FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« Re: Re: přilepené gumy k podlaze
Tak to vím náhodou naprosto přesně :-) Jedná se o vůli uložení tyče volantu do čepu řízení...... Je na to recept : žádat v servisu NATLAKOVÁNÍ maziva ( vazeliny nebo co toje ) do toho spojení ( je to nějaký vícehran ). To pevné mazivo se tam přes mazničku natlakuje a tu vůli částečně vymezí a částečně ten projev není tak ostrý jako čistě kov na kov...... -
"-- skrytý --" 10.03.06 12:29
« Re: lupnutí
to SIM: ne, toto je úplně něco jiného, jasně, destičky se vždycky musí nejdříve odtrhnout od kotoučů, zvlášť po dešti, ale tohle je skutečně lehké ťuknutí do volantu, někdy ne přesně v momentě rozjezdu, ale např. vyjedu z prakoviště téměř bez plynu a v momentě lehké akcelerace kdy se auto jakoby zhoupne, tak to v tom volantu lupne -
« Re: ročník
petr t: no jo, to by pak zbyvala jako hypoteza jeden trochu poskozeny vstrikovac, coz me netesi. Abych rekl pravdu, tak jsem jine prijatelne a trochu logicke vysvetleni resetu ridici jednotky pri jizde na dalnici neslysel (krome jednoho pripadu, kdy mel clovek totalne v haji baterku, coz ovsem moje neni). -
"-- skrytý --" 10.03.06 10:42
« Re: Re: Re: Re: Cvakání
to Davidoff: poté co jsem prošel všemi závadami které jsem tu i dříve popsal, nemám již sílu toto řešit přes servis, nejhorší jsou závady které se těžko prosazují a vypadají spíše jako subjektivní pocit, ale když se tady o tom začalo psát, musím říct že mám naprosto stejný pocit již od doby co bylo auto úplně nové, naprosto přesně jak popisuješ, nejvíc při rozjezdu z místa, dpoředu či dozadu, prostě ve chvíli kdy se to auto pohne tak lupne ve volantu. Již od začátku jsem to přisuzoval nějaké vůli ve volantu, řízení, přední nápravě nebo tak. Jakmile auto zabere a jakoby se zhoupne, něco do volantu ťukně nebo v něm jakoby přeskočí. Zejména bych řekl ráno, když do toho sednu a není to čerstvě po jízdě, tak v tom vždy při prvním pohybu auta lupne. Řekl bych že po jízdě to pak už nedělá, nebo to není takové abych si toho všiml, proto jsem tomu nepřikládal žádný význam, jako že když se to zahřeje, rozhýbe, promaže apod. tak to nedělá............? -
"-- skrytý --" 08.03.06 20:20
« Re: Re: Re: Re: Cvakání
... k tomu cvakani - ja pokud seslapnu spojku tak od cca 20% seslapnuti, slysim jiny tlukot motoru nez kdyz je zarazena rychlost - jakoby jina vibrace, trochu hlasitejsi - nepovazuju to ale za problem - to muze byt zpusobeno i vybraci treba nejakeho plastu pri vyrazene rychlosti. -
"-- skrytý --" 08.03.06 18:41
« Řídící jednotka
jatypc:
Jaký máš ročník?
Byly tam také problémy s řídícími jednotkymi (ročník 2001 a 2002 myslím). Tehdy byly mezi sebou propojeny jednotky ECU Visteon a ICU Delphi kabelem a nějaký chytrák od Fordu si poručil ICU s pocínovanými konektory - tyto jednotky byly hodně vyměňovány v garanci. U takových může pročištění pomoci.
Potom byly jednotky s pocínovanými konektory nahrazeny jednotkami ICU se zlacenými konektory a nakonec byly jednotky ECU a ICU sdruženy do jedné bez propojení kabelem.
A byl pokoj... -
"-- skrytý --" 08.03.06 17:38
« Re: Re: Re: Cvakání
to Petr T.
Mam pocit, jako by mezi motorem a koly byla nějaká vůle, projevující se tím, že při záběru něco ťukne do volantu. Je to víc patrné při plným rejdu a zpátečce, nebo když pomocí plynu tím autem houpeš. Není to moc intezivní a technik ve Fordu v Plzni mi řekl, že je to dvouhmotový setrvačník, ale mě se to jako normální nezdá. Jednak máme ty Fordy tři (2002 + 2x 2005) a ty druhý dva to nedělají a za druhý to prostě nemůže být normální. ;-)
Tak čekám, jestli se to bude zhoršovat a uvidim.
Díky David -
« Bez nadpisu
Jo, jeste bych mel dodat, ze pred zminenymi problemy jsem byl s autem v Dansku a Norsku (takove ty zeme, kde musite casto precist rozsahle ponauceni a potvrdit knoflikem, ze opravdu chcete naftu), i kdyz i tam jsem bral u Shell, coz ale nejspis nic neznamena.