FORD MONDEO 2,2 TDCi .

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

  • 00 Reagovat !

    foto

    08.03.06  11:57

    « Bez nadpisu

    Tady je tedy uroda prispevku. Akorat ze me dost vydesily, tedy to, co psal flying mondeo. Jak jsem uz psal, taky se mi jednou na dalnici stalo, ze se najednou rozsvilitily vsechny kontrolky atp. V servise akorat nasli hlaseni diagnostiky (neco jako nespecifikovana chyba vstrikovacu kod 2000 ci tak neco) a nevedeli, co s tim dal (tedy po vymazani chyby a chvili jezdeni se objevila znova). Nakonec pry procistili vsechnu elektriku, kontakty atp. a pak uz se to pry znova neobjevilo (tj. chybovy kod ridici jednotky). Nicmene v souvislosti se zdejsimi story flying mondeo (vadny vstrikovac, nasledek rozsvicena palubovka + chcipnuti na dalnici, a taky to, ze i mne diagnostika neco o vstrikovacich indikovala) mi ted vrta hlavou, jestli tam nebylo / neni rozsekane neco vic. Co myslite?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.03.06  11:54

    « Ale jo

    DIM: Shell ten nejlepší určitě jo. Sám jsem ho zkusil a dobrý.
    Ten má co k němu patří a určitě se ho neodváží zkazit nebo pančovat za tu cenu.
    Bral bych ale u pump s větším obratem, to každopádně.
  • 00 Reagovat !

    foto

    08.03.06  11:15

    « SHELL Superdiesel

    PetřTe : a co teda ten SHELL aditivovaný diesel ??? Jo nebo ne ??
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.03.06  10:14

    « Re: Re: Re: Cvakání

    To ťuknutí se objevovalo i při nízkých otáčkách při prudké akceleraci nebo deceleraci...........
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.03.06  07:34

    « Re: Re: Cvakání

    To Davidoff:
    Ne, žádné ťuknutí do volantu. Jenom zvuk a to slabý, já bych si toho asi nikdy nevšiml.
    Jestli máš nějaké podezření, zkus marecek@hale.cz a nebo tam zajeď. Na značkový servis Ford si vedou skutečně dost zdatně.
    Popiš to Tvoje ťuknutí, za jakých podmínek se objevuje...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.03.06  07:04

    « Re: Cvakání

    to Petr T
    Takže šlo o zvuk ? Do volantu se nic nepřenášelo (ťuknutí) ?
    David
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.03.06  06:59

    « Cvakání

    Davidoff:
    Mno, jednou, při pravidelné prohlídce v Hale mi technik řekl, že mám na odchodu dvouhmotový setrvačník. A já jakto? A on, poslechněte si to jak to cvaká.
    Takže jsme vypínali motor z volnoběhu 1/ se zmáčknutou spojkou 2/ bez spojky. Teď už si nejsem jistý, ale myslím že v režimu bez spojky to hezky kovově zacvakalo. A to se jim nelíbilo.
    Tak to dali do garanční žádanky, jenže se neshodli s garančním technikem Fordu, který tvrdil - je to spojka. Nakonec vyměnili obé. I takhle to trošku cvaká ale to určitě musí, v porovnání s jedním mládencem co mi to přijel předvést domů (domluva přes internet) tak to mám v pohodě, jemu to cvakalo dost hrozně.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.03.06  06:38

    « Re: Interval výměny filtru

    to Petr T
    Jak se prosím Tě projevovaly příznaky toho, co bylo poté opraveno výměnou spojky a dvouhmotového setrvačníku ?
    Díky David
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.03.06  22:01

