že je zle, tak jsem dojel až k domu.........Guma byla skoro prázdná, plecháč promáčklý na vyhození, poklice odlomená.....ale ta guma ( Sava ) to přežila !!!!!!
    Zase se mi stalo, že jsem měl zpátečku místo jedničky :-((( Já si tam snad nechám namontovat tu pojistku !!! :-)))
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.03.06  14:37

    « Re: Cukani motoru

    Hi,
    to flying mondeo: Taky jsem zvedavej, jestli dostanes konkretni odpoved. Jeste se zeptam kolegu, co maji 2.2 s EuroIV a 2.0 TDCi (nevim jakou Euro normu plni, ale auto je stare 14 dni), jake maji oni poznatky.
    Jeste se pridam s novou zkusenosti - vymenil jsem si H7 i H1 za Philips Blue Vision (nemam xenony, jen halogen-vybral jsem dle nazoru z jinych diskusi) a nepozoruju zadne vyrazne zmeny, spise se mi zda, ze kuzel svetla je uzsi a sviti mene daleko. Ale zatim z toho nedelam zavery, pri nejblizsi garancce si necham seridit svetlomety a uvidim jestli jsem neudelal chybu pri montazi (i kdyz vymena zarovek mne nadchla - oproti Focusu I, ktereho jsem mel drive, tak je to klidna a pohodova zalezitost).
    Taky se ted casto nasiram pri cestovani kvalitou vozovek - pred tydnem jsem trefil v noci diru tak nestastne, ze se mi udelala velka boule na predni gume a musel jsem objednat novou (205/50/R17-Michelin Pilot Alpin, 5,5k bez DPH:-( Jeste ze to neodnesl litak. A v radiu stale slysim, ze nejsou penize-ty co byly na letosek na opravu silnic, tak uz vysolili. No horor.
    A uplne nakonec mala poznamka-prevazel jsem vcera slozenou loznici z IKEA - a do nakladoveho prostoru se slozenymi zadnimi operaky, po prisunuti predniho sedadla blize k volantu (merim 176) jsem nalozil krabice co mely 201 cm a jeste zavrel kufr (bez mrizky N1). Parada (aspon neco vzhledem k vyse uvedenemu)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.03.06  09:52

    « Re: Cukání motoru 2,2 TDCi

    Tak na to jsem fakt zvědavý, nezapomeň to sem potom dát........ale není to problém 2,2 TDCi, mě to naopak dělal jen ten předchozí dvoulitr.......teď ani náznakem .
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…