    « Re: Interval výměny filtru

    no ja nevim, dyz sem kupoval auto, tak sem mel celkem dost o tdci precteno a vesmes to byly samy varovny veci(vstriky, cerpadlo.......) rikali to znamy a tak, ale presto jsem do nej sel a to dokonce do pry zavrzenihodneho roku vyroby 2002(12/2002). Jenze, ono neni z ceho moc vybirat. Kazdej vychvaluje TDi, ale kdo se trochu orientuje v cenach, tak srovnatelny TDi(passat nebo a6) sou v tomhle roku vyroby jinde cenou a taky to neni zadna bezproblemova zalezitos. Bracha do svyho passata 00(pry 100k km >:D >:D >:D ) uz vrazil tolik penez, ze mi ani nechce rict kolik a to ho kupoval o pul roku driv jak ja svy mondeo. Ja koupil mondika s poctivyma 134t km dovezenyho z raichu, kde slouzil jako firemni vozidlo. Prvni veci po koupi byly diagnostika, geometrie a vymena oleje+olej filtr a palivovej filtr, vse koupeno u forda. Orig filt se da sehnat i za 700 s dph a nevidim duvod ho v nasich podminkach nemenit kazdejch 20000 km i s olejem.
    Kazdy auto chce svoje a pokud to nedostane, pak se plati mnohem vic na opravach. Ja si nemuzu pomoct, ale rict sem to musel >:D >:D
    Dnes sem se rozhodl, napisu nebo zavolam do servisu v raichu, kde bylo to auto servisovany a treba zjistim, jeho celou historii, hehe, nedam si pokoj >:-[] >:-[]
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.03.06  21:34

    « Interval výměny filtru

    Jenyku, filtr Delphi je myslím vyroben pro životnost 50 tisíc km. Já bych se ho tam bál nechat víc než 40 tisíc.
    Servisuji v Hale a nechávám filtr vyměnit vždy s výměnou oleje (tzn.20-25 tisíc km.)
    Nešetřím na oleji ani na filtrech.
    Mám 110 tisíc, auto (2,0TDCi 130k) běží jak hodinky a už asi 70 tisíc jsem neměl žádný problém.
    Problémy:
    - 15 tisíc vadný EGR ventil, vyměněn
    - 30 tisíc podezření na vadnou spojku nebo dvouhmotový setrvačník, obojí vyměněno
    - porucha regulačního ventilu čerpadla, vyměněn
    - 40 tisíc skřípání z motorového prostoru - výměna kladek
    Od této doby jsem ok a vypadá to že OK budu ještě hodně dlouho. Žádné problémy se vstřikovači.
    Nic neskřípe ani nevrže a jsem stále unešen jízdními vlastnostmi (kombíku).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.03.06  21:08

    « Re: Re: No jo...

    Petr T: jak často se má palivový filtr měnit? Měl jsem auto na garanci 40 000 v HALE a nevyměnili ho. Servisbůk dí při Komplexní údržbě, kterážto nastává po třech letech nebo najetých kilometrech, podle toho, co nastane dříve. Ale...ty kilometry neuvádí. >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.03.06  19:08

    « Re: No jo...

    Já tam vidím i lemplovinu u dealerů Ford, kdy zapomenou vyměnit palivový filtr nebo ho schválně nevymění a naúčtují.
    Pokud se má na filtr najet cca 30 tisíc km, tak tam nemůžu mít 90 tisíc! V ČR pak vyměním ten filtr spíš dřív.
    Pokud to nerespektuji, můžu si za to sám.
    Anebo ten maník co to dal do "nějakého servisu kde dělaj Citroeny", tam mu to udělali levně (dali filtr Filtron Polska za 500 místo Delphi za 1000) a po 60 tisících mu vstřiky odešly. Hrozně se rozčiloval a že už se na Mondeo příště vyse.. (Místo 500 Kč ho to stálo 32 tisíc.)
    A takových lidí je spousta. Mondeo by chtěli, ale poskytnout mu co potřebuje se jim nechce... :x
  • 00 Reagovat !

    foto impaler

    impaler 07.03.06  18:55

    « No jo...

    Jenyk: pravda pravda, nezadírá se nic, ale běda jim, jestli cuknou. :)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.03.06  18:33

    « To Ti nevyjde...

    ...lado1...
    Ford odmítá celé sady se zřetelem na nemožnost výrobní vady u všech 4 vstřikovačů, před chvílí jsem to tu napsal...
    ...smůla...pár lidí to zkoušelo a párkrát jim to vyšlo...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.03.06  18:28

    « Re: Re: To se dneska urodilo

    Gentlemen, už to tu začíná vypadat, jako kdyby se nám všem zadíraly vstřikovače každý den.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.03.06  17:55

    « Re: To se dneska urodilo

    Je tu ještě jedno řešení !
    Pokud budu tušit že jsou přidřené vstřiky a budu je chtít reklamovat , tak stačí vypustit palivo a nalít značkové kvalitní a jet do servisu . Během jízdy se palivo dostane všude kam má a u Fordu si mohou testovat co chtějí! :shock:
    Pozor to není návod , jen taková blbá ůvaha. ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto impaler

    impaler 07.03.06  17:29

    « To se dneska urodilo

    DIM: No jo, no. :-) Aspoň jsem tě pobavil...
    Petr T.: Ale vždyť jo, ale přece nebudu brát vzorek z každého paliva, které chci tankovat, posílat ho na zkušebnu, čekat s hadicí v ruce na výsledek...to přece nejde. Neříkám, kdo za co může víc, ale sere mě, jestli je tu riziko, že zapláču já, přestože jsem poctivý slušný člověk, který vyplázl x set tisíc a stará se o auto dle návodu.
    Prostě krucipysk snad má nějaké spotřebitelsky příznivější řešení, aspoň do budoucna nebo už teď (problém se přestává vyskytovat třeba), pokud na jednu stranu někdo dodává choulostivé auto, a na druhou stranu někdo dodává nekvalitní palivo. Dokud není v podmínkách záruky, že nelze čerpat v ČR, tak snad nelze všechno házet na zlého, podle této logiky vlastní auto téměř zákeřně a záměrně poškozujícího majitele.
    Doufám, že Fordovi se prostě nepovedla první várka, a co nestihli majitelé v Německu vyreklamovat v záruce, dobíhá teď přes ČR. Je fakt, že kdo si nedá práci s trochou čtení na netu a jde si koupit jeté TDCi 2002, měl by se divit trochu míň, že má problém. Na druhou stranu ale Ford nemá dělat držky, pokud toho bylo fakt hodně, a řešit důstojně.
    Já to dál neřeším, ale jestli někdy budu mít tento problém, budu hodně prskat a hodně kopat. DIMe, předem upozorňuju, že netvrdím, že nemáš nakonec pravdu ty.
    Poznámky o naivitě prosím spolykat.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.03.06  16:42

    « Vstřikovače

    Pánové,
    co se týče uznání garance je zde jeden velký problém.
    Pokud jdou všechny 4 vstřikovače do kopru, je zde velice malá pravděpodobnost, že to bylo způsobeno výrobní vadou. Doufám že to uznáte sami.
    Flying Mondeo měl problém na 1 vstřikovači a tento problém byl také promptně vyřešen.
    Pokud jde celá sada do kopru, skutečně za to nemůže ani automobilka, ani dodavatel vstřikování. Je to o palivu.
    A o tom to je... :?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.03.06  15:42

    « Re: Re: Re: Re: Re:

    Já na to taky přistoupit nechtěl . A stejně přesně věděli, co a jak.........Právě proto, že jim to udělalo už tolik aut, tak proto přesně věděli co a jak. Dneska jsem ale zaslechl něcov rádiu o tom, že se cosi chystá na obranu spotřebitele v souvislosti právě se špatnými pohonnými hmotami........ale nevím, co to bylo .........
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.03.06  15:38

    « Re: Re: Re: Re: Re:

    Soud + zdravý rozum :-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))… /> Automobilka + pochopení :-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))… /> Pumpa + pochopení :-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))… /> To se dneska urodilo :-)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…